abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:13:21 #103
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64819527
quote:
Wielaert aanvoerder af bij FC Twente

LA MANGA - Robbie Wielaert meldde eerder deze week dat hij persoonlijk rond is met Ajax. FC Twente wil echter nog niets weten van een vetrek van de 30-jarige verdediger. De eerste sanctie lijkt in ieder geval alvast uitgedeeld.

FC Twente speelt momenteel in het Spaanse La Manga een oefenduel tegen Ciudad de Santiago uit de Segunda B. Wielaert speelt weliswaar mee, maar is geen aanvoerder meer. De band is overgedragen aan Blaise N'Kufo.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64821855
Behoorlijk kinderachtig van FC Twente.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64821916
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
Nee, nu kan de nieuwe aanvoerder alvast even oefenen, aangezien de kans aanwezig is dat Robbie er straks niet meer is. Gewoon verstandig dus.
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:18:38 #106
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_64821943
quote:
Dat van de aanvoerdersband? Ik vind het wel logisch eigenlijk.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_64822004
quote:
Neuh, ze weten dat ie weggaat.
-
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:23:26 #108
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64822115
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
Deze speler wordt door dit gedoe beter gemaakt dan hij eigenlijk is. Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij iets toevoegt bij Ajax.

Wielaert is gewoon een goede subtopper, niks meer en niks minder.
ja dat vraag ik me ook af.. hoeveel beter dan olegeur is hij?
je oogst wat je zaait
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:24:08 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64822145
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Neuh, ze weten dat ie weggaat.
Natuurlijk.

Mondeling akkoord is er. Daarna werd contract opgesteld, die Robbie Wielaert al ondertekende. Er is daarna e-mailverkeer geweest, waarin bevestigd staat dat FC Twente ook gaat tekenen. Dus dat nieuwe contract is een feit, net als de clausule. FC Twente kan nu wel gaan bokken, maar een arbitragezaak verliezen ze.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64822167
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Mondeling akkoord is er. Daarna werd contract opgesteld, die Robbie Wielaert al ondertekende. Er is daarna e-mailverkeer geweest, waarin bevestigd staat dat FC Twente ook gaat tekenen. Dus dat nieuwe contract is een feit, net als de clausule. FC Twente kan nu wel gaan bokken, maar een arbitragezaak verliezen ze.
Precies.
-
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:25:45 #111
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64822203
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

hij spreek iig nederlands
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64822295
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Amokzaaier het volgende:

[..]

Een stuk beter verdedigend en opbouwend helemaal
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:32:55 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64822442
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef Robinhoo het volgende:

[..]
Van de FC Twente-website:
quote:
Aanvaller Blaise Nkufo startte als aanvoerder, omdat pas kort voor de aftrap duidelijk werd dat Robbie Wielaert ondanks een lichte kwetsuur alsnog in actie kon komen.
Grote onzin.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_64822461
Ik heb zomaar het vermoeden dat ajacieden Wielaert pas waarderen als hij daar heen vertrekt. In de winterstop was het allemaal "niets beter dan penders, etc"
Enschede, onze stad! ons domein!
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:33:59 #115
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64822482
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Van de FC Twente-website:
[..]

Grote onzin.
wat een toeval
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64822527
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat ajacieden Wielaert pas waarderen als hij daar heen vertrekt. In de winterstop was het allemaal "niets beter dan penders, etc"
Ik was aan het begin van het seizoen al voorstander om Wielaert te halen.
pi_64823531
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Lekker generaliserend. Ik heb Wielaert altijd al een goede en solide verdediger gevonden.

Hij staat ook in m'n Profcoach .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:13:46 #118
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64824121
AFC Ajax-topic #1025: Robbie Wielaert is NIET welkom!

Niet zo lang geleden nog. Zitten ook een aantal nominaties bij voor het plank mislaan-topic.
pi_64825066
Wat moet Wielaert nou weer bij Ajax?
Sportief is het een achteruitgang, Twente speelt op dit moment het beste voetbal samen met AZ van de eredivisie. Het verschil met Ajax op de ranglijst is slechts 4 punten en niet zo groot als de voorgaande seizoennen. Bovendien is Twente nog op 3 vlakken (Beker, UEFA Cup, Eredivisie) actief voor een prijs en Ajax is alleen nog actief in de Eredivisie en de UEFA Cup

Sportief: Een achteruitgang
Financieel: Misschien een verbetering, aangezien Munsterman ook behoorlijke salarissen betaald.
pi_64825115
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
Sportief is het een achteruitgang, Twente speelt op dit moment het beste voetbal samen met AZ van de eredivisie. Het verschil met Ajax op de ranglijst is slechts 4 punten en niet zo groot als de voorgaande seizoennen. Bovendien is Twente nog op 3 vlakken (Beker, UEFA Cup, Eredivisie) actief voor een prijs en Ajax is alleen nog actief in de Eredivisie en de UEFA Cup

Financieel: Misschien een verbetering, aangezien Munsterman ook behoorlijke salarissen betaald.
Leuk zo'n crosspost uit het Ajax topic, wil je de discussie op 2 fronten tegelijk voeren ofzo?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64825183
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Leuk zo'n crosspost uit het Ajax topic, wil je de discussie op 2 fronten tegelijk voeren ofzo?
Het lijkt mij hier ook wel relevant aangezien we het over dezelfde speler hebben, en hier ook andere voetbalfans zitten dan alleen die van Ajax. Nu kunnen we is wat meer meningen vanuit andere hoeken hier gaan bespreken.
pi_64825206
Je bent niet leuk.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64825232
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
AFC Ajax-topic #1025: Robbie Wielaert is NIET welkom!

Niet zo lang geleden nog. Zitten ook een aantal nominaties bij voor het plank mislaan-topic.
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je wil dit seizoen toch succes? Met Wielaert heb je iemand die er met zijn ervaring waarschijnlijk meteen staat. Je kan wel weer gaan investeren in weer wat talenten (waarom zou je als je zoveel in de jeugd hebt lopen), maar daar heb je dit seizoen zo weinig aan.
En dit seizoen moet Ajax 'gewoon' kampioen worden. Dus fuck het lange termijn denken maar even.
.
-
pi_64825270
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef BB-boy het volgende:
Je bent niet leuk.
Ik wil ook niet leuk zijn.
Ik wil gewoon een discussie voeren over een mogelijke transfer.
pi_64825303
quote:

Je gaat mij toch niet zeggen dat spelen voor een club als Twente hetzelfde is als spelen voor Ajax in een volle Arena? ?
-
pi_64825347
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Ik wil ook niet leuk zijn.
Ik wil gewoon een discussie voeren over een mogelijke transfer.
Praat dan geen onzin, maar voer een discussie, pannenkoek
pi_64825356
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet zeggen dat spelen voor een club als Twente hetzelfde is als spelen voor Ajax in een volle Arena? ?
Voor hem wel, maar dat komt gewoon omdat het een Hagenaar is.

Time waste.
pi_64825379
Ik denk dat Twente bij lange na nog niet kan concurreren met de salarissen die Ajax kan bieden hoor Adothehague.
pi_64825393
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ten eerste is het stadion van FC Twente altijd uitverkocht, behalve het bekerduel dit seizoen van Jong Twente tegen ADO Den Haag. Bij Ajax wil het nog wel eens zo zijn dat er een hele hoop lege plekken zijn op de tribune. Zoveel verschil zal er dus duidelijk niet inzitten, zeker niet op sportief gebied.
pi_64825462
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Twente bij lange na nog niet kan concurreren met de salarissen die Ajax kan bieden hoor Adothehague.
Dat ben ik wel met je eens.
Ik denk niet dat Munsterman zoveel kan bieden als Ajax.
Maar om als voetballer nou alleen voor het geld te gaan vind ik een beetje zwak.
Maar wij kunnen niet in zijn portemonnee kijken. Misschien is hij nog niet financieel afhankelijk voor de rest van zijn leven en wil hij daarom naar Ajax.
pi_64825572
quote:

Op elke positie heeft ajax een betere speler dan Twente op Oleguer na. Dus hij komt in een veel beter team te spelen, hoezo geen sportieve vooruitgang.
lollig
pi_64825582
ajax en twente zijn evengoed .

en als je aan elke willekeurige speler vraag waar ze willen spelen ajax of twente zal het 50/50 zijn volgens ons haagse vriend .

zo vat ik toch de gedachtgang van ado goed samen?
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:46:11 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64825619
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Op elke positie heeft ajax een betere speler dan Twente op Oleguer na. Dus hij komt in een veel beter team te spelen, hoezo geen sportieve vooruitgang.
Op Elke positie laat me niet lachen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64825655
quote:

[..]

Dat zegt dus helemaal niks?
Heb je gezien op hoeveel posities Manchester City beter is? En heb je gezien waar die staan in de Premier League? Dicht bij de degradatiezone.
Een sportman hoort ambitie te hebben, en op sportief gebied is Twente op dit moment een betere club voor hem, want die strijden nog op 3 vlakken mee en ajax maar op 2.
pi_64825811
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Dat zegt dus helemaal niks?
Heb je gezien op hoeveel posities Manchester City beter is? En heb je gezien waar die staan in de Premier League? Dicht bij de degradatiezone.
Een sportman hoort ambitie te hebben, en op sportief gebied is Twente op dit moment een betere club voor hem, want die strijden nog op 3 vlakken mee en ajax maar op 2.
Wat boeit zo'n lelijke beker nou man? Bij ajax doen we het alleen voor landtitels en europacups.
lollig
pi_64825860
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat boeit zo'n lelijke beker nou man? Bij ajax doen we het alleen voor landtitels en europacups.
Oke, daarom was iedereen zeker zo boos na de uitschakeling.
Hoeveel jaar is de laatste landtitel ook alweer geleden dan?
pi_64825890
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Oke, daarom was iedereen zeker zo boos na de uitschakeling.
De boosheid viel opzich wel mee in het Ajax topic hoor.
Volgens mij had iedereen liever deze nederlaag in bekerverband dan in competitieverband.
En de laatste landstitel is in ieder geval nog recenter dan die van FC Twente.

Ik heb het gevoel dat dit een discussie zonder eind is.
Qua prestaties is Ajax op dit moment niet een sportieve verbetering.
Qua salaris zeker wel.
Met zijn leeftijd wil hij nog een beetje een klapper maken en dan is dit een goede optie.
Ook kan je er redelijkerwijs van uit gaan aan de hand van de begrotingen dat Ajax structureler om de prijzen strijdt dan Twente.
pi_64825980
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

De boosheid viel opzich wel mee in het Ajax topic hoor.
Volgens mij had iedereen liever deze nederlaag in bekerverband dan in competitieverband.
Maar MVB was niet te spreken erover.
Als het niet boeiend was geweest voor MVB had hij wel met zijn B team gespeeld dacht ik zo.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:58:00 #139
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64826130
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Praat dan geen onzin, maar voer een discussie, pannenkoek
Hij zou mijn post van de vorige pagina eens kunnen lezen bijvoorbeeld.
pi_64827029
Adothehague, hou je lekker bezig met je eigen club.. je komt hier alleen maar om te rellen.
pi_64827157
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kwestie van tijd.
Dat denk ik dus ook

Is het niet dit weekend dat is het eind van deze transferperiode wel.
pi_64827160
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Jnk18 het volgende:
Adothehague, hou je lekker bezig met je eigen club.. je komt hier alleen maar om te rellen.
Nee, dit is een VBL forum waar wij mogen discusseren over allerlei zaken.
Er staat nergens aangegeven dat een supporter van een bepaalde club zich niet met andere clubs / transfers mag bemoeien.
Ik heb absoluut niet de intentie om te rellen.
Als ik die namelijk wel had dan had ik heus niet mijn mening zo uitgebreid beschreven.
pi_64827313
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Jnk18 het volgende:
Je kan er ook gewoon niet op reageren.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:53:22 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_64834750
quote:
Twente en Ajax toch aan tafel

Door MAARTEN WIJFFELS

FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.

Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.

De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.

Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
pi_64835375
quote:

[..]

Haha, geweldig dit, lekker blijven denken.
Ik zou geen enkele speler van ajax bij Twente willen zien!
Nee ook niet dat watje met z'n valziekte , daar wil je toch niet mee geassocieerd worden
pi_64835446
Zeg dan niks...
pi_64835672
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef BB-boy het volgende:
Zeg dan niks...
Ik weet het!
De waarheid is hard!
pi_64835746
De waarheid dat jij nauwelijks Ajax ziet?
pi_64835860
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:22 schreef BB-boy het volgende:
De waarheid dat jij nauwelijks Ajax ziet?
Of jij Twente?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:32:52 #150
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_64836028
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef need2009 het volgende:

[..]

Of jij Twente?
Waar zit je in de veste need2009? Kom je in de volgende OP
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64836078
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef need2009 het volgende:

[..]

Of jij Twente?
Waar zie jij mij zeggen dat ik geen twente spelers wil? Ik zie Wielaert, Elia en Douglas graag komen.

Misschien zelfs N'Kufo als reservespits.
pi_64836110
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef need2009 het volgende:

[..]

Nee ook niet dat watje met z'n valziekte , daar wil je toch niet mee geassocieerd worden
!!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 00:37:38 #153
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64836151
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef need2009 het volgende:

[..]

Ach, jullie worden geassocieerd met Duitsers..
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')