Op de site is hij nog niet uit zie ikquote:Op zondag 11 januari 2009 01:56 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ja hallo.. die is allang uit bij ons in de bios. Spuimarkt. Dan krijgt Spuimarkt weer een andere zeker.. *zucht*
quote:
uit mijn hoofd gezegd was hij bij ons al op 1 jan in de voorpremiere en ik heb hier een kaartje van:quote:Op zondag 11 januari 2009 10:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Op de site is hij nog niet uit zie ik
Een voorpremiere is natuurlijk niet hetzelfde als een film die al echt uit isquote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef 2Mini het volgende:
[..]
uit mijn hoofd gezegd was hij bij ons al op 1 jan in de voorpremiere en ik heb hier een kaartje van:
Voorpremiere is meestal maar 1 dag. Deze draaide al een hele week lang.. zelfs om 12 uurquote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Een voorpremiere is natuurlijk niet hetzelfde als een film die al echt uit is![]()
De film is er simpelweg nog niet.
Idd.quote:
jammer, ik hoopte op een komedie zoals Clerks en Mallratsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
Nee komedie ala Superbad, Knocked up, 40 Year Old Virgin en Forgetting Sarah Marshall
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee komedie ala Superbad, Knocked up, 40 Year Old Virgin en Forgetting Sarah Marshall
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen wel ja...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Geldt dit voor alle Pathe bioscopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |