Inderdaad jaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond eigenlijk die gouwe ouwe met die verhuizers nog het grappigst.
Ach, frans moet nog wennen, komt wel goedquote:Op zondag 8 februari 2009 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
Het had zo z'n leuke momenten maar ook z'n minder leuke momenten. De presentatie is wel tenenkrommend zeg
Och, Ralph Inbar zond ook altijd oude stukjes uit tijdens zijn afleveringen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad jaEigenlijk wel bedenkelijk dat ze het programma moeten vullen met oud materiaal
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:32 schreef Pacmaniac het volgende:
Was gewoon lachen.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:17 schreef TAV74 het volgende:
Bij Sören hadden ze toch een telefooncel voor zijn huis neergezet? Ik heb er niets van gezien,
maar ik begrijp dat ze nu hetzelfde deden met een bushalte bij Leontien? Creatief
Nou jaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nu een bushokje vlak bij Leontiens in en uitrit.
En Ralph Inbar liet ook oude Banana Split beelden zien.
quote:Op zondag 8 februari 2009 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
en dan had je nog "Gaan met die banaan" op RTL Veronique geloof ik,
dat was zoooo verschrikkelijk slecht.
Dat is een compliment voor de show!quote:
Kut, dan heb geen keer gelachen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dat is een compliment voor de show!
Owjajoh?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee jij hebt een tumor in je humor , en nou opsodemieteren!
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het leuk. En Frans deed het goed
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Jovatov het volgende:
Het is trouwens wel écht typisch klapvee TROSPUBLIEKwat in die zaal zit
Fransquote:Op zondag 8 februari 2009 22:22 schreef Paul het volgende:
Maar goed de Tros leden vinden het natuurlijk sowieso geweldig
Frans is hun held
Dat van dat bandje kan jij niks aan doen. Succes met 'suzanne met de mannen'.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:20 schreef Jovatov het volgende:
Het is trouwens wel écht typisch klapvee wat in die zaal zit
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Jullie kennen het origineel niet. Dat was wèl lachen. Sukkels.
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Jullie kennen het origineel niet. Dat was wèl lachen. Sukkels.
Smilequote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het origineel is van de jaren 50 en 60 uit de USA. Ik vermoed niet dat jij die ooit gezien hebt.
Dommer dan dit kan echt niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het origineel is van de jaren 50 en 60 uit de USA. Ik vermoed niet dat jij die ooit gezien hebt.
Met Alan Funt.quote:
Nu wel dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.
Ja .quote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Die met Kluivert lijkt me ook wel leuk, ineens 3 van die enorme honden in z'n auto
En tegenwoordig is er ook geen ene kut op tv, so what's the difference?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat was ook niet lachen, maar dat was vroeger, toen was er verder geen kut op tv.
Stukjes van Funt werden ook herhaald in Ralph Inbars bananasplitquote:Op zondag 8 februari 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan denkt ie wtf doet Reiziger nou ineens hierquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:23 schreef Adfundum het volgende:
Stukjes van Funt werden ook herhaald in Ralph Inbars bananasplit
In de jaren 70 had je hier poets, was ook leuk. maarja, toen waren de grappen voor ons nog origineel en de mensen argeloos. Ton van Duinhoven verkleed als Chinees die de weg naar China vroeg kreeg toen nog serieus antwoord.
Jij bent echt van de pot gepleurd.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 00:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jij bent echt van de pot gepleurd.
Dat gaat dus echt gewoon te ver.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond dat laatste gedeelte in de garage eigenlijk wel grappig. 'Je auto is te lelijk'
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze hebben al wel erg veel verklapt in voorstukjes en in de DWDD, maar ga wel kijken.
Mijn laatste voorspelling qua kijkcijfers 3.125.000
Ben benieuwd of ik er in de buurt zit als de kijkcijfers bekend zijn
quote:Op maandag 9 februari 2009 07:48 schreef HocBarr het volgende:
[..]
! Je zat er 1000 naast
![]()
![]()
![]()
1 BANANASPLIT 3.126.000
Dank je wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8867970
??quote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie kan de uitzending van banana split hier naar toe halen.
Het staat bij uitzending gemist, mij lukt het niet, weet niet hoe dat werkt.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie kan de uitzending van banana split hier naar toe halen.
Het staat bij uitzending gemist, mij lukt het niet, weet niet hoe dat werkt.
Wat snap je niet mijn jongenquote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Mr.Houdoe en Specularium inplaats van erom te janken, zou je ook een tip kunnen geven
hoe dat werkt, of zien jullie de aflevering hier liever hier niet staan?
Of komen jullie hier alleen om te azijn te zeiken.
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Mr.Houdoe en Specularium inplaats van erom te janken, zou je ook een tip kunnen geven
hoe dat werkt, of zien jullie de aflevering hier liever hier niet staan?
Of komen jullie hier alleen om te proberen af te zeiken of azijn te zeiken.
Maar wat snap je niet aan uitzendinggemist?quote:Op maandag 9 februari 2009 15:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lees even terug , je hebt er al om gehuillachd.
Dat is hetzelfde volk wat carnaval viertquote:Op maandag 9 februari 2009 15:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
3,1 miljoen debielen in Nederland. Hoe ver kun je zakken?
quote:Op maandag 9 februari 2009 15:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde volk wat carnaval viert
Mensen (waaronder ik) die voor de teevee zaten met de veronderstelling dat ze iets leuks te zien zouden krijgen, maar eigenlijk flink in de maling zijn genomen!..quote:
Ik denk dat het vanavond wel een leukere uitzending wordt dan de vorige, de voorstukjes leken leuker.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:21 schreef Tism het volgende:
Ik ga vanavond ook weer kijken en de volgende week (als 't me toevallig zo uitkomt) ook!..![]()
Driemaal is scheepsrecht, valt 't me na drie keer tegen zoals afgelopen Zondag, dan kijk ik niet meer!..![]()
2e kans voor BS vanavond, dus! Dat ze er dus maar hun best voor doen, Ghihihihi!!!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |