Ik kan wel een paar dingen verzinnen... Wil je ze in alfabetische volgorde?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Terecht het volgende:
Samen de pijp uitgaan, kan het nog romantischer?
zeg jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen verzinnen... Wil je ze in alfabetische volgorde?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gaarne.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Zien ze eruit als labiele emo's?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef IkWilbert het volgende:
kan het geen zelfmoord zijn geweest? Hoe weten ze nou wat er precies is gebeurd...
Zonde van dat grietje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zien ze eruit als labiele emo's?
[ afbeelding ]
Ik hou het op een vmbo actie
als ze nog naakt op de achterbank lagen met een vers gevuld condoom naast zich, kan ik me voorstellen dat men tot deze conclusie is gekomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef IkWilbert het volgende:
kan het geen zelfmoord zijn geweest? Hoe weten ze nou wat er precies is gebeurd...
Idd! Een hele tank benzine verneuktquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:17 schreef isogram het volgende:
Wat een drama moet dat zijn voor die vader, om zo'n ontdekking te doen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd! Een hele tank benzine verneukt
beter zo dan alleen tochquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Leuk grietje.
Ach, idd wel romantisch ergens.
Cremeren, dat is pas energie verspillingquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef ElectricEye het volgende:
Zou bijna zeggen: verdiende loon voor die zinloze milieuvervuiler, maar het is wel erg cru voor het meiske.
Een beetje een verbrandingsmotor laten draaien omdat je het anders koud hebt, terwijl er naast je een verwarmd huis staat, is an sich al een hufterdaad vind ik.
Maar goed, ik kan dan ook niet zo goed tegen energieverspilling, dus dat valt mij dan weer op.
Is dit een persiflage op die kale uit 'the Adams family'?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef JohannesPaulus het volgende:
[ afbeelding ]
Seks voor het huwelijk eh?
Rot op man. FREAK!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef ElectricEye het volgende:
Zou bijna zeggen: verdiende loon voor die zinloze milieuvervuiler, maar het is wel erg cru voor het meiske.
Een beetje een verbrandingsmotor laten draaien omdat je het anders koud hebt, terwijl er naast je een verwarmd huis staat, is an sich al een hufterdaad vind ik.
Maar goed, ik kan dan ook niet zo goed tegen energieverspilling, dus dat valt mij dan weer op.
Okay, van alle reacties in dit topic is dit toch wel de meest gefliptequote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef ElectricEye het volgende:
Ik vind de sarcasme wel briljant eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Okay, van alle reacties in dit topic is dit toch wel de meest geflipte
Ik ben het absoluut met je eens!quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef ElectricEye het volgende:
Dus voor die jongen is het zijn verdiende loon, terwijl het voor het meisje cru isquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:25 schreef ElectricEye het volgende:
Pardon? Vrouwen dragen toch geen verantwoordelijkheid? Vrouwen zijn een soort huisdieren: de schuld ligt altijd bij het baasje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus voor die jongen is het zijn verdiende loon, terwijl het voor het meisje cru is![]()
Ze waren toch echt met zijn 2-en. Dus een beetje kortzichtig om dan alleen die jongen de schuld te geven. En bovendien: wie zegt dat het niet het meisje is geweest die het koud had en wilde dat het wat warmer werd.
Heb jij later, wanneer je groot bent, meteen een leuk ideetje voor jouw eerste date knulquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:01 schreef Terecht het volgende:
Samen de pijp uitgaan, kan het nog romantischer?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd! Een hele tank benzine verneukt
De paus heeft wel wat weg van The Emperor uit Star Wars.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:29 schreef JohannesPaulus het volgende:
[ afbeelding ]
Seks voor het huwelijk eh?
Doodgaan als maagd? Gaat dat je lukken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef RealZeus het volgende:
Het is wel een mooie dood.
Je hebt sex, valt in elkaars armen in slaap en wordt nooit meer wakker.
Ik kan me ergere manieren bedenken.
Nee daar is hij te EMO voor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Doodgaan als maagd? Gaat dat je lukken?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:08 schreef Urquhart het volgende:
Die nemen stoppen op je hoogtepunt wel erg letterlijk
Gay Pride dacht ik, vorig jaar ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Is dit een persiflage op die kale uit 'the Adams family'?
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
.. hoe kun je een draaiende motor van je auto nu niet horen als je het hele huis doorzoekt in de hoop je dochter te vinden
Iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef RealZeus het volgende:
't Was een Mazda 323.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Dit zou in een Toyota Prius trouwens niet gebeurd zijn.
Hun orgasme duurde een eeuwigheid, is wel van toepassingquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef RealZeus het volgende:
'They don't do the trick anymore' zullen we maar zeggen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Dit zou in een Toyota Prius trouwens niet gebeurd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |