Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is normaal eigenlijk? Want die vraag heb ik tot op heden nog niet kunnen beantwoorden.
Verder wie zegt dat wij dezelfde smaakt hebben.
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.
Ja, handig he.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je iemand blokkeren op hyves dan?
Zo, even wat ademruimte gemaakt in het smileygeweld. En ja, dat was een kopietje van de Wiki.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef MNR het volgende:
Tering Jantje.. jij hebt de OP opgeleukt.. de boodschap is bijna onleesbaar geworden.
= edit =
Ow, dat is op de Wiki gebeurt, zie ik nu.
Ja, je gaat naar de Hyves van die persoon en dan onder de foto (bij dat blokje eronder waar staat "ping/tik" etc etc. staat: "blokkeer". Dan klik je daarop en dan voila! Geblokkeerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde bijna hetzelfde zeggen/vragenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te maken
of was het een test om te zien waar haar grens zou liggen
ja dat kan zekerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als iemand geestelijk gestoord en is en jij gaat dat als nog een uur doen dan verlaag je je misschien wel tot hetzelfde nivo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.
Dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, je gaat naar de Hyves van die persoon en dan onder de foto (bij dat blokje eronder waar staat "ping/tik" etc etc. staat: "blokkeer". Dan klik je daarop en dan voila! Geblokkeerd
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat kan zeker
iemand persoonlijk die dan ook hyves heeft
moet je alleen de rest op 'alleen vrienden' hebben staan anders maken ze ff een nieuw accountje aan en komen wer neuzen.
ik ben nu op het punt van als je dan zo nodig wil kijken dan doe je maar ik schrijf er toch nog amper
en vind het eigenlijk een tikje triest dat iemand die neiging dan nog heeft.
(heb het over bv exen waar je niet goed mee uit elkaar bent gegaan ofzo)
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat![]()
Almere is weer een stukje meer k*t gewordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit ook niet meer bij je om de hoek, valt het op?.
Mijn laatste 2 exen zitten op hyves, maar daar kijk ik ook nooit bijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat
Nee dat is zeker niet normaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te maken
of was het een test om te zien waar haar grens zou liggen
Dus geen stalker en iemand die niet labiel is. En verder gewoon maakt het niet zo veel uit. Ik zou eens kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar als je vraagt van te voren, of ze niet geestelijk zwaar mishandeld zijn in een vorige relatie, nooit neigingen gehad hebben om iemand 48x te bellen in een uur als hij niet opneemt, nooit stalk neigingen gehad heeft, niet bij 301 psychologen lopen, dan zijn we al een heel eind.
En als ze lang haar heeft, niet het lichaam van een zeekoe heeft, enigszins wat intelligentie bezit, niet moeders lelijkste is, dan zijn we ook daar al een heel eind op weg. De rest zoek ik zelf wel uit dan of dat in orde is
Dan wel niet een lager niveau. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Netjes is het zeker niet, maar ik heb er ook geen spijt van. Overigens doet ze sinds dat is gebeurd heel normaal tegen mij. Alleen ik vind haar nu helemaal raar, dat ze gewoon accepteert dat iemand dat doetquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als iemand geestelijk gestoord en is en jij gaat dat als nog een uur doen dan verlaag je je misschien wel tot hetzelfde nivo.
Mijn exleidinggevende vindt het leuk om via hyves mensen te stalken. Dus heb ik hem geblokkeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat kan zeker
iemand persoonlijk die dan ook hyves heeft
moet je alleen de rest op 'alleen vrienden' hebben staan anders maken ze ff een nieuw accountje aan en komen wer neuzen.
ik ben nu op het punt van als je dan zo nodig wil kijken dan doe je maar ik schrijf er toch nog amper
en vind het eigenlijk een tikje triest dat iemand die neiging dan nog heeft.
(heb het over bv exen waar je niet goed mee uit elkaar bent gegaan ofzo)
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat
That would be Sedan and me. Sedan heeft de achtergrond geperfectioneerd, ik de rest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
Wie heeft de OP zo leuk gemaakt? Leuke banner! Duimen omhoog voor de maker!
oh ik kijk ook afentoe of er exen met hyves zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn laatste 2 exen zitten op hyves, maar daar kijk ik ook nooit bij
IK kijk wel elk half jaar of de enige ex die er toe doet al eens een hyves heeft geopend. Maar nee
Denk wel dat ze hem verwijderd heeft, ze deed er toch al niets meer mee. Zag haar ook niet meer er tussen staan bij haar zus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien heeft ze je geblokkeerd? (ik heb nooit getest hoe dat dan werkt).
Heb mijn ex ook op Hyves staan. Ooit had ik eens per ongeluk mijn zichbaarheid op "nobody" gezet (want ik dacht dat ik daarmee alleen mijn vrienden op visible zette). Een paar dagen later was ik 'opeens' een vriendje kwijt. Kwam ik erachter dat dat mijn ex was. Dus ik echt verbaasd en gepikeerd en vroeg zo van:
Ze had het even nodigquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan wel niet een lager niveau. Maar goed, gebeurt is gebeurd. Netjes is het zeker niet, maar ik heb er ook geen spijt van. Overigens doet ze sinds dat is gebeurd heel normaal tegen mij. Alleen ik vind haar nu helemaal raar, dat ze gewoon accepteert dat iemand dat doet
ze heeft je flink bedrogen en rondgeneukt tijdens jullie relatie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet normaal
En ik zal eerlijk zeggen dat ik dat normaal ook niet doe en het eigenlijk nog nooit gedaan had. En ik word sowieso niet snel boos. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ze heel erg veel moeite gedaan heeft om mij zover te krijgen dat ik zo te keer gegaan ben.
Nice work MNR!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
[..]
That would be Sedan and me. Sedan heeft de achtergrond geperfectioneerd, ik de rest.
Lowlands *kuch*quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had graag je ex willen zijn hoor maar je wilde niet.!
Haha, keep us postedquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Q. het volgende:
Denk wel dat ze hem verwijderd heeft, ze deed er toch al niets meer mee. Zag haar ook niet meer er tussen staan bij haar zus.Eens kijken wat er gebeurt als ik uitlog.
Ja, die vergeten we nooit meerquote:
YWquote:
Nee, ik had niet eens een relatie met haar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze heeft je flink bedrogen en rondgeneukt tijdens jullie relatie?
Zoals ik dacht, gewoon echt weg en niet terug te vinden. En wat heb je aan een 100% onvindbaar profiel?quote:
Dan moet je er niet over beginnen dat je haar ex had willen zijn makkerquote:
aha okquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee, ik had niet eens een relatie met haar.
Als iemand dat zou doen dan zou ik haar gewoon vertellen dat ze op kan sodemieteren en dan hoef ik haar niet meer te spreken. Daar ga ik geen woorden aan vuil maken.
Nee deze heeft het voor elkaar gekregen om een vriendengroep uit naam van mij uit elkaar te werken omdat ze spoken ziet. Ik heb uren dagen zitten praten met mensen om het goed te krijgen en toen gebeurde er nog iets en toen was de emmer even overgelopen zeg maar
dan hebben ze pech hequote:Op woensdag 7 januari 2009 13:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
En
De archiefserver ligt eruit
En ze hebben iets nodig.
NU
Gelukkig hebben we een backupquote:
Ja dat is inderdaad lullig. Maar ergens kon ik het van haar nog begrijpen. Heb toen ook me best gedaan om het allemaal netjes op te lossen. Wat eigenlijk ook wel gelukt was. Maar toen ging ze weer raar lopen doen en toen had ik het gehad. Overigens schold ik haar uit met de bedoeling, die ga ik toch nooit meer spreken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aha ok
lullig als mensen uit naam van een ander spreken
maar met de rest is t goed gekomen!?
Zou je dat wel doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Tegan het volgende:
Hallo jongens. Ik ga zo naar de kapper. Alles gaat eraf denk ik.
Je mag mijn tondeuze wel lenen hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Tegan het volgende:
Weet je hoe vaak ik hoor... ik ging naar de kapper en i.p.v. een klein stukje haalde ze er een veel te groot stuk af!quote:
Q is me voor maar vraag hem advies zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Tegan het volgende:
En daarom ga ik nooit meer naar de kapper!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik hoor... ik ging naar de kapper en i.p.v. een klein stukje haalde ze er een veel te groot stuk af!
dat zei ik vorige week nogquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak ik hoor... ik ging naar de kapper en i.p.v. een klein stukje haalde ze er een veel te groot stuk af!
Overigens hoorde ik dat nooit van gozers hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom ga ik nooit meer naar de kapper!
als alles eraf gaat zou ik de kapper overslaan en t zelf doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ervan uit dat kappers wel weten waar ze mee bezig zijn. Als er wat meer af moet dan zal dat vast niet zonder rede zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat zei ik vorige week nog
het principe BIJPUNTEN is kappers niet bekend
ik ken anders wel vrouwen waarbij kort haar toch echt beter staat...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Overigens hoorde ik dat nooit van gozers hoor![]()
Bij mezelf is het hoe korter hoe beter, maar bij vrouwen is lang haar een must
nou dan nog zou het in overleg moeten gebeurenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat kappers wel weten waar ze mee bezig zijn. Als er wat meer af moet dan zal dat vast niet zonder rede zijn.
Hebben die op hun datingsiteprofiel staan dat ze 'lekker gek' zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ken anders wel vrouwen waarbij kort haar toch echt beter staat...
HAAR GROEIT AAN!!!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben die op hun datingsiteprofiel staan dat ze 'lekker gek' zijn?![]()
Een andere ex van me heeft haar haar afgeknipt zag ik pas op haar Hyves, haar oude kapsel stond haar zoooooo 500x beter. Zo zonde van zo'n prachtige vrouw..
Bij mij niet! Alhoewel het helaaas ook niet op het gewenste nul-niveau blijft.quote:
ik heb ze jarenlang kort gehad en kreeg alleen maar positief commentaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben die op hun datingsiteprofiel staan dat ze 'lekker gek' zijn?![]()
Een andere ex van me heeft haar haar afgeknipt zag ik pas op haar Hyves, haar oude kapsel stond haar zoooooo 500x beter. Zo zonde van zo'n prachtige vrouw..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah een verschil met kalende mannen he, dan moet je t ook maar gewoon accepteren als de rest je wel aanspreekt. Of je moet van toupetjes ofzo houdenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
HAAR GROEIT AAN!!!!!!!
Als ze het met je eens is, heeft ze over een half jaar weer lang haar
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb ze jarenlang kort gehad en kreeg alleen maar positief commentaar
nu al weer een tijd langer, hoor ik ook niks negatief op trouwens hahahaHet staat je niet onaardig, maar hoe cliché het ook is, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar lang haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Tegan het volgende:
Nee, mijn haar is echt zo lang geworden dat ik echt moet. Komt onderhand bij mijn kont. Ik wil alles eraf, echt zo'n kort kapsel, en dan achter ook de voorste laag kort, dan wat laagjes, en dan de onderste laag toch nog lang. Kan het niet echt uitleggen. Wordt nog wat bij de kapper...
kan bij kort haar ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit kort haar gehad, de mannen vinden dat niks, die willen kunnen trekken als ze me op zn hondjes nemen
maar goed dat ik ze nu lang heb danquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het staat je niet onaardig, maar hoe cliché het ook is, mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar lang haar
van nu staat in mn foboquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
We willen wel een voor- en na-foto natuurlijk! Via MSN mag ook.
het groeit hier en daar weer wel aan, en dat ziet eruit als iemand die fris uit chemo komt om het maar eens heel onpopulair te zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah een verschil met kalende mannen he, dan moet je t ook maar gewoon accepteren als de rest je wel aanspreekt. Of je moet van toupetjes ofzo houden
Fuck, te laatquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan bij kort haar ook
ik heb toch al liever dat ze mn haar dan dicht op de kruin vastpakken
Ok, maar die komt pas morgenmiddag dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Q. het volgende:
[..]
We willen wel een voor- en na-foto natuurlijk! Via MSN mag ook.
tsss.... en ik had nog wel braaf een halsbandje besteld voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit kort haar gehad
Ik dacht: laat ik DIE post toch maar even editten
[..]
nu al weer een tijd langer, hoor ik ook niks negatief op trouwens hahahaMensen durven gewoon niet eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vanmij van nu staat in mn fobo
maar las te snel je had t tegen tegan
Bang dat ik wegloop anders?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tsss.... en ik had nog wel braaf een halsbandje besteld voor je
bij heel kort valt t dan weer meequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Tegan het volgende:
Het probleem is alleen dat ik wel een beetje krul heb. En hoe korter hoe meer krul (denk ik). Heb het nooit echt heel kort gehad.
[..]
nu al weer een tijd langer, hoor ik ook niks negatief op trouwens hahahaLeuk koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zelf lekker kort haar. millimeter werk. Maar bij vrouwen vind ik lang haar wel mooier. Heel kort staat bij sommige vrouwen gewoon niet.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
hehe jaquote:
Is goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, maar die komt pas morgenmiddag dan.
Ik heb het het liefste echt zo kort mogelijk, tondeuze op standje nul. Doet het bij de vrouwen ook erg goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk koppie![]()
Ik heb zelf lekker kort haar. millimeter werk. Maar bij vrouwen vind ik lang haar wel mooier. Heel kort staat bij sommige vrouwen gewoon niet.
dan zeggen ze gewoon niks...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen durven gewoon niet eerlijk te zijn
Zeg!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hehe jaen is wel handig voor als ik je mee naar het park neem om te luchten
Als het allemaal mannen waren dan zou dat laatste nog wel kunnen kloppen hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zeggen ze gewoon niks...
als ze uitzichzelf gaan zeggen dat t leuk is ga ik ervan uit dat ze dat niet doen om te slijmen
En het staat je prachtig, darling.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Ripley het volgende:
ik heb mijn haar wel eens afgeknipt en het past niet bij me. Nu is het weer lekker lang
Ja, maar met lang haar kunnen we je binnenhalen als je dreigt los te schietenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan bij kort haar ook
ik heb toch al liever dat ze mn haar dan dicht op de kruin vastpakken
Het is toch normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik vond m achteraf toch iets TE
Inderdaad, anders viel er misschien wel weinig jonkie in de val te lokkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar goed dat ik ze nu lang heb dan
[..]
nu al weer een tijd langer, hoor ik ook niks negatief op trouwens hahahaLeuk kapsel, staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Inderdaad heel kort nog net niet kaal zeg maar. Zo heb ik mijn haar altijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het het liefste echt zo kort mogelijk, tondeuze op standje nul. Doet het bij de vrouwen ook erg goed.Vanavond weer eens bijwerken, heb ik al veel te lang niet meer gedaan. Ik ben echt te lui.
Bij mij is het wel gewoon kaal, iig tondeuze zonder opzetstuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad heel kort nog net niet kaal zeg maar. Zo heb ik mijn haar altijd.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk koppie![]()
Ik heb zelf lekker kort haar. millimeter werk. Maar bij vrouwen vind ik lang haar wel mooier. Heel kort staat bij sommige vrouwen gewoon niet.
Dat vind ik iets te gortig. Maar misschien doe ik dat nog wel een keer helemaal kaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mij is het wel gewoon kaal, iig tondeuze zonder opzetstuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |