Ray had ook ooit een mooie weddenschap rond het modschap van iemand........quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
Ik wil best bookie spelen. Quotering borisz: 2.30.
Echt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ray had ook ooit een mooie weddenschap rond het modschap van iemand........
Och och. TR kan eindelijk losgaan hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het echt Borisz? Jezus dat zou wel triest zijn zeg.. [ afbeelding ]
Ik hoop nog dat het Breach wordt, als Borisz het echt wordt heeft er echt niemand gesolliciteerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het echt Borisz? Jezus dat zou wel triest zijn zeg.. [ afbeelding ]
Die heeft er echt een potje van gemaakt ja. Ze zijn nog de puinhopen van Blawhs aan het opruimen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb al 5 keer gesolliciteerd, maar ze willen geen Heraclesfans meer
En terecht na het debacle Blawh
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die heeft er echt een potje van gemaakt ja. Ze zijn nog de puinhopen van Blawhs aan het opruimen.
Kom op zeg,quote:
Ja en bij ieder ander die het had geworden had je ook wel wat geweten. Wie was (jezelf excluded) de persoon die je hier het liefst gezien had als nieuwe mod?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg,
Als ik een lijstje zou moeten maken van alle gesolliciteerden zou Borisz onderaan staan, gedeeld... met Ado.
Borisz is toch gewoon een slechte versie van vaduz. Kleurloos, koningen in de oneliners, meesters in de open deuren. Alleen liet Vaduz af en toe nog blijken nog wel enig verstand van voetbal te hebben.
Als jij aan een moderator als eis stelt dat hij niet kleurloos mag zijn dan snap ik niet dat jij heb gesolliciteerd. Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan VBL? Behalve rellen in Feedback en de mods om bijna iedere beslissing afbranden. Jij ben een koning in het afzeiken van de beslissingen van de moderators, af en toe een nutteloze post in een topic posten, en dat was het weer. Denk jij nou echt serieus dat jij de kans krijgt om ooit moderator te worden nadat je jaren lang in Feedback aan het rellen ben geweest?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg,
Als ik een lijstje zou moeten maken van alle gesolliciteerden zou Borisz onderaan staan, gedeeld... met Ado.
Borisz is toch gewoon een slechte versie van vaduz. Kleurloos, koningen in de oneliners, meesters in de open deuren. Alleen liet Vaduz af en toe nog blijken nog wel enig verstand van voetbal te hebben.
Wat zijn zijn volgens jou users in VBL die een goede mod zouden zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom op zeg,
damn mijn vraag komt als mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja en bij ieder ander die het had geworden had je ook wel wat geweten. Wie was (jezelf excluded) de persoon die je hier het liefst gezien had als nieuwe mod?
Je masker is afgevallen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als jij aan een moderator als eis stelt dat hij niet kleurloos mag zijn dan snap ik niet dat jij heb gesolliciteerd. Wat voeg jij nou eigenlijk toe aan VBL? Behalve rellen in Feedback en de mods om bijna iedere beslissing afbranden. Jij ben een koning in het afzeiken van de beslissingen van de moderators, af en toe een nutteloze post in een topic posten, en dat was het weer. Denk jij nou echt serieus dat jij de kans krijgt om ooit moderator te worden nadat je jaren lang in Feedback aan het rellen ben geweest?
Volgens mij is hij gewoon de kloon van BansheeBoy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |