abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:22:35 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64764864
hellllllooowww

ik leef ook nog hoor, beetje druk en moe, dus weinig gepost laatste dagen....
mijn stage is dus begonnen en de 1ste 2 dagen zijn me gelukkig wel erg meegevallen en hoop dat dat de komende 3 maanden ook zo blijft.
Straks late dienst, heb net enorm bijgeslapen (bijna de klok rond) en voel me een stuk lekkerder.
Vreet toch energie zo'n andere werksituatie.

zo eerst maar eens lekker een bakkie brinta met appel en kaneel

en ik heb ook ff bijgelezen in dieettopic.... OMG...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:24:45 #227
331 Merel
Be here now.
pi_64764948
Hé BJ, wat doet jouw vriend eigenlijk voor werk? Heb je met al die nachtdiensten niet dat jullie elkaar dagen achter elkaar kunnen mislopen of dat de één telkens slaapt terwijl de ander wakker is? Lijkt me best lastig!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64764954
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:21 schreef Laureline het volgende:
Ach, in jouw geval had er dan nog een fluoriscerende string aan gezeten toch?
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:25:28 #229
331 Merel
Be here now.
pi_64764977
En zo dramatisch was dat gedoe in het dieettopic toch niet, of heb ik iets gemist
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:29:01 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64765111
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:24 schreef Merel het volgende:
Hé BJ, wat doet jouw vriend eigenlijk voor werk? Heb je met al die nachtdiensten niet dat jullie elkaar dagen achter elkaar kunnen mislopen of dat de één telkens slaapt terwijl de ander wakker is? Lijkt me best lastig!
Vriendlief werkt bij het CIZ (centrum indicatiestelling zorg) en heeft dus een regelmatige werkweek.
en dus lopen we mekaar inderdaad wel eens mis.... maar we zien mekaar ook nog steeds genoeg hoor.
Soms wat meer en soms wat minder....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:39:45 #231
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64765488
Ik ben vandaag ongevoelig; dat compenseert misschien een beetje

Weet je wat het is als je met zoveel mensen op een hoopje zit en alleen een toetsenbord hebt? Dan loopt het gewoon wel eens langs elkaar heen. Zo ongeveer elk vijfde topic is het hier aan de hand. Helamaal niet erg

voor iedereen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:41:21 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64765550
Hee, ElisaB, ik vind jou altijd zo lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:47:39 #233
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64765761
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, ik kan me herinneren dat ik het allemaal behoorlijk tenenkrommend vond om te lezen.
En dit ligt nog wel redelijk vers in mijn geheugen, ook de commentaren van Kim vond ik op z'n minst nogal "bedenkelijk" t.a.v. het bewuste onderwerp. Maar goed, dat hoeft er op zich niet echt bij gehaald te worden nu. Ik vind gewoon dat jullie je niet zo moeten aanstellen, stelletje zeikwijven!
Klopt. Ik ben heel goed in dat soort commentaar. Maar vaak ben ik de enige die een vreemd verband ziet, dus meestal hou ik wijselijk mijn mond. Alleen toen even niet. Daarbij heb ik het gebrachte verhaal in twijfel getrokken, maar dat is inmiddels zo aangepast dat het oorspronkelijke verhaal niet eens meer opgaat .

Zo ben ik jaren door mijn vrienden verguisd, voordat ze me eindelijk eens als orakel erkenden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:07:04 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64766429
En weer terug, het was fantastisch weer, windstil en mooie sneeuwlandschappen!!!

En nu ga ik spruitjes ontvellen en aardappels schillen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:32:01 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64767322
Terug .
Flinke wandeling achter de rug: 2,5 uur .
Dus ik wil morgen minstens 1 kilo kwijt zijn . Heb nog een dvd-box van Pasolini gekocht .
Nu even een eitje bakken voor mij en mijn lief en dan ga ik even bijlezen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:32:30 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64767340
Hebben jullie hier een leven ofzo? Het is hier stil!

Ontopic: ik heb nog steeds niet gesnoept
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64767388
UWV

CWI
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:36:43 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64767486
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben heel goed in dat soort commentaar. Maar vaak ben ik de enige die een vreemd verband ziet, dus meestal hou ik wijselijk mijn mond. Alleen toen even niet. Daarbij heb ik het gebrachte verhaal in twijfel getrokken, maar dat is inmiddels zo aangepast dat het oorspronkelijke verhaal niet eens meer opgaat .

Zo ben ik jaren door mijn vrienden verguisd, voordat ze me eindelijk eens als orakel erkenden .
Die erkenning mis ik ook een beetje

Maar gelukkig ga ik deze nu wel krijgen van de Gemeente Rotterdam, die eindelijk wil geloven ddat ik in 2007 echt niet, neee echt NIET in R'dam woonde en mij hopelijk, oooit, wellicht mijn teveel betaalde belasting terug gaat geven.

en
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:37:05 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64767499
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:47 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik herken het wel hoor, maar ik vind met zoiets delicaats, dat ook al héb je je twijfels maar is er maar een halve procent kans dat het wél waar is je toch je mond moet houden (als het om zoiets ontzettend gevoeligs als het betreffende verhaal gaat dan).

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:37:55 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64767537
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
UWV

CWI
Watskeburt?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:38:05 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64767544
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
UWV

CWI
Wat is er aan de hand?
Ik heb ook niet hele goeie ervaringen met het CWI .
Niet meer actief op Fok!
pi_64767650
Ik ga morgen weer beginnen met werken

Dus ik zeg mijn eerste! afspraak bij het CWI voor 12 januari af. Let wel ik belde 9 december voor een afspraak en zij kwamen met deze datum aanzetten.

Maar omdat ik ook ww had aangevraagd moet ik toch verschijnen om me in te schrijven anders word ik gekort op de ww.

Zie je het voor je dat ik op mijn 3e werkdag bij een nieuwe werkgever vrij vraag om ergens te verschijnen voor een ww uitkering?

Beetje krom niet? Je zou bijna zeggen dan mag je die ww uitkering houden!
The way you rock'n'roll
pi_64767743
SHE waarom denken ze in godesnaam dat je in R'dam woonde?
The way you rock'n'roll
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:43:08 #244
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64767767
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met werken

Dus ik zeg mijn eerste! afspraak bij het CWI voor 12 januari af. Let wel ik belde 9 december voor een afspraak en zij kwamen met deze datum aanzetten.

Maar omdat ik ook ww had aangevraagd moet ik toch verschijnen om me in te schrijven anders word ik gekort op de ww.

Zie je het voor je dat ik op mijn 3e werkdag bij een nieuwe werkgever vrij vraag om ergens te verschijnen voor een ww uitkering?

Beetje krom niet?
Nou werkelijk. Je hebt toch een nieuwe baan? Snappen ze dan niet dat je ze niet meer nodig hebt op dit moment?
Wat een apen.
Fok!bejaarde
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:47:15 #245
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64767935
Ohja, even gewetenscheck:
In hoeverre kan ik het maken om op een functie te solliciteren bij een bedrijf waar ik gisteren via een W&S bureau heb gesolliciteerd.
Ik kwam via google achter de naam van het bedrijf en de functie die ze mij via het W&S bureau voorspiegelen is in werkelijkheid veel zwaarder en abstracter. En niet in mijn straatje.
Nu hebben zij op hun site een andere vacature, marketing & communicatie medewerker die helemaal in mijn straatje is. Ik heb geen zin om dit via het W&S bureau te spelen, ze zitten in Zwolle en dan moet ik daar heen voor een gesprek.
Maar is het wel done om via de site op die andere vacature te reageren? Halp.
Fok!bejaarde
pi_64768033
Het W&S bureau heeft je CV al doorgespeeld naar het bedrijf?
Dan zou ik niet lukraak nu zelf gaan solliciteren want je CV is al bekend.
Je kan ze wel laten weten dat je een andere vacature nog interessanter en passender vindt.
The way you rock'n'roll
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:52:12 #247
211083 Angelof9
I must go first
pi_64768132
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Anosmie het volgende:
In hoeverre kan ik het maken om op een functie te solliciteren bij een bedrijf waar ik gisteren via een W&S bureau heb gesolliciteerd.
Ik kwam via google achter de naam van het bedrijf en de functie die ze mij via het W&S bureau voorspiegelen is in werkelijkheid veel zwaarder en abstracter. En niet in mijn straatje.
Nu hebben zij op hun site een andere vacature, marketing & communicatie medewerker die helemaal in mijn straatje is. Ik heb geen zin om dit via het W&S bureau te spelen, ze zitten in Zwolle en dan moet ik daar heen voor een gesprek.
Ik zou het gewoon doen!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:53:18 #248
331 Merel
Be here now.
pi_64768182
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:47 schreef Anosmie het volgende:
Ik zou bellen en dan zeggen "Ik zag een vacature op jullie website die me nog veeeeel leuker leek, en het leek me wel zo snel en praktisch om daarover meteen contact met jullie op te nemen". Kom je in ieder geval daadkrachtig over. En dan merk je vanzelf wel of ze je weer doorverwijzen naar dat W&S-bureautje of niet.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:53:22 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64768184
Wat Dizzy Miss Lizzy zegt. Wel kun je ze eventueel bellen om navraag te doen naar de andere functie.
Maar persoonlijk zou ik eerst het W&S bureau opbellen om te zeggen dat je je terug wilt trekken uit de procedure. Als je geluk hebt, is je cv nog niet doorgespeeld.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:53:40 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64768193
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SHE waarom denken ze in godesnaam dat je in R'dam woonde?
Wishfull thinking? Ze misten mij?
Zelfs de gemeente Rotterdam is met stomheid geslagen. Ze hadden allerlei dwangebevelen gestuurd die ik natuurlijk genegeerd heb, want ik woonde helemaal niet meer in Rotjeknor.
Tot de belasting inspecteur zich tot mij wendde en ik met veel gezeik toch een paar honderd euro heb overgemaakt,
Nu hang ik al de hele ochtend pissig aan de tel met Rotterdam en zij snappen er niets van, want volgens hun gegevens heb ik niet alleen NU teveel betaald, maar ook in de jaren dat ik WEL in R'dam woonde

Allemaal leuk en aardig, maar als ze het zelf niet weten, wie moet het dan weten?
Nu is de inspecteur de papieren erbij aan het zoeken ( ik type dit met mijn oor aan toestel ) en moet ik ff blijven hangen. Want het mooie komt nog; ondanks mijn 513,- euro TEVEEL betaalde belasting, wil de belasting deurwaarder op 20 januari 2009 beslag gaan leggen op mijn vermogen

De belasting inspecteur hangt nu dus aan de lijn met de deurwaarder om dat als de sodemieter tegen te houden

Pis je toch in je broek?

En tegelijkertijd ben ik een beetje boos/verdrietig, Kijk, ik ben als ondernemer en bijdehandje nog wel opgewassen tegen dit soort organen en hun belachelijk gehannes..maar je zou maar een simpele boerenlul zijn
Geheid dat veel mensen gruwelijk genaaid worden door dit soort instanties

Zou niet moeten mogen hoor!

Los van het feit dat ik hier al 4 uur!!! mee bezig ben vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')