Bronquote:Egypt said on Tuesday it was proposing an immediate ceasefire between Israel and the Gaza Strip, to be followed by talks on long-term arrangements including an end to the blockade of Gaza. [....] Mubarak presented the truce proposal in a brief statement after talks Sarkozy in the Egyptian resort of Sharm el-Sheikh on Tuesday.
The United States and France have been holding intensive talks with Egypt over the possibility of deploying a delegation of engineering experts on the Philadelphi Route, between Egypt and the Gaza Strip, in order to stop the smuggling of weapons and militants.
Je diswalificeert mensen met een andere mening en tegenargumenten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo met jou discussie kan ook niet , indien jij de Gaza niet erkent als burgersslachtoffers en Palestijnen vrij te laten..
En zo eindelijk Holocaust 2.0 mogelijk te maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Zo met jou discussie kan ook niet , indien jij de Gaza niet erkent als burgersslachtoffers en Palestijnen vrij te laten..
Dat zeg ik niet, kan je begrijpend lezen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk alleen maar een excuus om Israel weer af te branden. Ah nou snap ik het. Iedereen die kritiek heeft op Israel is stiekem een anti-semiet. Ik ben blij dat je het uitlegt. Ik had het nog niet eerder gehoord.
Dat zou wel zo verstandig zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:57 schreef Meki het volgende:
Egypte spoort Hamas aan tot bestand met Israël
http://www.trouw.nl/nieuw(...)tand_met_Israel.html
Nou ik krijg het beeld ook. dat de pro-israel de burgersslachtoffers lachwekkend vinden, wie kan daarmee vrede hebben. ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je diswalificeert mensen met een andere mening en tegenargumenten.
Dan ben jij dus degene die de discussie dood maakt.
Ik krijg door deze topics een steeds beter beeld hoe al die onderhandelingen jarenlang moeten zijn gegaan.
Jij moet een verstandig man zijn! Huldequote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zo eindelijk Holocaust 2.0 mogelijk te maken?
Laten we eerlijk zijn: Hamas zal niet rusten voor de laatste jood dood is.
Wie heeft dat aan jou verteld ?? jou kennende als Pro-israelquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja sure, dus dan mag je wel op burgerdoelen schieten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Salvad0R het volgende:
De pro-Israel figuren beschouwen Hamas als terroristische organisatie , terwijl het verdedigen van hun eigen land, wat zonder hun stem is geannexeerd door joden, het enige is wat ze doen .
70% van de Israeli's is voor de aanval op Gaza, en het verbaast me niks dat er veel van hen juichen als er Palestijnen omkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:53 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het een uitje is? Ik zie gewoon mensen lachen en door een verrekijker kijken. Je weet de contex toch helemaal niet??
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:00 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ja sure, dus dan mag je wel op burgerdoelen schieten?
Het staat in het Hamas handvest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvestquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie heeft dat aan jou verteld ?? jou kennende als Pro-israel![]()
De Egyptische minister van buitenlandse zaken, Ahmed Aboul Gheit, zei maandag dat twee kopstukken van Hamas, Mohamed Nasr en Imad al-Alami, vanuit Syrië naar Egypte waren gevlogen om te overleggen over een eventueel staakt-het-vuren met Israël. Volgens Aboul Gheit is Hamas bereid te stoppen met raketbeschietingen als Israël zich terugtrekt uit Gaza en de gevechtshandelingen staakt.
Jah dat mag, dat mag Israel ook zie maar op VN schoolquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:00 schreef Sargon het volgende:
[..]
Ja sure, dus dan mag je wel op burgerdoelen schieten?
Iedereen kan wikipedia herschreven dus bron ongeldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:01 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Het staat in het Hamas handvest: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hamas_Handvest
Dus nu vind je oorlog wel legitiem, wat is dan jouw hele probleem met dit conflict?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah dat mag, dat mag Israel ook zie maar op VN school
Het verbaast je niks, kortom je vermoedt het... Je hebt dus geen bewijs, dus zou je eigenlijk niet over zo'n plaatje kunnen oordelen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:00 schreef Reki het volgende:
[..]
70% van de Israeli's is voor de aanval op Gaza, en het verbaast me niks dat er veel van hen juichen als er Palestijnen omkomen.
[ afbeelding ]
En denk jij dan niet dat Hamas zich, na zo'n gelegenheid om zich weer te herpakken, de draad weer op zal pakken? Als Israël zich terugtrekt zoekt Hamas wel weer een andere stok om mee te slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie heeft dat aan jou verteld ?? jou kennende als Pro-israel![]()
De Egyptische minister van buitenlandse zaken, Ahmed Aboul Gheit, zei maandag dat twee kopstukken van Hamas, Mohamed Nasr en Imad al-Alami, vanuit Syrië naar Egypte waren gevlogen om te overleggen over een eventueel staakt-het-vuren met Israël. Volgens Aboul Gheit is Hamas bereid te stoppen met raketbeschietingen als Israël zich terugtrekt uit Gaza en de gevechtshandelingen staakt.
Israël ook blijkt maar weer keer op keer...quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:02 schreef Sargon het volgende:
[..]
Je praat het gedrag van Hamas goed, Hamas richt zich voornamelijk op burgerdoelen
Ik haat oorlog, in tegenstelling tot jou roep ik vrede uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:03 schreef Sargon het volgende:
[..]
Dus nu vind je oorlog wel legitiem, wat is dan jouw hele probleem met dit conflict?
Sorry, maar dat is hetzelfde als aannemen dat elke moslim hier stond te juichen bij aanslagen van fundy's, dus dit is in mijn ogen pure anti-joodse Lobby. Ik geloof echt geen hol dat die foto is genomen in combinatie met andere foto's. En al helemaal niet dat jongelui zou staan te lachen. In ieder geval niet, zoals jij die (quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:21 schreef Meki het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk de Israeliers eens lachen wat er gebeurt in Gaza.
Holocaust 2.0 door Hamas?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Israel moet dan maar Palestijnen vrij verklaren en ze niet meer terroriseren.!!!.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En denk jij dan niet dat Hamas zich, na zo'n gelegenheid om zich weer te herpakken, de draad weer op zal pakken? Als Israël zich terugtrekt zoekt Hamas wel weer een andere stok om mee te slaan.
En dat is precies de reden die de Joden volgen; wij laten ons nooit meer uitroeien en/of aanvallen. Gebeurt dat wel, dan meppen we een week of 2 nietsontziend om ons heen. Dan is het 3 jaar weer rustig. Hamas blokkeert alle andere oplossingen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:58 schreef Ferdo het volgende:
http://www.mideastweb.org/hamas.htmquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Iedereen kan wikipedia herschreven dus bron ongeldig
Israel wilt Hamas ook vernietigen daarmee dus Gazastrook
what is your point ?.
Jij roept op tot Hamas achtig geweld, of je keurt het stiekem goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik haat oorlog, in tegenstelling tot jou roep ik vrede uit.
Jij blijft ontkennend bezig zijn alleen om Israel geen pijn te doen.
Soldaten gaan voor kwaad niet voor vrede, daarom die aanstelling van mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:07 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is hetzelfde als aannemen dat elke moslim hier stond te juichen bij aanslagen van fundy's, dus dit is in mijn ogen pure anti-joodse Lobby. Ik geloof echt geen hol dat die foto is genomen in combinatie met andere foto's. En al helemaal niet dat jongelui zou staan te lachen. In ieder geval niet, zoals jij die () gebruikt bij een dode uit Israël. Ik denk echt puur gebruikt voor lobbydoeleinden van anti-Joden
Vooral als het van die Palestijnen zijn die bijvoorbeeld feestten na de aanslagen van 11-9-2001. En denk je dat er Palestijnen in de rouw zijn als zo'n fundamentalistische psychopaat zich in een Israëlische pizzeria opblaast en tientallen Israëli met zich de dood injaagt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:00 schreef Reki het volgende:
[..]
70% van de Israeli's is voor de aanval op Gaza, en het verbaast me niks dat er veel van hen juichen als er Palestijnen omkomen.
[ afbeelding ]
Wat was de passage ook alweer? Iets met oog om oog, tand om tand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:02 schreef Sargon het volgende:
[..]
Je praat het gedrag van Hamas goed, Hamas richt zich voornamelijk op burgerdoelen
Jij stond net aan de kant van Israel, denk maar niet dat ik die site van jou ga bekijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:09 schreef Radioheader het volgende:
[..]
http://www.mideastweb.org/hamas.htm
Dat is suggestief heb je gelijk in. Ik heb het voor de foto's geplaatst, een plek waar veel bij elkaar stonden, niet voor wat voor boodschap dan ook. Nou ja, de enige boodschap die ik ermee heb is tenminste iets te laten zien van de ellende, dat wil zeggen 2 foto's gepost, een paar youtube clips en nu deze link over een reeks van 25 topics.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:49 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
En ja, verschrikkelijk voor die kinderen, maar ben je nu zelf niet puur propagandistisch bezig?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij stond net aan de kant van Israel, denk maar niet dat ik die site van jou ga bekijken.
wat versta je onder vrede ? en rechtvaardigheid ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:09 schreef Sargon het volgende:
[..]
Jij roept op tot Hamas achtig geweld, of je keurt het stiekem goed.
Israel heeft een zeer grote Russische populatie en Iran is een grafland wat niets kan doen en ook zijn portie nog wel gaat krijgen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat was de passage ook alweer? Iets met oog om oog, tand om tand?
En trouwens. Daar zeg je me wat. Als Rusland, Iran of China nou effe Hamas tot de fucking tanden bewapend, in plaats van ze laten aan te kloten met roestige AK's en homemade rockets, dan kan het nog een eerlijk gevecht worden inderdaad!
Want dit is gewoon genocide. Witte fosfor is niet zo kieskeurig wat betreft levend slachtoffer. Daarbij komt dat de wapens waarmee dit chemische wapen wordt verspreid niet bedoeld zijn voor individuele moorden, maar om grote delen van een gebied te bestoken.
Nou ja, de propaganda van de tegenstander lezen kan nooit kwaad Meki.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij stond net aan de kant van Israel, denk maar niet dat ik die site van jou ga bekijken.
Het is niet Hamas die geweld in eerste instantie initieerde.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:09 schreef Sargon het volgende:
[..]
Jij roept op tot Hamas achtig geweld, of je keurt het stiekem goed.
Precies. De wereld moet zien wat daar gebeurt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:11 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is suggestief heb je gelijk in. Ik heb het voor de foto's geplaatst, een plek waar veel bij elkaar stonden, niet voor wat voor boodschap dan ook. Nou ja, de enige boodschap die ik ermee heb is tenminste iets te laten zien van de ellende, dat wil zeggen 2 foto's gepost en nu deze link over een reeks van 25 topics.
Ik kijk veel BBC en SkyNews maar beide laten dus amper iets zien van de slachtoffers. Nederlandse media kijk ik weinig maar mijn indruk is, kan er naast zitten, dat er ook daar minimaal beelden van gewonden ed. worden getoond. Het lijkt alsof men zo weinig mogelijk wil laten zien omdat het als partijdig wordt uitgelegd.
Nou ben ik niet voor het 24/7 tonen van alle verschrikkingen maar iets meer harde werkelijkheid mag best.
Mwah, als je weleens Tegenlicht reportages hebt gezien, of andere documentaires van Joodse journalisten, dan wordt toch wel duidelijk dat er genoeg bewoners van Israël daar wél om staan te springen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:07 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is hetzelfde als aannemen dat elke moslim hier stond te juichen bij aanslagen van fundy's, dus dit is in mijn ogen pure anti-joodse Lobby. Ik geloof echt geen hol dat die foto is genomen in combinatie met andere foto's. En al helemaal niet dat jongelui zou staan te lachen. In ieder geval niet, zoals jij die () gebruikt bij een dode uit Israël. Ik denk echt puur gebruikt voor lobbydoeleinden van anti-Joden
Lach maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:12 schreef Sargon het volgende:
[..]
Israel heeft een zeer grote Russische populatie en Iran is een grafland wat niets kan doen en ook zijn portie nog wel gaat krijgen.
Hebben we Genocide weer
Je bedoelt de mensen die zich in 1948 massaal op de joodse bevolking stortte en een enorm pak slaag kregen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het is niet Hamas die geweld in eerste instantie initieerde.
De oorspronkelijke bewoners van het gebied wat nu Israel hadden niet echt inspraak, zeg maar.
Nou ik ga hem toch lezen omdat jij het enkel zegtquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, de propaganda van de tegenstander lezen kan nooit kwaad Meki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |