quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou kijk, ze staan er ook onder.
probeer anders eens : ) of ; ) te typen, maar dan natuurlijk zonder de spaties ertussen
Zelfs mét PIquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Verhip! Het lijckt geluckt te zijn!
Dank U vriendelijk vrouwe Muck!
Die is zojuist uitgevonden door Antoni van Leeuwenhoekquote:
Is ie eindelijk op?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef Fha het volgende:
[..]Wil je ook? Het is geen citroen alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Mijn hemel. Dat is toch zeer spijtig te noemen. Ik ga gauw op zoeck naar een nieuwe ende passende afbeelding.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
Waarde heer van Leeuwenhoek, ik wil u er gaarne op wijzen dat de foto onder uw edele naam verdwenen is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... dit wordt te moeilijk voor me.
Bed!omg? zeer gewaardeerde vrouwe met cijfers in haar naam (is dat ietsch van deze tijd?) wat zegt U in 's hemelsnaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ick volgh uuwen zoecktocht, lieve.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:32 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Mijn hemel. Dat is toch zeer spijtig te noemen. Ik ga gauw op zoeck naar een nieuwe ende passende afbeelding.
Bed!Dhr. Van Leeuwenhoek is zich ter dege bewust van de gebruikte afkortingen. Zijn eerste bezoek aan deze reeks was reeds in 2007.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is ie eindelijk op?
Welke smaak heb je nu?Kaneel, bosvruchten, meloen, mango, earl grey, ceylon, aardbei, kokos, limoen, groene thee.. ik geloof dat dat het wel een beetje wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Bed!Met alleen een bed zul je het vast koud hebben, arm schaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bed!Truste droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stupidity has become as common as common sense was before
Bed!Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Bed!TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Barbara, lieve, kijk eensch wat ik kan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:34 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Ick volgh uuwen zoecktocht, lieve.
Kaneel aubquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Kaneel, bosvruchten, meloen, mango, earl grey, ceylon, aardbei, kokos, limoen, groene thee.. ik geloof dat dat het wel een beetje was
Het is goed met je.. niet iedere dag een sandwich hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef dekentje het volgende:
[..]
Met alleen een bed zul je het vast koud hebben, arm schaap.
* Fha geeft astuquote:
Lieve! Ghij kunt heerschapjens bij Uwen schrijfsels plaetsen!?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Barbara, lieve, kijk eensch wat ik kan!
Ik denk dat je gewoon thee moet drinkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Doe mij maar een wodka ofzo, misschien dat ik het daarna weer snap hier
Helpt dat ja?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon thee moet drinken
Jazecker! Wis ende Waarachtig, het is geluckt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Lieve! Ghij kunt heerschapjens bij Uwen schrijfsels plaetsen!?!
Heb hier wel lekkere thee staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon thee moet drinken
Je foto is een groot wit vlakquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Mijn zeer, zéér gewaardeerde damesch ende heerschappen, wat vindt U van mijn nieuwe foto?
Het viel niet mee om zo lang schtil te zitten, maar ik denk dat de schilder een zeer fraai eindresultaat geleverd heeft.
die is echt keilekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier wel lekkere thee staan
Minty Morocco
Absoluutquote:
die heb ik nog niet op...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die en die water uit de elementen
ohw ohwquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
die heb ik nog niet op...
hoe smaakt die dan?
Water is gheen element, Heer marcb1974.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die en die water uit de elementen
Wel verhip! De oplichtersch!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je foto is een groot wit vlak.
Je bent toch niet bij Dhr. Mondriaan langsgeweest voor een portret he?
okee, wat staat er op het pakje dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw ohwmoeilijk om een thee smaak over te typen
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe marc het zou doenquote:
dan wachten we dat even afquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe marc het zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |