Voor het loskoppelen van een hd in een pc heb je inderdaad een schroevendraaier nodig... voor het loskoppelen van een hd in een laptop doe je een schuifje opzij en klik je em dr zo uit...quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:27 schreef Peter het volgende:
voor het loskoppelen van een hd heb je een schroevendraaier nodig, ergo niet een dagelijkse handeling.
Laat jouw laptop nou toevallig een opzijschuif-schuifje (whatever) hebben, bij de meeste laptops zijn harddisk/afdekplaatjes wel geborgd met schroefjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 04:30 schreef Koekz het volgende:
Voor het loskoppelen van een hd in een pc heb je inderdaad een schroevendraaier nodig... voor het loskoppelen van een hd in een laptop doe je een schuifje opzij en klik je em dr zo uit...
Heb het maar 2 keer gezien en heb toch een hele hoop laptops gezien waar je (evenals de cd-rom drive) de hdd er zo uit kan halenquote:Op woensdag 7 januari 2009 04:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Laat jouw laptop nou toevallig een opzijschuif-schuifje (whatever) hebben, bij de meeste laptops zijn harddisk/afdekplaatjes wel geborgd met schroefjes.
Mijzelf kennende laat ik het daar niet bij zitten hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 04:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben benieuwd wat BCC doetzal waarschijnlijk met een sisser aflopen, BCC zegt sorry, TS zegt Oke
mooie formele zinsopbouw +1quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:24 schreef Painted_Horse het volgende:
Ik vind dat iedere laptop die gerepareerd wordt en opnieuw het circuit ingaat altijd voorzien moet worden van een nieuwe schone installatie. Kleine moeite die een hoop ongemak kan voorkomen.
Je kan je TAN-codes ook op je mobiel binnen laten komenquote:Op woensdag 7 januari 2009 06:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijzelf kennende laat ik het daar niet bij zitten hoor
Moet zometeen werken, dus zal vanaf mijn werk BCC eens even gaan bellen... Na mn werk even door naar de winkel, en verder wacht ik het allemaal maar even af. Die paar uurtjes slaap hebben me in ieder geval wel iets rustiger gemaakt
Overigens zei iemand dat t stom is om mn bank gegevens op de pc te bewaren, i know, stond ook niet in de laptop zelf, maar in mijn mailbox, mijn ex had de brief met inlogcodes gescant en naar me gemailt, anders kon ik mn rekening online niet bekijken enzo. Berichtje is uiteraard gewist en wachtwoord veranderd.
Verder allemaal bedankt voor de reacties, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil de afloop weten
Dat kan en mag je toch best eisen van de verkopende partij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:50 schreef r_one het volgende:
Componenten uitbouwen (en ergens anders weer inbouwen): nee
Gaat daar het hele topic niet over? Het punt (ook van r_one) is dat je inderdaad mag eisen, maar dat nou juist dát niet gebeurd is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef g0dz0r het volgende:
Dat kan en mag je toch best eisen van de verkopende partij?Dat hoef je ook niet zelf te doen.
![]()
Ja. Dat zeg ik .... Gammaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef g0dz0r het volgende:
Dat kan en mag je toch best eisen van de verkopende partij?Dat hoef je ook niet zelf te doen.
Wil jij ons even uitleggen hoe je dingen verwijderd van een computer die je niet meer aan krijgt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heb je die dingen er neit afgehaald dan? ik denk eigelijk dat met het inleveren je die gegevens ook hebt ''afgestaan''
In mijn verbazing over zoveel naiviteit heb ik daar blijkbaar overheen gelezen.quote:
- Scoor een electromagneet met een diameter van 40cm die een kilo of 50 kan tillenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:02 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Wil jij ons even uitleggen hoe je dingen verwijderd van een computer die je niet meer aan krijgt?
'maar' een vreemde?????????????quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
Vandaag BCC aan de telefoon gehad, de telefoniste snapte niet waar ik me druk om maakte, het was, volgens haar namelijk 'maar' een vreemde...
Bovendien zou ze me voor 5 uur terug bellen, en dat is (uiteraard) niet gebeurd...
Heb even verder advies ingewonnen, en ga hiermee even naar de rechtsbijstand
Bedankt voor de reacties allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |