ach ik moet toch die maand door zien te komen... 3 dagen en begin mezelf te irriteren nuquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dat wil ik ook! Mijn eigen nest dan, hè?
Maar helaas: duty calls en ik kan geen doofheid veinzen.
Ben je weer mijn kleine happy camper?quote:
Jaha en jij ook. Braaf! Laten we de liefde verspreiden. Wijs me de weg naar een lief topic, Cc-tje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je weer mijn kleine happy camper?
Ik ga even op zoek naar een lief topic. Heb er nog geen gezien, vanochtend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:07 schreef Noek het volgende:
Jaha en jij ook. Braaf! Laten we de liefde verspreiden. Wijs me de weg naar een lief topic, Cc-tje.
Oooh, ik ben in dat ene stuk en ik heb zo hele passages overgeslagen omdat ik het niet kon lezen omdat ik daar een te vuige miet voor ben.
Hebben we het wel over hetzelfde hoofdstuk? Die van die 20 minuten hè? Dat ik denk dat dit al heel erg is maar dat het nog erger wordt. Anders gooi ik hem weg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga even op zoek naar een lief topic. Heb er nog geen gezien, vanochtend.
Hartverscheurend hè, dat ene hoofdstuk? Maar wel zo prachtig geschreven. AFTh is God. En dan overrate ik 'm niet.
Ja, de eenzaamste 20 minuten of zoiets. Dat was wel het meest tranentrekkende hoofdstuk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:13 schreef Noek het volgende:
Hebben we het wel over hetzelfde hoofdstuk? Die van die 20 minuten hè? Dat ik denk dat dit al heel erg is maar dat het nog erger wordt. Anders gooi ik hem weg.![]()
Doe eens een linkje!quote:Fok is aan het verloederen.Alhoewel het excuustopic van NB best lief was.
Oh gelukkig want erger dan dit, trek ik ook niet. Pffff. Hè, ik heb ook gevoel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, de eenzaamste 20 minuten of zoiets. Dat was wel het meest tranentrekkende hoofdstuk.
[..]
Doe eens een linkje!
Ik heb zo zitten meeleven met die lul de behanger.
Ja, die heb ik gemist. Ongelooflijk hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
Oh gelukkig want erger dan dit, trek ik ook niet. Pffff. Hè, ik heb ook gevoel.
Noorsbloed is een eikel.
Noorsbloed is een eikel #2
Heb jij die gemist? [ afbeelding ]
leef nog, zat even op een ander topicquote:
Aw, poepsiefloepsie toch.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gemist. Ongelooflijk hè?
Ik vind het een mega eikel. Sommige zaken lenen zich imo niet om lollig over te doen. Ik leefde echt mee (ik was degene van de kaarsjes, niet dat ik ze speciaal heb gekocht, maar bij het aansteken van dacht ik wel even aan ze).
Ik hoop voor NB dat karma dit keer geen bitch is, want anders staat 'm nog veel gedoe te wachten.
Weer een stukje van mijn naïviteit kwijt.
Ga je kunstschaatsen of gewoon heel stoer met moon boots over het ijs heen lopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ca-ute. Nou, zo lig ik dus vanmiddag ook. Onder het ijs waarschijnlijk.
Kweenie. Ik moet die schaatsen zoeken. Zijn wel witte kunstschaatsen maar anders ga ik wel sleeën. Ik heb immers twee gastjes die zich uitstekend lenen om mij zo in een wak te duwen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ga je kunstschaatsen of gewoon heel stoer met moon boots over het ijs heen lopen?
Die is gestoord.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Dementor het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)je_maken_mag_da.html
[ afbeelding ]
Nou ja.
kijk eens naar het merk auto... vrij logisch dat hij liever wat verscholen achter een laag ijs blijftquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef Dementor het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)je_maken_mag_da.html
[ afbeelding ]
Nou ja.
Is het een Chinees merk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk eens naar het merk auto... vrij logisch dat hij liever wat verscholen achter een laag ijs blijft
een landwind... komt niet boven de 120 uit dus eik een perfecte auto voor in nederland. Tis een soort 4w drive liddl blikje bier!quote:
eitje bakken met spek en kaas!quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
zoooooooooo de tosties liggen in de koekuhpan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |