Zie je eigen sigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
Ja maar dat zijn geen echte!
Ik heb al een half jaar niet getraind of zo, vandaar
Je moet in kolom 3 beginnen, niet in week 3 lijkt me.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vanochtend ook maar de begintest gedaan. Kwam tot 30 dus moet schijnbaar in week 3 beginnen. Ben benieuwd of ik in 3 weken van 30 naar 100 kan gaan, ik betwijfel het.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:18 schreef KopieerMachine het volgende:
Morgen begin ik, vandaag beetje gekeken hoever ik kwam... ik heb er 19 pushups uit kunnen persen, met nog wat energie over...
Hahaha als je je met moeite 19 keer kan opdrukken zal dat vast niet zo'n vaart lopenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Moet je eens hier komen, krijg je een portie klappen gek
Ik heb geen overgewicht en ik ben ook niet extreem slap. Ik moet er wel bij vertellen dat ik afgelopen week wat te zwaar heb getraind op de sportschool en dat ik nog steeds niet helemaal hersteld ben daarvan, zodoende wil ik niet het max op gaan zoeken nu, omdat ik morgen ook moet werken heb ik geen zin om daar met spierpijn rond te lopenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hahaha als je je met moeite 19 keer kan opdrukken zal dat vast niet zo'n vaart lopen![]()
Maar effe serieus, 19 is echt extreem weinig, dan ben je of super zwaar of extreem slap
Sorry hoor maar al train je ze nooit is 19 voor een man van zijn leeftijd nog steeds extreem weinigquote:Op zondag 18 januari 2009 13:25 schreef CasB het volgende:
Of je hebt dan niet echt veel borstspieren omdat je ze niet traint. Waarom denk je dat hij het gaat trainen.
Toch wel hoor...quote:Op zondag 18 januari 2009 12:05 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Je moet in kolom 3 beginnen, niet in week 3 lijkt me.
En ik ben ook nog bezig. Week 3, dag 1 gisteren gedaan, met een max. van 41.
Max 41 bij week 3 dag 1 doe je goed!quote:* If you managed 5 or less push ups in the test, follow column 1.
* If you completed between 6 and 10 push ups, column 2 is for you.
* Between 11 and 20 consecutive push ups? Impressive! Column 3 is what you're looking for.
* More than 20 push ups? I would suggest starting the program on Week 3. Choose either Column 2 or 3 based on the number of push ups you managed in your initial test.
Mja verschilt ook per persoon lijkt me. Jongen in mijn team is bijvoorbeeld vrij groot doch sportief, die kon er ook maar 3. Het is maar waar je prioriteiten liggen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben al zeg ik het zelf best zwaar.. 1.93 en 93kg ofzo.. maar ben gewoon groot(niet echt dik ofzo) en ik bak er ook niks vanquote:Op zondag 18 januari 2009 13:47 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mja verschilt ook per persoon lijkt me. Jongen in mijn team is bijvoorbeeld vrij groot doch sportief, die kon er ook maar 3. Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Dat is wel raar dan, aangezien je je biceps amper gebruikt bij het opdrukken.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef KraZj het volgende:
[..]
Maar man, wat pomp ik mezelf op na zon sessie, volgens mij wordt mijn borst 2x zo groot en mijn biceps kan je ook categorie 5 noemen(in wielertalen..)..
Dat noemen ze zwaartekracht.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:58 schreef KraZj het volgende:
[..]
Maar man, wat pomp ik mezelf op na zon sessie, volgens mij wordt mijn borst 2x zo groot en mijn biceps kan je ook categorie 5 noemen(in wielertalen..)..
Welke spier verandert dan de stand van je arm ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:38 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Dat is wel raar dan, aangezien je je biceps amper gebruikt bij het opdrukken.
juist doorgaan totdat je écht niet meer kan, dan heb je het beste resultaat.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef T-mo-T het volgende:
Ik zit nu in week 2 day 2 en kon er in het begin een stuk of 15 en nu zit ik op 25. Gaat dus duidelijk vooruit en ik ben ook wel van plan om de 100 te gaan halen. Merk wel dat ik pas bij 20 nu wat ga voelen, maar zodra ik wat voel is het ook snel afgelopen. Zodra ik eenmaal klaar ben denk ik meteen dat ik er eigenlijk nog wel 10 bij had kunnen doen.
Ben benieuwd hoe het over 3 weken gaat.
Voornamelijk je borst bij opdrukkenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef Koert het volgende:
[..]
Welke spier verandert dan de stand van je arm ?
+ tricepsquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Voornamelijk je borst bij opdrukken
preciesquote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef bukake het volgende:
Als je echt serieus alles wilt trainen ga je naar de sportschool en zoek je een sport instructeur op.
Borstspier, triceps en (voorste kop) schouderspier. In het geval van opdrukken dan.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef Koert het volgende:
[..]
Welke spier verandert dan de stand van je arm ?
Hmhm, dat laatste niet aan gedacht. Ik nam aan triceps ene beweging, dan moet die biceps de andere kant op wel wat doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:58 schreef waht het volgende:
Borstspier, triceps en (voorste kop) schouderspier. In het geval van opdrukken dan.
Onthoudt dat spieren alleen kracht zetten bij samentrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |