Ik heb geen vrouw en kinderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef Suijk het volgende:
Als je de tijd hebt om ruim 130.000 posts op een forum te plaatsen, kun je toch niet overwerkt zijn.
Maar evengoed vind ik het wel vervelend voor je!
Nee, je hebt een homo thuis en katten. Minstens zo erg natuurlijk.quote:
SCH staat elke ochtend twee uur voor de spiegel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, je hebt een homo thuis en katten. Minstens zo erg natuurlijk.
Je neemt me niet serieusquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, als er iemand ijdel isquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SCH staat elke ochtend twee uur voor de spiegel.
Nee, dat laat ik over aan je vriend.quote:
Doe je wel je bril af danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:47 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel stikken tussen de borsten van Bluezz
één kat kost meer tijd dan twee heb ik inmiddels gemerkt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
O leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:45 schreef rubbereend het volgende:
Dadelijk naar Javier Guzman in het theaterben benieuwd
Afrit vijf.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:02 schreef Suijk het volgende:
Mooi klote Ray...stond 'ie ook bij de Hollandse Brug stil?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef appelsientje het volgende:
Dat is grappig.... net een nieuwjaarsreceptie gehad in dofinarium.. en wat stond erop 't menu... Vis
Dolfijnen zijn nou ook niet bepaald vegetarisch hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef appelsientje het volgende:
Dat is grappig.... net een nieuwjaarsreceptie gehad in dofinarium.. en wat stond erop 't menu... Vis
Ja dat vond ik zelf ook wel grappig....quote:
Jezus, moet je mij hebben vandaag ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Suijk het volgende:
Ben je daar nu niet een beetje oud voor, SCH?
* Daar heb je flipper flipper hij is geweeeeeeeeeldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:20 schreef appelsientje het volgende:
Ja dat vond ik zelf ook wel grappig....
Ik had eigenlijk nog wel een flipper aan 't spit verwacht
Je bent de enige die zo'n beetje reageert hier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, moet je mij hebben vandaag ofzo
Doe'k ook als je aardige dingen zegt, moet ook van de dokterquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent de enige die zo'n beetje reageert hier.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef Suijk het volgende:
Okay. Ga ik dat proberen.
Hoe was het op je werk vandaag?
Dat slaat nergens op, je zoekt gewoon toenadering tot hemquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Suijk het volgende:
Je bent de enige die zo'n beetje reageert hier.
We hebben al getongd, geen match.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, je zoekt gewoon toenadering tot hem
We gingen toch als goede vrinden uit elkaar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Suijk het volgende:
't Was niks, 't is niks en 't zal ook niks worden.
Echtgenoot/geniet is twee keer op de Ankeveense plassen geweest. Was erg enthousiast.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Suijk het volgende:
Ik wil morgen schaatsen, waar zal ik heen gaan? Ik wilde naar de Oostvaardersplassen, maar ik denk niet dat ik mee mag doen aan het Nederlands Kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |