quote:Wielaert aanvoerder af bij FC Twente
LA MANGA - Robbie Wielaert meldde eerder deze week dat hij persoonlijk rond is met Ajax. FC Twente wil echter nog niets weten van een vetrek van de 30-jarige verdediger. De eerste sanctie lijkt in ieder geval alvast uitgedeeld.
FC Twente speelt momenteel in het Spaanse La Manga een oefenduel tegen Ciudad de Santiago uit de Segunda B. Wielaert speelt weliswaar mee, maar is geen aanvoerder meer. De band is overgedragen aan Blaise N'Kufo.
Nee, nu kan de nieuwe aanvoerder alvast even oefenen, aangezien de kans aanwezig is dat Robbie er straks niet meer is. Gewoon verstandig dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
Behoorlijk kinderachtig van FC Twente.
Dat van de aanvoerdersband? Ik vind het wel logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
Neuh, ze weten dat ie weggaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
ja dat vraag ik me ook af.. hoeveel beter dan olegeur is hij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
Deze speler wordt door dit gedoe beter gemaakt dan hij eigenlijk is. Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij iets toevoegt bij Ajax.
Wielaert is gewoon een goede subtopper, niks meer en niks minder.
Natuurlijk.quote:
Precies.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Mondeling akkoord is er. Daarna werd contract opgesteld, die Robbie Wielaert al ondertekende. Er is daarna e-mailverkeer geweest, waarin bevestigd staat dat FC Twente ook gaat tekenen. Dus dat nieuwe contract is een feit, net als de clausule. FC Twente kan nu wel gaan bokken, maar een arbitragezaak verliezen ze.
hij spreek iig nederlandsquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af.. hoeveel beter dan olegeur is hij?
Een stuk beter verdedigend en opbouwend helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af.. hoeveel beter dan olegeur is hij?
Van de FC Twente-website:quote:
Grote onzin.quote:Aanvaller Blaise Nkufo startte als aanvoerder, omdat pas kort voor de aftrap duidelijk werd dat Robbie Wielaert ondanks een lichte kwetsuur alsnog in actie kon komen.
wat een toevalquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van de FC Twente-website:
[..]
Grote onzin.
Ik was aan het begin van het seizoen al voorstander om Wielaert te halen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat ajacieden Wielaert pas waarderen als hij daar heen vertrekt. In de winterstop was het allemaal "niets beter dan penders, etc"
Lekker generaliserend. Ik heb Wielaert altijd al een goede en solide verdediger gevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat ajacieden Wielaert pas waarderen als hij daar heen vertrekt. In de winterstop was het allemaal "niets beter dan penders, etc"
Leuk zo'n crosspost uit het Ajax topic, wil je de discussie op 2 fronten tegelijk voeren ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
Wat moet Wielaert nou weer bij Ajax?
Sportief is het een achteruitgang, Twente speelt op dit moment het beste voetbal samen met AZ van de eredivisie. Het verschil met Ajax op de ranglijst is slechts 4 punten en niet zo groot als de voorgaande seizoennen. Bovendien is Twente nog op 3 vlakken (Beker, UEFA Cup, Eredivisie) actief voor een prijs en Ajax is alleen nog actief in de Eredivisie en de UEFA Cup
Sportief: Een achteruitgang
Financieel: Misschien een verbetering, aangezien Munsterman ook behoorlijke salarissen betaald.
Het lijkt mij hier ook wel relevant aangezien we het over dezelfde speler hebben, en hier ook andere voetbalfans zitten dan alleen die van Ajax. Nu kunnen we is wat meer meningen vanuit andere hoeken hier gaan bespreken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Leuk zo'n crosspost uit het Ajax topic, wil je de discussie op 2 fronten tegelijk voeren ofzo?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
AFC Ajax-topic #1025: Robbie Wielaert is NIET welkom!
Niet zo lang geleden nog.Zitten ook een aantal nominaties bij voor het plank mislaan-topic.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je wil dit seizoen toch succes? Met Wielaert heb je iemand die er met zijn ervaring waarschijnlijk meteen staat. Je kan wel weer gaan investeren in weer wat talenten (waarom zou je als je zoveel in de jeugd hebt lopen), maar daar heb je dit seizoen zo weinig aan.
En dit seizoen moet Ajax 'gewoon' kampioen worden. Dus fuck het lange termijn denken maar even.
Ik wil ook niet leuk zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef BB-boy het volgende:
Je bent niet leuk.
Je gaat mij toch niet zeggen dat spelen voor een club als Twente hetzelfde is als spelen voor Ajax in een volle Arena?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
Sportief is het een achteruitgang, Twente speelt op dit moment het beste voetbal samen met AZ van de eredivisie. Het verschil met Ajax op de ranglijst is slechts 4 punten en niet zo groot als de voorgaande seizoennen. Bovendien is Twente nog op 3 vlakken (Beker, UEFA Cup, Eredivisie) actief voor een prijs en Ajax is alleen nog actief in de Eredivisie en de UEFA Cup
Financieel: Misschien een verbetering, aangezien Munsterman ook behoorlijke salarissen betaald.
Praat dan geen onzin, maar voer een discussie, pannenkoekquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik wil ook niet leuk zijn.
Ik wil gewoon een discussie voeren over een mogelijke transfer.
Voor hem wel, maar dat komt gewoon omdat het een Hagenaar is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet zeggen dat spelen voor een club als Twente hetzelfde is als spelen voor Ajax in een volle Arena??
Ten eerste is het stadion van FC Twente altijd uitverkocht, behalve het bekerduel dit seizoen van Jong Twente tegen ADO Den Haag. Bij Ajax wil het nog wel eens zo zijn dat er een hele hoop lege plekken zijn op de tribune. Zoveel verschil zal er dus duidelijk niet inzitten, zeker niet op sportief gebied.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet zeggen dat spelen voor een club als Twente hetzelfde is als spelen voor Ajax in een volle Arena??
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Twente bij lange na nog niet kan concurreren met de salarissen die Ajax kan bieden hoor Adothehague.
Op elke positie heeft ajax een betere speler dan Twente op Oleguer na. Dus hij komt in een veel beter team te spelen, hoezo geen sportieve vooruitgang.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
Op Elke positie laat me niet lachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op elke positie heeft ajax een betere speler dan Twente op Oleguer na. Dus hij komt in een veel beter team te spelen, hoezo geen sportieve vooruitgang.
Dat zegt dus helemaal niks?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op elke positie heeft ajax een betere speler dan Twente op Oleguer na. Dus hij komt in een veel beter team te spelen, hoezo geen sportieve vooruitgang.
Wat boeit zo'n lelijke beker nou man? Bij ajax doen we het alleen voor landtitels en europacups.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat zegt dus helemaal niks?
Heb je gezien op hoeveel posities Manchester City beter is? En heb je gezien waar die staan in de Premier League? Dicht bij de degradatiezone.
Een sportman hoort ambitie te hebben, en op sportief gebied is Twente op dit moment een betere club voor hem, want die strijden nog op 3 vlakken mee en ajax maar op 2.
Oke, daarom was iedereen zeker zo boos na de uitschakeling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat boeit zo'n lelijke beker nou man? Bij ajax doen we het alleen voor landtitels en europacups.
De boosheid viel opzich wel mee in het Ajax topic hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke, daarom was iedereen zeker zo boos na de uitschakeling.
Maar MVB was niet te spreken erover.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
De boosheid viel opzich wel mee in het Ajax topic hoor.
Volgens mij had iedereen liever deze nederlaag in bekerverband dan in competitieverband.
Hij zou mijn post van de vorige pagina eens kunnen lezen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Praat dan geen onzin, maar voer een discussie, pannenkoek
Dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kwestie van tijd.
Nee, dit is een VBL forum waar wij mogen discusseren over allerlei zaken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Jnk18 het volgende:
Adothehague, hou je lekker bezig met je eigen club.. je komt hier alleen maar om te rellen.
Je kan er ook gewoon niet op reageren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Jnk18 het volgende:
Adothehague, hou je lekker bezig met je eigen club.. je komt hier alleen maar om te rellen.
quote:Twente en Ajax toch aan tafel
Door MAARTEN WIJFFELS
FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.
Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.
De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.
Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
Haha, geweldig dit, lekker blijven denken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Of jij Twente?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:22 schreef BB-boy het volgende:
De waarheid dat jij nauwelijks Ajax ziet?
Waar zie jij mij zeggen dat ik geen twente spelers wil? Ik zie Wielaert, Elia en Douglas graag komen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef need2009 het volgende:
[..]
Haha, geweldig dit, lekker blijven denken.
Ik zou geen enkele speler van ajax bij Twente willen zien!
Nee ook niet dat watje met z'n valziekte, daar wil je toch niet mee geassocieerd worden
Ach, jullie worden geassocieerd met Duitsers..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef need2009 het volgende:
[..]
Haha, geweldig dit, lekker blijven denken.
Ik zou geen enkele speler van ajax bij Twente willen zien!
Nee ook niet dat watje met z'n valziekte, daar wil je toch niet mee geassocieerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |