dat doe je dan in ieder geval goedquote:
Welnee, klik onder aan een topic maar eens op "reageer", dan kun je daar een knopje vinden om onder een andere usernaam te postenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
Dan moet je nog maar net de goede browser aanklikken
Whyquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat doe je dan in ieder geval goed![]()
ik las laatst ergens een verhaal van iemand die Ubuntu gebruikt en surft via IE met Wine
pffff... weet ik toch! Maar dat is net mijn punt.. je moet er maar erg in hebben..quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, klik onder aan een topic maar eens op "reageer", dan kun je daar een knopje vinden om onder een andere usernaam te posten.
Wat een wonderlijcke vernuftigheeden. (verbaesd ghezichtjen)quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, klik onder aan een topic maar eens op "reageer", dan kun je daar een knopje vinden om onder een andere usernaam te posten.
vrouw van Anthony ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Wat een wonderlijcke vernuftigheeden. (verbaesd ghezichtjen)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Klonk het volgende:
en nu ga ik slapen, snel naar bedje toe voordat de katten mijn bedhelft in beslag nemen...
tot morgen
Oh, 5 nu. Ik was even in de warquote:
Ik?quote:
Of voordat ik je plaats in neemquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Klonk het volgende:
en nu ga ik slapen, snel naar bedje toe voordat de katten mijn bedhelft in beslag nemen...
tot morgen
Maar die kloons zijn er ook altijd precies als jij er bent... waar blijft Anthony eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik?
Waarom dat nou weer?
Als er klonen zijn, krijg ik altijd de schuld.
Jamaar, ik ben er ook bijna de hele dagquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die kloons zijn er ook altijd precies als jij er bent... waar blijft Anthony eigenlijk?
*Knuf*quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, ik ben er ook bijna de hele dag.
Gitaarmeisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |