Het maakt mij helemaal niets uit. Gun Twente ook een goede 2e seizoenshelft, vind het alleen wel mooi om de kwal van een Munsterman weer eens op de bek te zien gaan.quote:
quote:Alles, alles wou ik voor je doen,
alles maar het ging je alleen maar om mijn poen.
En er komt een tijd dan heb je zeker spijt
van alles wat je mij hebt aan gedaan het is te laat dus jij kunt gaan.
GA maar weg, ik zeg je ga maar weg.
je hebt me iedere keer belogen besodemieterd en bedrogen
Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
Voorbij, voorbij is alles, alles tussen jouw en mij. Voorbij en naar al die jaren ben ik weer vrij
M'n hart was van steen dat kwam enkel door jouw. Het gevoel dat heb je nooit gekend wat ben je voor een man?
Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
je hebt me iedere keer belogen besodemieterd en bedrogen Ga maar weg ik zeg je ga maar weg, het is voorbij al heb je spijt van alles wat je hebt gezegd
Daarvoor doe ik et ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef poehej het volgende:
[..]
Straks gaan ze jou ook nog uitmaken voor huillie
quote:Aan het eind van kalenderjaar 2008 verlengde Wielaert zijn contract bij Twente. Het nieuwe contract loopt tot medio 2012.[4]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niets uit. Vind het alleen wel mooi om de kwal van een Munsterman weer eens op de bek te zien gaan.
Waarom heeft hij bedrogen? Als hij zegt dat hij de intentie had om bij Twente te blijven, dan kan dat toch. Hij had de intentie om bij Twente te blijven, totdat Ajax wederom interesse toonde.quote:
Er is volgens een naar alle waarschijnlijkheid ook een mondeling akkoord geweest dat hij in deze winterstop niet zou vertrekkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarom heeft hij bedrogen? Als hij zegt dat hij de intentie had om bij Twente te blijven, dan kan dat toch. Hij had de intentie om bij Twente te blijven, totdat Ajax wederom interesse toonde.
Bovendien is het niet tegen de wet om gebruik te maken van een clausule die je samen met je werkgever bent overeengekomen. Beetje makkelijk om dan alles bij Wielaert te leggen, FC Twente was er toch zelf bij toen ze tot een mondeling akkoord kwamen?
Dat had Munsterman dan op papier moeten zetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er is volgens een naar alle waarschijnlijkheid ook een mondeling akkoord geweest dat hij in deze winterstop niet zou vertrekken
Wanneer komen ze eigenlijk terug van het trainingskamp.. Ik denk dat er dan wel duidlijk is/komt..quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Afwachten, eigenlijk zijn we hem al kwijt
En Joop zou nooit meer met clausules werken. Zolang dat niet op papier staat kan Joop daar niets mee doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er is volgens een naar alle waarschijnlijkheid ook een mondeling akkoord geweest dat hij in deze winterstop niet zou vertrekken
Wikipediaquote:
quote:Welles-nietesspel tussen FC Twente en Wielaert
07/01/2009 11:00
Waar Rob Wielaert en zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma beweren dat een overgang van de verdediger naar Ajax in kannen en kruiken is, stribbelt FC Twente tegen. 'Het is vreemd dat Ajax een speler bij ons weg wil halen op grond van een bepaling waaraan ik mijn goedkeuring nog niet heb gegeven', aldus voorzitter Joop Munsterman in het Algemeen Dagblad.
Drie weken nadat hij met FC Twente overeenstemming bereikte over een nieuw contract tot medio 2012, wil Wielaert al gebruik maken van de gelimiteerde transfersom die in de verbintenis is opgenomen. 'Dat contract is nog niet getekend en de vraag is of wij dat nog willen', reageert Munsterman in De Telegraaf.
De preses laat via het AD weten niet gediend te zijn van uitspraken van zaakwaarnemer Ploegsma. 'Hij roept allerlei inhoudelijke bepalingen over het contract. Dat doe je niet in de openbaarheid. Wat Ploegsma doet, kan niet.' En in De Telegraaf: 'Robbie speelt hier na de winterstop ook nog gewoon. Laat Ploegsma maar roepen. Die zei ook dat Fred Rutten naar PSV ging.'
De zaakwaarnemer van Wielaert is in het AD echter zeker van zijn zaak. 'We hebben een mondelinge overeenkomst met FC Twente. We zouden het contract rond de Kerst officieel ondertekenen, maar dat is er door de drukte niet van gekomen. Robbie heeft een goed gevoel bij FC Twente, maar kan zich bij Ajax sportief en financieel behoorlijk verbeteren.'
De Amsterdamse club speelt volgens Danny Blind geen rol in het steekspel tussen FC Twente en Wielaert. 'We hebben ons keurig bij de club gemeld en daarna bij de speler die ons heeft ingelicht over de transferclausules in zijn contract', aldus de manager technische zaken in het AD.
Ik gun het Wielaert opzich ook van harte, maar het komt op zo'n vreselijke kloten manierquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
En Joop zou nooit meer met clausules werken. Zolang dat niet op papier staat kan Joop daar niets mee doen.
FC Twente heeft zoals ik het ziet gewoon erg naief gehandeld, bij Wilkshire heeft men wederom het gevaar gezien van een nieuw contract met een gelimiteerde transfersom en toen reageerde Joop al hevig teleurgesteld. Je zou toch denken dat een ezel zich niet voor de 2e keer aan dezelfde steen stoot? Zeker niet omdat Ajax in de zomer al interesse toonde, het lijkt me niet vreemd dat die club nog een keer interesse toont als hun spelers op die positie niet voldoen, zeker niet nadat ze een zak vol geld ontvangen hebben.
Wielaert kan op 30-jarige leeftijd nog 1 keer de stap maken naar een topclub en daar de komende 2,5 a 3,5 jaar erg goed verdienen, dan is het logisch dat je vertrekt in mijn optiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |