Dat is echt sneu.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:09 schreef chansadres het volgende:
Er werden zelfs soms dvd's gedraaid, van films die een week later in de videotheek lagen.
Ik had er nog een nummertje 4 bij geplaatst...quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:22 schreef Bravebart het volgende:
Ah hier zijn we gebleven
Moet er geen topicnummer bij enzo?
Ik niet iigquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik had er nog een nummertje 4 bij geplaatst...
Wie heeft die weggehaald?
prima TTquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Schuttingbeer het volgende:
[Sneak Preview #4] The Sala Disciples
Zoiets??
Tevens TVP want moet maar weer eens naar de sneak
de heldere lichten op FOK! zijn weer aanwezig hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef Schuttingbeer het volgende:
[Sneak Preview #4] The Sala Disciples
Zoiets??
Apart, ik zou toch zweren dat ik bij Sneak Preview een #5 in de TT had staan... Worden die allemaal verwijderd of zoiets? Bij dit topic is het nummer ook al spoorloosquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef Herald het volgende:
[..]
de heldere lichten op FOK! zijn weer aanwezig hoor
1. De sneak preview van vanavond
2. Sala-adin's sneak spoilers
3. A Sneak a week.....
4. Sneak Preview #3
5. Sneak Preview
6. Sneak Preview
jij had ook #5 erbij staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef Bravebart het volgende:
Apart, ik zou toch zweren dat ik bij Sneak Preview een #5 in de TT had staan... Worden die allemaal verwijderd of zoiets? Bij dit topic is het nummer ook al spoorloosMaakt het niet bepaald overzichtelijk.
Heldquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:06 schreef Herald het volgende:
[..]
jij had ook #5 erbij staan
Misschien willen de moderator wel meer filmische aanduidingen:
Sneak Preview
Return of the Sneak Preview
Revenge of the Sneak Preview
Curse of the Sneak Preview
Final Sneak Preview
Sneak Preview: A New Beginning
Sneak Preview Lives
Sneak Preview Raids Again
Terror of Sneak Preview
Sneak Preview Reloaded
Sneak Preview Revolutions
Another Sneak Preview
Sneak Preview Full Throttle
Sneak Preview rides again
Sneak Prev15w
Attack of the Sneak Preview
Sneak Preview Strikes Back
Ooh Benjamin Button, dat zou ik wel vet vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef Jeeh het volgende:
Wat zou het worden komende week?
Ik hoop op Benjamin Button / Wrestler / Milk / Revolutionary Road / Frost / Nixon / Seven Pounds.
In die volgorde
Nope, ze heeft het woord 'hint' dit keer niet eens in dr mond genomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef soares het volgende:
heeft onze sneak dame nog wat los gelaten over de hint?
Zack and Miriquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:38 schreef Jeeh het volgende:
Wat zou het worden komende week?
Ik hoop op Benjamin Button / Wrestler / Milk / Revolutionary Road / Frost / Nixon / Seven Pounds.
In die volgorde
Ja hallo.. die is allang uit bij ons in de bios. Spuimarkt. Dan krijgt Spuimarkt weer een andere zeker.. *zucht*quote:
Op de site is hij nog niet uit zie ikquote:Op zondag 11 januari 2009 01:56 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ja hallo.. die is allang uit bij ons in de bios. Spuimarkt. Dan krijgt Spuimarkt weer een andere zeker.. *zucht*
quote:
uit mijn hoofd gezegd was hij bij ons al op 1 jan in de voorpremiere en ik heb hier een kaartje van:quote:Op zondag 11 januari 2009 10:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Op de site is hij nog niet uit zie ik
Een voorpremiere is natuurlijk niet hetzelfde als een film die al echt uit isquote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef 2Mini het volgende:
[..]
uit mijn hoofd gezegd was hij bij ons al op 1 jan in de voorpremiere en ik heb hier een kaartje van:
Voorpremiere is meestal maar 1 dag. Deze draaide al een hele week lang.. zelfs om 12 uurquote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Een voorpremiere is natuurlijk niet hetzelfde als een film die al echt uit is![]()
De film is er simpelweg nog niet.
Idd.quote:
jammer, ik hoopte op een komedie zoals Clerks en Mallratsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
Nee komedie ala Superbad, Knocked up, 40 Year Old Virgin en Forgetting Sarah Marshall
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee komedie ala Superbad, Knocked up, 40 Year Old Virgin en Forgetting Sarah Marshall
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen wel ja...quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Geldt dit voor alle Pathe bioscopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |