quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
A-Lusion - Skwert: Release datum : maandag 26 januari 2009![]()
Headhunterz - Fear No Evil: Release datum : maandag 26 januari 2009(nu pas?)
Deepack & Frontliner - To Ya Brain: Release datum : maandag 19 januari 2009
Davide Sonar - Natural: Release datum : maandag 12 januari 2009
Wild Motherfuckers - B2BW: Release datum : vrijdag 9 januari 2009![]()
Die heeft dezelfde vocal als Last of the Mohicanz.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Headhunterz - Fear No Evil: Release datum : maandag 26 januari 2009
en wat wordt de B-kant dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heeft dezelfde vocal als Last of the Mohicanz.
Ik dacht trouwens dat hij die was kwijtgeraakt toen zijn pc was gecrashed...
Klinken beiden lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Fear no evil is ook niet de goede titel het is
Headhunterz - Fear Of Darkness (Scantraxx Reloaded/SCRE016)
met als B-kant a new day
hahahahahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
over ouwehoeren gesproken:
DANA!!!
Nu het je zegt, bijna precies hetzelfde. Maar inderdaad een lekkere plaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef Sethje het volgende:
A new day is een vette plaat dat moet gezegd, wat jammer is dat het gewoon de intro van Shreek live edit is geleend en de synth precies war coz im hard is, voor de rest wel een vette plaat.
Fear of darkness is dik
Never ever take me for a fool or a sucker ...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
Fear no evil is ook niet de goede titel het is
Headhunterz - Fear Of Darkness (Scantraxx Reloaded/SCRE016)
met als B-kant a new day
gewoon x2, leuke vinylquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef Sethje het volgende:
A new day is een vette plaat dat moet gezegd, wat jammer is dat het gewoon de intro van Shreek live edit is geleend en de synth precies war coz im hard is, voor de rest wel een vette plaat.
Fear of darkness is dik
dat is de TBA jahquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Die Davide Sonar - Natural, is dat TBA? ja he:D:D:D:D
![]()
![]()
![]()
![]()
FF BELANGRIJK IETS
Waar blijft JDX - Wan Taim ?!?!?!?!?!?!?!?!
ik vind je geen fool en geen suckerquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Never ever take me for a fool or a sucker ...![]()
altijd gezellig tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ligt het aan mij of lopen de topics de laatste tijd wel echt een stuk harder...
ik heb last van WOG, tentamens 20e en 21e pasquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie volgende week allemaal tentamens, net als ik??
Dan zoeken we gewoon afleiding.
laat maar komen,quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Zullen we anders met ze allen een remix maken van Wan Taim?
Ik heb net op youtube gevonden hoe ik die melodie moet namaken, ff gedaan en komt vrijwel identiek overeen, check hier maar (je kan m op zippyshare zelf afspelen)
http://www1.zippyshare.com/v/47628667/file.html
dus als er interesse is upload ik de piano roll / midi file van die melodie ofzo (LeonH?)
kheb alles voor 0 euroquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef ElDani het volgende:
Ik wil eigenlijk ook binnenkort starten met produceren.. Jammer dat al die shit zo duur is, met name die addons..
mag ik ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
kheb alles voor 0 euroen jij ook
![]()
@ Leon, kheb je op msn toch? Dan stuur ik hem via msn wel ff
Whehe dat doet me aan wat leuks denkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Never ever take me for a fool or a sucker ...![]()
Thnx voor de feedbackquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Rike, gister begonnen met je mix te luisteren... Je tracklist ziet er sowieso erg goed uit. Eerste 2 overgangen zijn perfect... Al heb ik bij de tweede overgang het gevoel dat het (derde) nr iets harder opgenomen is. Iets waar jezelf waarschijnlijk niet zoveel aan kunt doen, maar niet helemaal top klinkt. Zal hem vanmiddag/vanavond eens helemaal luisteren als ik wat meer tijd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |