abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2009 @ 20:09:27 #201
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64962875
Tja, al met al een bijzonder verhaal... maar goed, ik wacht even af of hij me morgen écht terug belt enzo, en dan ga ik t allemaal s navragen...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 12 januari 2009 @ 23:01:50 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_64971939
Ik vind het echt grappig dat er zoveel mensen denken dat computerzaken er allemaal strikte procedures op na houden en verschrikkelijk veel zorg betrachten met je gegevens. Beseffen jullie dan niet dat dat vaak 17-jarige jochies zijn met een leidinggevende van 21 die er ook geen flikker om geeft?

Overigens, uit de algemene voorwaarden op de site van BCC (waar jij mee akkoord bent gegaan toen je het product bracht ter reparatie.) :
quote:
http://www.bcc.nl/shop/-Footer/cat-DOUKq06DfdIAAAEVdokGpDud

11. KLACHTEN EN REPARATIES
1.4
Iedere aansprakelijkheid van BCC jegens de koper is beperkt tot maximaal het door de koper aan BCC uit hoofde van de overeenkomst te betalen bedrag. BCC is nooit aansprakelijk voor schade in de vorm van omzet- of inkomstenderving, verminderde goodwill of enige ander gevolgschade. Een en ander tenzij BCC op grond van de dwingende wet aansprakelijk is.
Mocht je overigens een geschil willen indienen dan kan dat hier:
https://digitaal.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&guid=B97CCF33-FE72-46FB-AE69-9C4EBDFB3A09&cguid=4356FB13-2423-4EE9-89F4-29E7B3C2F057

Kost waarschijnlijk 50 euro in jouw geval,, wat wordt betaald door BCC als ze je in het gelijk stellen, en je wordt binnen 4,8 maand geholpen.

[ Bericht 39% gewijzigd door Maanvis op 12-01-2009 23:23:05 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 12 januari 2009 @ 23:29:12 #203
71333 BUG80
Stop making sense
pi_64973385
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef Maanvis het volgende:
Overigens, uit de algemene voorwaarden op de site van BCC (waar jij mee akkoord bent gegaan toen je het product bracht ter reparatie.) :
quote:
http://www.bcc.nl/shop/-Footer/cat-DOUKq06DfdIAAAEVdokGpDud

11. KLACHTEN EN REPARATIES
1.4
Iedere aansprakelijkheid van BCC jegens de koper is beperkt tot maximaal het door de koper aan BCC uit hoofde van de overeenkomst te betalen bedrag. BCC is nooit aansprakelijk voor schade in de vorm van omzet- of inkomstenderving, verminderde goodwill of enige ander gevolgschade. Een en ander tenzij BCC op grond van de dwingende wet aansprakelijk is.
Dit soort bepalingen zeggen natuurlijk niet zoveel (standaard blabla). Laten we hopen dat het recht zegeviert en de laatste regel van toepassing blijkt te zijn.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:26:11 #204
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64981125
Het is niet te geloven maar ze hebben me terug gebelt... En... ze bellen me later terug
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_64981249
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
Het is niet te geloven maar ze hebben me terug gebelt... En... ze bellen me later terug
Oh, dat klint als tele2. Die mail je dat je telefoon kapot is. Belde ze me op
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:31:05 #206
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64981297
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Oh, dat klint als tele2. Die mail je dat je telefoon kapot is. Belde ze me op
!
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 12:03:30 #207
42184 crew  DaMart
pi_64984675
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:01 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het echt grappig dat er zoveel mensen denken dat computerzaken er allemaal strikte procedures op na houden en verschrikkelijk veel zorg betrachten met je gegevens. Beseffen jullie dan niet dat dat vaak 17-jarige jochies zijn met een leidinggevende van 21 die er ook geen flikker om geeft?

Overigens, uit de algemene voorwaarden op de site van BCC (waar jij mee akkoord bent gegaan toen je het product bracht ter reparatie.) :
[..]

Mocht je overigens een geschil willen indienen dan kan dat hier:
https://digitaal.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&guid=B97CCF33-FE72-46FB-AE69-9C4EBDFB3A09&cguid=4356FB13-2423-4EE9-89F4-29E7B3C2F057

Kost waarschijnlijk 50 euro in jouw geval,, wat wordt betaald door BCC als ze je in het gelijk stellen, en je wordt binnen 4,8 maand geholpen.
De algemene leveringsvoorwaarden moeten wel ter hand worden gesteld he. Als Pien ze niet ontvangen heeft, kan ze altijd nog de nietigheid van die voorwaarden inroepen.

En dan zijn er nog deze wetsbepalingen op grond waarvan ze wel degelijk een schadevergoeding kan vorderen:
quote:
Art. 6:162 BW
1. Hij die jegens een ander een onrechtmatige daad pleegt, welke hem kan worden toegerekend, is verplicht de schade die de ander dientengevolge lijdt, te vergoeden.

2. Als onrechtmatige daad worden aangemerkt een inbreuk op een recht en een doen of nalaten in strijd met een wettelijke plicht of met hetgeen volgens ongeschreven recht in het maatschappelijk verkeer betaamt, een en ander behoudens de aanwezigheid van een rechtvaardigingsgrond.

3. Een onrechtmatige daad kan aan de dader worden toegerekend, indien zij te wijten is aan zijn schuld of aan een oorzaak welke krachtens de wet of de in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.

Art. 6:237 BW
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt vermoed onredelijk bezwarend te zijn een in de algemene voorwaarden voorkomend beding

f. dat de gebruiker of een derde geheel of ten dele bevrijdt van een wettelijke verplichting tot schadevergoeding;
Onrechtmatige daad lijkt me hier wel aan de orde. Pien geeft aan dat er data op staat die eraf gehaald moet worden, BCC zegt dat toe en doet het niet. Nu zou je dat ook een wanprestatie kunnen noemen natuurlijk, maar onrechtmatige daad is zeker verdedigbaar. BCC heeft immers gehandeld in strijd met wat in het maatschappelijk verkeer betaamt, namelijk geen gegevens doorverkopen. Mogelijk zelfs schending van privacyregelgeving.

Dus op die bepaling in de algemene voorwaarden kan BCC zich waarschijnlijk niet echt beroepen.

Overigens is dan alleen nog wel de vraag wat de schade is, natuurlijk.
  zondag 18 januari 2009 @ 00:27:56 #208
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65159640
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
Het is niet te geloven maar ze hebben me terug gebelt... En... ze bellen me later terug
Hebben ze al gebeld?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 18 januari 2009 @ 11:21:17 #209
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_65164788
quote:
Op zondag 18 januari 2009 00:27 schreef eleusis het volgende:

[..]

Hebben ze al gebeld?
Uiteraard niet
Ik ga ze maandag zelf maar weer s bellen.. Kost me een hoop geld zo, s kijken of ik dat op ze kan verhalen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_65165393
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Oh, dat klint als tele2. Die mail je dat je telefoon kapot is. Belde ze me op
Goh, hoe weet je dat? Misschien wel controle..
pi_65167512
Ik zou een brief sturen, een boze
  zondag 18 januari 2009 @ 13:12:54 #212
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65167767
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Goh, hoe weet je dat? Misschien wel controle..
Ja want ik mail ook vaak voor de grap naar mijn telefoonaanbieder dat mijn telefoon kapot is ook al is dit niet zo.

  zondag 18 januari 2009 @ 13:13:23 #213
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65167785
OT: Ik zou veel geld eisen
pi_65168220
Schiet in ieder geval niet echt op dit...
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 18 januari 2009 @ 13:36:01 #215
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65168564
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja want ik mail ook vaak voor de grap naar mijn telefoonaanbieder dat mijn telefoon kapot is ook al is dit niet zo.

Het probleem kan verkeerd zijn omschreven of van voorbijgaande aard zijn geweest, voordat je honderden euro's kostende procedure in gang zet loont het de moeite om eerst te kijken of het probleem er nog wel is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 18 januari 2009 @ 13:36:02 #216
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_65168565
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja want ik mail ook vaak voor de grap naar mijn telefoonaanbieder dat mijn telefoon kapot is ook al is dit niet zo.


Ik heb heel veel meegemaakt dat mensen klaagden dat een gekocht product stuk was. Om dan vervolgens te concluderen dat het product prima functioneerde. Falers zijn er genoeg.
Life is what you make it.
pi_65168787
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Hij gaat morgen zelfs met me mee terug naar BCC
Hij heeft vast je fotoboek bekeken. Ik geef hem geen ongelijk
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2009 @ 13:57:28 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65169388
Zo hadden wij eens iemand aan de lijn die zijn kapotte router had terug gebracht naar een niet nader te noemen winkel, maar vervolgens dagelijks status mails kreeg van die router. Hij had in de router zijn mail adres ingevuld om logfiles te ontvangen.

Toen ik hem vertelde het van de zon zijde te bekijken, zijn router was niet kapot toen hij hem wegbracht, kon hij er niet om lachen.
pi_65169482
WTF heb je aan statusmails in een router? Er zal nooit gemaild worden dat de verbinding het niet doet, want dan kan de router ook niet mailen! Dus het is of achteraf geemmer, of je krijgt een mailtje dat de verbinding het doet, maar dat wist je al, want je krijgt een mailtje!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 januari 2009 @ 16:46:54 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65176457
quote:
Op zondag 18 januari 2009 13:59 schreef veldmuis het volgende:
WTF heb je aan statusmails in een router? Er zal nooit gemaild worden dat de verbinding het niet doet, want dan kan de router ook niet mailen! Dus het is of achteraf geemmer, of je krijgt een mailtje dat de verbinding het doet, maar dat wist je al, want je krijgt een mailtje!
Hij had hackdetectie. Je kon dus precies zijn dat je poorten gesniffed werden.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:30:47 #221
123170 alors
zlata1234
pi_65199703
Deze lakse houding, van 'ja we bellen je terug', en dat vervolgens niet doen, zou ik ook maar noteren. Mocht het nog van pas komen dan gaat dat niet in hun voordeel werken.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:44:24 #222
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_65200094
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:30 schreef alors het volgende:
Deze lakse houding, van 'ja we bellen je terug', en dat vervolgens niet doen, zou ik ook maar noteren. Mocht het nog van pas komen dan gaat dat niet in hun voordeel werken.
Ik heb alles genoteerd, wanneer ik met wie heb gesproken en hoe lang, en waarom... inmiddels al 2 pagina's
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 19 januari 2009 @ 11:29:48 #223
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_65201687
TVP ben benieuwd wat je er mee gaat doen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 19 januari 2009 @ 15:45:04 #224
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65211230
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik heb alles genoteerd, wanneer ik met wie heb gesproken en hoe lang, en waarom... inmiddels al 2 pagina's
Waarom stap je niet gewoon naar de geschillencommissie? Hoe eerder je dat in gang zet hoe eerder je probleem wordt opgelost.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_65220790
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:45 schreef Maanvis het volgende:
Waarom stap je niet gewoon naar de geschillencommissie? Hoe eerder je dat in gang zet hoe eerder je probleem wordt opgelost.
Daarvoor moet je eerst officieel (=schriftelijk) je beklag doen bij BCC zelf.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')