Cool.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps... 16 januari ... hoppekee...
nee over een half jaar oas... beetje klein houden ivm de kinderen ... maar over een half jaar doen we het met de kinderen goed en flink overquote:
Serieus? Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja...
nog 9 dagen en ik ga trouwen!
Trustenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus? Gefeliciteerd!
(zei ze met een zure ondertoon)
Snap ik, ik bedoelde het ook niet lullig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah ik bedoel het niet lullig maar is tegenovergestelde wereld van wat ik nu heb,
Ik mocht me niet meer verontschuldigen van dieene!quote:Op woensdag 7 januari 2009 03:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Snap ik, ik bedoelde het ook niet lullig.
Ik lees allemaal verhalen over sneeuw en zie beelden op tv maar hier in het noord westen valt hooguit per ongeluk 1 vlok. Wel spekglad hier.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:16 schreef versabommie het volgende:
Morguh!![]()
Sneeuwt hier gewoon weer ... en best hard
thnxquote:Op woensdag 7 januari 2009 08:36 schreef Aagjekat het volgende:
morgen allemaal,
gefeliciteerd Bommie.
sneeuwt hier nu ook, midden,![]()
eerst even koffie en brufen, alweer koppijn, kijken of ik morgen vier op een rij heb..
mijn alarm installatie flikkert, wat nu, gaat hij zo af, en krijg ik hem dan niet meer uit...HIDI..weet jij dat.![]()
ja dan neemt de accu het over maar dan nog signaleert hij dan een stroomonderbreking en om daar melding van te maken gaat het waarschuwingslampje knipperen... tenminste wel bij mijn alarminstallatie. Dan is het idd alarm aanzetten en weer uit.. met een beetje alarminstallatie doet hij namelijk een zelfcheck of alle melders aanstaan en alles ok is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:48 schreef Aagjekat het volgende:
maar dan neemt de batteruj het toch over,,,,
je bedoelt met scherp...gewoon op alarm...aan ..zetten
daarom ben ik ook zo blij met de afstandsbedieningquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:02 schreef Aagjekat het volgende:
O>K...
wat een rotherrie maken die krengen he..
toen we de badkamer aan verbouwen waren, moesten we beneden naar de plee,
bijna iedere nacht ging het kreng af,
als ik hem hoorde, keek ik eerst of mijn man naast me lag, zoniet, dacht ik...hij is weer de klos, alarm vergeten uit te doen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:05 schreef Aagjekat het volgende:
ja...maar je bent altijd te laat. en zeker midden in de nacht..
we zeiden al, op een vaste plek leggen, de afstandsbediening
Oe! Dat wil ik ook! Mijn eigen nest dan, hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:25 schreef versabommie het volgende:
weet je wat.. ik ga zo trug me nest in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |