Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is normaal eigenlijk? Want die vraag heb ik tot op heden nog niet kunnen beantwoorden.
Verder wie zegt dat wij dezelfde smaakt hebben.
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.
Ja, handig he.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kun je iemand blokkeren op hyves dan?
Zo, even wat ademruimte gemaakt in het smileygeweld. En ja, dat was een kopietje van de Wiki.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:26 schreef MNR het volgende:
Tering Jantje.. jij hebt de OP opgeleukt.. de boodschap is bijna onleesbaar geworden.
= edit =
Ow, dat is op de Wiki gebeurt, zie ik nu.
Ja, je gaat naar de Hyves van die persoon en dan onder de foto (bij dat blokje eronder waar staat "ping/tik" etc etc. staat: "blokkeer". Dan klik je daarop en dan voila! Geblokkeerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wilde bijna hetzelfde zeggen/vragenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te maken
of was het een test om te zien waar haar grens zou liggen
ja dat kan zekerquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als iemand geestelijk gestoord en is en jij gaat dat als nog een uur doen dan verlaag je je misschien wel tot hetzelfde nivo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat is normaal? Ik weet wel voorbeelden van wat niet normaal is. Heb pas een meid een uur lang voor tyfus hoer, kut snol, en weet ik veel wat uitgemaakt (Pardon my french) en ze vond het nog normaal ook. Maar dat mens was geestelijk gestoord. En dat vind ik niet normaal.
Dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, je gaat naar de Hyves van die persoon en dan onder de foto (bij dat blokje eronder waar staat "ping/tik" etc etc. staat: "blokkeer". Dan klik je daarop en dan voila! Geblokkeerd
Ik ken het gevoelquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat kan zeker
iemand persoonlijk die dan ook hyves heeft
moet je alleen de rest op 'alleen vrienden' hebben staan anders maken ze ff een nieuw accountje aan en komen wer neuzen.
ik ben nu op het punt van als je dan zo nodig wil kijken dan doe je maar ik schrijf er toch nog amper
en vind het eigenlijk een tikje triest dat iemand die neiging dan nog heeft.
(heb het over bv exen waar je niet goed mee uit elkaar bent gegaan ofzo)
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat![]()
Almere is weer een stukje meer k*t gewordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zit ook niet meer bij je om de hoek, valt het op?.
Mijn laatste 2 exen zitten op hyves, maar daar kijk ik ook nooit bijquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat
Nee dat is zeker niet normaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en jij vind het wel normaal op iemand een uurlang voor die dingen uit te maken
of was het een test om te zien waar haar grens zou liggen
Dus geen stalker en iemand die niet labiel is. En verder gewoon maakt het niet zo veel uit. Ik zou eens kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar als je vraagt van te voren, of ze niet geestelijk zwaar mishandeld zijn in een vorige relatie, nooit neigingen gehad hebben om iemand 48x te bellen in een uur als hij niet opneemt, nooit stalk neigingen gehad heeft, niet bij 301 psychologen lopen, dan zijn we al een heel eind.
En als ze lang haar heeft, niet het lichaam van een zeekoe heeft, enigszins wat intelligentie bezit, niet moeders lelijkste is, dan zijn we ook daar al een heel eind op weg. De rest zoek ik zelf wel uit dan of dat in orde is
Dan wel niet een lager niveau. Maar goed, gebeurd is gebeurd. Netjes is het zeker niet, maar ik heb er ook geen spijt van. Overigens doet ze sinds dat is gebeurd heel normaal tegen mij. Alleen ik vind haar nu helemaal raar, dat ze gewoon accepteert dat iemand dat doetquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als iemand geestelijk gestoord en is en jij gaat dat als nog een uur doen dan verlaag je je misschien wel tot hetzelfde nivo.
Mijn exleidinggevende vindt het leuk om via hyves mensen te stalken. Dus heb ik hem geblokkeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat kan zeker
iemand persoonlijk die dan ook hyves heeft
moet je alleen de rest op 'alleen vrienden' hebben staan anders maken ze ff een nieuw accountje aan en komen wer neuzen.
ik ben nu op het punt van als je dan zo nodig wil kijken dan doe je maar ik schrijf er toch nog amper
en vind het eigenlijk een tikje triest dat iemand die neiging dan nog heeft.
(heb het over bv exen waar je niet goed mee uit elkaar bent gegaan ofzo)
ik zou zo bij mn ex kunnen gaan kijken, onze dochter heeft m op haar hyves. Maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Kan me weinig boeien wat hij uitspookt enzo, zolang hij mij maar met rust laat
That would be Sedan and me. Sedan heeft de achtergrond geperfectioneerd, ik de rest.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
Wie heeft de OP zo leuk gemaakt? Leuke banner! Duimen omhoog voor de maker!
oh ik kijk ook afentoe of er exen met hyves zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn laatste 2 exen zitten op hyves, maar daar kijk ik ook nooit bij
IK kijk wel elk half jaar of de enige ex die er toe doet al eens een hyves heeft geopend. Maar nee
Denk wel dat ze hem verwijderd heeft, ze deed er toch al niets meer mee. Zag haar ook niet meer er tussen staan bij haar zus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Misschien heeft ze je geblokkeerd? (ik heb nooit getest hoe dat dan werkt).
Heb mijn ex ook op Hyves staan. Ooit had ik eens per ongeluk mijn zichbaarheid op "nobody" gezet (want ik dacht dat ik daarmee alleen mijn vrienden op visible zette). Een paar dagen later was ik 'opeens' een vriendje kwijt. Kwam ik erachter dat dat mijn ex was. Dus ik echt verbaasd en gepikeerd en vroeg zo van:
Ze had het even nodigquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan wel niet een lager niveau. Maar goed, gebeurt is gebeurd. Netjes is het zeker niet, maar ik heb er ook geen spijt van. Overigens doet ze sinds dat is gebeurd heel normaal tegen mij. Alleen ik vind haar nu helemaal raar, dat ze gewoon accepteert dat iemand dat doet
ze heeft je flink bedrogen en rondgeneukt tijdens jullie relatie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee dat is zeker niet normaal
En ik zal eerlijk zeggen dat ik dat normaal ook niet doe en het eigenlijk nog nooit gedaan had. En ik word sowieso niet snel boos. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ze heel erg veel moeite gedaan heeft om mij zover te krijgen dat ik zo te keer gegaan ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |