De trial is al te downloadenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat ik de nieuwe iWork ga kopen. Ik heb nu een gedownloade iWork en gebruik het toch wel erg vaak met veel plezier.
En ik denk dat ik van de week ook eens bij een T-Mobile winkel ga vragen hoe het zit met overstappen naar een iPhone-abo. Ik ben die Nokia N73 die ik nu heb meer dan zat.
Helaas geen nieuwe iMacs en Mac mini's inderdaad. Apple moet nou echt eens actie gaan ondernemen, want de concurrentie zit ook niet stilquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Geen nieuwe iMac en geen nieuwe mac mini. Jammer. Vooral omdat ik in februari een nieuwe iMac wil...
Kriebel. Wat IS dat?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Helaas geen nieuwe iMacs en Mac mini's inderdaad. Apple moet nou echt eens actie gaan ondernemen, want de concurrentie zit ook niet stil
Dat vraagt onze geliefde FA Mike zich ook afquote:
quote:[11:22:28] <Mike|afk> Als het op een station zou staan, dan zou ik de anti-terreur eenheid bellen.
Ik heb de keynote gister niet gevolgd. Is dit serieus?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe macbook! geniaal!!! http://www.jaggle.nl/inde(...)nder_keyboard_video/
En dan zitten jullie te zeuren dat Apple niks nieuws probeert
Ik ook. Maar ik denk dat ik deze versie oversla. Het gaat mij voornamelijk om Pages en daarin zijn een paar (voor mij) goeie dingen in veranderd, maar niet zo wereldschokkend dat ik het pakket opnieuw wil kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:01 schreef Jarno het volgende:
Benieuwd naar iLife en iWork, vanavond maar even de tours kijken. Vorige versies heb ik legaal gekocht
Waarom heb je 2x "MOFO" in je key staan...quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom heb je 2x "MOFO" in je key staan...
HAHAquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Helaas geen nieuwe iMacs en Mac mini's inderdaad. Apple moet nou echt eens actie gaan ondernemen, want de concurrentie zit ook niet stil
Ben jij Tijn1 op iPhoneclub?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Tijn het volgende:
Ik moet nog een maand wachten tot ik een iPhone kan kopen. M'n Orange abo blijkt tot 2 mei te lopen
Dit haal ik net van iPhoneclub:quote:
quote:Tijn1
Senior Member
iPhone 3G 8GB [FW: 2.2] [Jailbreak: Ja]
Windows
Wat denk je, als ik nog een maand moet wachten tot ik er eentje mag kopen en volgens m'n profiel aldaar Windows gebruikquote:
Shift+alt+volumequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:19 schreef Swindler het volgende:
Hoe kon je ook alweer je geluid met 1/4 blokje verhogen/verlagen?
Als ik bijvoorbeeld op deze ( http://www.backstreets.com/btx/ ) site surf gaat mijn computer helemaal te keer. Zit hier bepaalde flash op ofzo of een of ander programmaatje dat op de achtergrond runt (die sneeuwvlokjes bijvoorbeeld??) dat mijn computer niet trekt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:30 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nu lekker mijn computer geupgrade, allemaal zeer relaxed...Maar ik krijg nog steeds dat bij het minste geringste de fan ineens staat te loeien omdat het allemaal te heet wordt en zo...hoe kan ik nou achterhalen wat het probleem is? Ik heb het vooral als ik sommige sites bezoek of als ik mijn dashboard open en dat soort dingen...En een beetje als ik heel veel programma's heb openstaan maar dat valt relatief mee (denk niet dat het daaraan ligt)
Beetje bang dat er misschien iets kapot is dat steeds te heet wordt ofzo :/
quote:iTunes stapt af van kopieerbeveiliging
En van de vaste prijs van 99 eurocent
3VOOR12 NL Fiona Fortuin
woensdag 7 januari 2009 14:49
0
itunesappledrm
Apple's iTunes Store
Fijn, dat iTunes. Maar er was altijd een groot punt van ergernis: de nummers werden beveiligd met het zogenaamde DRM, dat staat voor Digital Rights Management. Die nummers kun je alleen afspelen op een aan Apple verbonden speler, zoals iTunes, iPod, iPhone en Appletv. Maar het einde van DRM lijkt nu in zicht. Apple, eigenaar van iTunes, heeft een overeenkomst gesloten met de drie grote platenmaatschappijen Sony/BMG, Universal en Warner en duizenden onafhankelijke labels. iTunes biedt vanaf nu 8 miljoen nummers aan zonder kopieerbeveiliging, aan het einde van het kwartaal moeten alle 10 miljoen nummers DRM-vrij zijn. MP3’s van EMI werden al DRM-vrij aangeboden.
Geen kopieerbeveiliging betekent dus zo goed als: vrij zijn om de nummers op welke speler dan ook af te spelen en in een betere audiokwaliteit. DRM songs zaten vast aan een bitrate van 128, die gaan nu over naar een bitrate van 256.
iTunes stapt daarnaast vanaf april af van de vaste prijs per nummer van 99 eurocent. Naast de huidige 99 cent zal het voor platenlabels ook mogelijk worden nummers te verkopen voor 69 cent of 1,29 dollar. En er verandert nog iets. iPhone gebruikers kunnen vanaf nu zonder extra kosten muziek kopen en downloaden via het mobiele netwerk. Tot vandaag was dit alleen mogelijk wanneer de iPhone de beschikking had over en WiFi-verbinding.
appcleaner (freeware)quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:40 schreef donderopman het volgende:
Ik heb een vraag die vaker gesteld is (zelfs door mij maar ik kan het niet terugvinden)
Hoe heet het programma waarmee je applicaties nog echt weg kan gooien.
Thank you!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
appcleaner (freeware)
appzapper (betaald)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |