Pauzes niet langer proberen te maken dan voorgeschreven.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:14 schreef FloggingMolly het volgende:
Net de eerste week afgerond. Ik merk dat het stukken beter gaat als je de pauzes net iets langer maakt. Op naar week 2!
Want?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Pauzes niet langer proberen te maken dan voorgeschreven.
Eensch.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Fooshantay het volgende:
Kan nooit goed zijn alleen maar pushups... Gaat er echt raar uitzien over een tijdje. Je moet alles trainen namelijk wil het er normaal uitzien.
Collega van mij heeft ook 2 jaar lang elke dag pushups gedaan en voor de rest niets , kerel ziet er nou niet uit
Precies, ik kan er ook 3x 50 met 2 minuten pauze tussen elke setquote:
Ja man, hetzelfde met mijn broertje, die heeft met 2 losse gewichten die hier thuis liggen non-stop zn biceps getrained, zag er op een gegeven moment ook niet uitquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Fooshantay het volgende:
Kan nooit goed zijn alleen maar pushups... Gaat er echt raar uitzien over een tijdje. Je moet alles trainen namelijk wil het er normaal uitzien.
Collega van mij heeft ook 2 jaar lang elke dag pushups gedaan en voor de rest niets , kerel ziet er nou niet uit
Wanneer je dit haalt, probeert vast te houden zonder daarbij oefeningen voor de rug en achterkant van schouders te doen. Gaan je schouders op den duur vooruit staan idd.. Je gaat dan meer in een aaphouding (met de schouders extreem naar voren) lopen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Fooshantay het volgende:
Ah, je haalt de 100 al zonder trainingsprogrammaquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:03 schreef Adelante het volgende:
Ik ben afgehaakt, vind er geen zak aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |