Doet mn vent al jarenquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:19 schreef DaMart het volgende:
Thee zonder suiker is trouwens best te drinken.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nu 24 uur.
Gaat goed met mijn goede voornemen voor 2009![]()
.
Duh. Dat is standaard.quote:
quote:
De hint is wel duidelijk.quote:
een voetbalhater als modje was denk ik ook geen goed idee geweestquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:46 schreef Klonk het volgende:
gewoon in het rapportje zetten dat je hun het advies geeft geen adviesrapportjes meer te vragen
Er zijn wel meer mods gekozen waar ik van denk: die verdienen het nieteens om gewoon member te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
een voetbalhater als modje was denk ik ook geen goed idee geweest
He, een mislukte DJ die de boel onderspamt is idd wel een goede keuzequote:Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mods gekozen waar ik van denk: die verdienen het nieteens om gewoon member te zijn
Dat is nog maar 1 voorbeeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, een mislukte DJ die de boel onderspamt is idd wel een goede keuze
die is verkozen met een verkiezing hequote:
In diem is het -15 geweest vannacht johquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Californium het volgende:
geen sneeuwtis 1 graden denk ik hiero
ben ik heel blij mee als ik hoor dat het in NL op sommige plaatsen 20 graden gevroren heeft vannacht.... wel mistig hier
Succes met je adviesrapport Muck
nu weer werken![]()
Dat is net zo iets als "7 maand geleden"quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is net zo iets als "7 maand geleden"
-15quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
die is verkozen met een verkiezing he
[..]
In diem is het -15 geweest vannacht joh
ligt een dik pak sneeuw
en thanks!
werkze
Dat had je eens wat minder moeten doen in de schoolbankjesquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat had je eens wat minder moeten doen in de schoolbankjes
Als secretaresse erger ik me er ook aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Nederlands in oninteressant en ik ben er toch slecht in
Misschien eens minder taalnazi worden, en als je begrijpt wat er staat er gewoon niet over zeiken....
tis niet zo dat al mijn posts vol staan met grammatica fouten.... Ik doe mijn best, maar mocht er toch 1 staan kan het me eigenlijk zeer weinig schelen... Als iedereen begrijpt wat er hoort te staan, vind ik het primaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als secretaresse erger ik me er ook aan![]()
een foutje kan natuurlijk wel altijd
Maar meer aan de gramaticafouten als typfouten (zoals de in die is moet zijn in jouw post.. daar stoor ik me niet aan)
tis dat je het zegt anders had ik het niet gezien....quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
Ik zie dat ik zelfs woorden vergeten ben in mijn reply
Als dat er van het weekend nog ligt, dan kom ik je door de sneeuw rollen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Muck het volgende:
[..]
die is verkozen met een verkiezing he
[..]
In diem is het -15 geweest vannacht joh
ligt een dik pak sneeuw
en thanks!
werkze
Dan kun je nu beter in het westen wonen... in het oosten een dik pak sneeuw, in het weste warmer en maar een millimeter sneeuwquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
-15
wtf
ben ik ef blij dat ik niet thuis thuis ben![]()
ik haat sneeuw en kou
![]()
Dankje![]()
quote:
* LL wilt alleen maar dat Marc ff voor haar blaast zodat ze tijd heeft om voor hem thee in te schenkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc vraagt zich af waarom LL hem wil vermoorden![]()
Je mist mij gewoon. Opgelost, slotjequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:
hebben jullie wel eens een pesthumeur zonder eigenlijk echt te weten waarom je je zo voelt?
ksc op slot?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je mist mij gewoon. Opgelost, slotje
regelmatigquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:
hebben jullie wel eens een pesthumeur zonder eigenlijk echt te weten waarom je je zo voelt?
Wat een bullcrap?quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef Klonk het volgende:
het was niet warm genoeg in huis, verwarming moest op minimaal 21 graden, daardoor was alles bevroren, jaja...
wat is dat voor een BSquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:04 schreef Klonk het volgende:
het was niet warm genoeg in huis, verwarming moest op minimaal 21 graden, daardoor was alles bevroren, jaja...
jammer alleen dat ik niet tegen droge warmte kan, ga verdomme nog liever buiten zitten nu dan dat ik hier nu zit, heb de paracetamol al klaar staan...
mijn mening, heb de verwarming nu op 19 graden staan, als dat niet genoeg kunnen ze me tieten krijgen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een bullcrap?
Bij ons staat de vloer op 19~20 graden, werkt prima.
overdag 19, snachts gaat ie automatisch naar 8...quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik vind zo stoken echt verspilling, als ik het koud heb trek ik een lekker warm fleecevest aan, of lekker samen met Klonkette op de bank onder een deken
quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je mist mij gewoon. Opgelost, slotje
Heb op mn slaapkamer geen thermometerquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
Het was gisterenavond in mijn slaapkamer 9 graden. Heerlijk
Kon dat maar altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |