Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is normaal eigenlijk? Want die vraag heb ik tot op heden nog niet kunnen beantwoorden.
Verder wie zegt dat wij dezelfde smaakt hebben.
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.
Ja, handig he.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je iemand blokkeren op hyves dan?
Zo, even wat ademruimte gemaakt in het smileygeweld. En ja, dat was een kopietje van de Wiki.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef MNR het volgende:
Tering Jantje.. jij hebt de OP opgeleukt.. de boodschap is bijna onleesbaar geworden.
= edit =
Ow, dat is op de Wiki gebeurt, zie ik nu.
Ja, je gaat naar de Hyves van die persoon en dan onder de foto (bij dat blokje eronder waar staat "ping/tik" etc etc. staat: "blokkeer". Dan klik je daarop en dan voila! Geblokkeerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde bijna hetzelfde zeggen/vragenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te maken
of was het een test om te zien waar haar grens zou liggen
ja dat kan zekerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als iemand geestelijk gestoord en is en jij gaat dat als nog een uur doen dan verlaag je je misschien wel tot hetzelfde nivo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.
Dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, je gaat naar de Hyves van die persoon en dan onder de foto (bij dat blokje eronder waar staat "ping/tik" etc etc. staat: "blokkeer". Dan klik je daarop en dan voila! Geblokkeerd
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat kan zeker
iemand persoonlijk die dan ook hyves heeft
moet je alleen de rest op 'alleen vrienden' hebben staan anders maken ze ff een nieuw accountje aan en komen wer neuzen.
ik ben nu op het punt van als je dan zo nodig wil kijken dan doe je maar ik schrijf er toch nog amper
en vind het eigenlijk een tikje triest dat iemand die neiging dan nog heeft.
(heb het over bv exen waar je niet goed mee uit elkaar bent gegaan ofzo)
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat![]()
Almere is weer een stukje meer k*t gewordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit ook niet meer bij je om de hoek, valt het op?.
Mijn laatste 2 exen zitten op hyves, maar daar kijk ik ook nooit bijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat
Nee dat is zeker niet normaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te maken
of was het een test om te zien waar haar grens zou liggen
Dus geen stalker en iemand die niet labiel is. En verder gewoon maakt het niet zo veel uit. Ik zou eens kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar als je vraagt van te voren, of ze niet geestelijk zwaar mishandeld zijn in een vorige relatie, nooit neigingen gehad hebben om iemand 48x te bellen in een uur als hij niet opneemt, nooit stalk neigingen gehad heeft, niet bij 301 psychologen lopen, dan zijn we al een heel eind.
En als ze lang haar heeft, niet het lichaam van een zeekoe heeft, enigszins wat intelligentie bezit, niet moeders lelijkste is, dan zijn we ook daar al een heel eind op weg. De rest zoek ik zelf wel uit dan of dat in orde is
Dan wel niet een lager niveau. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Netjes is het zeker niet, maar ik heb er ook geen spijt van. Overigens doet ze sinds dat is gebeurd heel normaal tegen mij. Alleen ik vind haar nu helemaal raar, dat ze gewoon accepteert dat iemand dat doetquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als iemand geestelijk gestoord en is en jij gaat dat als nog een uur doen dan verlaag je je misschien wel tot hetzelfde nivo.
Mijn exleidinggevende vindt het leuk om via hyves mensen te stalken. Dus heb ik hem geblokkeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat kan zeker
iemand persoonlijk die dan ook hyves heeft
moet je alleen de rest op 'alleen vrienden' hebben staan anders maken ze ff een nieuw accountje aan en komen wer neuzen.
ik ben nu op het punt van als je dan zo nodig wil kijken dan doe je maar ik schrijf er toch nog amper
en vind het eigenlijk een tikje triest dat iemand die neiging dan nog heeft.
(heb het over bv exen waar je niet goed mee uit elkaar bent gegaan ofzo)
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat
That would be Sedan and me. Sedan heeft de achtergrond geperfectioneerd, ik de rest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
Wie heeft de OP zo leuk gemaakt? Leuke banner! Duimen omhoog voor de maker!
oh ik kijk ook afentoe of er exen met hyves zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn laatste 2 exen zitten op hyves, maar daar kijk ik ook nooit bij
IK kijk wel elk half jaar of de enige ex die er toe doet al eens een hyves heeft geopend. Maar nee
Denk wel dat ze hem verwijderd heeft, ze deed er toch al niets meer mee. Zag haar ook niet meer er tussen staan bij haar zus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien heeft ze je geblokkeerd? (ik heb nooit getest hoe dat dan werkt).
Heb mijn ex ook op Hyves staan. Ooit had ik eens per ongeluk mijn zichbaarheid op "nobody" gezet (want ik dacht dat ik daarmee alleen mijn vrienden op visible zette). Een paar dagen later was ik 'opeens' een vriendje kwijt. Kwam ik erachter dat dat mijn ex was. Dus ik echt verbaasd en gepikeerd en vroeg zo van:
Ze had het even nodigquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan wel niet een lager niveau. Maar goed, gebeurt is gebeurd. Netjes is het zeker niet, maar ik heb er ook geen spijt van. Overigens doet ze sinds dat is gebeurd heel normaal tegen mij. Alleen ik vind haar nu helemaal raar, dat ze gewoon accepteert dat iemand dat doet
ze heeft je flink bedrogen en rondgeneukt tijdens jullie relatie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet normaal
En ik zal eerlijk zeggen dat ik dat normaal ook niet doe en het eigenlijk nog nooit gedaan had. En ik word sowieso niet snel boos. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ze heel erg veel moeite gedaan heeft om mij zover te krijgen dat ik zo te keer gegaan ben.
Nice work MNR!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
That would be Sedan and me. Sedan heeft de achtergrond geperfectioneerd, ik de rest.
Lowlands *kuch*quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had graag je ex willen zijn hoor maar je wilde niet.!
Haha, keep us postedquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Q. het volgende:
Denk wel dat ze hem verwijderd heeft, ze deed er toch al niets meer mee. Zag haar ook niet meer er tussen staan bij haar zus.Eens kijken wat er gebeurt als ik uitlog.
Ja, die vergeten we nooit meerquote:
YWquote:
Nee, ik had niet eens een relatie met haar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze heeft je flink bedrogen en rondgeneukt tijdens jullie relatie?
Zoals ik dacht, gewoon echt weg en niet terug te vinden. En wat heb je aan een 100% onvindbaar profiel?quote:
Dan moet je er niet over beginnen dat je haar ex had willen zijn makkerquote:
aha okquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee, ik had niet eens een relatie met haar.
Als iemand dat zou doen dan zou ik haar gewoon vertellen dat ze op kan sodemieteren en dan hoef ik haar niet meer te spreken. Daar ga ik geen woorden aan vuil maken.
Nee deze heeft het voor elkaar gekregen om een vriendengroep uit naam van mij uit elkaar te werken omdat ze spoken ziet. Ik heb uren dagen zitten praten met mensen om het goed te krijgen en toen gebeurde er nog iets en toen was de emmer even overgelopen zeg maar
dan hebben ze pech hequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
En
De archiefserver ligt eruit
En ze hebben iets nodig.
NU
Gelukkig hebben we een backupquote:
Ja dat is inderdaad lullig. Maar ergens kon ik het van haar nog begrijpen. Heb toen ook me best gedaan om het allemaal netjes op te lossen. Wat eigenlijk ook wel gelukt was. Maar toen ging ze weer raar lopen doen en toen had ik het gehad. Overigens schold ik haar uit met de bedoeling, die ga ik toch nooit meer spreken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aha ok
lullig als mensen uit naam van een ander spreken
maar met de rest is t goed gekomen!?
Zou je dat wel doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Tegan het volgende:
Hallo jongens. Ik ga zo naar de kapper. Alles gaat eraf denk ik.
Je mag mijn tondeuze wel lenen hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Tegan het volgende:
Weet je hoe vaak ik hoor... ik ging naar de kapper en i.p.v. een klein stukje haalde ze er een veel te groot stuk af!quote:
Q is me voor maar vraag hem advies zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Tegan het volgende:
En daarom ga ik nooit meer naar de kapper!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik hoor... ik ging naar de kapper en i.p.v. een klein stukje haalde ze er een veel te groot stuk af!
dat zei ik vorige week nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik hoor... ik ging naar de kapper en i.p.v. een klein stukje haalde ze er een veel te groot stuk af!
Overigens hoorde ik dat nooit van gozers hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom ga ik nooit meer naar de kapper!
als alles eraf gaat zou ik de kapper overslaan en t zelf doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ervan uit dat kappers wel weten waar ze mee bezig zijn. Als er wat meer af moet dan zal dat vast niet zonder rede zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zei ik vorige week nog
het principe BIJPUNTEN is kappers niet bekend
ik ken anders wel vrouwen waarbij kort haar toch echt beter staat...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Overigens hoorde ik dat nooit van gozers hoor![]()
Bij mezelf is het hoe korter hoe beter, maar bij vrouwen is lang haar een must
nou dan nog zou het in overleg moeten gebeurenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat kappers wel weten waar ze mee bezig zijn. Als er wat meer af moet dan zal dat vast niet zonder rede zijn.
Hebben die op hun datingsiteprofiel staan dat ze 'lekker gek' zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken anders wel vrouwen waarbij kort haar toch echt beter staat...
HAAR GROEIT AAN!!!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben die op hun datingsiteprofiel staan dat ze 'lekker gek' zijn?![]()
Een andere ex van me heeft haar haar afgeknipt zag ik pas op haar Hyves, haar oude kapsel stond haar zoooooo 500x beter. Zo zonde van zo'n prachtige vrouw..
Bij mij niet! Alhoewel het helaaas ook niet op het gewenste nul-niveau blijft.quote:
ik heb ze jarenlang kort gehad en kreeg alleen maar positief commentaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben die op hun datingsiteprofiel staan dat ze 'lekker gek' zijn?![]()
Een andere ex van me heeft haar haar afgeknipt zag ik pas op haar Hyves, haar oude kapsel stond haar zoooooo 500x beter. Zo zonde van zo'n prachtige vrouw..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah een verschil met kalende mannen he, dan moet je t ook maar gewoon accepteren als de rest je wel aanspreekt. Of je moet van toupetjes ofzo houdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
HAAR GROEIT AAN!!!!!!!
Als ze het met je eens is, heeft ze over een half jaar weer lang haar
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ze jarenlang kort gehad en kreeg alleen maar positief commentaar
nu al weer een tijd langer, hoor ik ook niks negatief op trouwens hahahaHet staat je niet onaardig, maar hoe cliché het ook is, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar lang haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Tegan het volgende:
Nee, mijn haar is echt zo lang geworden dat ik echt moet. Komt onderhand bij mijn kont. Ik wil alles eraf, echt zo'n kort kapsel, en dan achter ook de voorste laag kort, dan wat laagjes, en dan de onderste laag toch nog lang. Kan het niet echt uitleggen. Wordt nog wat bij de kapper...
kan bij kort haar ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit kort haar gehad, de mannen vinden dat niks, die willen kunnen trekken als ze me op zn hondjes nemen
maar goed dat ik ze nu lang heb danquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het staat je niet onaardig, maar hoe cliché het ook is, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar lang haar
van nu staat in mn foboquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
We willen wel een voor- en na-foto natuurlijk! Via MSN mag ook.
het groeit hier en daar weer wel aan, en dat ziet eruit als iemand die fris uit chemo komt om het maar eens heel onpopulair te zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah een verschil met kalende mannen he, dan moet je t ook maar gewoon accepteren als de rest je wel aanspreekt. Of je moet van toupetjes ofzo houden
Fuck, te laatquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan bij kort haar ook
ik heb toch al liever dat ze mn haar dan dicht op de kruin vastpakken
Ok, maar die komt pas morgenmiddag dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
We willen wel een voor- en na-foto natuurlijk! Via MSN mag ook.
tsss.... en ik had nog wel braaf een halsbandje besteld voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit kort haar gehad
Ik dacht: laat ik DIE post toch maar even editten
[..]
nu al weer een tijd langer, hoor ik ook niks negatief op trouwens hahahaMensen durven gewoon niet eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vanmij van nu staat in mn fobo
maar las te snel je had t tegen tegan
Bang dat ik wegloop anders?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tsss.... en ik had nog wel braaf een halsbandje besteld voor je
bij heel kort valt t dan weer meequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Tegan het volgende:
Het probleem is alleen dat ik wel een beetje krul heb. En hoe korter hoe meer krul (denk ik). Heb het nooit echt heel kort gehad.
[..]
nu al weer een tijd langer, hoor ik ook niks negatief op trouwens hahahaLeuk koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zelf lekker kort haar. millimeter werk. Maar bij vrouwen vind ik lang haar wel mooier. Heel kort staat bij sommige vrouwen gewoon niet.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
hehe jaquote:
Is goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, maar die komt pas morgenmiddag dan.
Ik heb het het liefste echt zo kort mogelijk, tondeuze op standje nul. Doet het bij de vrouwen ook erg goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk koppie![]()
Ik heb zelf lekker kort haar. millimeter werk. Maar bij vrouwen vind ik lang haar wel mooier. Heel kort staat bij sommige vrouwen gewoon niet.
dan zeggen ze gewoon niks...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen durven gewoon niet eerlijk te zijn
Zeg!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe jaen is wel handig voor als ik je mee naar het park neem om te luchten
Als het allemaal mannen waren dan zou dat laatste nog wel kunnen kloppen hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zeggen ze gewoon niks...
als ze uitzichzelf gaan zeggen dat t leuk is ga ik ervan uit dat ze dat niet doen om te slijmen
En het staat je prachtig, darling.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
ik heb mijn haar wel eens afgeknipt en het past niet bij me. Nu is het weer lekker lang
Ja, maar met lang haar kunnen we je binnenhalen als je dreigt los te schietenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan bij kort haar ook
ik heb toch al liever dat ze mn haar dan dicht op de kruin vastpakken
Het is toch normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vond m achteraf toch iets TE
Inderdaad, anders viel er misschien wel weinig jonkie in de val te lokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar goed dat ik ze nu lang heb dan
[..]
nu al weer een tijd langer, hoor ik ook niks negatief op trouwens hahahaLeuk kapsel, staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Inderdaad heel kort nog net niet kaal zeg maar. Zo heb ik mijn haar altijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het het liefste echt zo kort mogelijk, tondeuze op standje nul. Doet het bij de vrouwen ook erg goed.Vanavond weer eens bijwerken, heb ik al veel te lang niet meer gedaan. Ik ben echt te lui.
Bij mij is het wel gewoon kaal, iig tondeuze zonder opzetstuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad heel kort nog net niet kaal zeg maar. Zo heb ik mijn haar altijd.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk koppie![]()
Ik heb zelf lekker kort haar. millimeter werk. Maar bij vrouwen vind ik lang haar wel mooier. Heel kort staat bij sommige vrouwen gewoon niet.
Dat vind ik iets te gortig. Maar misschien doe ik dat nog wel een keer helemaal kaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij is het wel gewoon kaal, iig tondeuze zonder opzetstuk.
dat is waar, maar bij kort KAN het welquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar met lang haar kunnen we je binnenhalen als je dreigt los te schieten.
ja maar die is op vakantiequote:
Nja, ik ben normaal niet zo expliciet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is toch normaal.
We leven niet meer in de jaren 50.
Nee dat klopt op die andere foto had ik iets langer haar. Meestal scheer ik mijn haar af als het ongeveer zo lang is als op die tweede foto. Verder heb ik op die pasfoto een hannenkam dat vond ik een paar jaar geleden wel leuk. Deze pasfoto heb ik ook voor mijn rijbewijs en paspoort gebruikt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
op de fotos heb je anders geen heel kort haar
(en die pasfoto bovenaan euh dat kapsel moet je never nooit meer aannemen of t moet carnaval zijn)
MIJN mening....
Klinkt logisch nu je het zegtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij wil t huisje, boompje, BEESTJE
quote:
wordt tijd voor een foto van nu?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat klopt op die andere foto had ik iets langer haar. Meestal scheer ik mijn haar af als het ongeveer zo lang is als op die tweede foto. Verder heb ik op die pasfoto een hannenkam dat vond ik een paar jaar geleden wel leuk. Deze pasfoto heb ik ook voor mijn rijbewijs en paspoort gebruikt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij wil t huisje, boompje, BEESTJE
Daar is toch niks mee. En beetje om dingen heen lullen is wel goed anders wordt het gelijk weer zo platvloers.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nja, ik ben normaal niet zo expliciet.
Ik lul veel over sex, maar meestal wat verdekter, als ik zoiets zeg, denk ik altijd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ehm, toespelingen maken enzo, zonder dingen te benoemen
suc6 bij de kapperquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens naar mijn zus, en dan samen naar de kapper. Als ik me in de bus verveel kom ik nog wel ff kijken. Anders tot morgen. (Ik blijf daar slapen, samen koken en dan filmmarathon houden ofzo.).
Daarom had ik die post dus ook ge-editquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is toch niks mee. En beetje om dingen heen lullen is wel goed anders wordt het gelijk weer zo platvloers.
Veel plezierquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Tegan het volgende:
Ik ga trouwens naar mijn zus, en dan samen naar de kapper. Als ik me in de bus verveel kom ik nog wel ff kijken. Anders tot morgen. (Ik blijf daar slapen, samen koken en dan filmmarathon houden ofzo.).
valt ze niet uit de toonquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is toch niks mee. En beetje om dingen heen lullen is wel goed anders wordt het gelijk weer zo platvloers.
Misschien wel. Die tweede foto is van oktober vorig jaar(2008). Dus zo oud is die foto niet.quote:
Ik doe soms ook wel platvloers, maar dit was net iets te direct voor mijn doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
valt ze niet uit de toon
als je de dingen hier soms leest
Ripley is bijzonder.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik kreeg soms het idee dat jij echt alles goed vind, als het maar aan een vrouw vast zit, hangt of bij hoort
Dat denk ik inderdaad van veel mannen hier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens godtje zijn jullie nu slijmballen
maar wel lief tnx
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Tegan het volgende:
Zoiets. Maar van mij mag het lange achter ook nog wat laagjes.
de tweede foto is ook veel leuker die anderequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wel. Die tweede foto is van oktober vorig jaar(2008). Dus zo oud is die foto niet.
Binnenkort moet ik een nieuw paspoort halen dus dan zou ik een nieuwe pasfoto moeten laten maken. Dus dan zou ik wel een nieuw foto uploaden.
Ach ik weet niet waar het over ging dus lekker belangrijk. Maar ik bedoelde het meer in het algemeen trouwens.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom had ik die post dus ook ge-edit
Te laat weliswaar, maar toch
leuke voorkant, ik laat mijn haar voor nu groeien zodat het ook weer zo schuin kan worden afgeknipt uiteindelijk!quote:
Er zijn er die elke kans pakken om ergens binnen te geraken zo lijkt hetquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad van veel mannen hier.
het is dodelijk sexy, maar wordt je dan niet ontzettend geiriteerd als de godganse dag door die lok heen moet kijken?quote:
Duimelot had m al gequotequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef dawg het volgende:
Ik zou bijna nieuwsgierig worden naar die post van JB.
Dankje, tuurlijk zou ik dat zeggen als ik een nieuwe foto heb. Op mijn hyves staan ook een paar foto's van mijn. Een van die foto's kan eigenlijk niet door de beugel maar goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de tweede foto is ook veel leuker die andere
ben benieuwd naar de nieuwe dan
ff zeggen als je een nieuwe hebt he!?
Ik heb meestal wel wat haar voor mn ogen hangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is dodelijk sexy, maar wordt je dan niet ontzettend geiriteerd als de godganse dag door die lok heen moet kijken?
Emoquote:
op mijn hyves staan ontzettend veel fotosquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje, tuurlijk zou ik dat zeggen als ik een nieuwe foto heb. Op mijn hyves staan ook een paar foto's van mijn. Een van die foto's kan eigenlijk niet door de beugel maar goed.
ik had m gequotequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef dawg het volgende:
Ik zou bijna nieuwsgierig worden naar die post van JB.
Ik geef gewoon mijn mening naar aanleiding van de foto. Ik dacht dat dat de bedoeling was na het zien van een foto, toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens godtje zijn jullie nu slijmballen
maar wel lief tnx
valt toch wel mee denk ik?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Er zijn er die elke kans pakken om ergens binnen te geraken zo lijkt het
Eigenlijk is dit best een onaardige opmerking naar mij toequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik kreeg soms het idee dat jij echt alles goed vind, als het maar aan een vrouw vast zit, hangt of bij hoort
Tot je ze de kans geeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
valt toch wel mee denk ik?
is toch allemaal ouw hoerderij hier?
ja hoor mij viel je mening wel goed in de smaak gheghequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening naar aanleiding van de foto. Ik dacht dat dat de bedoeling was na het zien van een foto, toch?![]()
Nee, dat valt mee. Ik heb jaren terug dit kapsel gehad. Alhoewel "dodelijk sexy" wellicht niet de eerste beschrijving was die ik zou gebruikenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is dodelijk sexy, maar wordt je dan niet ontzettend geiriteerd als de godganse dag door die lok heen moet kijken?
heel veel jaren terug mag ik hopenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat valt mee. Ik heb jaren terug dit kapsel gehad. Alhoewel "dodelijk sexy" wellicht niet de eerste beschrijving was die ik zou gebruiken.
Inderdaad sommige foto's daar denk je later wat een stomme foto.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op mijn hyves staan ontzettend veel fotos
van leuke tot minder leuke
gewoon van vakanties enzo erbij
bijna niemand staat altijd top op foto's toch
Jammer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Hier haak ik even af om er verder op in te gaan.
oh ook fotos die ik meteen al niet zo top van mezelf vind maar die wel iets betekenenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad sommige foto's daar denk je later wat een stomme foto.
Ik heb sommige foto's die ik totaal niet leuk vind en andere die wel leuk zijn.
Het overgrote deel wel ja, maar er zitten er tussen die volgens mij goed hun best doen om in de smaak te vallen. Kan het ook mis hebben natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
valt toch wel mee denk ik?
is toch allemaal ouw hoerderij hier?
valt toch niet verder op in te gaan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Hier haak ik even af om er verder op in te gaan.
Waarom zou je anders een foto laten zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening naar aanleiding van de foto. Ik dacht dat dat de bedoeling was na het zien van een foto, toch?![]()
Meer dan genoeg dat het overgrote deel van het fotomateriaal uit die tijd intussen vergaan isquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heel veel jaren terug mag ik hopen
Ik vind dat wel een leuk kapsel eigenlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat valt mee. Ik heb jaren terug dit kapsel gehad. Alhoewel "dodelijk sexy" wellicht niet de eerste beschrijving was die ik zou gebruiken.
misschien wel maar het tiepe 'kijk hoe geweldig ik ben en hoe goed ik iedereen na de mond praten kan' tiepjes daar loop ik niet warm voorquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het overgrote deel wel ja, maar er zitten er tussen die volgens mij goed hun best doen om in de smaak te vallen. Kan het ook mis hebben natuurlijk
dus een originele foto van jezelf met dit kapsel kunnen we vergeten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer dan genoeg dat het overgrote deel van het fotomateriaal uit die tijd intussen vergaan is.
Ahh nou dan heb ik mijn goede daad van de dag ook weer verrichtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hoor mij viel je mening wel goed in de smaak gheghe
gelukkig verschillen smaken....quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een leuk kapsel eigenlijk
Foto's zijn een moment opname en zeggen weinig over de persoon die de foto staat. Maar aan sommige foto's zit inderdaad een herinnering vast en dan is het feit dat je die foto niet zo leuk vindt niet zo erg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ook fotos die ik meteen al niet zo top van mezelf vind maar die wel iets betekenen
bv met een vriendin op de foto, ik sta er vreselijk op maar sja zoveel fotos met haar heb ik niet dus plaats m toch om maar iets te noemen
en ach fotos... irl is iemand altijd veel anders om een uitstraling kan je niet heen.
Het grote voordeel van Heel Erg Oud zijn, L?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer dan genoeg dat het overgrote deel van het fotomateriaal uit die tijd intussen vergaan is.
Ik ga liever iedere keer met mijn hand door mijn haar, dan dat alles strak naar achter zit. Verder wat JB zegt, geen last van.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als hij Heel Erg Oud is dan ben ik ook al aardig op leeftijd aan het rakenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Het grote voordeel van Heel Erg Oud zijn, L?
Foto's waar ik normaal op sta zijn zeer zeldzaam. Vooral als het foto's zijn die bewust gemaakt worden. Dan heb ik echt een geforceerde uitstraling en dat ziet er niet uit. In het begin ging ik me er druk om maken, maar nu niet meer. Het zal mij echt een worst wezen hoe ik erop sta en tegenwoordig sta ik meestal met een helm op me bakkes op de foto. Dan is het helemaal geen probleem meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Foto's zijn een moment opname en zeggen weinig over de persoon die de foto staat. Maar aan sommige foto's zit inderdaad een herinnering vast en dan is het feit dat je die foto niet zo leuk vindt niet zo erg.
Ik ben echt zoooo slecht met contact verbreken hè? Daarom heb ik ook zo belacheljik veel vrienden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn ex eruit gegooid, zonder te blokkeren
De foto's waar ik Echt Tof op sta daar staan vrouwen bij op. Opvallend. En die moet ik er dan weer afknippen enzo, ook zo'n gedoe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Foto's waar ik normaal op sta zijn zeer zeldzaam.
Er zijn ook maar weinig foto's die ik echt leuk vind. Ik heb ook weinig foto van mijzelf in de laatste jaren. Misschien moet ik ook maar eens een digitalecamera kopen als ik weer geld heb.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Foto's waar ik normaal op sta zijn zeer zeldzaam. Vooral als het foto's zijn die bewust gemaakt worden. Dan heb ik echt een geforceerde uitstraling en dat ziet er niet uit. In het begin ging ik me er druk om maken, maar nu niet meer. Het zal mij echt een worst wezen hoe ik erop sta en tegenwoordig sta ik meestal met een helm op me bakkes op de foto. Dan is het helemaal geen probleem meer
Photoshoppen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
De foto's waar ik Echt Tof op sta daar staan vrouwen bij op. Opvallend. En die moet ik er dan weer afknippen enzo, ook zo'n gedoe.
Die fotografische platen houden het langer uit dan je denkt, Q.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Het grote voordeel van Heel Erg Oud zijn, L?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben een jonge Godin![]()
en dawg: dat verband ontgaat me totaal
Ik verbreek nietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt zoooo slecht met contact verbreken hè? Daarom heb ik ook zo belacheljik veel vrienden..
Meer vrouwen erbij soepen?quote:
De foto's waar ik tof op sta staan altijd kinderen of dieren bijquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
De foto's waar ik Echt Tof op sta daar staan vrouwen bij op. Opvallend. En die moet ik er dan weer afknippen enzo, ook zo'n gedoe.
Ik doe niet aan ruzie maken. Echt serieus de afgelopen tien jaar geen ruzie gehad geloof ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
De foto's waar ik tof op sta staan altijd kinderen of dieren bij
En ik ben uitstekend in het verbreken van contact. Ik gil in de laatste ruzie "Zo, en ik wil je nooit meer zien of horen" en dat meen ik ook. Werkt perfect
En dan krijg je kinderen en kun je er niet meer omheenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
De foto's waar ik tof op sta staan altijd kinderen of dieren bij
En ik ben uitstekend in het verbreken van contact. Ik gil in de laatste ruzie "Zo, en ik wil je nooit meer zien of horen" en dat meen ik ook. Werkt perfect
Vrouwen is jouw medicijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan krijg je kinderen en kun je er niet meer omheen
Medijcijnen zijn ook gewoon drugs.quote:
Ik welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ruzie maken. Echt serieus de afgelopen tien jaar geen ruzie gehad geloof ik.
In allebei zijn vrouwen erg goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Slaan met de deuren en overhaaste beslissingen
Ik krijg geen kinderenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dan krijg je kinderen en kun je er niet meer omheen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Q. het volgende:
In allebei zijn vrouwen erg goed.
jaaaaaaaaa slaan met deurenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Slaan met de deuren en overhaaste beslissingen
Hoezo dat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat verklaard trouwens ook je kale kop
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
en dan pakte ik de klink en KABENG KABENG KABENG
dat lucht zo heerlijk op he![]()
Geen idee dat is zijn zaak.quote:
Recalcitrantie is geen charmante eigenschap.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa slaan met deuren
mn ex kon daar niet tegen dan riep ie iets van: als je nog eens met een deur gooit dan....
dat lucht zo heerlijk op he
afentoe was dat gewoon even nodig zodat ik nog t gevoel had niet te mak te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Recalcitrantie is geen charmante eigenschap.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mn ex kon daar niet tegen dan riep ie iets van: als je nog eens met een deur gooit dan....
Ik grossier in dergelijke eigenschappenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Echt wel!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Litpho het volgende:
ik kan hard rennenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens gedurfd hebben
Leuk, of boos naar boven stampen daar was mijn jongste zusje erg goed in. Nu doet ze dat gelukkig niet meer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Alles wat ik daar op kan zeggen zou impliceren dat ik zou weten hoe die relatie was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
afentoe was dat gewoon even nodig zodat ik nog t gevoel had niet te mak te zijn
Je en makquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
afentoe was dat gewoon even nodig zodat ik nog t gevoel had niet te mak te zijn
dus zeg maar niets dat is misschien te prive hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles wat ik daar op kan zeggen zou impliceren dat ik zou weten hoe die relatie was.
Ik niet hard genoegquote:
ik herken tquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet hard genoeg
Ik kon wel echt kwaad op m worden trouwens, om de een of andere reden hadden we heel vaak ruzie over sokken
Hij: JB! Dr zitten gaten in die sok.
Ik: Dan gooi je ze weg
Hij: Jij wast ze, let daar dan gewoon op!
Ik: Als je ze nou gewoon meteen weggooit als je dat gat ziet, ik zie dat toch niet
Hij: je legt toch geen sokken met gaten terug in de kast!
Of: Er liggen geen sokken meer in de kast
Ik: Jawel hoor
Hij: Ja, maar die wil ik niet, die zijn niet fijn
Ik: dan gooi je ze weg
Hij: ja, maar dan heb ik helemaal geen sokken meer
Ik: Dan zie ik dat er niks meer ligt en was ik wel eerder
Hij: dan liggen er ook geen sokken
Ik: Dan moet je ze gewoon eerder in de was gooien
Echt, de meest onzinnige kutruzies gehad over sokken, op een gegeven moment was ik zo bang voor die ruzies dat ik hem heb gezegd 40 paar te halen en toen kregen we er NOG ruzie om
Gelukkig is dat nu voorbij toch.quote:
Gelukkig zeiken vrouwen nooitquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken t
alleen niet over sokken
maar de meest vreemde dingen maakte niet uit wat als ik t al verandere om van t gezeik af te zijn kwam er wel ergens anders weer iets wat niet 'goed' was.
MANNEN
Ja, dat dus...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken t
alleen niet over sokken
maar de meest vreemde dingen maakte niet uit wat als ik t al verandere om van t gezeik af te zijn kwam er wel ergens anders weer iets wat niet 'goed' was.
MANNEN
d8 je, nu belt ie dr op:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu voorbij toch.
Gevalletje waarderingquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet hard genoeg
Ik kon wel echt kwaad op m worden trouwens, om de een of andere reden hadden we heel vaak ruzie over sokken
Hij: JB! Dr zitten gaten in die sok.
Ik: Dan gooi je ze weg
Hij: Jij wast ze, let daar dan gewoon op!
Ik: Als je ze nou gewoon meteen weggooit als je dat gat ziet, ik zie dat toch niet
Hij: je legt toch geen sokken met gaten terug in de kast!
Of: Er liggen geen sokken meer in de kast
Ik: Jawel hoor
Hij: Ja, maar die wil ik niet, die zijn niet fijn
Ik: dan gooi je ze weg
Hij: ja, maar dan heb ik helemaal geen sokken meer
Ik: Dan zie ik dat er niks meer ligt en was ik wel eerder
Hij: dan liggen er ook geen sokken
Ik: Dan moet je ze gewoon eerder in de was gooien
Echt, de meest onzinnige kutruzies gehad over sokken, op een gegeven moment was ik zo bang voor die ruzies dat ik hem heb gezegd 40 paar te halen en toen kregen we er NOG ruzie om
Als de vrouwen het nou gelijk goed doen, dan valt er tenminste niks te zeiken voor de mannen. Maar nee tot in den treuren moet alles voorgekauwd wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik herken t
alleen niet over sokken
MANNEN
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mocht ik ooit nog gaan samenwonen, wil ik niks met zijn sokken te maken hebben![]()
Dat ze zelf maar leren wassen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dus...
Maar die sokken waren een terugkerend thema
Ik heb dus nu ook een sokkentrauma
Mocht ik ooit nog gaan samenwonen, wil ik niks met zijn sokken te maken hebben
bij ons was geld t terugkerende thema :Squote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dus...
* zwaai om je oren*quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als de vrouwen het nou gelijk goed doen, dan valt er tenminste niks te zeiken voor de mannen. Maar nee tot in den treuren moet alles voorgekauwd worden
Oke als ik bij jouw kom dan zal ik geen sokken aandoen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dus...
Klinkt zo bekend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij ons was geld t terugkerende thema :S
ik mocht zorgen dat alle rekeningen betaald werden
en hij gaf de rest uit en
verwachte van mij dat ik zorgde dat we niet in de problemen kwamen
maar kon wel geen NEE accepteren en wilde wel alles kunnen kopen en doen wat hij wou
erg vermoeiend
"Gezocht: man zonder sokken".quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dus...
Ohquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
d8 je, nu belt ie dr op:
kan je me sokken halen, je weet wel die ene die ik lekker vind zitten, jij weet waar ze vandaan komen
of hij smst over 3 jaar: heb jij die lievelins sokken van mij weggegooid toen je nog hier woonde of waar heb je ze gelegd?
etc etc houd nooit meer op
daarom wil ze nu een italiaan die zonder sokken loopt
Ik klaag niet. Alleen over het feit dat mn haar groeit, veuls te lastig, moet ik het elke drie dagen weer afscheren. Boel gedoe steeds.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt zo bekend.![]()
Er wordt wel lekker geklaagd vandaag.
O en dat idd, 3 maanden zeuren om een nieuwe broek, terwijl meneer wel even 6000 euro had voor een paar wielen voor zn fietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar kon wel geen NEE accepteren en wilde wel alles kunnen kopen en doen wat hij wou
erg vermoeiend
heerlijk afentoe en zo ONtopic hequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt zo bekend.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* zwaai om je oren*
het werkt twee kanten op
doe dan geen sokken met gaten erin in de was maar gooi ze weg!!
Het huishouden doe je toch samen dus ik snap het probleem niet. Maar dat kan ook aan mij liggen.quote:
Dat is dus toch klagen, alleen over iets anders.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Alleen over het feit dat mn haar groeit, veuls te lastig, moet ik het elke drie dagen weer afscheren. Boel gedoe steeds.
Je maakt het hem ook wel makkelijk om die positie te blijven.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:47 schreef Duimelot het volgende:
erg vermoeiend
Of de werksterquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het huishouden doe je toch samen dus ik snap het probleem niet. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ja mamaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* zwaai om je oren*
het werkt twee kanten op
doe dan geen sokken met gaten erin in de was maar gooi ze weg!!
Lekker toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
ja maar hij heeft er toch voor gewerkt!?!?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O en dat idd, 3 maanden zeuren om een nieuwe broek, terwijl meneer wel even 6000 euro had voor een paar wielen voor zn fiets
Zo veel geld hebben de meeste hier niet hoor. Ik althans niet.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
![]()
Al eens om het milieu gedacht? Weet je wat er gebeurd als ze het vuil gaan verbranden en er zitten gedragen sokken tussen? Of wat als de plaatselijke zwerver uit je vuilnisbak eet en plots overlijd en dat na sectie blijkt dat hij vergiftigd is door tenenkaas.
Nee simpel weggooien van gedragen sokken zit er helaas niet in.
Uhm nee, dat gaat niet altijd op in een relatie, dat moge nu wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het huishouden doe je toch samen dus ik snap het probleem niet. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Was het een Amerikaan dan die geven ook altijd meer geld uit dan ze verdienen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar hij heeft er toch voor gewerkt!?!?
waarom werkt hij anders om alleen maar rekeningen te betalen en te zorgen dat er eten is??
het moet wel in verhouding blijven he... 100,- verdienen en 150,- uit willen geven
Het is toch MIJN geld, jij zit de hele dag op je luie krent en voert niks uit verder!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar hij heeft er toch voor gewerkt!?!?
waarom werkt hij anders om alleen maar rekeningen te betalen en te zorgen dat er eten is??
het moet wel in verhouding blijven he... 100,- verdienen en 150,- uit willen geven
Ik ook niet. Ik heb maar een ex en die was niet vervelend. Maar toch is het interessant en kan je er veel van leren hoe het niet moet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef mrbox het volgende:
Zo ook weer ff uit bed.![]()
Vind het altijd wel jammer dat ik niet zo kan mee praten over vervelende exen enzo
heb je deels gelijk inquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Je maakt het hem ook wel makkelijk om die positie te blijven.
Ja dat snap ik ook wel. Je woont toch samen dan moet toch samen er voor zorgen dat het huishouden dat je samen hebt draait. Of zeg ik nu iets heel raars?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat gaat niet altijd op in een relatie, dat moge nu wel duidelijk zijn.
we hebben eenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is toch MIJN geld, jij zit de hele dag op je luie krent en voert niks uit verder!
En als ik een dagje weg was geweest en niet zoveel in huis had kunnen doen: Dit is wel MIJN huis en het enige wat jij en de kinderen doen is parasiteren en het huis overhoop halen.
Er is hier niks van jou bij! Jij leeft van mijn geld, dus ik bepaal waar het aan uitgegeven wordt!
denk t inmiddels niet meer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
we hebben eenH
U
F
T
E
R
van het ergste soort te pakken hier!..
(en voor het geval ie mee leest, ja lapswans ik heb over jou ja!)
Dat zeg je toch niet tegen je partner.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is toch MIJN geld, jij zit de hele dag op je luie krent en voert niks uit verder!
En als ik een dagje weg was geweest en niet zoveel in huis had kunnen doen: Dit is wel MIJN huis en het enige wat jij en de kinderen doen is parasiteren en het huis overhoop halen.
Er is hier niks van jou bij! Jij leeft van mijn geld, dus ik bepaal waar het aan uitgegeven wordt!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Je woont toch samen dan moet toch samen er voor zorgen dat het huishouden dat je samen hebt draait. Of zeg ik nu iets heel raars?
Doet mij denken toen ik nog bij mijn ouders woonde. Eigenlijk slaat het helemaal nergens op. Dat gezeur om die klusje enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee niet raar, wij hadden op een gegeven moment zelfs een rooster. Wie doet wat op welke dag.
Mja, dat rooster werd gewoon niet naar gekeken. " Vergeten".
Ik vond het nog erger dat hij dat over de kindjes zei eigenlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet tegen je partner.
daarom ben ik heel snel parttime gaan werken (vanuit huis) was dat argument niet aan de orde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo heel erg goed ben in schoonmaken, gelukkig had mijn ex dat als hobby dus hoefde ik me er weinig zorgen over te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nee, dat gaat niet altijd op in een relatie, dat moge nu wel duidelijk zijn.
Sja daarom is het nu ook een ex he. Gewoon een zeur eerste klas dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
als mijn ex DAT nou als argument had aangedragen had ik er nog om kunnen lachen en er op gelet
eerlijk waar
maar er kwamen nooit sterke argumenten alleen gezeur
Ja, klopt ook.. het ontstaat niet van het een op het andere moment.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef Duimelot het volgende:
heb je deels gelijk in
maar er speelde wel meer mee
en ik heb wel eens de hele boel opgepakt en hem in handen gegeven zo van doe t je lekker zelf
maar dat ging nog veel meer mis helaas
het zijn ook dingen waar je in groeit, het is niet van de een op de andere dag dat dat op die manier loopt.
en dan zit je er dus middenin.
ik weet gelukkig wel waar ik in een nieuwe relatie op moet letten, dit soort dingen zullen nooit meer gebeuren
(ten eerste dus geen man die net zn huis was uitgezet omdat ie zn huur niet betaald had omdat hij dat 'zonde' vond)
ja precies... dat kan ook prima zonder relatie!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
Kansloos, ruzie maken over sokken en geld binnen een relatie.
in onze situatie was er nog een heuse ouderwetse rolverdeling van moeders blijft thuis en doet t huishouden en de opvoeding en vaders werkt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Je woont toch samen dan moet toch samen er voor zorgen dat het huishouden dat je samen hebt draait. Of zeg ik nu iets heel raars?
Dat is meestal et mensen die je niet liggen. Dan zeggen ze wat en is het al gelijk gezeur.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sja daarom is het nu ook een ex he. Gewoon een zeur eerste klas dus
Het is net een studentenhuis.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee niet raar, wij hadden op een gegeven moment zelfs een rooster. Wie doet wat op welke dag.
Mja, dat rooster werd gewoon niet naar gekeken. " Vergeten".
Leuke vent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom ben ik heel snel parttime gaan werken (vanuit huis) was dat argument niet aan de orde.
oh en ik riep even hard terug het zijn JOUW kinderen die ik opvoed en JIJ hebt wel elke dag precies om 5 uur eten op tafel staan en we kunnen bezoek schaamteloos ontvangen.
En 1 keer was ik heel boos en heb ik gewoon gezegd IK NEUK JE ER TOCH VOOR![]()
(achteraf geen slimme zet want sindsdien was ik een hoer en toen ik echt had aangegeven dat ik dat te ver vond gaan kon hij in ruzies soms zeggen... 4 letters.... en dan was ik dus echt pissed off)
Ja dat is inderdaad nog erger. Jij kon jezelf tenmiste nog verdedigen je kinderen niet. Want een klootzak.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het nog erger dat hij dat over de kindjes zei eigenlijk
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
Ik werkte ook, maar ik verdiende niet genoegquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom ben ik heel snel parttime gaan werken (vanuit huis) was dat argument niet aan de orde.
oh en ik riep even hard terug het zijn JOUW kinderen die ik opvoed en JIJ hebt wel elke dag precies om 5 uur eten op tafel staan en we kunnen bezoek schaamteloos ontvangen.
En 1 keer was ik heel boos en heb ik gewoon gezegd IK NEUK JE ER TOCH VOOR![]()
(achteraf geen slimme zet want sindsdien was ik een hoer en toen ik echt had aangegeven dat ik dat te ver vond gaan kon hij in ruzies soms zeggen... 4 letters.... en dan was ik dus echt pissed off)
Voor nu zeker, moet even dit op een vergeet plekje zetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net een studentenhuis.Huisgenoten
Alleen wonen
.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Duimelot het volgende:
En 1 keer was ik heel boos en heb ik gewoon gezegd IK NEUK JE ER TOCH VOOR
een van de 'excuses' waarom ik t zo lang volgehouden hebquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja precies... dat kan ook prima zonder relatie!
Ik wil dat wel andersomquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in onze situatie was er nog een heuse ouderwetse rolverdeling van moeders blijft thuis en doet t huishouden en de opvoeding en vaders werkt.
Dat vond ik geen probleem, hij werkte minimaal 40 uur ik niet dat ik dan ALLES deed is geen probleem.
Maar het gezeur er om heen is dan minder. Ik ga toch ook niet zeuren over hoe hij zijn werk doet en hij is niet mijn baas.
En verder deed ik mijn werk gewoon goed
Oneens. Ik vind een potje bekvechten best gepast op z'n plaats. Heerlijk zelfsquote:
Sommige mensen zeuren nu eenmaal om het zeuren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in onze situatie was er nog een heuse ouderwetse rolverdeling van moeders blijft thuis en doet t huishouden en de opvoeding en vaders werkt.
Dat vond ik geen probleem, hij werkte minimaal 40 uur ik niet dat ik dan ALLES deed is geen probleem.
Maar het gezeur er om heen is dan minder. Ik ga toch ook niet zeuren over hoe hij zijn werk doet en hij is niet mijn baas.
En verder deed ik mijn werk gewoon goed
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind een potje bekvechten best gepast op z'n plaats. Heerlijk zelfs![]()
En daarna de goedmaakseks
Wij hebben dezelfde exquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goedmaaksex deden we niet aan
maar de sex was wel heel goed
Ik vind ruzie alleen maar stom, en seks doen we toch nooit, we zijn niet getrouwdquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Oneens. Ik vind een potje bekvechten best gepast op z'n plaats. Heerlijk zelfs![]()
En daarna de goedmaakseks
= edit =
Al moet ik zeggen dat wanneer ik mijn partner gekwetst heb, het oprecht k*t vind om te zien dat ik hem pijn heb gedaan...![]()
Gelukkig had ik niet van die ruzies. zwijgen en negeren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een van de 'excuses' waarom ik t zo lang volgehouden heb
ja maar hij kan ook heel lief zijn
ja maar hij is psychisch niet in orde (maar daar kan ik m wel bij helpen)
ja maar hij heeft dat geleerd van zijn vader (zelfde type alleen iets subtieler)
ja maar ja maar
ik geef niet alleen mn ex de schuld, ik heb t laten gebeuren natuurlijk
Maar uit eindelijk ben je er toch mee gestopt. Dat lijkt mij erg moeilijk om zoiets te doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een van de 'excuses' waarom ik t zo lang volgehouden heb
ja maar hij kan ook heel lief zijn
ja maar hij is psychisch niet in orde (maar daar kan ik m wel bij helpen)
ja maar hij heeft dat geleerd van zijn vader (zelfde type alleen iets subtieler)
ja maar ja maar
ik geef niet alleen mn ex de schuld, ik heb t laten gebeuren natuurlijk
^^quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
Al laat je dat soort dingen gebeurd is het al te laat lijkt mij.
Jij liever dan ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef JonKeL het volgende:
Hey mensen van de klaagbaak ik ben ervandoor. Schaatsen halen, kan ik morgen een tocht doen van 80 km![]()
Jij zou dat nooit doen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef JonKeL het volgende:
Hey mensen van de klaagbaak ik ben ervandoor. Schaatsen halen, kan ik morgen een tocht doen van 80 km![]()
Is dat je conclusie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef mrbox het volgende:
Dus een goede relatie is een heel uniek iets ?
zwijgen en negeren konden we ook goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig had ik niet van die ruzies. zwijgen en negeren.
Maar idd, ik was er zelf bij en liet het gebeuren.
Veel plezier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef JonKeL het volgende:
bijna overal is wel iets alleen op sommige plekken gewoon teveelquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef mrbox het volgende:
nou veel plezier dan maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef JonKeL het volgende:
Elke relatie is een uniek ietsquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef mrbox het volgende:
Er zijn zat relaties waar problemen zijn maar die mensen blijven toch bij elkaar soms ook niet. Volgens mij ligt er aan hoe je er mee omgaat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef mrbox het volgende:
Zoals ik het nu ff lees hier met alle frustratie vraag ik het me meer af... Ruzie is opzich niet verkeerd maar het moet niet iets worden dat er continue isquote:
Al iemand op het oog dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bijna overal is wel iets alleen op sommige plekken gewoon teveel
dit was zeker weten niet mn beste relatie dat moge duidelijk zijn
maar de volgende he, die gaat top worden
Mijn volgende ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bijna overal is wel iets alleen op sommige plekken gewoon teveel
dit was zeker weten niet mn beste relatie dat moge duidelijk zijn
maar de volgende he, die gaat top worden
Soms blijven mensen ook bij elkaar als ze er op een verkeerde manier mee omgaan, omdat ze niet alleen durven zijn, omdat ze niet beter weten, omdat ze bang zijn... kan vanalles zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn zat relaties waar problemen zijn maar die mensen blijven toch bij elkaar soms ook niet. Volgens mij ligt er aan hoe je er mee omgaat.
Er moeten gewoon wederzijds respect zijn dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoals ik het nu ff lees hier met alle frustratie vraag ik het me meer af... Ruzie is opzich niet verkeerd maar het moet niet iets worden dan er continue is
Kloptquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoals ik het nu ff lees hier met alle frustratie vraag ik het me meer af... Ruzie is opzich niet verkeerd maar het moet niet iets worden dan er continue is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |