Sorry, besteed m'n liever nuttig (aan fok bv.)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:00 schreef Remake het volgende:
http://hundredpushups.com/logger.html
Meld je ook aan en blijf je gegevens bijhouden
twee keer afhalenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef Yacht het volgende:
bij 3kwart van de mensen die hier hun aantal pushups afhalen kun je er gemiddeld de helft afhalen
ok...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef Yacht het volgende:
bij 3kwart van de mensen die hier hun aantal pushups afhalen kun je er gemiddeld de helft afhalen
2e week lukte me nog wel, maar de 3e week niet, dus ik doe week 2 nog maar eens over.. best snelle opbouwing ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Terechtplus1 het volgende:
Kijk eens hoe snel het aantal pushups opgebouwd wordt. Stel dat je 11 pushups kan bij je eerste test, dan wordt er van je verwacht dat je de derde training 11, 15, 9, 9, 13 kan halen. En in de tweede week 16, 17, 14, 14, 20. Dan wens ik je veel succes. Dan moet je wel erg vaak de eerste week overdoen om de tweede week te halen.
Als je de week niet haalt moet je hem idd overdoen. Ik denk dat ik in week 4 keihard faal, en voordat ik week 6 gedaan heb 3 maanden verder ben (als ik dat uberhaupt ooit zou halenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:10 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
2e week lukte me nog wel, maar de 3e week niet, dus ik doe week 2 nog maar eens over.. best snelle opbouwing ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |