De trial is al te downloadenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat ik de nieuwe iWork ga kopen. Ik heb nu een gedownloade iWork en gebruik het toch wel erg vaak met veel plezier.
En ik denk dat ik van de week ook eens bij een T-Mobile winkel ga vragen hoe het zit met overstappen naar een iPhone-abo. Ik ben die Nokia N73 die ik nu heb meer dan zat.
Helaas geen nieuwe iMacs en Mac mini's inderdaad. Apple moet nou echt eens actie gaan ondernemen, want de concurrentie zit ook niet stilquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Geen nieuwe iMac en geen nieuwe mac mini. Jammer. Vooral omdat ik in februari een nieuwe iMac wil...
Kriebel. Wat IS dat?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Helaas geen nieuwe iMacs en Mac mini's inderdaad. Apple moet nou echt eens actie gaan ondernemen, want de concurrentie zit ook niet stil
Dat vraagt onze geliefde FA Mike zich ook afquote:
quote:[11:22:28] <Mike|afk> Als het op een station zou staan, dan zou ik de anti-terreur eenheid bellen.
Ik heb de keynote gister niet gevolgd. Is dit serieus?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe macbook! geniaal!!! http://www.jaggle.nl/inde(...)nder_keyboard_video/
En dan zitten jullie te zeuren dat Apple niks nieuws probeert
Ik ook. Maar ik denk dat ik deze versie oversla. Het gaat mij voornamelijk om Pages en daarin zijn een paar (voor mij) goeie dingen in veranderd, maar niet zo wereldschokkend dat ik het pakket opnieuw wil kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:01 schreef Jarno het volgende:
Benieuwd naar iLife en iWork, vanavond maar even de tours kijken. Vorige versies heb ik legaal gekocht
Waarom heb je 2x "MOFO" in je key staan...quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom heb je 2x "MOFO" in je key staan...
HAHAquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Helaas geen nieuwe iMacs en Mac mini's inderdaad. Apple moet nou echt eens actie gaan ondernemen, want de concurrentie zit ook niet stil
Ben jij Tijn1 op iPhoneclub?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Tijn het volgende:
Ik moet nog een maand wachten tot ik een iPhone kan kopen. M'n Orange abo blijkt tot 2 mei te lopen
Dit haal ik net van iPhoneclub:quote:
quote:Tijn1
Senior Member
iPhone 3G 8GB [FW: 2.2] [Jailbreak: Ja]
Windows
Wat denk je, als ik nog een maand moet wachten tot ik er eentje mag kopen en volgens m'n profiel aldaar Windows gebruikquote:
Shift+alt+volumequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Swindler het volgende:
Hoe kon je ook alweer je geluid met 1/4 blokje verhogen/verlagen?
Als ik bijvoorbeeld op deze ( http://www.backstreets.com/btx/ ) site surf gaat mijn computer helemaal te keer. Zit hier bepaalde flash op ofzo of een of ander programmaatje dat op de achtergrond runt (die sneeuwvlokjes bijvoorbeeld??) dat mijn computer niet trekt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu lekker mijn computer geupgrade, allemaal zeer relaxed...Maar ik krijg nog steeds dat bij het minste geringste de fan ineens staat te loeien omdat het allemaal te heet wordt en zo...hoe kan ik nou achterhalen wat het probleem is? Ik heb het vooral als ik sommige sites bezoek of als ik mijn dashboard open en dat soort dingen...En een beetje als ik heel veel programma's heb openstaan maar dat valt relatief mee (denk niet dat het daaraan ligt)
Beetje bang dat er misschien iets kapot is dat steeds te heet wordt ofzo :/
quote:iTunes stapt af van kopieerbeveiliging
En van de vaste prijs van 99 eurocent
3VOOR12 NL Fiona Fortuin
woensdag 7 januari 2009 14:49
0
itunesappledrm
Apple's iTunes Store
Fijn, dat iTunes. Maar er was altijd een groot punt van ergernis: de nummers werden beveiligd met het zogenaamde DRM, dat staat voor Digital Rights Management. Die nummers kun je alleen afspelen op een aan Apple verbonden speler, zoals iTunes, iPod, iPhone en Appletv. Maar het einde van DRM lijkt nu in zicht. Apple, eigenaar van iTunes, heeft een overeenkomst gesloten met de drie grote platenmaatschappijen Sony/BMG, Universal en Warner en duizenden onafhankelijke labels. iTunes biedt vanaf nu 8 miljoen nummers aan zonder kopieerbeveiliging, aan het einde van het kwartaal moeten alle 10 miljoen nummers DRM-vrij zijn. MP3’s van EMI werden al DRM-vrij aangeboden.
Geen kopieerbeveiliging betekent dus zo goed als: vrij zijn om de nummers op welke speler dan ook af te spelen en in een betere audiokwaliteit. DRM songs zaten vast aan een bitrate van 128, die gaan nu over naar een bitrate van 256.
iTunes stapt daarnaast vanaf april af van de vaste prijs per nummer van 99 eurocent. Naast de huidige 99 cent zal het voor platenlabels ook mogelijk worden nummers te verkopen voor 69 cent of 1,29 dollar. En er verandert nog iets. iPhone gebruikers kunnen vanaf nu zonder extra kosten muziek kopen en downloaden via het mobiele netwerk. Tot vandaag was dit alleen mogelijk wanneer de iPhone de beschikking had over en WiFi-verbinding.
appcleaner (freeware)quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:40 schreef donderopman het volgende:
Ik heb een vraag die vaker gesteld is (zelfs door mij maar ik kan het niet terugvinden)
Hoe heet het programma waarmee je applicaties nog echt weg kan gooien.
Thank you!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
appcleaner (freeware)
appzapper (betaald)
iLife heb ik nog nergens gezien, maar iWork is al wel te 'koop'.quote:
Voor de MacHeist mensjes hier.quote:MacHeist
The Next MacHeist is Finally Out - Get "Process" Free
1. Be sure you're logged into http://www.macheist.com/
2. Go to http://mainframe.macheist.com/
3. Copy/Paste each of these URLs into the box and click on the button after each one: *You'll have to right click -> Copy Location or go here to copy them http://pastebin.ca/1301685
http://tangledupinlies.com/0a5faf225b3b27f4c75826dde0c4eba2.tga
http://logicallyillogical(...)d8d7adb4d7334953.tga
http://wormzappertheapp.com/b5cabcde1533bd90d8551748bb583fba.tga
http://swordsofthetelevis(...)b356bcb432ee1b7c.tga
http://eisoptrotriskaidek(...)7751d318b55cca39.tga
http://s3.amazonaws.com/v(...)f21313563ca02edd.tga
http://appleinternal.com/fafa2b94ee5b1baf4022599b2b28f7de.tga
http://www.forgottenpastt(...)bf8cea9ddae77603.tga
http://mollymcford.com/17cf10f9a82b7cc26e73c45e913554ba.tga
The apps you get are:
Process http://www.jumsoft.com/process/
Pandora's Pests http://www.koingosw.com/products/pandoraspests.php
MacDust http://www.macdust.com
iLife is pas aan het eind van de maand beschikbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:45 schreef no1uknow het volgende:
iLife heb ik nog nergens gezien, maar iWork is al wel te 'koop'.
Ik hoop binnenkort op m'n werk een iLife demo binnen te krijgen, kan ik 'er even in de winkel mee spelen'.
Mwah voor 'het publiek' ja. Als het goed is krijg ik op m'n werk (APR) rond de 12e al een demo versie binnen. Misschien knal ik 'm wel online.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Junkie het volgende:
[..]
iLife is pas aan het eind van de maand beschikbaar.
Dat vindt je werkgever vast leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef no1uknow het volgende:
Mwah voor 'het publiek' ja. Als het goed is krijg ik op m'n werk (APR) rond de 12e al een demo versie binnen. Misschien knal ik 'm wel online.
Kan je het hier laten weten als je meer weet? Ik heb hem zondag gekocht, en vraag me af of ik daar dan ook recht op heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:30 schreef flappiewappie het volgende:
Gister een Macbook Alu en een iPhone gekocht!
Werkt heerlijk! De mensen in de apple store wisten mij te vertellen dat ik dan recht had op iLife '09 dus daar moet ik dan nog maar even achteraan.
Zometeen maar even kijken of mobile me de moeite is.
ik had die serial al meteen die avond na de macworldquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Yay! De serial van iwork '09 is al weer online gezet
als ie uit is dan komt het toch op usenet/torrentquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mwah voor 'het publiek' ja. Als het goed is krijg ik op m'n werk (APR) rond de 12e al een demo versie binnen. Misschien knal ik 'm wel online.
is dat de nieuwe MacBus?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:43 schreef portier het volgende:
Lol, kom net deze tegen;
[ afbeelding ]
heb je een legale windows versie gebruikt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef bridgefan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het installeren van Windows op een iMac? Ik heb alle installatiestappen doorlopen maar na het opstarten geeft de computer een foutmelding (Disk error. Press any key to restart.) Kan iemand me hiermee helpen?
Bedankt.
Nee, heb je geen recht op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef Siyara het volgende:
[..]
Kan je het hier laten weten als je meer weet? Ik heb hem zondag gekocht, en vraag me af of ik daar dan ook recht op heb.
Mr.Noodle hoe maak ik eigenlijk een live.com emailadres in plaats van een live.nl?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de Hotmail-gebruikers onderons kun je tegenwoordig ook gratis POP3 voor je mailclient gebruiken. Waar je voorheen een Plus! Abonnement voor moest hebben. Scheelt je weer reclamebanners en toestanden..
Vul bij server voor inkomende post in:
Servernaam: pop3.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account
5. Vul bij server voor uitgaande post in:
Servernaam: smtp.live.com
je begrijpt me verkeerd.. ik wil een live.com emailadres aanmaken..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Maravilla het volgende:
Je hebt er geen live.com adres voor nodig? @hotmail.com werkt ook gewoon. @live.nl zal dan ook wel gewoon werken.
Tof he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Swetsenegger het volgende:
die iphone games zijn verdorie van prima kwaliteit voor die 5 tot 8 euro!
Geen idee, ik heb nog een hotmail.com adres wat nog stamt uit 1996..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef trifko het volgende:
[..]
Mr.Noodle hoe maak ik eigenlijk een live.com emailadres in plaats van een live.nl?
vraag je werk jij bij xando??quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef no1uknow het volgende:
En kijk is wat we vandaag met de post kregen:
[ afbeelding ]
Nee, een betere APRquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:23 schreef flashermx het volgende:
[..]
vraag je werk jij bij xando??
Ow jah die pop3.live.com werkt bij mij niet :s
Ja, dus daaraan zou het volgens mij niet moeten liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:45 schreef Swindler het volgende:
[..]
heb je een legale windows versie gebruikt?
Met welke servicepack? Om welke windows versie gaat het precies ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ja, dus daaraan zou het volgens mij niet moeten liggen.
Het is servicepack 2 (legale versie dus).quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:56 schreef Swindler het volgende:
[..]
Met welke servicepack? Om welke windows versie gaat het precies ?
In je eigen hersenspinselsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
TVP
Hopelijk komende Woensdag een iMac 24 inch halen.
Zelf geen idee waarom ik het zo groot moet hebben, maar ik heb op dit moment ook een 24 inch scherm. Las ergens dat die schermen beter zijn.
Nee, in Leopard.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
In Windows: Prullenbakje dubbel aanklikken, aan de linkerkant, herstellen of restore aanklikken..
Dat probeer ik maar het lukt niet. Er zit een grote map 'Documenten' naar de prullenbak. Als ik die sleep naar 'Documenten' in Finder is de map weg maar blijven de submappen die in de map 'Documenten' stonden in de prullenbak staan En daar loop ik vast.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
gewoon de prullebak openen en terug zetten
Dit lijkt me wel 's handig, maar werkt hier niet in Mail en Thunderbird (ook met een hotmailadres uit 1996 of zo)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor de Hotmail-gebruikers onderons kun je tegenwoordig ook gratis POP3 voor je mailclient gebruiken. Waar je voorheen een Plus! Abonnement voor moest hebben. Scheelt je weer reclamebanners en toestanden..
Vul bij server voor inkomende post in:
Servernaam: pop3.live.com
5. Vul bij server voor uitgaande post in:
Servernaam: smtp.live.com
Oh jawel hoor... gewoon van de cd opstartenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef engessa het volgende:
Mijn MacBook wil niet meerInstallatiecd voor Leopard geleend van een vriend van mij en hij zo van 'ja, je moet die check voor de cd gewoon overslaan en gaan installeren'.
Nou mooi niet dus, installatie loopt vast en bij het booten krijg ik eerst een mapje met een ? vraagteken te zien, daarna het apple logo en dan verschijnt het loading wieltje eronder en daar blijft ie op hangen... Nu maar op zoek naar mijn originele installatiecds, kijken of de boel nog te redden is
Iemandquote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:58 schreef P.F het volgende:
Weet iemand hoe ik de widget voor sneeuwval kan instellen?
Dat doet ie ook nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... gewoon van de cd opstarten
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Downloaden en dubbelklikken?
Welke widget is het?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik heb de widget al! Maar het invullen van de plaats lukt niet
Ja eentje in de buurt,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://docs.info.apple.co(...)0.4/en/wdgt1004.html
lol.
Welk skigebied dan..
Moet er nog een land bij?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef portier het volgende:
Probeer eens "Les Menuires", daar ga ik heen.
De spamfilter op je domein aanzetten. Sommige aanbiederes hebben dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:32 schreef flappiewappie het volgende:
Ik zit hier met een spam probleempje.
Ik haal mail binnen via mijn eigen domein.
Mail fillterd daar mooi de spam tussen uit; echter doet mijn iPhone dat niet, hoe kan ik dit ook spamloos op mijn iPhone krijgen?
AutoCad is software voor Windows. Je kunt het niet in Mac OS X draaien, maar je kunt het natuurlijk wel op een Mac in Windows draaien. Dat kan hetzij via Bootcamp (dualboot) of virtualisatie (bv met VMWare Fusion of Parallels Desktop).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
Weten jullie misschien of Autocad al op een mac werkt? Ik moet over een aantal maanden een laptop kopen maar autocad is verplicht om werkend te krijgen..
VectorWorks & http://www.nemetschek.netquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
Weten jullie misschien of Autocad al op een mac werkt? Ik moet over een aantal maanden een laptop kopen maar autocad is verplicht om werkend te krijgen..
Windows 7 draait hier als een zonnetje op me MacBook.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand Windows 7 beta al geprobeerd? Ik wil beta-testen, maar ik kom die nieuwste build van Snow Leopard maar niet tegen. Dan noodgedwongen maar hetgeen proberen wat er het meeste op lijkt
In het vorige topic had ik hem alquote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand Windows 7 beta al geprobeerd? Ik wil beta-testen, maar ik kom die nieuwste build van Snow Leopard maar niet tegen. Dan noodgedwongen maar hetgeen proberen wat er het meeste op lijkt
Ik heb 9quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al Roxio Toast 10 geprobeerd? Ik zit nu eigenlijk op 8, is 10 bloatware geworden?
Daarnaast heb ik eigenlijk nog gewoon Disco
"Les Menuires, FR, France"quote:
Tussen 9 en 10 zie ik weinig verschil.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al Roxio Toast 10 geprobeerd? Ik zit nu eigenlijk op 8, is 10 bloatware geworden?
Daarnaast heb ik eigenlijk nog gewoon Disco
Dat vraagt hij toch niet? Autocad moet hij draaien.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
VectorWorks & http://www.nemetschek.net
Ik denk, ben wel even benieuwd naar de Beta. moet je op een gegeven moment inloggen. Zie je alleen zo'n rondraaiend cirkeltje van groene stipjes, verder doet ie helemaal niets in Safari..quote:Op zondag 11 januari 2009 14:08 schreef Junkie het volgende:
[..]
Windows 7 draait hier als een zonnetje op me MacBook.![]()
Je hebt wel even de orginele Leopard DVD nodig voor de Vista drivers (Alles uit het Mapje "Apple" even dubbelklikken en die geluidskaart drivers) . Dan krijg je het geluid en de iSight aan de praat. De knoppen voor volume omhoog/omlaag en Brightness heb ik nog niet werkend kunnen krijgen. En de controle panel van "Bootcamp" ook niet.
Maar verder loopt het echt super soepel. Applicaties starten echt snel op. En de verkenner is razend snel.
Het was maar een kleine suggestie.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vraagt hij toch niet? Autocad moet hij draaien.
En waarom gebruik jij vaak het woord 'me' waar je 'mijn' bedoelt?
Een vraag van mijn kant nu:
Waarom zijn die verloopjes voor Macbooks zo duur? Een simpel kabeltje van 5 cm voor 20-30 euro! Zijn die op ebay een beetje betrouwbaar?
Heb jij een macbook?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat vraagt hij toch niet? Autocad moet hij draaien.
En waarom gebruik jij vaak het woord 'me' waar je 'mijn' bedoelt?
Een vraag van mijn kant nu:
Waarom zijn die verloopjes voor Macbooks zo duur? Een simpel kabeltje van 5 cm voor 20-30 euro! Zijn die op ebay een beetje betrouwbaar?
Hier niks aan de hand..quote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Meer mensen problemen met adium en MSN? Krijg steeds de foutmelding dat de adreslijst niet opgehaald kan worden.
Werkt hier ook niet meer nu.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz... kutchinezen. Maar gisteren was er niets aan de hand en ik zit nu op dezelfde hotel verbinding.
Mogen ze niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:35 schreef Tijn het volgende:
Die logo's aan de onderkant ook. Elk bedrijf het echte logo en dan opeens "APPLE"
Ontbijtenquote:
Was dat al niet eerder zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:17 schreef super-muffin het volgende:
Er zit een beveiligingslek in Safari (Mac en Windows)
Gelukkig is er niks aan de hand als je een andere app als RSS lezer hebt ingesteld.
bron.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
HD die deaud aan het gaan is...
Heb je de HDD al een keertje gescand met Schijfhulpprogramma?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:57 schreef Steve-O het volgende:
Mijn iPod vertoont om de paar maanden kuren . Apparaat doet dan niks anders als songs skippen (Schijf hoor je dan ook constant aan en uit gaan ) Verder verdwijnen mijn covers op de coverflow ala ik bovenstaand probleem heb ? Het gaat om een Ipod classic met de laatste Firmware
Iemand een idee ?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, ik dacht nu Apple bijna alle muziek DRM-vrij gemaakt heb, laat ik eens voor de gein eens een liedje kopen via de iTunes WiFi/3G store via m'n iPod. Nu heb ik dus dat liedje wel op m'n iPod, maar ik krijg dat liedje dus op één of andere manier niet op m'n normale Mac via iTunes. Ik kan slepen wat ik wil maar het komt er niet op, andersom gaat het dus wel..
Mis ik hier ergens watOf denk ik gewoon weer te moeilijk
Heb je al eens op Synchroniseren geklikt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, ik dacht nu Apple bijna alle muziek DRM-vrij gemaakt heb, laat ik eens voor de gein eens een liedje kopen via de iTunes WiFi/3G store via m'n iPod. Nu heb ik dus dat liedje wel op m'n iPod, maar ik krijg dat liedje dus op één of andere manier niet op m'n normale Mac via iTunes. Ik kan slepen wat ik wil maar het komt er niet op, andersom gaat het dus wel..
Hmm, ja behalve als ik de muziek legaal koop via de iTunes WiFi-Store, lijkt me wel dat dat zou mogen..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:43 schreef no1uknow het volgende:
Je kan geen muziek van je iPod naar je Mac halen.
Dat is illegaal.
Ik wil dus niet heel m'n Library sync'en, omdat ik nog meerdere iPods eraan koppel. Zodra ik dat doe raak ik muziek van verschillende iPods kwijt..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heb je al eens op Synchroniseren geklikt?
Waar vind ik dat?quote:
iTunes - File - Transfer Purchases from iPodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, Okay. Maar ik had iets anders verwacht... het is niet echt consequent...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je krijgt dat menutje van JoMo0 door te rechtsklikken op je iPod, links in de zijbalk. Je kan trouwens een iPod touch best synchroniseren zonder ook automatisch muziek over te zetten, voor bijvoorbeeld contacten of agenda's.
Inplaats van te wachten tot ik weer eens wat post op het forum , ga even iets anders doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:54 schreef xaf het volgende:
Edwin,
In plaats van te spelen, kan je aan mijn mail antwoorden...
Dank u.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:22 schreef Maravilla het volgende:
Hahah, zit Xavier hem hier nu ook al achterna?
Als je het geld hebt, moet je natuurlijk voor de 24" variant gaan. Niet alleen is een groter scherm gewoon relaxter, maar de beeldkwaliteit van de 24" schermen is ook beter dan die van de 20" modellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:57 schreef Edwinuss het volgende:
maar iemand advies voor mijn keuze tussen 20 en 24 inch?
Gaafquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Hihi mijn macbook heeft nu een old skool licht gevend logo
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan nu geen foto maken, maar het ziet er ongeveer zo uit
http://icolours.ca/gallery.html
http://www.gadget4all.com/prod_detail.php?prod_id=00410&cat_id=015&dept_id=003quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een (niet schrikken) SD-card reader. Nou weet ik ook wel dat je bij elke PC dump voor 5 euro een 100-in-1 cardreadertje kunt halen, maar is er nog één die niet compleet misstaat bij een iMac en ook nog eens leuk op snelheid is ofzo? Ik kom alleen maar van die lelijke HAMA dingen tegen.
Ik klikte. Hoopvol.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://www.gadget4all.com/prod_detail.php?prod_id=00410&cat_id=015&dept_id=003
Whehe.
Via Google kom ik bij Trust uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de Windowswereld noemen ze dit "design"
Ze zijn echt allemaal lelijk...quote:
Ja, dat is dus de reden dat dat prutsbedrijf nog bestaat. Niemand doet het namelijk beterquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Via Google kom ik bij Trust uit.!!!!!
Zit dat mens nou achter een MacBook Pro?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze zijn echt allemaal lelijk...
Net zoals MS SongSmith overigens.. dat ze dit nog serieus menen..![]()
OMGquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze zijn echt allemaal lelijk...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een (niet schrikken) SD-card reader. Nou weet ik ook wel dat je bij elke PC dump voor 5 euro een 100-in-1 cardreadertje kunt halen, maar is er nog één die niet compleet misstaat bij een iMac en ook nog eens leuk op snelheid is ofzo? Ik kom alleen maar van die lelijke HAMA dingen tegen.
"Microsoft huh? So its pretty easy to use?".quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Restoren heeft dus geholpen . Erg vreemd lijkt meer een softwarematige bug oid.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:24 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heb je de HDD al een keertje gescand met Schijfhulpprogramma?
Wow, da's best een spiffy dingetje.quote:
Zou je je instalatieervaringen met ons willen delen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Hehe ik werd net aangesproken op mij gekleurde apple![]()
En de hele vormgeving afdeling zit naar me te loerenHihi
Aandacht
Ja, MBP onwaardige clipquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:01 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zit dat mens nou achter een MacBook Pro?
Het maagzuur kwam me ook al naar bovenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:04 schreef -Menn0- het volgende:
Word trouwens wel misselijk van die reclame
Willen ze mensen bij windows houden en overtuigen microsoft shit te kopen, gaan ze in reclames apparaten van hun grootste concurrent gebruiken. Hoe geloofwaardig ben je dan als bedrijfquote:
Vrij makkelijk... Je maakt gewoon de Bezel los met een pinpas oid. dan trek je hem voorzichtig los en als laatste de onderkant... Dan schroefje het display los (niet de 2 schroefjes bij de webcam) dan leg je het beeldscherm op het toetsenbord... Trek je de bescherming die voor het appletje zit los... En dan druk je voorzichtig (het kost overigens wel wat moeite) het appletje naar binnen, schuurt vervolgens het witte spul aan de binnenkant van het appletje eraf met een 400-600 schuurpapier (en water)... En dan hoor je het verder te schuren met een 1500-2000 schuurpapier, maar die kon ik niet vinden dus dat heb ik niet gedaan, dan zie je wel dat het wat bekrast is, maar dat zie je niet in het eindresultaat (althans bijna niet)...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Zou je je instalatieervaringen met ons willen delen?
Ik zit er ook aan te denken om mijn MacBook een ander kleurtje te geven, maar ben er toch nog een beetje huiverig voor. Met name het schuren van het appeltje zie ik niet zo zitten
quote:
Ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:36 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het echt enorm lelijk, die gemodde MacBooks. Sorry!
We horen niet meer bij de jongeren-generatie J.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:36 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het echt enorm lelijk, die gemodde MacBooks. Sorry!
Mijn mooie macbook met zwart toetsenbord en old school apple logoquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
We horen niet meer bij de jongeren-generatie J.![]()
Overigens ben ik het er mee eens dat je Macbook pimpen, meestal maar lelijk is..
Voor een meisje niet neequote:Op woensdag 14 januari 2009 17:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn mooie macbook met zwart toetsenbord en old school apple logo![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch niet zo lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is je zwarte toetsenbord trouwens?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voor een meisje niet neeDit is het eerste waar ik aan denk (dat zegt misschien ook wel weer wat over mij):
Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is je zwarte toetsenbord trouwens?
Calmer than you are
Wat heeft sinterklaas er mee te makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Voor een meisje niet neeDit is het eerste waar ik aan denk (dat zegt misschien ook wel weer wat over mij):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is je zwarte toetsenbord trouwens?
Dat zegt inderdaad wat over jou oversekste puber.... Ik denk dan eerder aan het oude Apple Logo
[edit]
Dit is trouwens een foto van internet vandaar geen zwart toetsenbord (mijne ziet er net zo uit), daarnaast zit mij zwarte toetsenbord op mijn andere Macbook![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door DutchErrorist op 14-01-2009 18:22:21 ]
Nou, in eerste instantie dacht ik aan die Skittle sokken voor meisjes, wat de macbook een beetje een meisjes achtig uiterlijk geeft naar mijn idee. Toen zocht ik naar 'skittle socks' en toen kwam die fotoquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Dat zegt inderdaad wat over jou oversekste puber.... Ik denk dan eerder aan het oude Apple Logo
[edit]
Dit is trouwens een foto van internet vandaar geen zwart toetsenbord (mijne ziet er net zo uit), daarnaast zit mij zwarte toetsenbord op mijn andere Macbook![]()
Hoe weet jij dat er skittle sokken zijn voor meisjes en waarom noem je ze zo? Niet toevallig van dumpert?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nou, in eerste instantie dacht ik aan die Skittle sokken voor meisjes, wat de macbook een beetje een meisjes achtig uiterlijk geeft naar mijn idee. Toen zocht ik naar 'skittle socks' en toen kwam die foto
Maar goed, smaken verschillen he
Een meisje op mijn oude school had van die sokkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er skittle sokken zijn voor meisjes en waarom noem je ze zo? Niet toevallig van dumpert?![]()
Nee maar even serieus mijn powerbook 170 heeft ook een gekleurd icoontje en dat maakt hem ook niet meisjesachtig dus pech(dat was een hele slechte redenatie...
)
Was ze ook zo mooiquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een meisje op mijn oude school had van die sokken![]()
En dan ook nog met van die aparte delen voor de tenen, als je begrijpt wat ik bedoel (net als het verschil tussen wanten en handschoenen)
![]()
![]()
![]()
Ja waar blijft xaf eigenlijkquote:
Ik verwachtte eigelijk wel een post van Xaf:quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja waar blijft xaf eigenlijk
quote:Mooi kan je gelijk met je nieuwe iMac antwoorden op mijn mailtjes!!!!
Neequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Was ze ook zo mooiZoja dan is het goed.
Ik meer zo:quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigelijk wel een post van Xaf:
[..]
quote:Goed kan jij de reden op jouw nieuwe iMac antwoorden mijn mailtjes! ! ! !
Haha verbaasd me niksquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee, ik vertaalde jou zin in babelfish in frans en toen weer terug naar Nederlands
De lokale torrentboer... of useneboer...Maar als ik jou was zou ik nog 2 weekjes wachtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:10 schreef Edwinuss het volgende:
Potverdikkeme, hoe kom ik aan iLife ?
2 Weekjes ? En dan ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De lokale torrentboer... of useneboer...Maar als ik jou was zou ik nog 2 weekjes wachten
Haha dan komt iLife '09 uit... www.macmiep.nlquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
2 Weekjes ? En dan ?
En hoe installeer ik shit op dit dingKom er niet uit..
Pages staat er toch wel op? (druk eens op je desktop appeltje-spatie en zoek eens naar iWork of Pages) of download even de trial op http://www.apple.com/iwork/download-trial/quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:29 schreef Edwinuss het volgende:
Thnx voor het aanbod, als ik er ECHT niet uitkom dan zul je van mij horen.
Zit wel met het probleem dat ik dus geen tekstverwerker heb
Bron (Apple.com)quote:Team,
I am sure all of you saw my letter last week sharing something very personal with the Apple community. Unfortunately, the curiosity over my personal health continues to be a distraction not only for me and my family, but everyone else at Apple as well. In addition, during the past week I have learned that my health-related issues are more complex than I originally thought.
In order to take myself out of the limelight and focus on my health, and to allow everyone at Apple to focus on delivering extraordinary products, I have decided to take a medical leave of absence until the end of June.
I have asked Tim Cook to be responsible for Apple’s day to day operations, and I know he and the rest of the executive management team will do a great job. As CEO, I plan to remain involved in major strategic decisions while I am out. Our board of directors fully supports this plan.
I look forward to seeing all of you this summer.
Steve
Dat mag gehoopt worden voor Applequote:Op donderdag 15 januari 2009 02:33 schreef DaMook het volgende:
De opvolger van hem (als het zover komt) zal echt wel dezelfde insteek hebben hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adium en Quicksilverquote:
Dat krijg je bij je computer gratis, en voor nieuwere versie moet je eigenlijk betalenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef donderopman het volgende:
Even voor mijn idee.. iLife is toch gratis? of krijg je die eenmalig bij je apple? Dus moet ik straks voor iLife'09 betalen of kan ik hem gratis downloaden bij apple?
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Zou Wozniak trouwens ooit CEO van Apple kunnen worden?
Waarom eigenlijk niet?quote:
Omdat Steve Wozniak een hippie is zonder enig zakelijk inzicht en alleen maar wil doen wat cool of rebels is, maar niet wil doen wat goed voor een bedrijf is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?(Ik heb me even nergens in verdiept en het is al 1.5 jaar geleden dat ik iWoz heb gelezen
Waarom is dat geen goede reclame? Apache is de standaard webserver van Mac OS X. Als je in System Preferences onder Sharing klikt op Web Sharing, dan start je in feite Apache op.quote:(trouwens waarom draait apple.com op een apache server... Dat is ook niet echt goede reclame)
Dat inderdaad. Apache is een server, geen OS. Ik ga er van uit dat die servers gewoon op OS X Server draaien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom is dat geen goede reclame? Apache is de standaard webserver van Mac OS X. Als je in System Preferences onder Sharing klikt op Web Sharing, dan start je in feite Apache op.
http://www.dnssniffer.com/report.php?domain=www.apple.com&Sniff=Sniffquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Apache is een server, geen OS. Ik ga er van uit dat die servers gewoon op OS X Server draaien.
Bij Netcraft zie je wat meer.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://www.dnssniffer.com/report.php?domain=www.apple.com&Sniff=Sniff
woon je op de 4e verdieping ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben zo verliefd op m'n machine, ik gooi mijn hele windows PC het huis uit.
Dat is gemeen tegenover de tegels/ondergrond waar je hem dan op laat vallen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben zo verliefd op m'n machine, ik gooi mijn hele windows PC het huis uit.
http://blog.wired.com/gadgets/2009/01/meet-tim-cook-h.htmlquote:"For millions of Apple fans, Steve Jobs is irreplaceable. But if there's one man Jobs himself trusts to stand in his shoes, it is his second in command, Apple Chief Operating Officer Tim Cook.
With Jobs on medical leave until June, Cook will be leading the team at Apple. And it is likely that when Jobs leaves Apple, it will be Cook he will anoint as the new CEO of the company."
Ze hebben iig dezelfde kledingsmaak...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:49 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
http://blog.wired.com/gadgets/2009/01/meet-tim-cook-h.html
Mooi en vooral duidelijk stukje over Tim Cook.
Hij zit ook bij de Board of Directors van Nike. Ik heb hem een keertje gezien bij Nike Europese HQ in Hilversum.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze hebben iig dezelfde kledingsmaak...
[ afbeelding ]
Vandaar ook de Nike+ sportkit voor de iPod Nano en iPod Touch...quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hij zit ook bij de Board of Directors van Nike. Ik heb hem een keertje gezien bij Nike Europese HQ in Hilversum.![]()
Werkte daar een paar jaar geleden in de catering.En moest daar een vergaderzaal klaar maken en voorzien van eten en dergelijke. Wist alleen toen niet dat hij ook voor Apple werkte.
Kun je misschien uitleggen wat het verschil hier is?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat me trouwens wel opvalt is dat Safari voor de Mac veel beter lijkt te werken dan die voor Windows. Ik vind het eigenlijk wel een fijne browser op deze manier.
Toen ik Safari op Windows gebruikte had ik zoiets van 'wtfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kun je misschien uitleggen wat het verschil hier is?
Mjah, het blijft een beetje je ferrari sleutels op de bar gooien terwijl je je scooterhelm nog op hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Het enige probleem met een illegale OSX versie is dat de driver support erg wazig is. Ik heb nu een soort matige NVIDIA driver, dat zorgt voor wat tragere grafische effecten, maar daar kan ik wel mee leven
Hey, heb je die adapter nog gekregen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, het blijft een beetje je ferrari sleutels op de bar gooien terwijl je je scooterhelm nog op hebt.
Ja dit is duidelijk...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Toen ik Safari op Windows gebruikte had ik zoiets van 'wtf', maar bij OSX heb ik dat niet. Kan ook aan mij liggen hoor
tuurlijk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey, heb je die adapter nog gekregen?
nike werkt liever samen met apple dan andersom. Nike haalt er het meeste uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:15 schreef .Pas het volgende:
Ja, duh. Hoe dacht jij dan dat het werkt?
Als je eerst alle bureaus langs moet dan kom je er nooit.
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb mijn MacBook in het Engels ingesteld, maar kan ik dan nog wel de Nederlandse spellingscontrole aan zetten?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, even een nieuw budget geregeld voor de aanschaf van een werk-laptop: 3750 bruto te besteden.![]()
New MBP, here I come. In a few weeks.
Laat me even in mijn glazenbol kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef ikookhier het volgende:
Komt er dit jaar nog een nieuwe IMacof is er nog niks aangekondigd.
Ik weet wel zeker dat er een upgrade komt ,of er een compleet nieuw model komt zou je aan een medium oid moeten vragen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:24 schreef ikookhier het volgende:
Komt er dit jaar nog een nieuwe IMacof is er nog niks aangekondigd.
Oke! ik hoop op een compleet nieuw modelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er een upgrade komt ,of er een compleet nieuw model komt zou je aan een medium oid moeten vragen.
http://tweakers.net/nieuw(...)rm-gebruikmaken.htmlquote:'Apple gaat van Nvidia's Ion-platform gebruikmaken'
Nvidia's Ion-platform, geschikt voor Intels Atom-processors, zou door Apple in een nieuwe versie van de Mac Mini gebruikt gaan worden. Een toepassing van Ion in een vernieuwde versie van de Apple TV lijkt evenwel meer voor de hand te liggen.
Apple zou al samples van het nieuwe platform van Nvidia hebben ontvangen, zo zou een partner van Nvidia aan Tom's Hardware bevestigd hebben. Daardoor ontstond bij de hardwaresite het vermoeden dat Apple van plan was Ion in een vernieuwde versie van zijn Mac Mini te gaan gebruiken. Op basis van de afmetingen van een Ion-moederbord, dat ruwweg het pico-itx-formaat aanhoudt, zouden de Mac Mini's dan een stuk kleiner kunnen worden dan ze nu zijn. Gezien de verhouding met de accessoires voor de kleine desktop zou een verkleining echter niet waarschijnlijk zijn; bovendien zou door de toepassing van een Atom-processor de Mac Mini behoorlijk aan processorkracht inboeten.
Een realistischer toepassing van de Atom-Ion-combinatie zou het gebruik van het platform in een verbeterde versie van de Apple TV zijn. De Atom 330, Intels dualcore-Atom, zou in zijn eentje nauwelijks in staat zijn hd-video te decoderen, maar gecombineerd met de 9400M-gpu zou dit geen enkel probleem mogen vormen. AppleInsider vermoedt dan ook dat Apple het Ion-platform in zijn volgende generatie Apple TV's zal inzetten. De combinatie Apple TV met Nvidia's Ion lijkt, ondanks tegenvallende verkopen van dat kastje, het meest plausibel, maar de geruchten over Ion in combinatie met de Mac Mini houden aan.
Als ze een Atom in de Mini zetten ipv een Core Duo, wordt het eerder een downgrade.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)rm-gebruikmaken.html
Hehe zou de Mac Mini dan eindelijk een update krijgen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, op HK airport voor de terugreisElke keer vergeet ik het weer, maar in Taipei kom je geen lift tegen die NIET tegen je praat. En als je dan The Hitchhikers Guide To The Galaxy hebt gelezen moet je toch altijd even gniffelen....
Wat snap je daar niet aan?quote:
Je hebt 'm duidelijk niet gelezen....quote:
quote:"Yeah," said Zaphod, stepping into it, "what else do you do besides talk?"
"I go up," said the elevator, "or down."
""Good," said Zaphod, "we're going up."
"Or down," the elevator reminded him.
"yeah, okay, up please."
There was a moment of silence.
"Down's very nice," suggested the elevator hopefully.
"Oh yeah?"
"Super"
"Good," said Zaphod, "now will you take us up?"
"May I ask you," inquired the elevator in its sweetest, most reasonable voice, "if you've considered all the possibilities that down might offer you?"
Komt dat ook in de film voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt 'm duidelijk niet gelezen....
[..]
Filmquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Komt dat ook in de film voor.Kan het mij niet herinneren, maar het is ook al een tijd geleden dat ik die film gezien heb.
Ja, wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt 'm duidelijk niet gelezen....
[..]
Ben je altijd zo opgewekt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, wat heeft dat met dit topic te maken?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is een forum troll... Kan alleen maar zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |