quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:08 schreef NorthernStar het volgende:
Fotoblog met verschrikkelijke foto's uit Gaza.
Waarschuwing! Zeer gruwelijke fotos!
http://portail.islamboutique.fr/gaza2008/
Nogmaals ik zit de bevolking van Gaza te steunen zie als mijn Palestijnse avatarquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Omdat meki openlijk de terroristische organisatie hamas loopt te verdedigen. Weinig begrip voor zulke mensen. Greta, meki, ik heb er geen hoge pet van op.
Goebbels had het niet beter kunnen doen, dat weblog.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:49 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Wil die blog nu over laten komen alsof de joodse jongerend lachend naar die ellende zitten te kijken? Bah, dat vind ik kinderachtig en zou dus net zo zijn als hier vanuit gaan dat iedere moslim zat te juichen toen op 9/11 dus puur suggestief geplaatst
Waar haal jij vandaan dat het een uitje is? Ik zie gewoon mensen lachen en door een verrekijker kijken. Je weet de contex toch helemaal niet??quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:51 schreef Omnyakom het volgende:
[..]
Dwaas lachen vanachter de pc is anders dan in het echt kijken naar een stad wat bestookt wordt door raketten met je familie alsof het een uitje is. Er zijn zat moslims die zich bij 9/11 ook doodgeschrokken hebben.
Ik moet er niet aan denken. Die ruim 3.5k aan gevulde kachelpijpen was genoeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:43 schreef NorthernStar het volgende:
Als je de topics leest zou je denken dat de Palestijnen de Israeli's aan het bombarderen zijn beschieten zijn in plaats van andersom.
Zo met jou discussie kan ook niet , indien jij de Gaza niet erkent als burgersslachtoffers en Palestijnen vrij te laten..quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:49 schreef Sargon het volgende:
[..]
De hele bevolking wordt niet afgeslacht, maar jij begrijpt dus niet dat een democratisch land zich moet verdedigen tegen dit soort aanvallen? Zo niet dan heeft een discussie geen enkele zin.
Dus het is eigenlijk alleen maar een excuus om Israel weer af te branden. Ah nou snap ik het. Iedereen die kritiek heeft op Israel is stiekem een anti-semiet. Ik ben blij dat je het uitlegt. Ik had het nog niet eerder gehoord.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:47 schreef Sargon het volgende:
[..]
Mwah heb reacties gezien van Pro palestina mensen zowel hier als op straat en televisie die er niet om liegen dat ze deze oorlog maar wat mooi vinden om Israel weer af te branden. Die mensen willen geen vrede maar oorlog
Bronquote:Egypt said on Tuesday it was proposing an immediate ceasefire between Israel and the Gaza Strip, to be followed by talks on long-term arrangements including an end to the blockade of Gaza. [....] Mubarak presented the truce proposal in a brief statement after talks Sarkozy in the Egyptian resort of Sharm el-Sheikh on Tuesday.
The United States and France have been holding intensive talks with Egypt over the possibility of deploying a delegation of engineering experts on the Philadelphi Route, between Egypt and the Gaza Strip, in order to stop the smuggling of weapons and militants.
Je diswalificeert mensen met een andere mening en tegenargumenten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo met jou discussie kan ook niet , indien jij de Gaza niet erkent als burgersslachtoffers en Palestijnen vrij te laten..
En zo eindelijk Holocaust 2.0 mogelijk te maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo met jou discussie kan ook niet , indien jij de Gaza niet erkent als burgersslachtoffers en Palestijnen vrij te laten..
Dat zeg ik niet, kan je begrijpend lezen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk alleen maar een excuus om Israel weer af te branden. Ah nou snap ik het. Iedereen die kritiek heeft op Israel is stiekem een anti-semiet. Ik ben blij dat je het uitlegt. Ik had het nog niet eerder gehoord.
Dat zou wel zo verstandig zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:57 schreef Meki het volgende:
Egypte spoort Hamas aan tot bestand met Israël
http://www.trouw.nl/nieuw(...)tand_met_Israel.html
Nou ik krijg het beeld ook. dat de pro-israel de burgersslachtoffers lachwekkend vinden, wie kan daarmee vrede hebben. ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je diswalificeert mensen met een andere mening en tegenargumenten.
Dan ben jij dus degene die de discussie dood maakt.
Ik krijg door deze topics een steeds beter beeld hoe al die onderhandelingen jarenlang moeten zijn gegaan.
Jij moet een verstandig man zijn! Huldequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zo eindelijk Holocaust 2.0 mogelijk te maken?
Laten we eerlijk zijn: Hamas zal niet rusten voor de laatste jood dood is.
Wie heeft dat aan jou verteld ?? jou kennende als Pro-israelquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zo eindelijk Holocaust 2.0 mogelijk te maken?
Laten we eerlijk zijn: Hamas zal niet rusten voor de laatste jood dood is.
Ja sure, dus dan mag je wel op burgerdoelen schieten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Salvad0R het volgende:
De pro-Israel figuren beschouwen Hamas als terroristische organisatie , terwijl het verdedigen van hun eigen land, wat zonder hun stem is geannexeerd door joden, het enige is wat ze doen .
70% van de Israeli's is voor de aanval op Gaza, en het verbaast me niks dat er veel van hen juichen als er Palestijnen omkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:53 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het een uitje is? Ik zie gewoon mensen lachen en door een verrekijker kijken. Je weet de contex toch helemaal niet??
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:00 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ja sure, dus dan mag je wel op burgerdoelen schieten?
Het staat in het Hamas handvest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvestquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie heeft dat aan jou verteld ?? jou kennende als Pro-israel![]()
De Egyptische minister van buitenlandse zaken, Ahmed Aboul Gheit, zei maandag dat twee kopstukken van Hamas, Mohamed Nasr en Imad al-Alami, vanuit Syrië naar Egypte waren gevlogen om te overleggen over een eventueel staakt-het-vuren met Israël. Volgens Aboul Gheit is Hamas bereid te stoppen met raketbeschietingen als Israël zich terugtrekt uit Gaza en de gevechtshandelingen staakt.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)tand_met_Israel.html
Jah dat mag, dat mag Israel ook zie maar op VN schoolquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:00 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ja sure, dus dan mag je wel op burgerdoelen schieten?
Iedereen kan wikipedia herschreven dus bron ongeldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:01 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Het staat in het Hamas handvest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvest
Dus nu vind je oorlog wel legitiem, wat is dan jouw hele probleem met dit conflict?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat mag, dat mag Israel ook zie maar op VN school
Het verbaast je niks, kortom je vermoedt het... Je hebt dus geen bewijs, dus zou je eigenlijk niet over zo'n plaatje kunnen oordelen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:00 schreef Reki het volgende:
[..]
70% van de Israeli's is voor de aanval op Gaza, en het verbaast me niks dat er veel van hen juichen als er Palestijnen omkomen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |