Laat het gaan, laat het gaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Wil jij eens ophouden zo hersenloos te zieken over Munsterman en eens wat inhoud gaan geven aan je posts?
quote:Wielaert aanvoerder af bij FC Twente
LA MANGA - Robbie Wielaert meldde eerder deze week dat hij persoonlijk rond is met Ajax. FC Twente wil echter nog niets weten van een vetrek van de 30-jarige verdediger. De eerste sanctie lijkt in ieder geval alvast uitgedeeld.
FC Twente speelt momenteel in het Spaanse La Manga een oefenduel tegen Ciudad de Santiago uit de Segunda B. Wielaert speelt weliswaar mee, maar is geen aanvoerder meer. De band is overgedragen aan Blaise N'Kufo.
Nee, nu kan de nieuwe aanvoerder alvast even oefenen, aangezien de kans aanwezig is dat Robbie er straks niet meer is. Gewoon verstandig dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
Behoorlijk kinderachtig van FC Twente.
Dat van de aanvoerdersband? Ik vind het wel logisch eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
Neuh, ze weten dat ie weggaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef RayMania het volgende:
ja dat vraag ik me ook af.. hoeveel beter dan olegeur is hij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
Deze speler wordt door dit gedoe beter gemaakt dan hij eigenlijk is. Ik vraag me eerlijk gezegd af of hij iets toevoegt bij Ajax.
Wielaert is gewoon een goede subtopper, niks meer en niks minder.
Natuurlijk.quote:
Precies.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Mondeling akkoord is er. Daarna werd contract opgesteld, die Robbie Wielaert al ondertekende. Er is daarna e-mailverkeer geweest, waarin bevestigd staat dat FC Twente ook gaat tekenen. Dus dat nieuwe contract is een feit, net als de clausule. FC Twente kan nu wel gaan bokken, maar een arbitragezaak verliezen ze.
hij spreek iig nederlandsquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af.. hoeveel beter dan olegeur is hij?
Een stuk beter verdedigend en opbouwend helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af.. hoeveel beter dan olegeur is hij?
Van de FC Twente-website:quote:
Grote onzin.quote:Aanvaller Blaise Nkufo startte als aanvoerder, omdat pas kort voor de aftrap duidelijk werd dat Robbie Wielaert ondanks een lichte kwetsuur alsnog in actie kon komen.
wat een toevalquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van de FC Twente-website:
[..]
Grote onzin.
Ik was aan het begin van het seizoen al voorstander om Wielaert te halen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat ajacieden Wielaert pas waarderen als hij daar heen vertrekt. In de winterstop was het allemaal "niets beter dan penders, etc"
Lekker generaliserend. Ik heb Wielaert altijd al een goede en solide verdediger gevonden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat ajacieden Wielaert pas waarderen als hij daar heen vertrekt. In de winterstop was het allemaal "niets beter dan penders, etc"
Leuk zo'n crosspost uit het Ajax topic, wil je de discussie op 2 fronten tegelijk voeren ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
Wat moet Wielaert nou weer bij Ajax?
Sportief is het een achteruitgang, Twente speelt op dit moment het beste voetbal samen met AZ van de eredivisie. Het verschil met Ajax op de ranglijst is slechts 4 punten en niet zo groot als de voorgaande seizoennen. Bovendien is Twente nog op 3 vlakken (Beker, UEFA Cup, Eredivisie) actief voor een prijs en Ajax is alleen nog actief in de Eredivisie en de UEFA Cup
Sportief: Een achteruitgang
Financieel: Misschien een verbetering, aangezien Munsterman ook behoorlijke salarissen betaald.
Het lijkt mij hier ook wel relevant aangezien we het over dezelfde speler hebben, en hier ook andere voetbalfans zitten dan alleen die van Ajax. Nu kunnen we is wat meer meningen vanuit andere hoeken hier gaan bespreken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Leuk zo'n crosspost uit het Ajax topic, wil je de discussie op 2 fronten tegelijk voeren ofzo?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
AFC Ajax-topic #1025: Robbie Wielaert is NIET welkom!
Niet zo lang geleden nog.Zitten ook een aantal nominaties bij voor het plank mislaan-topic.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je wil dit seizoen toch succes? Met Wielaert heb je iemand die er met zijn ervaring waarschijnlijk meteen staat. Je kan wel weer gaan investeren in weer wat talenten (waarom zou je als je zoveel in de jeugd hebt lopen), maar daar heb je dit seizoen zo weinig aan.
En dit seizoen moet Ajax 'gewoon' kampioen worden. Dus fuck het lange termijn denken maar even.
Ik wil ook niet leuk zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef BB-boy het volgende:
Je bent niet leuk.
Je gaat mij toch niet zeggen dat spelen voor een club als Twente hetzelfde is als spelen voor Ajax in een volle Arena?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
Sportief is het een achteruitgang, Twente speelt op dit moment het beste voetbal samen met AZ van de eredivisie. Het verschil met Ajax op de ranglijst is slechts 4 punten en niet zo groot als de voorgaande seizoennen. Bovendien is Twente nog op 3 vlakken (Beker, UEFA Cup, Eredivisie) actief voor een prijs en Ajax is alleen nog actief in de Eredivisie en de UEFA Cup
Financieel: Misschien een verbetering, aangezien Munsterman ook behoorlijke salarissen betaald.
Praat dan geen onzin, maar voer een discussie, pannenkoekquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik wil ook niet leuk zijn.
Ik wil gewoon een discussie voeren over een mogelijke transfer.
Voor hem wel, maar dat komt gewoon omdat het een Hagenaar is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet zeggen dat spelen voor een club als Twente hetzelfde is als spelen voor Ajax in een volle Arena??
Ten eerste is het stadion van FC Twente altijd uitverkocht, behalve het bekerduel dit seizoen van Jong Twente tegen ADO Den Haag. Bij Ajax wil het nog wel eens zo zijn dat er een hele hoop lege plekken zijn op de tribune. Zoveel verschil zal er dus duidelijk niet inzitten, zeker niet op sportief gebied.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet zeggen dat spelen voor een club als Twente hetzelfde is als spelen voor Ajax in een volle Arena??
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Twente bij lange na nog niet kan concurreren met de salarissen die Ajax kan bieden hoor Adothehague.
Op elke positie heeft ajax een betere speler dan Twente op Oleguer na. Dus hij komt in een veel beter team te spelen, hoezo geen sportieve vooruitgang.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Adothehague het volgende:
Op Elke positie laat me niet lachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op elke positie heeft ajax een betere speler dan Twente op Oleguer na. Dus hij komt in een veel beter team te spelen, hoezo geen sportieve vooruitgang.
Dat zegt dus helemaal niks?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Op elke positie heeft ajax een betere speler dan Twente op Oleguer na. Dus hij komt in een veel beter team te spelen, hoezo geen sportieve vooruitgang.
Wat boeit zo'n lelijke beker nou man? Bij ajax doen we het alleen voor landtitels en europacups.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat zegt dus helemaal niks?
Heb je gezien op hoeveel posities Manchester City beter is? En heb je gezien waar die staan in de Premier League? Dicht bij de degradatiezone.
Een sportman hoort ambitie te hebben, en op sportief gebied is Twente op dit moment een betere club voor hem, want die strijden nog op 3 vlakken mee en ajax maar op 2.
Oke, daarom was iedereen zeker zo boos na de uitschakeling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat boeit zo'n lelijke beker nou man? Bij ajax doen we het alleen voor landtitels en europacups.
De boosheid viel opzich wel mee in het Ajax topic hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke, daarom was iedereen zeker zo boos na de uitschakeling.
Maar MVB was niet te spreken erover.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
De boosheid viel opzich wel mee in het Ajax topic hoor.
Volgens mij had iedereen liever deze nederlaag in bekerverband dan in competitieverband.
Hij zou mijn post van de vorige pagina eens kunnen lezen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Praat dan geen onzin, maar voer een discussie, pannenkoek
Dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kwestie van tijd.
Nee, dit is een VBL forum waar wij mogen discusseren over allerlei zaken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Jnk18 het volgende:
Adothehague, hou je lekker bezig met je eigen club.. je komt hier alleen maar om te rellen.
Je kan er ook gewoon niet op reageren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Jnk18 het volgende:
Adothehague, hou je lekker bezig met je eigen club.. je komt hier alleen maar om te rellen.
quote:Twente en Ajax toch aan tafel
Door MAARTEN WIJFFELS
FERREIRAS/LA MANGA - FC Twente en Ajax gaan toch in gesprek over Rob Wielaert. Vrijdag praten de clubs over de transfer die de 30-jarige verdediger graag wil maken richting Amsterdam.
Wielaert kan bij Ajax per direct een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een jaar tekenen. De verdediger kwam in afwachting van het overleg donderdagmiddag gewoon in actie voor Twente, maar in de oefenwedstrijd in La Manga tegen de Spaanse club SD Ciudad de Santiago (1-1) droeg Wielaert niet langer de aanvoerdersband. Die zat nu om de schouder van Blaise N’Kufo.
De - curieuze - uitleg van Twente was dat Wielaert vanwege een lichte blessure eigenlijk niet zou spelen, maar vlak voor de wedstrijd speelklaar was geraakt. Daarom speelde hij ook niet op zijn vaste positie van centrale verdediger, maar rechtsback. In de pauze werd Wielaert weer vervangen.
Een andere Twente-speler, Eljero Elia, wacht de ontwikkelingen rond zijn teamgenoot ondertussen gespannen af. Ook voor Elia heeft Ajax zich bij Twente gemeld.
Haha, geweldig dit, lekker blijven denken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Of jij Twente?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:22 schreef BB-boy het volgende:
De waarheid dat jij nauwelijks Ajax ziet?
Waar zie jij mij zeggen dat ik geen twente spelers wil? Ik zie Wielaert, Elia en Douglas graag komen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef need2009 het volgende:
[..]
Haha, geweldig dit, lekker blijven denken.
Ik zou geen enkele speler van ajax bij Twente willen zien!
Nee ook niet dat watje met z'n valziekte, daar wil je toch niet mee geassocieerd worden
Ach, jullie worden geassocieerd met Duitsers..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef need2009 het volgende:
[..]
Haha, geweldig dit, lekker blijven denken.
Ik zou geen enkele speler van ajax bij Twente willen zien!
Nee ook niet dat watje met z'n valziekte, daar wil je toch niet mee geassocieerd worden
Aissati is op dit moment niet beter dan Perez. Sulejmani is niet beter dan Elia.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Welke speler van Twente is beter dan een Ajax speler? op Wielaert na. Vertonghen is beter dan Douglas, Aissati is beter dan Perez, Sulejmani is beter dan Elia, Cvitanich is beter dan Nkufo.
??
Kom er niet zo vaak meer. Soms met kamaraden in vak 121. Soms een uitwedstrijd of thuiswedstrijd met een business-kaartje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Waar zit je in de veste need2009? Kom je in de volgende OP
Nee...In de Grolsch Veste is er namelijk WEL sfeer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als jij dat vind, ben ik blij voor je.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef ub40_bboy het volgende:
Welke speler van Twente is beter dan een Ajax speler? op Wielaert na. Vertonghen is beter dan Douglas, Aissati is beter dan Perez, Sulejmani is beter dan Elia, Cvitanich is beter dan Nkufo.
??
Oeh pijnlijk, vind je niet UB40quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Aissati is op dit moment niet beter dan Perez. Sulejmani is niet beter dan Elia.
Wel een beetje een Duitse sfeer...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:46 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Nee...In de Grolsch Veste is er namelijk WEL sfeer.
Ik zal als neutrale supporter mijn mening geven over hoe ik het zie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:46 schreef need2009 het volgende:
[..]
Als jij dat vind, ben ik blij voor je.
Alleen een neutrale supporter heeft, denk ik, een andere mening.
Nou...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef need2009 het volgende:
[..]
Liever een Duitse sfeer dan geen sfeer.
Misschien moet je wat vaker kijken dit seizoen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:46 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Nee...In de Grolsch Veste is er namelijk WEL sfeer.
Brama-Gabriquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zal als neutrale supporter mijn mening geven over hoe ik het zie.
Ik vindt Elia duidelijk beter dan Sulejmani. Elia heeft al veel meer laten zien de eerste seizoenshelft en hij heeft ook meer constant gepresteerd. Sulejmani had een leuk seizoek bij Heerenveen, maar meer hebben wij niet gezien van hem in Nederland. Elia is al verder, sneller en heeft een beter actie in huis.
Ik vind op dit moment dat Perez beter is dan Aisatti. Perez heeft meer ervaring, en speelt gewoon slimmer het spelletje. Aisatti is nog jong, en kan in potentie wel beter worden als Perez, maar is het op dit moment zeker niet.
Cvintanic beter als Kkufo is ook niet zo. In potentie is hij misschien een beter speler als Nkufo voor in de toekomst, maar Nkufo is met zijn prestaties in de afgelopen seizoennen de betere speler. Cvintanic heeft buiten die 3 goals tegen ADO nog niks gepresteerd.
Douglas en Vertongen vind in even goed. Beide hebben een hoop potentie, maar ik vind fysiek Douglas een betere speler. Hij oogt sterker aan de bal. Alhoewel Vertongen goede acties heeft aan de bal en scorend vermogen heeft met zijn goede traptechniek.
1) Jij bent niet neutraalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik zal als neutrale supporter mijn mening geven over hoe ik het zie.
Ik vindt Elia duidelijk beter dan Sulejmani. Elia heeft al veel meer laten zien de eerste seizoenshelft en hij heeft ook meer constant gepresteerd. Sulejmani had een leuk seizoek bij Heerenveen, maar meer hebben wij niet gezien van hem in Nederland. Elia is al verder, sneller en heeft een beter actie in huis.
Ik vind op dit moment dat Perez beter is dan Aisatti. Perez heeft meer ervaring, en speelt gewoon slimmer het spelletje. Aisatti is nog jong, en kan in potentie wel beter worden als Perez, maar is het op dit moment zeker niet.
Cvintanic beter als Kkufo is ook niet zo. In potentie is hij misschien een beter speler als Nkufo voor in de toekomst, maar Nkufo is met zijn prestaties in de afgelopen seizoennen de betere speler. Cvintanic heeft buiten die 3 goals tegen ADO nog niks gepresteerd.
Douglas en Vertongen vind in even goed. Beide hebben een hoop potentie, maar ik vind fysiek Douglas een betere speler. Hij oogt sterker aan de bal. Alhoewel Vertongen goede acties heeft aan de bal en scorend vermogen heeft met zijn goede traptechniek.
Brama beter dan Gabri? Laat me niet lachenquote:
In potentie wel en in dat team komt wielaert te spelen dus gaat hij er sportief op vooruit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Aissati is op dit moment niet beter dan Perez. Sulejmani is niet beter dan Elia.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1) Jij bent niet neutraal
2) Hoe kan Elia nou meer laten zien in een half seizoen terwijl je zegt dat Sulejmani maar een seizoen (heel) goed heeft gevoetbald? Vergeet daarbij niet zijn blessure
3) Aisatti en Perez nu vergelijken is compleet nutteloos, Aisatti heeft nog geen minuut gespeeld.
4) Cvitanich kwam hier heen als topscoorder van Argentinie, dus hoe weet jij dat Kufo beter was/is dan Cvitanich.
5) Whahahahahahahahahahaha. Vertonghen is veel beter, verder en completer dan Douglas
Jezus, ben jij een vrouw ofzo. Zoveel onzin hoor je meestal alleen tijdens een EK of WK.
Als het om deze clubs gaat wel.quote:1) Jij bent niet neutraal
Hiermee bedoel ik te zeggen dat Elia al wat langer goed presteerd als Sulejmani die in zijn hele carriere maar 1 seizoen constant en goed heeft gepresteerd. Elia steekt er al wat langer bovenuit bij zijn huidige en vorige clubs.quote:2) Hoe kan Elia nou meer laten zien in een half seizoen terwijl je zegt dat Sulejmani maar een seizoen (heel) goed heeft gevoetbald? Vergeet daarbij niet zijn blessure
Bij PSV speelde hij ook niet zoveel, en dat was heus niet omdat hij zo GOED was als jullie beweren. Bovendien heeft Marco van Basten hem bij Ajax dit seizoen ook al een paar keer toen hij nog niet geblesseerd was op de bank gehouden. Perez heeft al VEEEL meer laten zien.quote:3) Aisatti en Perez nu vergelijken is compleet nutteloos, Aisatti heeft nog geen minuut gespeeld.
quote:4) Cvitanich kwam hier heen als topscoorder van Argentinie, dus hoe weet jij dat Kufo beter was/is dan Cvitanich.
Whahahaha veel completer, whahahaha. Heb jij Douglas weleens zien spelen dan?quote:5) Whahahahahahahahahahaha. Vertonghen is veel beter, verder en completer dan Douglas
Tegenover Huntelaar, ja hoor.quote:Whahahaha veel completer, whahahaha. Heb jij Douglas weleens zien spelen dan?
Precies, hier doel ik ook op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Tegenover Huntelaar, ja hoor.
Hij heeft hem een paar keer bijna levend begraven, vorig jaar.
Yeah right, in het Ajax topic begin je al gelijk met Joodjes en neusjes als je geen gelijk krijgtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Als het om deze clubs gaat wel.
Natuurlijk ben ik voor ADO Den Haag, maar dat zorgt er niet voor dat ik in dit topic niet neutraal ga beoordelen.
Wat lul jij nou, Elia steekt er net een half jaar bovenuit vorige jaar was hij meerendeel onzichtbaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Hiermee bedoel ik te zeggen dat Elia al wat langer goed presteerd als Sulejmani die in zijn hele carriere maar 1 seizoen constant en goed heeft gepresteerd. Elia steekt er al wat langer bovenuit bij zijn huidige en vorige clubs.
Dat was om exact te zijn één wedstrijd, dus geen onzin verkondingen met een paar keer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Bij PSV speelde hij ook niet zoveel, en dat was heus niet omdat hij zo GOED was als jullie beweren. Bovendien heeft Marco van Basten hem bij Ajax dit seizoen ook al een paar keer toen hij nog niet geblesseerd was op de bank gehouden. Perez heeft al VEEEL meer laten zien.
Natuurlijk niet, maar als je in Argentinië topscoorder word dan beschik je gewoon over kwaliteiten, maar ontken jij dat maar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Wil jij de Argentijnse competitie gaan vergelijken met de Nederlandse?![]()
Ach houd je muil man, het enige wat jij doet is 's avonds de samenvattingen kijken. Het zijn twee verschillende spelers maar Vertonghen is gewoon veel verder in zijn ontwikkelingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Adothehague het volgende:
Whahahaha veel completer, whahahaha. Heb jij Douglas weleens zien spelen dan?
Veeg me opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Tegenover Huntelaar, ja hoor.
Hij heeft hem een paar keer bijna levend begraven, vorig jaar.
Precies, maar dat weet ADO niet. Normaal keek hij op vrijdag altijd de jupiler league samenvattingen, maar nu kan hij studio sport dus ook Twente bekijken en begint hij onzin te verkondigenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:13 schreef Halcon het volgende:
Elia steekt er al meerdere jaren bovenuit? Waar haalt iemand die onzin vandaan?
Sulejmani was vorig jaar outstandig, dit jaar wat ongelukkig i.v.m. een blessure. Elia is nu een hype omdat hij een half jaar goed heeft gespeeld, maar moet alles nog bewijzen. Net als Sulejmani overigens, maar die draaide vorig seizoen wel een superseizoen. Beter dan Elia nu m.i.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yeah right, in het Ajax topic begin je al gelijk met Joodjes en neusjes als je geen gelijk krijgt![]()
[..]
Wat lul jij nou, Elia steekt er net een half jaar bovenuit vorige jaar was hij meerendeel onzichtbaar.
[..]
Dat was om exact te zijn één wedstrijd, dus geen onzin verkondingen met een paar keer.
[..]
Natuurlijk niet, maar als je in Argentinië topscoorder word dan beschik je gewoon over kwaliteiten, maar ontken jij dat maar.![]()
[..]
Ach houd je muil man, het enige wat jij doet is 's avonds de samenvattingen kijken. Het zijn twee verschillende spelers maar Vertonghen is gewoon veel verder in zijn ontwikkeling
[..]
Veeg me op![]()
Dat is altijd als tegenreactie als ik wordt uitgemaakt voor clown, mafketel of erger. Ik ben dus niet degene die erover begint, het zijn de Ajacieden als ik mijn mening geef. Dan slaan ze op hol en gooien ze er krachttermen uit. En dan reageer ik in dezelfde stijl terug. Dus als je iets verteld, vertel het dan volledig.quote:Yeah right, in het Ajax topic begin je al gelijk met Joodjes en neusjes als je geen gelijk krijgt![]()
Vorig seizoen was Elia ook al duidelijk aan een opmars bezig.quote:Wat lul jij nou, Elia steekt er net een half jaar bovenuit vorige jaar was hij meerendeel onzichtbaar.
Bij PSV heeft hij bijna een heel seizoen op de bank gezeten, dus zo goed zal hij wel niet zijn. En die ene keer dat hij bij Ajax fit was zat hij op de bank ja.quote:Dat was om exact te zijn één wedstrijd, dus geen onzin verkondingen met een paar keer.
Meningsverschil, kan gebeuren. Hij kan tot nu toe alleen tegen degradatiekandidaten scoren in de Eredivisie, dus hij heeft zijn kwaliteiten waarvan jij overtuigd ben dat hij ze heeft nog niet bewezen.quote:Natuurlijk niet, maar als je in Argentinië topscoorder word dan beschik je gewoon over kwaliteiten, maar ontken jij dat maar.
Net als jij dat ook doet van Twente. Dan zou jij dus ook niet kunnen zeggen dat Vertongen beter is terwijl jij Douglas alleen op samenvattingen zietquote:Ach houd je muil man, het enige wat jij doet is 's avonds de samenvattingen kijken. Het zijn twee verschillende spelers maar Vertonghen is gewoon veel verder in zijn ontwikkeling
Jij ziet Twente toch ook alleen op de samenvattingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, maar dat weet ADO niet. Normaal keek hij op vrijdag altijd de jupiler league samenvattingen, maar nu kan hij studio sport dus ook Twente bekijken en begint hij onzin te verkondigen
Zo geldt dat wel voor meer spelers. Als de spits van Twente echt beter zou zijn dan Dario, dan had Ajax die 9 mio wel gebruikt voor de spits van Twente. Waarschijnlijk hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook wel met een strik meegekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, maar dat weet ADO niet. Normaal keek hij op vrijdag altijd de jupiler league samenvattingen, maar nu kan hij studio sport dus ook Twente bekijken en begint hij onzin te verkondigen
Nee hoor, ik ben zo'n idioot die bijna alle wedstrijden kijkt en dus ook die van Twente.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ziet Twente toch ook alleen op de samenvattingen.
Dan weet jij ook niet wie er beter is.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
Onzin ga de Twente forums maar eens na, vorig seizoen werd er nauwlijks over hem gesproken...quote:Vorig seizoen was Elia ook al duidelijk aan een opmars bezig.
Klopt maar dat komt doordat de coaches lafbakken zijn/waren, lees de PSV topics van vorig jaar maar terug iedereen wilde Aisatti in het eerste zien.quote:Bij PSV heeft hij bijna een heel seizoen op de bank gezeten, dus zo goed zal hij wel niet zijn. En die ene keer dat hij bij Ajax fit was zat hij op de bank ja.
Ach, Elia/Douglas/Arnautovic hebben echt wel talent alleen voegen niet direct iets toe nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo geldt dat wel voor meer spelers. Als de spits van Twente echt beter zou zijn dan Dario, dan had Ajax die 9 mio wel gebruikt voor de spits van Twente. Waarschijnlijk hadden ze hem voor de helft van dat bedrag ook wel met een strik meegekregen.
Laten we realistisch zijn: er zijn maar weinig spelers van FC Twente die wat zouden toevoegen bij Ajax. Zelfs van Wielaert vraag ik me af of die een grote jongen gaat worden bij Ajax. In het verleden zijn op leeftijd zijnde helden uit de provincie, zoals van Halst, Sibon, De Visser en vd Berg, wel vaker mislukt bij Nederlandse topclubs.
Dat wil nog niet zeggen dat Aisatti een topper is natuurlijk. Supporters reageren vaak op basis van emotie of naar aanleiding van een goede invalbeurt van 5 minuten. Als Aisatti echt zo goed zou zijn als hij zelf denkt, dan zou hij wel wat vaker in de basis staan en hebben gestaan. Dat is echter niet het geval.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:20 schreef _Mike_ het volgende:
Klopt maar dat komt doordat de coaches lafbakken zijn/waren, lees de PSV topics van vorig jaar maar terug iedereen wilde Aisatti in het eerste zien.
Sorry, Bruggink heeft inderdaad wat meer gepresteerd bij PSV dan Aisatti.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:59 schreef Gabbylicious het volgende:
Aissati met Bruggink vergelijken__!
Bruggink deed het goed, maar het is nooit geworden wat men er van had verwacht. Ik had toch gedacht dat hij na PSV nog een stap zou maken, terwijl hij uiteindelijk bij PSV een soort van 12e man was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:05 schreef Gabbylicious het volgende:
Precies, scoorde ooit nog vier keer in een wedstrijd. Klasse speler in die tijd voor PSV.
Aissati heeft nog helemaal niets laten zien, en ik betwijfel of hij ook daadwerkelijk aan de bak komt bij Ajax, ik denk dat een jaartje Haarlem niet eens zo ondenkbaar is.
Hiermee is er wel een nieuwe man voor de zwakste schakel in het team bij ajax. En of er bij twente nu geen zwakke schakel ontstaat centraal achterin is nog maar de vraag. Zie het vertrek van heitinga, en de opvulling daarvan door olegeur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef 9christensen het volgende:
Het gaat gelukkig nog altijd om het team dat er staat. Daarin is Twente verder denk ik.
Als Wielaert weggaat komt er wel weer iemand die z'n rol over kan nemen.
Veel plezier met Wielaert in de sfeervolle arena
Alleen Engelaar ging niet tussentijds weg wat het nu wel lastiger maakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Elke voetballer die basisspeler was en weg gaat wordt gemist, Engelaar was ook aanvoerder en nog een belangrijkere schakel en voetballer maar dat is ook goed opgevangen.
Goede verdedigers zijn in Nederland meestal wat schaarsers dan goede middenvelders. Maar Monsterman wordt alle succes gewenst met het zoeken naar een opvolger.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Elke voetballer die basisspeler was en weg gaat wordt gemist, Engelaar was ook aanvoerder en nog een belangrijkere schakel en voetballer maar dat is ook goed opgevangen.
Ajax is geen "team". Twente wél.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Hiermee is er wel een nieuwe man voor de zwakste schakel in het team bij ajax. En of er bij twente nu geen zwakke schakel ontstaat centraal achterin is nog maar de vraag. Zie het vertrek van heitinga, en de opvulling daarvan door olegeur.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een centrale verdediger die aanvoerder is, erg belangrijk is voor een team.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ajax is geen "team". Twente wél.
Toch staat Ajax boven Twente en wonnen we in Enschede met 10 blessures en een schorsing met 0-2.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ajax is geen "team". Twente wél.
En toch is FC Twente (3) op meer fronten actief voor de prijzen dan Ajax (2).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toch staat Ajax boven Twente en wonnen we in Enschede met 10 blessures en een schorsing met 0-2.
quote:'Ajax en FC Twente proberen er toch uit te komen'
Ajax gaat vrijdag met FC Twente om de tafel om te praten over een eventuele transfer van Rob Wielaert. Dat meldt het Algemeen Daglad.
Wielaert is er zelf al met de Amsterdammers uit. Mochten de twee clubs tot een akkoord komen, dan tekent de verdediger voor 2,5 jaar - met een optie op nog één seizoen - bij Ajax.
De dertigjarige Wielaert deed donderdag nog mee in de oefenwedstrijd van FC Twente tegen Ciudad de Santiago (1-1). Hij speelde echter niet op zijn favoriete positie in het hart van de defensie en zonder de gebruikelijke aanvoerdersband. De curieuze uitleg van de Tukkers was dat Wielaert in eerste instantie te geblesseerd was om te spelen.
Ook Eljero Elia wacht de onderhandelingen tussen Ajax en FC Twente af. De aanvaller heeft net als Wielaert zijn zinnen gezet op een transfer naar de hoofdstad.
laatste wedstrijd van dit jaar is Ajax - Twentequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En toch is FC Twente (3) op meer fronten actief voor de prijzen dan Ajax (2).
En heeft Twente ten koste van Ajax vorig jaar Champions League gehaald.
Dat slaat nergens op, kijk eens waar ik op reageer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En toch is FC Twente (3) op meer fronten actief voor de prijzen dan Ajax (2).
En heeft Twente ten koste van Ajax vorig jaar Champions League gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |