Jezus fucking christus, jij hebt echt taalproblemen, of niet? Rot eens even heel gauw op uit dit topic?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:14 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik snap niet precies was je met hele goede vrienden bedoeld? een vrouw die je een paar maanden kent, waar je verliefd op wordt en je laat zitten voor haar spaanse macho is voor jou een 'supergoede' vriend voor de rest van je leven?
alleen al het feit dat jij verliefd bent en zij absoluut niet lijkt mij al genoeg reden om geen vrienden meer te blijven. je kunt de schijn ophouden maar ik kan je verzekeren dat het contact toch snel zal verwateren.
het lijkt alsof je niet veel vrienden hebt. ik noem een goede vriend iemand die ik vaak zie (alhoewel dat niet persé hoeft) en die ik al een hele lange tijd ken.
ik denk trouwens echt dat je een vrouw bent die in een mannenlijf is geboren
wel een huilie topic openen maar er niet tegen kunnen als reacties te kritisch zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:34 schreef Caspian het volgende:
[..]
Jezus fucking christus, jij hebt echt taalproblemen, of niet? Rot eens even heel gauw op uit dit topic?
dat maakt niet uit. geloof me, ze was zwanger en kreeg een kindje. miskraam of niet, dat kindje was er. voor selene heb ik een miskraam gehad, en het breekt je hart. gewenst zwanger of niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:19 schreef Caspian het volgende:
Miskraam. Dat kind heeft ze dus nooit gehad, en wou ze vanaf het begin al niet.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:23 schreef Caspian het volgende:
[..]
Er waren wel een paar momenten dat we elkaar (een beetje lang) een knuffel gaven, en waar ik toch de gedachte kreeg 'waarom is ze niet van mij?', maar dat was van erg korte duur. Het ging allemaal prima.
Thanks.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:52 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Ik ben het er in grote dele met jou eens Caspian en niet met de meeste replyers hier, maar je moet jezelf niet wijsmaken (mits je in Nederland echt een leven hebt en geen WoW nerd bent) dat je echt nog goede vrienden met haar zal blijven. Ik zie eerlijk gezegd ook het nut hier niet van in. Het is wel te doen door elkaar vaak op te zoeken en veel contact enzo, maar ik denk dat die vriend haar echt niet hier naar Nederland laat komen voor jou. Moet je voorstellen, jij hebt een vriendin en die gaat even een weekendje bij een andere jongen slapen in een ander land.
Jawel ga je welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:00 schreef Caspian het volgende:
[..]
Weer even een kleine update... Het is gister ineens een stuk ingewikkelder geworden...Ik ga verder niet vertellen hoe of wat,
Je hebt haar aan je liefdes sabel geregen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:00 schreef Caspian het volgende:
[..]
Thanks.Daar heb je een erg goed punt, natuurlijk...
Weer even een kleine update... Het is gister ineens een stuk ingewikkelder geworden...Ik ga verder niet vertellen hoe of wat, want ik begrijp het allemaal zelf nog niet zo goed, maar suffice to say dat het nog alle kanten op kan gaan. Ik denk ook dat dit de laatste echte update gaat worden voorlopig. Ik ga de komende dagen/weken gewoon zien wat er gebeurt, hoe het allemaal afloopt, en dan geef ik wellicht wanneer ik terug naar Nederland ga weer een update.
Haha, okay, okay, dan doe ik het wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Jawel ga je welik heb godverdomme niet die kut lange posts allemaal zitten lezen om vervolgens te horen dat het heel ingewikkeld is geworden nu en dan verdomme geen uitleg krijgen.
ok luister Caspian nu is het toch even belangrijk om even hupsakee de hard-to-ge kaart uit te spelen!! echt even afstand nemen en ze duwt haar over het randje, dat beloof ik je! Gewoon even niet opnemen als ze belt etc. etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef Caspian het volgende:
[..]
Haha, okay, okay, dan doe ik het wel.Zo ontzettend ingewikkeld is het eigenlijk niet, het is gewoon heel erg verwarrend voor mij.
Ze is dus lang zo zeker niet over de keuze die ze gemaakt heeft, als ik dacht dat ze was. Sterker nog, het lijkt erop dat mij toch wil... Dit brengt me natuurlijk enorm in verwarring, en ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ze heeft lange gesprekken gevoert met een gemeenschappelijke vriendin van ons, en die vertelde me natuurlijk niet hoe of wat ze hebben besproken, maar gaf me wel het advies me niet te druk te maken erover en het gewoon even aanzien. Dat advies ga ik dan ook opvolgen. Ik word er te moe van om er steeds mee bezig te zijn, om steeds te twijfelen, na te denken, dus ik ga gewoon verder met m'n leven, en dan zie ik wel hoe het uiteindelijk loopt.
Kom op man, hij heeft gewoon gelijk. Way to overthink everything, Einstein.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:35 schreef Caspian het volgende:
Jezus, wat posten er hier een boel infantiele prutsers.
Caspian, je had het toch geaccepteerd dat het niets ging worden en jullie gingen toch gewoon goeie vrienden zijn? Waarom ga je dan toch twijfelen? Erg vreemd want eerst leek het zo alsof je er makkelijk mee om kon gaan en dat jullie gewoon goede vrienden konden zijn zonder twijfels van jouw kant.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef Caspian het volgende:
Ik word er te moe van om er steeds mee bezig te zijn, om steeds te twijfelen, na te denken, dus ik ga gewoon verder met m'n leven, en dan zie ik wel hoe het uiteindelijk loopt.
Goed plan!quote:[b]....... Dat advies ga ik dan ook opvolgen. Ik word er te moe van om er steeds mee bezig te zijn, om steeds te twijfelen, na te denken, dus ik ga gewoon verder met m'n leven, en dan zie ik wel hoe het uiteindelijk loopt.
ts schrijft dit bericht vanuit haar bed, so do your math.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:24 schreef henkzijlstra het volgende:
ts nog steeds in de veronderstelling dat het nog iets wordt?
als je dan ligt te fokken hoef ik niet zoveel math te doen om te concluseren dat je in ieder geval niet ligt te batsen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef Caspian het volgende:
[..]
ts schrijft dit bericht vanuit haar bed, so do your math. [ afbeelding ]
Later komt er wel een update over hoe en wat, maar nu wil ik gewoon genieten van de komende 2 weken. Volgende week London!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |