Eens, op Qountdown niet echt aan Ruffian gestoord: Behalve op het zijn jullie dronken na.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:53 schreef HarryVanDeTap het volgende:
maar ff serieus, ik heb op die feeste nooit last van die mc hoor, hahaha kan ook mn wazigheid op dat moment zijn natuurlijk.
pas in setjes achteraf geluisterd denk ik hou je kop is
Bij festivals vind ik ze ook beter passen als indoor, bij festivals afentoe ff HEY GAATIE LEKKERiedereen met ze bier in de lucht schreeuwe, das mooi
same herequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:57 schreef ElDani het volgende:
Abyss & Judge - rapture![]()
Net echt ontdekt hoe lekker die klinkt!
Zo, dat was me toch een partij gruwelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Is dat die kerel die je hier hoort na de aankondiging van Ruffian:
EDIT: nee dat is Nolez dus, maar net zo slecht.
EDIT2: Dat accent
Hmm ik had het een paar weken geleden pas ontdekt... had nooit de moeite genomen om dat nummer echt te luisteren maar hij is wel vet ja.quote:
(wiki)-OP = klaar voor # 100quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef ReMcOrE het volgende:
Rip, gooi je deeltje 81 nog ff in de OP?
nice!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:37 schreef LeonH het volgende:
hopelijk kan ik morgenmiddag / avond weer wat "nieuwe" dingen (previews) uploaden
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Sethje het volgende:
Woord van het jaar 2009: Alphaverben.
Te gebruiken als bijv:
Wie gaat er dadelijk mee Alphaverben in zaal 2?
thnx mangquote:
wat nou swaffelen, Alphaverben is pas met recht het woord van het jaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:20 schreef Sethje het volgende:
Woord van het jaar 2009: Alphaverben.
Te gebruiken als bijv:
Wie gaat er dadelijk mee Alphaverben in zaal 2?
toch wel verdomd veel liefhebbers hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:36 schreef luckass het volgende:
Wellicht ten overvloede: AVIO liveset.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:40 schreef ReMcOrE het volgende:
toch wel verdomd veel liefhebbers hierhoudt alleen mstx er nou niet van??
dan ben je dus echt de enige met die mening in het HS-topic volgens mijquote:
Ik heb me net bedacht. Iedereen hier vindt het vet dus dan kan ik het ook maar beter vet vinden anders val ik buiten de groep.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ben je dus echt de enige met die mening in het HS-topic volgens mij
Onder andere.quote:maar wel ff nieuwsgierig waarom je er nou niet van houdt, op QuakeDance zei je iets over 30 breaks in een uur??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |