Die heb je al?quote:
Flo is echt een geweldige stripquote:
Er wordt hier niet gebeld jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
geen idee. Isa, je telefoon ging 1,5 uur geleden
pm bluezzquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gebeld jaAlles per PM
Ik kan niet wachten tot je er uitkomtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
En jongens, ik trek me even terug in mijn geluidsdichte kast om te studeren voor het tentamen van donderdag.
Toen was ik niet thuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
geen idee. Isa, je telefoon ging 1,5 uur geleden
oh. wist je niet dat je je mobiele telefoon ook buitenshuis kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis.
Mijn telefoon wel
Ging het een beetje, MeMo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
En weer thuis in Utrecht straks mn eigen bedje in, vermoeiende dag geweest vandaag
knuf babe. Was het een mooi afscheid?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
En weer thuis in Utrecht straks mn eigen bedje in, vermoeiende dag geweest vandaag
Je bent niet origineel. Ik heb al heul vaak te horen gekregen dat 'mobiel' betekent dat je hem mee kan nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
oh. wist je niet dat je je mobiele telefoon ook buitenshuis kan gebruiken
Ojee...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
FW, was je nog van plan ooit op een sc-meet te komen? Zo ja, ontloop me dan. Voor je eigen bestwil
I know. maar herhaling is soms goed. straks werken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent niet origineel. Ik heb al heul vaak te horen gekregen dat 'mobiel' betekent dat je hem mee kan nemenIk ben alleen niet zo verbonden (
) met mijn telefoon dat ik hem per se altijd bij me wil hebben.
MeMo, ik hoop dat je straks fijn slaapt na deze energieslurpende dagHet is altijd best geestelijk erg vermoeiend, dit soort ingrijpende momenten.
Kunnen mensen heel paniekerig over gaan doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn dat het goed was Memo!
@ Isa: ben ik iig niet de enige die dat ding met enige regelmaat thuis laat liggen. Tot grote ergernis soms van mijn vriend
Precies hoe ik er over denk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het ook zo maf dat je bijna een misdaad begaat als je tegenwoordig even niet telefonisch bereikbaar bent!![]()
Ik heb hem zelfs vaak genoeg uitstaan. Het is nog altijd míjn keuze om bereikbaar te zijn óf de telefoon op te nemen. En meenemen als ik weg ben doe ik zelden. ik heb dan toch geen tijd om te gaan lopen kleppen, want ik ben niet thuis. Vroegâh was dat logisch.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
FW, was je nog van plan ooit op een sc-meet te komen? Zo ja, ontloop me dan. Voor je eigen bestwil
Ja, dat kan ik me op zich wel voorstellen en dat is ook wel lief, die bezorgdheid. Maar als ik overdag de stad in ga, of 's avonds naar de sportschool, of ik ga naar een verjaardag, of uit eten of we gaan poolen... dan komt het werkelijk niet eens in me op om de telefoon mee te nemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn vriend is nogal ongerust aangelegd, en als ik dan 's avonds weg ben of langer weg blijf dan gedacht en ik sms niet even terug (omdat hij of thuis ligt, of leeg is) dan vind hij dat niet zo leuk.. Kan het hem niet eens kwalijk nemen omdat ik dat zelf ook heb! Maar gelukkig neemt hij dat ding wel altijd trouw opgeladen en wel mee
Wist niet dat je in Limburg zatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Isabeau het volgende:
-18 graden in delen van Limburg!
* Isabeau trekt deken nog maar iets verder over haar heen
Kan je daar je (nep)bontmuts alvast uitproberenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Isa: Ik kan we gaan proef-Moskouën in Limburg zo langzamerhand!Past dit allemaal inmiddels nog in de Global Warming-theorie?
Ik wist niet dat ik aan jou moest doorgeven waar ik mij bevindquote:
Jouw ouders hebben dan nog elkaar..... Ik vertel mijn mam zonder partner dringend dat ze die telefoon altijd mee moet nemen.......quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef k_man het volgende:
Mijn ouders gaan - vind ik - nogal merkwaaridg met hun mobieltje om. Als we bijv. samen ergens heen gaan (doch apart van elkaar er naartoe reizen), vinden ze het wel handig om dat ding mee te nemen. Kunnen ze even bellen dat ze wat later zijn ofzo. Maar verder staat ie uit. Je krijgt 't er niet ingeramd dat het ook wel handig is als iemand anders hun kan bellen, om zoiets door te geven.
Daar geloof ik ook in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik geloof niet in Global Warming. Ik geloof in klimaatsveranderingen zoals die altijd al bestaan hebben en je hebt altijd uitschieters als onderdeel van de gemiddelde tendens.
Zij hebben elkaar én ze kunnen die telefoon gebruiken om evt. alarm te slaan als er iets aan de hand is. Ik ben alleen, maar als mij onderweg iets gebeurt kan ik hun niet bereiken, omdat ze die telefoon weigeren aan te zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben dan nog elkaar..... Ik vertel mijn mam zonder partner dringend dat ze die telefoon altijd mee moet nemen.......
Ik ben het alweer met je eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je daar je (nep)bontmuts alvast uitproberenVandaag trouwens geschaatst en dat was leuk
En ik geloof niet in Global Warming. Ik geloof in klimaatsveranderingen zoals die altijd al bestaan hebben en je hebt altijd uitschieters als onderdeel van de gemiddelde tendens.
Ja dat is dan wel weer een beetje onhandig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef k_man het volgende:
Mijn ouders gaan - vind ik - nogal merkwaaridg met hun mobieltje om. Als we bijv. samen ergens heen gaan (doch apart van elkaar er naartoe reizen), vinden ze het wel handig om dat ding mee te nemen. Kunnen ze even bellen dat ze wat later zijn ofzo. Maar verder staat ie uit. Je krijgt 't er niet ingeramd dat het ook wel handig is als iemand anders hun kan bellen, om zoiets door te geven.
Ik ben er aan gewend dat ik alleen ben en dat mijn moeder mij vaak niet kan helpen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Zij hebben elkaar én ze kunnen die telefoon gebruiken om evt. alarm te slaan als er iets aan de hand is. Ik ben alleen, maar als mij onderweg iets gebeurt kan ik hun niet bereiken, omdat ze die telefoon weigeren aan te zetten.
dat hoef je ook zeker nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik aan jou moest doorgeven waar ik mij bevind
Sunny ook een warme nacht toegewenst!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Isa!![]()
Ik ga ook zo, als het goed is is het bed al lekker voor verwarmdMorgen weer werken na 2,5 week vakantie.. zal wel weer ff wennen zijn, gelukkig maar een halve dag. Kan ik jullie daarna weer lastig vallen
Ik was anders best blij met mijn mobieltje in de files die ik de afgelopen maanden heb gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn mobiel voor zakelijk gebruik en verder neem ik hem privé zelden mee.
Ze bellen mij maar gewoon thuis op en als ik daar niet ben of geen zin heb de telefoon op te nemen, spreken ze maar mijn antwoordapparaat in.
Belachelijk idee dat je tegenwoordig altijd en overal bereikbaar moet zijn.
Klinkt wel 'goed' zo MeMoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Ging allemaal goed, mooi afscheid en ook oma is erg flink en rationeel dat is wel fijn. Alleen vermoeiend dus, mijn ouders hebben alles geregeld en ook daar kwam vanochtend de hele familie bij een, toen naar het tehuis waar opa lag, van daar mt volgauto's naar uitvaartcentrum, naar de begraafplaats (opa komt naast zijn zoon en schoondochter, dat is wel mooi, die plek was nog vrij toevallig) van begraafplaats weer naar het uitvaartcentrum en vandaar naar het huis van mn ouders, daar nog gezeten en gegeten en toen richting utrecht gegaan weer.
Liejannuh, kom nou even vertellen: heb je een nieuwe baan? beviel de vorige nieuwe baan toch niet zo goed? Ik ben nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik was anders best blij met mijn mobieltje in de files die ik de afgelopen maanden heb gezien.
Kon ik tenminste nog een beetje leuk kletsen met iemand terwijl ik onderweg was.
denk dat het vooral de reistijd was. maar idd, vertel!!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Liejannuh, kom nou even vertellen: heb je een nieuwe baan? beviel de vorige nieuwe baan toch niet zo goed? Ik ben nieuwsgierig!
Ik sla het douchen over en laat mij schoonlikken voor ik ga slapen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik mot zo gewoon echt slapen.
O nee, eerst douchen. Want dan slaap ik zo lekker rozig.
Je denkt toch niet dat ik deze >10 jaar ga rijden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:13 schreef Stereotomy het volgende:
Alleen mijn vader is overgestapt naar Opel omdat hij met de algemene tendens meegaat dat Franse auto's >10 jaar meteen kapot gaan.
Ik durfde gisteren ook niet maar dat viel echt reuze mee. Het is wel glad, maar eigenlijk alleen in de wijken en op binnenwegen. Op de hoofdwegen valt het reuze mee!quote:
Mijn dochter is nogal een koukleum, hihi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:56 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind het ook heerlijk hoor, was helemaal tevreden toen ik gisteren een tijd door de sneeuw gesjouwd heb met het zonnetje erbijbeter vriesweer dan regen hoor..
Straks weer eens het, hopelijk, zonnetje in
extra maillot onder de kleren, kregen wij vroeger ook
Deze maand ga ik nog met de trein inderdaad. Maar als ik zie hoe glad alle wegen hier zijn wil ik gewoon ook niet met de auto. De vertragingen neem ik maar voor liefquote:
zie geen pmquote:Op woensdag 7 januari 2009 07:24 schreef Liejannuh het volgende:
Hier geen sneeuw en ik ga zo fietsen!
Mocht ik niet aankomen: ik hou van jullie!
Ow, en al het gedoe over mjn baan, stuur ik wel even per PM.
Nee, wanneer je een 12 voor accounting haaltquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent pas een Nerd als je opmerkt dat je gemiddelde van je cijferlijst een priemgetal is.
Goed van je, DH!quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zie geen pm
het eerste jaar Nyenrode is gehaald![]()
![]()
voor het laatste vak een 8
voel me een beetje een nerd zo met deze cijfers
choesojeiquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zie geen pm
het eerste jaar Nyenrode is gehaald![]()
![]()
voor het laatste vak een 8
voel me een beetje een nerd zo met deze cijfers
Dat was ik altijd al, maar ik wilde het nog even stilhouden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Klutsie!
![]()
Sinds wanneer ben jij een keukengodin geworden?
Ik las het pas net. En jij kletst zo leuk en liefquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, het vriest ook niet aan de kustDus dat scheelt, al kan een flinke wind het nog steeds verpesten qua gevoelstemperatuur natuurlijk. En ik heb me ook wel eens helemaal rot gezocht naar mijn fietssleutel die dan nog in mijn fiets zat
Héél vervelend (en stom).
DH, leuk dat je je eerste jaar Nijenrode gehaald hebtKlets ik zoveel dat je dat er niet tussen krijgt of had je je cijfer net?
Oh jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ik meen me te herinneren dat jij voor mij ging koken, DH.
Een rijsttafel was het zelfs geloof ik. Toch?quote:
Sorry.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef KrnKje het volgende:
Ik ben duidelijk een selectieve fokkerIk ken namen van buiten de CUL-SC bijna nooit
't zijn er ook veel te veelquote:
Idd, wat een gemis! Dan moeten we het maar zo doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef KrnKje het volgende:
[..]
't zijn er ook veel te veel
Er is geen hand-schud smilie
moet ik ook nog aan de slagquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een rijsttafel was het zelfs geloof ik. Toch?
Oohjaquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet ik ook nog aan de slag![]()
CUL-O-fiel was je toch Krnkje?
Hoi! Kluts, aangenaam.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef KrnKje het volgende:
check
Frank, aangenaam... (student, kook-o-fiel, nogwat-o-fiel, etc. etc.)
Nee hoor, je hebt het zelf voorgesteld. Dat jij dat dan vergeet, kan ik niks aan doen he.quote:
Was jij gisteren toevallig op Net5 bij 'Smaken verschillen' ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef KrnKje het volgende:check
Frank, aangenaam... (student, kook-o-fiel, nogwat-o-fiel, etc. etc.)
hehe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Kluts het volgende:
Nee hoor, je hebt het zelf voorgesteld. Dat jij dat dan vergeet, kan ik niks aan doen he.
Volgens mij niet... of beter... neequote:Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Was jij gisteren toevallig op Net5 bij 'Smaken verschillen' ?
Dat smaken verschillen vind ik wel echt een leuk programma. Wie is de chef wat minder, omdat je al vanaf begin af aan weet wie het is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Volgens mij niet... of beter... nee
Heb wel ooit screening gehad voor Wie is de Chef nog voordat het begonnen was, maar dat is niks geworden; ze vonden me niet klassiek genoeg...
Dat viel me bij wie is de chef ook erg tegen toen ik het voor het eerst zag, ik dacht ook dat je pas aan t einde van de week te weten kwam wie het was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat smaken verschillen vind ik wel echt een leuk programma. Wie is de chef wat minder, omdat je al vanaf begin af aan weet wie het is.
wanneer kan je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het zelf voorgesteld. Dat jij dat dan vergeet, kan ik niks aan doen he.
Soms ook wel goed voor je ego om dat soort dingen te zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, precies. En laatst bij Smaken Verschillen en 1 of andere paaldanseres die heel erg decadent leefde. En een relatie had met 2 bejaarden mannen met veel geld. Ze kon niet koken. Verse pasta kwam uit een zakje voor haar. En haar wok-groente was een AH Groentepakket. Dat gemengd met gemengde vis (zo besteld bij de visboer) ofzo.
Zeg maar het SBS6 publiek.
zie je wel, vrouwen zijn net zo erg al mannenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, vergeleken met die student van gisteren. Die zette toch mooi verse ravioli, kaassouffle en een toetje op tafel. Hij kreeg een gemiddelde van een 9.5. De vrouwen rond die tafel zaten hem ook allemaal te versieren trouwens.
Het werd wel erg genant. Een vrouw, getrouwd met kinderen, zat die student te versierenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zie je wel, vrouwen zijn net zo erg al mannen
Maar dat was laatst met die paaldanseres niet anders. Die ene gast die zichzelf God's gift to women vond, maakte echt van die zielige opmerkingen de hele tijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het werd wel erg genant. Een vrouw, getrouwd met kinderen, zat die student te versieren. Je zou het maar als kind terugzien
. Of als echtgenoot.
Dat kan kloppen, dat heb ik ook niet gepost.quote:
Maar wel goed gelukt... weer een volgende stap ook in de verwerking voor haar dat ze nu t antwoordapparaat opnieuw in kan spreken...quote:
Ergens begint het te bezinken... Op oudjaarsdag had ik even een klein 'ik voel me erg zielig' momentje en het nieuwe jaar ging ik in met tranen in m'n ogen, maar intussen begint het wel een stabiel plekje te krijgen...quote:
Maar dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan jezelf en niet aan de feestdag op zich, toch??quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De feestdagen zijn sinds vorig jaar ook niet meer wat het was voor mij. Oud en nieuw vind ik echt geen fuck meer aan.
Das waar. Dat had ik eerder met de feestdagen nooit, maar deze waren zo anders dan vorig jaar dat het soms wel confronterend was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja dat klopt, maar het blijven toch dagen waarop je over gebeurde zaken nadenkt.
Tnx!quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Welkom Kluts
Feli DH en ik schuif meteen aan voor de rijsttafel
Kan je er weer tegen in 2009 KL?
mag je gezellig mee helpen kokenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tnx!
Een rijsstafel-meet, bereidt door DH. Dat klinkt leuk.
Ja, hallo zeg. Jij ging voor mij koken toch?quote:
Als de hele CUL-club langs komt zijn het er best veelquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, hallo zeg. Jij ging voor mij koken toch?
Of kun je het soms niet alleen af?
Dat is waar. Ik wil wel helpen, maar ik heb nog nooit een rijsstafel gemaakt, dus ik vraag me af of je daar wat aan hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als de hele CUL-club langs komt zijn het er best veel
Voorbereiden is vooral snijden etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wil wel helpen, maar ik heb nog nooit een rijsstafel gemaakt, dus ik vraag me af of je daar wat aan hebt.
Nou, dat moet wel lukken lijkt me.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Voorbereiden is vooral snijden etc.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, dat moet wel lukken lijkt me.
Rijsstafel.
Lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag vanavond Indo-Surinaams eet
Een avondje Klutsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga vanavond een Boerenkool ala Kluts avondje doen met vrienden.
Het gaat ze vooral om de boerenkool denk ik. Die is echt lekker, ook al zeg ik het zelf.quote:
Het gaat er dan toch eindelijk van komen DH.quote:
oh was daar ook al activiteit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, dus jij was het niet van het singles-topic die met DH naar bed is geweest.
Nee, ik was het niet nee. Not gonna happen ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, dus jij was het niet van het singles-topic die met DH naar bed is geweest.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was het niet nee. Not gonna happen ook.
quote:
Oh klinkt als een uitdaging D_Hquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik was het niet nee. Not gonna happen ook.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, dát is nog niet ontkend nee.
Kluntsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar Stereo, zo in je natuurlijke habitat herken ik je wel.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is D-H je vader dan Kluts?
Daar is ook nog een hyve van toch?
Met een universele kracht als D_H is leeftijd een irrelevant begrip!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
'gamen'
Zeker Leisure suit Larry?
Nou ja, doen we morgen wel weer een salade of zo. En al dat op-en-neer gesjouw met die slee van de afgelopen dagen zal best wel wat goed gedaan hebben voor de vetverbranding.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef DarkElf het volgende:
Denk idd dat het wel vet is Tezz wat je zei in wat eten we vandaag..
sowieso al die olie maar ook de kaas natuurlijk..
maar ben benieuwd of het smaakt
Da's een goeie tip voor morgen! Lekker salade met gegrilde groentes enzo....jummie!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Zo, tijd voor een glaasje chardonnay
Straks vast de rest van de groenten grillen zodat de salade al klaar is, dan hoef ik straks alleen nog de biefstuk te grillen als de mr thuiskomt.
Xbox360quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
Maar DH, we zouden dan ook nog gaan gamen. Dat komt er zo niet van he!
Dan moet je Buzz spelen op de playstation of iets belachelijks doen op de Wij of zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Xbox360![]()
![]()
Maar lijkt me niet leuk met zoveel gasten
Hmm spannend ! Ik zal duimen morgen....quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker Tezz
Morgen gesprek op het werk. Kijken of we daarna nog een baan hebben
Ik heb de kip gebookmarked, eens zien wanneer ik er wat mee ga doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's een goeie tip voor morgen! Lekker salade met gegrilde groentes enzo....jummie!
De griekse kip was lekker! En ook al op. (nou ja, het restant zit in tupperware inmiddels). We aten vroeg want moeten zometeen nog weg.
Het was erg lekker en met de vettigheid viel het reuze mee. Man en dochter hebben er in ieder geval van gesmuld en ikke ook!
Ik heb net foto's in het w-e-w-v-topic gezet, maar ik zal ze hier ook nog even spammen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat zowat alle recepten van Aschwin die ik gemaakt heb tot nu toe een succes waren. De tomatensaus bijvoorbeeld. En ook de champigonroomsaus, de courgettesoep, draadjesvlees met paprika en het italiaans stoofpotje. Heerlijk! Leuke site ook...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb de kip gebookmarked, eens zien wanneer ik er wat mee ga doen
Wat zijn jullie allemaal toch weer lief voor jullie mannenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:
Zo, tijd voor een glaasje chardonnay
Straks vast de rest van de groenten grillen zodat de salade al klaar is, dan hoef ik straks alleen nog de biefstuk te grillen als de mr thuiskomt.
Mijn man is doorgaans ook lief voor mij!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef kres het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal toch weer lief voor jullie mannen
Hij ook voor mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef kres het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal toch weer lief voor jullie mannen
Kijk zo hoort het ook...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn man is doorgaans ook lief voor mij!![]()
Klinkt oh zo bekend. Moet ik ook nooit doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
hihi die van mij ook ja..
Man ik heb half in coma gelegen..en nu ben ik vreselijk duf
Mijn hele leven lang (ben 27quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef kres het volgende:
[..]
Mijn hele leven lang (ben 27) toch de veerkeerde type vrouw achterna gezeten...
![]()
![]()
I know..... Is ook een opmerking met een MEGA knipoog...quote:
echt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef kres het volgende:
[..]
I know..... Is ook een opmerking met een MEGA knipoog...
UHH ?? Ja echt waar.... zo bedoelde ik hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
En geen vriendje die je kont even op wil warmen ??quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
vanuit het koude zweden. M'n fiets heeft hier 2 weken buiten gestaan, en het zadel (Gelzadel) was compleet bevroren. Ik heb nu zoooo'n koude kont!
gezellig bij de Duitser op schoot gaan zitten voor de haard? of is hij er nog niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:vanuit het koude zweden. M'n fiets heeft hier 2 weken buiten gestaan, en het zadel (Gelzadel) was compleet bevroren. Ik heb nu zoooo'n koude kont!
De duitser is er ook al weer. Die heeft me gister al heel erg lief opgevangen, zodat ik niet alleen thuis hoefde te komen, dus die heeft nu even vrij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gezellig bij de Duitser op schoot gaan zitten voor de haard? of is hij er nog niet?
Welkom 'thuis'quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
vanuit het koude zweden. M'n fiets heeft hier 2 weken buiten gestaan, en het zadel (Gelzadel) was compleet bevroren. Ik heb nu zoooo'n koude kont!
die hebben ze hier inderdaad ook! Ga er binnenkort maar eentje aanschaffen denk ik!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welkom 'thuis'![]()
Stuurt Nynke wat lekkere warme schapevachtjes toe voor in de toekomst
[ afbeelding ]
Oe, ik kan me nog herrinneren toen vrienden van mij samen gingen wonen in een tuinhuisje. Die zaten toen in precies dezelfde situatie! Het vroor daar gewoon in de slaapkamer! Ik weet nog dat ze af en toe gewoon in de woonkamer gingen slapen, gewoon omdat het te koud was in de slaapkamer. Daar hingen gewoon de ijspegels aan de ramen (binnen dan he).quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn vriendinnetje zou vandaag een electrische deken halen, maar wegens tijdgebrek is het niet gelukt.
Het is een fucking vriescel bij ons op de kamer, maar de straalkachel staat zo dicht bij het bed dat we het niet vertrouwen om hem aan te doen. Bah.
Dan seks je te lui want de dampen zouden er vanaf moeten vliegen nu menquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is te koud voor sex. Voor sex moet je namelijk nakend zijn!
ik vind meestal een vrouw in leuke lingerie sexier dan helemaal naakt:quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Het is te koud voor sex. Voor sex moet je namelijk nakend zijn!
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind lingerie van Marlies Dekkers helemaal niet mooi.
Sorry.
Doe mij maar Prima Donna. Met kant enzo.
Iedereen dweept altijd zo ontzettend met Marlies Dekkers ondergoed, dat ik het gevoel heb dat ik raar ben omdat ik het dus niet mooi vind.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?
smaak is verschillend, als je zelf maar mooi vindt wat je draagt
Die snap ik niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef k_man het volgende:
Ik vind dat zo'n vreemde merknaam, Sapph. Alsof het alleen voor lesbo's is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
Dat fietsen vandaag hakt er toch wel in geloof ik.
Dan ben ik je zusjequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
Iedereen dweept altijd zo ontzettend met Marlies Dekkers ondergoed, dat ik het gevoel heb dat ik raar ben omdat ik het dus niet mooi vind.
In het Engels is "sapphic" een synoniem voor lesbisch.quote:
Is die hoer in dat setje zo duur?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef cybermans het volgende:
pfft marlies is nog goedkoop vergeleken met die vicoria secret die ik er boven plakte...
kost maar 10 miljoen dollartjeswou dat ik die kon betalen
![]()
Hemaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ben ik je zusje
Mijn merken : hunkemoller en hema
Toen had ie nog haar!quote:
Family Dad is ook erg cool....quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Bluezz het volgende:
DHdit ben jij toch???
Truste nynke
Zometeen weer master chef kijken
En je vent dan... ? Ziet die ook niks ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
HemaBen wel van de hunkemoller BH's afgestapt, er zit hier in het dorp een goede zaak waar ik ze nu haal. Weet ff het merk niet, maar zitten geweldig en er zit geen kriebelende poespas aan. Heel saai, is maar goed dat niemand het verder ziet
Dat hoor je als vriendje tegen je meisje te zeggen,,, Dat weet je toch wel ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Die geeft er gelukkig ook niet zo veel om.. Die vind HEMA mooi genoeg als ik er maar in zit![]()
Hunkemoller gaat steeds slechtere kwaliteit leveren helaas. merk ik niet alleen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ben ik je zusje
Mijn merken : hunkemoller en hema
Ik geloof je meteen......quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kres: Trust me, bewijs genoeg dat hij het meent
En moblo op nummer 19!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Bluezz het volgende:
DHdit ben jij toch???
Truste nynke
Nou, haar glimlach is nog steeds hetzelfde!quote:
Leuk man, foto's kijken!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Die heeft best een smaller koppie gekregen!
Bluezz, je hebt zelfs nog met 'm gepraat!!
Nou, volgens mij praat DH.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Die heeft best een smaller koppie gekregen!
Bluezz, je hebt zelfs nog met 'm gepraat!!
Vork en?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Liejannuh het volgende:
dit is de allertofste foto!
Met een aantal wel hele toffe fokkers!
Vork, Tijn, Stranger en ???quote:
Nouja, die grenslijn is toch niet zó erg opgetrokkenquote:
Tijn. En Stranger. En hoe die laatste jongen heet, dat weet ik even niet meer.quote:
Ah, Tijn speelt luchtgitaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Liejannuh het volgende:
niet helemaal idd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, die grenslijn is toch niet zó erg opgetrokkenHet is ook weer niet dat ie helemaal kaal is.
Heb hier nog een restje black label staan.quote:
Foei, privacy enzo Liejannuhquote:
Toen kwam ik net kijken op fokquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Liejannuh het volgende:
Hij postte gister zelf die link, dus ik denk dat het wel mag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Foei, privacy enzo Liejannuh
Maar het klopt, het loopt wel wat terug ja.
heb ik ook nog ergens achter in de kast te staan, vind hem niet zo heel geweldigquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb hier nog een restje black label staan.
Ik signaleer ook een bepaalde dresscode.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tijn. En Stranger. En hoe die laatste jongen heet, dat weet ik even niet meer.
Briljante foto toch?!Het "morning after" gevoel druipt er vanaf!
Ach, qua slobberwhisky is het goed te doen. Heb ook nog een halfje Highland Park staan, maar die bewaar ik voor het weekend.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef cybermans het volgende:
liever glenlivet, scapa of een van de andere die ik heb staan
Er schijnt hier in de stad - nota bene in de straat waar ik tot voor een paar maanden geleden zelf woonde, zonder het te zien - een speciaalzaak in whiskey te zitten. De Glenfiddich is bijna op, dus ik ga daar binnenkort maar eens kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef cybermans het volgende:
[..]
heb ik ook nog ergens achter in de kast te staan, vind hem niet zo heel geweldig
liever glenlivet, scapa of een van de andere die ik heb staan
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Toen Liejannuh op de 2-jaarsmeet was zat jij nog in de luiers.
Ik had er al iets mee voordat ik ooit in Schotlandquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef DarkElf het volgende:
whisky, ja ik heb er niets mee maar misschien als we in Schotland geweest zijn?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:20 schreef borisz het volgende:
Wel grappig om die foto's van de 5 jaars meet te zien.
heb deze ook nog staan (54%)quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had er al iets mee voordat ik ooit in Schotlandwas geweest.
Goede lokale single malt Highland kan je overigens daar in speciale zaken krijgen tot aan de 72 % alcohol vanwege de doorrijping. Hier in NL mag het nooit boven de 43 % uitkomen.
De keren dat ik ging kamperen ging het altijd regenenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik er niet was. Zal wel iets met vakantie zijn geweest, of m'n weerstand tegen kamperen.
Ik hoorde dus van iemand dat ze je - als je Bushmills bezoekt - een bepaalde proeverij kunt doorlopen. Je krijgt dan een dienblad met allerlei proefglaasjes. Daar zit van alles bij; van Famous Grouse en Red Label tot goede single malts, zonder dat je kunt zien wat wat is. Van dat dienblad kies je het lekkerste glaasje uit. Vevolgens komt er nog zo'n dienblad. En nog één. Etc. Tot je van elk blad het lekkerst glaasje hebt geselecteerd. Die proef je dan allemaal nog een keer, en dan kies je de allerlekkerste uit. En die allerlekkerste schijnt 9 van de 10 keer Bushmills te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef DarkElf het volgende:
whisky, ja ik heb er niets mee maar misschien als we in Schotland geweest zijn?
Ahh joh..... Beetje regen.....quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
De keren dat ik ging kamperen ging het altijd regenen. Ik heb daardoor ook een kleine aversie tegen kamperen
Ik heb er helemaal geen verstand van, de mr dinkt het wel eens maar is erg picky in wat hij drinkt..quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had er al iets mee voordat ik ooit in Schotlandwas geweest.
Goede lokale single malt Highland kan je overigens daar in speciale zaken krijgen tot aan de 72 % alcohol vanwege de doorrijping. Hier in NL mag het nooit boven de 43 % uitkomen.
Klinkt grappig zo een testquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik hoorde dus van iemand dat ze je - als je Bushmills bezoekt - een bepaalde proeverij kunt doorlopen. Je krijgt dan een dienblad met allerlei proefglaasjes. Daar zit van alles bij; van Famous Grouse en Red Label tot goede single malts, zonder dat je kunt zien wat wat is. Van dat dienblad kies je het lekkerste glaasje uit. Vevolgens komt er nog zo'n dienblad. En nog één. Etc. Tot je van elk blad het lekkerst glaasje hebt geselecteerd. Die proef je dan allemaal nog een keer, en dan kies je de allerlekkerste uit. En die allerlekkerste schijnt 9 van de 10 keer Bushmills te zijn.
Dus ze doen óf iets smerigs met de andere merken (lijkt me sterk) of het is echt goede whiskey. Ze hebben in ieder geval geen gebrek aan vertrouwen in hun product, met zo'n test.
je hoefde niet te blijven slapenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af waarom ik er niet was. Zal wel iets met vakantie zijn geweest, of m'n weerstand tegen kamperen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Bluezz het volgende:
DHdit ben jij toch???
Truste nynke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |