abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64748339
pi_64748408
Tvp. Wacht nog steeds op pm van FW
pi_64748431
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Tvp. Wacht nog steeds op pm van FW
Die heb je al?

Verstuurd om 21:14?
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_64748440
He 'll be back?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:08:54 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64748452
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64748455
Ik denk ook niet dat er ook maar 1 iemand hier serieus denkt dat Steer gay is, dus vanwaar die serieuze reactie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:10:02 #7
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64748514
TerugVindPepermolen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64748543
Mijn reactie was vanwege de lapo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64748609
geen idee. Isa, je telefoon ging 1,5 uur geleden
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:12:53 #10
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64748639
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Flo is echt een geweldige strip

En jongens, ik trek me even terug in mijn geluidsdichte kast om te studeren voor het tentamen van donderdag.
Confidence through competence
pi_64748666
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
Er wordt hier niet gebeld ja Alles per PM
pi_64748746
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er wordt hier niet gebeld ja Alles per PM
pm bluezz
pi_64748749
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
En jongens, ik trek me even terug in mijn geluidsdichte kast om te studeren voor het tentamen van donderdag.
Ik kan niet wachten tot je er uitkomt
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_64748758
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
Toen was ik niet thuis.
Mijn telefoon wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64748900
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen was ik niet thuis.
Mijn telefoon wel
oh. wist je niet dat je je mobiele telefoon ook buitenshuis kan gebruiken
pi_64748915
En weer thuis in Utrecht straks mn eigen bedje in, vermoeiende dag geweest vandaag
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:19:40 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64748943
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
En weer thuis in Utrecht straks mn eigen bedje in, vermoeiende dag geweest vandaag
Ging het een beetje, MeMo?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64749017
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
knuf babe. Was het een mooi afscheid?
pi_64749063
Hoi Memo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64749169
Ging allemaal goed, mooi afscheid en ook oma is erg flink en rationeel dat is wel fijn. Alleen vermoeiend dus, mijn ouders hebben alles geregeld en ook daar kwam vanochtend de hele familie bij een, toen naar het tehuis waar opa lag, van daar mt volgauto's naar uitvaartcentrum, naar de begraafplaats (opa komt naast zijn zoon en schoondochter, dat is wel mooi, die plek was nog vrij toevallig) van begraafplaats weer naar het uitvaartcentrum en vandaar naar het huis van mn ouders, daar nog gezeten en gegeten en toen richting utrecht gegaan weer.
pi_64749190
Sterkte memo
pi_64749202
FW, was je nog van plan ooit op een sc-meet te komen? Zo ja, ontloop me dan. Voor je eigen bestwil
pi_64749318
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef Den_Haag het volgende:

oh. wist je niet dat je je mobiele telefoon ook buitenshuis kan gebruiken
Je bent niet origineel. Ik heb al heul vaak te horen gekregen dat 'mobiel' betekent dat je hem mee kan nemen Ik ben alleen niet zo verbonden ( ) met mijn telefoon dat ik hem per se altijd bij me wil hebben.

MeMo, ik hoop dat je straks fijn slaapt na deze energieslurpende dag Het is altijd best geestelijk erg vermoeiend, dit soort ingrijpende momenten.
pi_64749350
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
FW, was je nog van plan ooit op een sc-meet te komen? Zo ja, ontloop me dan. Voor je eigen bestwil
Ojee...

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2009 22:29:05 ]
pi_64749401
Mooi dat het goed was Memo.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64749492
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent niet origineel. Ik heb al heul vaak te horen gekregen dat 'mobiel' betekent dat je hem mee kan nemen Ik ben alleen niet zo verbonden ( ) met mijn telefoon dat ik hem per se altijd bij me wil hebben.

MeMo, ik hoop dat je straks fijn slaapt na deze energieslurpende dag Het is altijd best geestelijk erg vermoeiend, dit soort ingrijpende momenten.
I know. maar herhaling is soms goed. straks werken?
pi_64749504
Nee, straks slaaaaapen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:33:40 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64749589
Eerst nog even de Rijdende Rechter bekijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64749683
Fijn dat het goed was Memo!

@ Isa: ben ik iig niet de enige die dat ding met enige regelmaat thuis laat liggen. Tot grote ergernis soms van mijn vriend
pi_64749740
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Nee, straks slaaaaapen
slaap lekker dan!
pi_64749745
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn dat het goed was Memo!

@ Isa: ben ik iig niet de enige die dat ding met enige regelmaat thuis laat liggen. Tot grote ergernis soms van mijn vriend
Kunnen mensen heel paniekerig over gaan doen Is het soms zo raar dat je je telefoon vergeet?
Of dat je gewoon geen zin hebt hem mee te nemen? Is niet tof of zo bij het hardlopen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:37:56 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64749804
MeMo rust lekker uit vrouwke!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:40:01 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64749910
Ik vind het ook zo maf dat je bijna een misdaad begaat als je tegenwoordig even niet telefonisch bereikbaar bent!

Ik heb hem zelfs vaak genoeg uitstaan. Het is nog altijd míjn keuze om bereikbaar te zijn óf de telefoon op te nemen. En meenemen als ik weg ben doe ik zelden. ik heb dan toch geen tijd om te gaan lopen kleppen, want ik ben niet thuis. Vroegâh was dat logisch.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64750023
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het ook zo maf dat je bijna een misdaad begaat als je tegenwoordig even niet telefonisch bereikbaar bent!

Ik heb hem zelfs vaak genoeg uitstaan. Het is nog altijd míjn keuze om bereikbaar te zijn óf de telefoon op te nemen. En meenemen als ik weg ben doe ik zelden. ik heb dan toch geen tijd om te gaan lopen kleppen, want ik ben niet thuis. Vroegâh was dat logisch.
Precies hoe ik er over denk.
pi_64750049
Mijn vriend is nogal ongerust aangelegd, en als ik dan 's avonds weg ben of langer weg blijf dan gedacht en ik sms niet even terug (omdat hij of thuis ligt, of leeg is) dan vind hij dat niet zo leuk.. Kan het hem niet eens kwalijk nemen omdat ik dat zelf ook heb! Maar gelukkig neemt hij dat ding wel altijd trouw opgeladen en wel mee
pi_64750089
-18 graden in delen van Limburg!
* Isabeau trekt deken nog maar iets verder over haar heen
pi_64750163
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:

all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:45:55 #39
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64750223
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn vriend is nogal ongerust aangelegd, en als ik dan 's avonds weg ben of langer weg blijf dan gedacht en ik sms niet even terug (omdat hij of thuis ligt, of leeg is) dan vind hij dat niet zo leuk.. Kan het hem niet eens kwalijk nemen omdat ik dat zelf ook heb! Maar gelukkig neemt hij dat ding wel altijd trouw opgeladen en wel mee
Ja, dat kan ik me op zich wel voorstellen en dat is ook wel lief, die bezorgdheid. Maar als ik overdag de stad in ga, of 's avonds naar de sportschool, of ik ga naar een verjaardag, of uit eten of we gaan poolen... dan komt het werkelijk niet eens in me op om de telefoon mee te nemen.

@ Isa: Ik kan we gaan proef-Moskouën in Limburg zo langzamerhand! Past dit allemaal inmiddels nog in de Global Warming-theorie?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64750228
geeft Isabeau een kruik
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64750364
Mijn ouders gaan - vind ik - nogal merkwaaridg met hun mobieltje om. Als we bijv. samen ergens heen gaan (doch apart van elkaar er naartoe reizen), vinden ze het wel handig om dat ding mee te nemen. Kunnen ze even bellen dat ze wat later zijn ofzo. Maar verder staat ie uit. Je krijgt 't er niet ingeramd dat het ook wel handig is als iemand anders hun kan bellen, om zoiets door te geven.
pi_64750448
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Isabeau het volgende:
-18 graden in delen van Limburg!
* Isabeau trekt deken nog maar iets verder over haar heen
Wist niet dat je in Limburg zat
pi_64750470
Ik heb ook alleen een mobiel om in noodgevallen te bellen of bereikbaar te zijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64750565
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Isa: Ik kan we gaan proef-Moskouën in Limburg zo langzamerhand! Past dit allemaal inmiddels nog in de Global Warming-theorie?
Kan je daar je (nep)bontmuts alvast uitproberen Vandaag trouwens geschaatst en dat was leuk

En ik geloof niet in Global Warming. Ik geloof in klimaatsveranderingen zoals die altijd al bestaan hebben en je hebt altijd uitschieters als onderdeel van de gemiddelde tendens.
pi_64750608
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Den_Haag het volgende:

Wist niet dat je in Limburg zat
Ik wist niet dat ik aan jou moest doorgeven waar ik mij bevind
pi_64750697
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef k_man het volgende:
Mijn ouders gaan - vind ik - nogal merkwaaridg met hun mobieltje om. Als we bijv. samen ergens heen gaan (doch apart van elkaar er naartoe reizen), vinden ze het wel handig om dat ding mee te nemen. Kunnen ze even bellen dat ze wat later zijn ofzo. Maar verder staat ie uit. Je krijgt 't er niet ingeramd dat het ook wel handig is als iemand anders hun kan bellen, om zoiets door te geven.
Jouw ouders hebben dan nog elkaar..... Ik vertel mijn mam zonder partner dringend dat ze die telefoon altijd mee moet nemen.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64750804
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik geloof niet in Global Warming. Ik geloof in klimaatsveranderingen zoals die altijd al bestaan hebben en je hebt altijd uitschieters als onderdeel van de gemiddelde tendens.
Daar geloof ik ook in.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64750828
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Jouw ouders hebben dan nog elkaar..... Ik vertel mijn mam zonder partner dringend dat ze die telefoon altijd mee moet nemen.......
Zij hebben elkaar én ze kunnen die telefoon gebruiken om evt. alarm te slaan als er iets aan de hand is. Ik ben alleen, maar als mij onderweg iets gebeurt kan ik hun niet bereiken, omdat ze die telefoon weigeren aan te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2009 22:58:00 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:57:16 #49
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64750850
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je daar je (nep)bontmuts alvast uitproberen Vandaag trouwens geschaatst en dat was leuk

Ik ben het alweer met je eens.

Als ik ooit rijk en beroemd word, wil je dan mijn woordvoering doen? Carte blanche!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64750971
Ik ga maar slapen, misschien dat ik dan warmer word dan zo typen op een laptopje.

Slaap lekker (warm) allemaal!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:59:27 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64750972
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef k_man het volgende:
Ja dat is dan wel weer een beetje onhandig!

Mijn moeder vond het ook zo handig om een mobieltje te hebben.
Alleen moest dan telkens de gebruiksaanwijzing mee, zodat ze, als ze werd gebeld, kon gaan opzoeken wat de volgende stap was.

"En toen had ik het na een tijdje gevonden en drukte ik op groen en toen was er niemand!"
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:00:02 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64751008
Truste Isa
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64751046
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Zij hebben elkaar én ze kunnen die telefoon gebruiken om evt. alarm te slaan als er iets aan de hand is. Ik ben alleen, maar als mij onderweg iets gebeurt kan ik hun niet bereiken, omdat ze die telefoon weigeren aan te zetten.
Ik ben er aan gewend dat ik alleen ben en dat mijn moeder mij vaak niet kan helpen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64751075
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik aan jou moest doorgeven waar ik mij bevind
dat hoef je ook zeker niet
pi_64751100
trusten isa
pi_64751148
Truste Isa!

Ik ga ook zo, als het goed is is het bed al lekker voor verwarmd Morgen weer werken na 2,5 week vakantie.. zal wel weer ff wennen zijn, gelukkig maar een halve dag. Kan ik jullie daarna weer lastig vallen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:03:37 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64751182
Ik heb mijn mobiel voor zakelijk gebruik en verder neem ik hem privé zelden mee.
Ze bellen mij maar gewoon thuis op en als ik daar niet ben of geen zin heb de telefoon op te nemen, spreken ze maar mijn antwoordapparaat in.
Belachelijk idee dat je tegenwoordig altijd en overal bereikbaar moet zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64751233
Trusten degenen die slapen gaan!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:08:11 #59
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64751380
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Truste Isa!

Ik ga ook zo, als het goed is is het bed al lekker voor verwarmd Morgen weer werken na 2,5 week vakantie.. zal wel weer ff wennen zijn, gelukkig maar een halve dag. Kan ik jullie daarna weer lastig vallen
Sunny ook een warme nacht toegewenst!

Sterkte morgen met werken!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64751430
Thanx Dude!!

Wat is het hier gezellig zeg!!

*gaat nu echt naar boven*
pi_64751734
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik heb mijn mobiel voor zakelijk gebruik en verder neem ik hem privé zelden mee.
Ze bellen mij maar gewoon thuis op en als ik daar niet ben of geen zin heb de telefoon op te nemen, spreken ze maar mijn antwoordapparaat in.
Belachelijk idee dat je tegenwoordig altijd en overal bereikbaar moet zijn.
Ik was anders best blij met mijn mobieltje in de files die ik de afgelopen maanden heb gezien.
Kon ik tenminste nog een beetje leuk kletsen met iemand terwijl ik onderweg was.
pi_64751894
Dat begrijp ik Liejannuh. Maar ik was ooit in een restaurant waar 2 koppels zonodig bereikbaar moesten zijn, voor niks.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64752064
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Ging allemaal goed, mooi afscheid en ook oma is erg flink en rationeel dat is wel fijn. Alleen vermoeiend dus, mijn ouders hebben alles geregeld en ook daar kwam vanochtend de hele familie bij een, toen naar het tehuis waar opa lag, van daar mt volgauto's naar uitvaartcentrum, naar de begraafplaats (opa komt naast zijn zoon en schoondochter, dat is wel mooi, die plek was nog vrij toevallig) van begraafplaats weer naar het uitvaartcentrum en vandaar naar het huis van mn ouders, daar nog gezeten en gegeten en toen richting utrecht gegaan weer.
Klinkt wel 'goed' zo MeMo
Waren er nog familieleden die je graag wilde spreken en lang niet had gezien?

Vond je het een 'mooie' begraafplaats zo met sneeuw en ijslaag erover heen? Ik bedoel dat het best een bijzondere sfeer kan hebben dan...
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:35:23 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64752617
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik was anders best blij met mijn mobieltje in de files die ik de afgelopen maanden heb gezien.
Kon ik tenminste nog een beetje leuk kletsen met iemand terwijl ik onderweg was.
Liejannuh, kom nou even vertellen: heb je een nieuwe baan? beviel de vorige nieuwe baan toch niet zo goed? Ik ben nieuwsgierig!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64752979
Trusten Isa!
* krakkemieke kruikje geeft
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_64753054
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Liejannuh, kom nou even vertellen: heb je een nieuwe baan? beviel de vorige nieuwe baan toch niet zo goed? Ik ben nieuwsgierig!
denk dat het vooral de reistijd was. maar idd, vertel!!!!
pi_64753820
De stad kan het niet geweest zijn.
  woensdag 7 januari 2009 @ 00:54:30 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64755210
Ik mot zo gewoon echt slapen.

O nee, eerst douchen. Want dan slaap ik zo lekker rozig.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 7 januari 2009 @ 01:43:33 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64756181
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik mot zo gewoon echt slapen.

O nee, eerst douchen. Want dan slaap ik zo lekker rozig.
Ik sla het douchen over en laat mij schoonlikken voor ik ga slapen.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 januari 2009 @ 02:08:48 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64756521
Nachtplaatje:

Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 januari 2009 @ 02:13:38 #71
55709 Stereotomy
pi_64756581
Die Peugeot is echt fraai met die koplampen. Mooi interieur ook. Heb wel een zwak voor Peugeots: was de lesauto waarin ik heb gelest en waarin ik afgereden ben. Vroeger was ik gek op Renaults. Toen ik klein was wilde ik een Renault 25 met digitaal dashboard.

Stiekem wil ik nog steeds een auto met digitaal dashboard, alhoewel dat *heel* jaren '80 is.

Alleen mijn vader is overgestapt naar Opel omdat hij met de algemene tendens meegaat dat Franse auto's >10 jaar meteen kapot gaan.
  woensdag 7 januari 2009 @ 02:22:29 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64756681
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 02:13 schreef Stereotomy het volgende:

Alleen mijn vader is overgestapt naar Opel omdat hij met de algemene tendens meegaat dat Franse auto's >10 jaar meteen kapot gaan.
Je denkt toch niet dat ik deze >10 jaar ga rijden?

En deze 308 is echt retro qua dashboard en instrumentarium. Helemaal jaren 70 weer met ronde klokjes enzo. Maar dan wel allemaal digitaal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64756761
Ik ga van steers dromen
  woensdag 7 januari 2009 @ 02:32:23 #74
55709 Stereotomy
pi_64756804
Nouja, mijn pa kan alleen maar tweedehands auto's kopen. Niets mis mee, heb nu zo'n 18 smartphones/PDA's gehad in de afgelopen 5 jaar, allemaal tweedehands tenzij ik ze nieuw van mijn werk heb gekregen.

Verbazingwekkend wat de waardedaling is in de eerste 2-3 jaar. Je zou je afvragen waarom mensen nog nieuwe producten kopen.
pi_64757804
lease

hier heeft het ook gesneeuwd. hopelijk lukt het om een beetje op tijd bij de oogkliniek te komen.
pi_64757812
Sneeuw

Goedemorgen! Ik ben er heel blij mee dat ik vannacht de thermostaat op 16 graden heb laten staan
pi_64757872
Hier geen sneeuw en ik ga zo fietsen!
Mocht ik niet aankomen: ik hou van jullie!

Ow, en al het gedoe over mjn baan, stuur ik wel even per PM.
  woensdag 7 januari 2009 @ 07:30:04 #78
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_64757905
Ik ben de sneeuw al weer een beetje zat. Het verlengt mijn reistijd aanzienlijk.
pi_64757912
Ik hou ook van jou en je gaat verdorie gewoon aankomen op je werk! En het vriest daar niet, dus you're lucky!
pi_64757913
Goedemorgen! De sneeuw van maandag ligt hier nog steeds hoog opgestapeld. Ik ga zometeen toch maar weer eens een poging doen om op tijd op mijn werk te komen, met de auto ditmaal!

Fijne werkdag allemal!

En @ Steer: sorry dat ik een discussie over jouw geaardheid heb losgemaakt, was echt niet de bedoeling. Het was gewoon een grapje en ik had niet gedacht dat iemand hier serieus op ging reageren. Excusé moi!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  woensdag 7 januari 2009 @ 07:31:20 #81
13783 Anthraxx
pi_64757917
Ik durf niet eens te rijden nu .
pi_64757953
Goeiemorgen, de mr net uitgezwaaid die, nadat hij zijn auto ontdooid en ontsneeuwd had nu op weg is naar Rotterdam. Natuurlijk met ontbijt in de buik. en de temp viel mee hier trouwens mee, - 5. Gisteren was t veel kouder geweest.

Ik ga ook niet rijden nu hoor in mijn bejaarde auto zonder extra's. Tis een lief ding maar ik loop wel en anders neem ik de auto van de mr. Die is toch wel prettiger met dit weer

Fijne dag iig allemaal enne kleed je warm aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64757964
Annie, ga je toch met de trein?
pi_64758017
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ik durf niet eens te rijden nu .
Ik durfde gisteren ook niet maar dat viel echt reuze mee. Het is wel glad, maar eigenlijk alleen in de wijken en op binnenwegen. Op de hoofdwegen valt het reuze mee!
pi_64758037
Op t dorp hier in de buurt zijn de doorgaande wegen prima te doen maar bijvoorbeeld alle zijstraten, bij de winkels en de parkeerplaats bij de apotheek, ja de apotheek , echt spekglad!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64758063
Ik vind het heerlijk dat winterweer! Ik sjouw al drie dagen met mijn dikke winterlaarzen rond (met dikke zolen en nepbont aan de bovenkant) en mijn dochter draagt ook al drie dagen een extra mailot onder haar kleding. Ik heb zelfs hier thuis op de bovenverdieping de verwarming opengedraaid (bang dat ie anders dichtvriest) en dat doe ik anders nooit!

Het heeft wel wat vind ik. Een weekje mag het duren, dan ben ik het vast wel beu.
pi_64758074
Ik vind het ook heerlijk hoor, was helemaal tevreden toen ik gisteren een tijd door de sneeuw gesjouwd heb met het zonnetje erbij beter vriesweer dan regen hoor..

Straks weer eens het, hopelijk, zonnetje in

extra maillot onder de kleren, kregen wij vroeger ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64758149
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:56 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind het ook heerlijk hoor, was helemaal tevreden toen ik gisteren een tijd door de sneeuw gesjouwd heb met het zonnetje erbij beter vriesweer dan regen hoor..

Straks weer eens het, hopelijk, zonnetje in

extra maillot onder de kleren, kregen wij vroeger ook
Mijn dochter is nogal een koukleum, hihi.

Fijne (werk)dag in ieder geval allemaal, ik ben er van tussen!
pi_64758168
Werkze, Tezz! (ik ben ook dol op dit weer hoor, van mij mag er nog veel meer ijs en sneeuw komen )
pi_64758218
werk ze Tezz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:17:44 #91
13783 Anthraxx
pi_64758279
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:37 schreef Isabeau het volgende:
Annie, ga je toch met de trein?
Deze maand ga ik nog met de trein inderdaad. Maar als ik zie hoe glad alle wegen hier zijn wil ik gewoon ook niet met de auto. De vertragingen neem ik maar voor lief .
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:49:26 #92
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64758721

Tentamen was pittig gisteren, maar ging wel oke
Eens kijken of ik de motivatie kan vinden om te studeren vandaag...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_64760019
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 07:24 schreef Liejannuh het volgende:
Hier geen sneeuw en ik ga zo fietsen!
Mocht ik niet aankomen: ik hou van jullie!

Ow, en al het gedoe over mjn baan, stuur ik wel even per PM.
zie geen pm

het eerste jaar Nyenrode is gehaald voor het laatste vak een 8
voel me een beetje een nerd zo met deze cijfers
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:55:36 #94
13783 Anthraxx
pi_64760068
Je bent pas een Nerd als je opmerkt dat je gemiddelde van je cijferlijst een priemgetal is.
  woensdag 7 januari 2009 @ 09:55:49 #95
13783 Anthraxx
pi_64760074
Maar gefeliciteerd!
pi_64760254
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent pas een Nerd als je opmerkt dat je gemiddelde van je cijferlijst een priemgetal is.
Nee, wanneer je een 12 voor accounting haalt
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:04:04 #97
13783 Anthraxx
pi_64760305
Dan kan je docent niet goed rekenen .
pi_64760360
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

zie geen pm

Goed van je, DH!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64760787
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 09:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

zie geen pm

choesojei

nu nog de rest van de jaartjes halen

* cybermans is blij dat hij klaar is met zijn opleiding
pi_64760875
Hoi!
Ik leef nog! Het was helemaal niet zo koud. En er lag ook geen sneeuw. En het was ook niet glad. Alleen is mijn conditie wel weg!
Ook erg fijn: eerst thuis je fietssleutel niet kunnen vinden (zat nog in mijn fiets! Dat doe ik nooit!) en zodra je op je werk bent tot de ontdekking komen dat je gelijk een overleg hebt!
Nouja, ik heb het overleefd!
pi_64760895
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Goed van je, DH!
Klutsie!
Sinds wanneer ben jij een keukengodin geworden?
pi_64761208
Liejannuh, het vriest ook niet aan de kust Dus dat scheelt, al kan een flinke wind het nog steeds verpesten qua gevoelstemperatuur natuurlijk. En ik heb me ook wel eens helemaal rot gezocht naar mijn fietssleutel die dan nog in mijn fiets zat Héél vervelend (en stom).

DH, leuk dat je je eerste jaar Nijenrode gehaald hebt Klets ik zoveel dat je dat er niet tussen krijgt of had je je cijfer net?
pi_64761256
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:23 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Klutsie!
Sinds wanneer ben jij een keukengodin geworden?
Dat was ik altijd al, maar ik wilde het nog even stilhouden.
pi_64761634
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh, het vriest ook niet aan de kust Dus dat scheelt, al kan een flinke wind het nog steeds verpesten qua gevoelstemperatuur natuurlijk. En ik heb me ook wel eens helemaal rot gezocht naar mijn fietssleutel die dan nog in mijn fiets zat Héél vervelend (en stom).

DH, leuk dat je je eerste jaar Nijenrode gehaald hebt Klets ik zoveel dat je dat er niet tussen krijgt of had je je cijfer net?
Ik las het pas net. En jij kletst zo leuk en lief

@Kluts, dat is nu dit mislukt. Wanneer ga je voor ons koken?
pi_64761661
Ik meen me te herinneren dat jij voor mij ging koken, DH.
pi_64761747
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ik meen me te herinneren dat jij voor mij ging koken, DH.
Oh ja
pi_64761774
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Oh ja
Een rijsttafel was het zelfs geloof ik. Toch?
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:54:24 #108
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64761798
Gefeliciteerd DH!
Ik ga straks eens op het werk van langs... oude belofte

Vanavond crème brulee
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:55:24 #109
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64761830
Ik ben duidelijk een selectieve fokker Ik ken namen van buiten de CUL-SC bijna nooit
pi_64761846
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:55 schreef KrnKje het volgende:
Ik ben duidelijk een selectieve fokker Ik ken namen van buiten de CUL-SC bijna nooit
Sorry.
  woensdag 7 januari 2009 @ 10:57:56 #111
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64761914
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Sorry.
't zijn er ook veel te veel

Er is geen hand-schud smilie
pi_64761960
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:57 schreef KrnKje het volgende:

[..]

't zijn er ook veel te veel

Er is geen hand-schud smilie
Idd, wat een gemis! Dan moeten we het maar zo doen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:00:33 #113
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64762007
check
Frank, aangenaam... (student, kook-o-fiel, nogwat-o-fiel , etc. etc.)
pi_64762064
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Oh ja
beloof je weer van alles?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64762069
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:53 schreef Kluts het volgende:

[..]

Een rijsttafel was het zelfs geloof ik. Toch?
moet ik ook nog aan de slag

CUL-O-fiel was je toch Krnkje?
pi_64762084
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

beloof je weer van alles?
She tricked me!
pi_64762119
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:02 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

She tricked me!
ja tuurlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:03:49 #118
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64762129
quote:

[..]

moet ik ook nog aan de slag

CUL-O-fiel was je toch Krnkje?
Oohja

Met de lunch bij 's werk aankomen lijkt me geen goed plan... iets met overload aan onbekenden die me willen zien
pi_64762134
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef KrnKje het volgende:
check
Hoi! Kluts, aangenaam.
quote:

[..]

She tricked me!
Nee hoor, je hebt het zelf voorgesteld. Dat jij dat dan vergeet, kan ik niks aan doen he.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:04:21 #120
13783 Anthraxx
pi_64762146
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef KrnKje het volgende:
check
Was jij gisteren toevallig op Net5 bij 'Smaken verschillen' ?
pi_64762166
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Kluts het volgende:

Nee hoor, je hebt het zelf voorgesteld. Dat jij dat dan vergeet, kan ik niks aan doen he.
hehe.

en hai btw
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64762187
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hehe.

en hai btw
Hoi!
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:08:10 #123
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64762299
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Was jij gisteren toevallig op Net5 bij 'Smaken verschillen' ?
Volgens mij niet... of beter... nee
Heb wel ooit screening gehad voor Wie is de Chef nog voordat het begonnen was, maar dat is niks geworden; ze vonden me niet klassiek genoeg...
pi_64762411
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:08 schreef KrnKje het volgende:

[..]

Volgens mij niet... of beter... nee
Heb wel ooit screening gehad voor Wie is de Chef nog voordat het begonnen was, maar dat is niks geworden; ze vonden me niet klassiek genoeg...
Dat smaken verschillen vind ik wel echt een leuk programma. Wie is de chef wat minder, omdat je al vanaf begin af aan weet wie het is.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:15:19 #125
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64762557
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat smaken verschillen vind ik wel echt een leuk programma. Wie is de chef wat minder, omdat je al vanaf begin af aan weet wie het is.
Dat viel me bij wie is de chef ook erg tegen toen ik het voor het eerst zag, ik dacht ook dat je pas aan t einde van de week te weten kwam wie het was.
Smaken verschillen is een stuk leuker omdat allemaal amateurs commentaar geven op elkaar in plaats van steeds die 'heilige' chef.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:16:46 #126
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64762620
De poes vind het fijn om in de naalden onder de afgetuigde boom te gaan liggen en daarna lekker rond te rennen door het huis...
Tijd voor de stofzuiger ergens vandaag... en die fokking boom eruit... kut gemeente...
pi_64762827
t sneeuwt! Mooi moment om even een frisse neus te halen en de boodschappies te halen die ik moet hebben..

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:23:53 #128
13783 Anthraxx
pi_64762832
Ja, precies. En laatst bij Smaken Verschillen en 1 of andere paaldanseres die heel erg decadent leefde. En een relatie had met 2 bejaarden mannen met veel geld . Ze kon niet koken. Verse pasta kwam uit een zakje voor haar. En haar wok-groente was een AH Groentepakket. Dat gemengd met gemengde vis (zo besteld bij de visboer) ofzo.

Zeg maar het SBS6 publiek.
pi_64762996
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

wanneer kan je?

@DE, hier is alles helaas aan het smelten.
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:29:28 #130
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64763048
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, precies. En laatst bij Smaken Verschillen en 1 of andere paaldanseres die heel erg decadent leefde. En een relatie had met 2 bejaarden mannen met veel geld . Ze kon niet koken. Verse pasta kwam uit een zakje voor haar. En haar wok-groente was een AH Groentepakket. Dat gemengd met gemengde vis (zo besteld bij de visboer) ofzo.

Zeg maar het SBS6 publiek.
Soms ook wel goed voor je ego om dat soort dingen te zien
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:30:29 #131
13783 Anthraxx
pi_64763080
Ja, vergeleken met die student van gisteren. Die zette toch mooi verse ravioli, kaassouffle en een toetje op tafel. Hij kreeg een gemiddelde van een 9.5. De vrouwen rond die tafel zaten hem ook allemaal te versieren trouwens .
pi_64763142
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, vergeleken met die student van gisteren. Die zette toch mooi verse ravioli, kaassouffle en een toetje op tafel. Hij kreeg een gemiddelde van een 9.5. De vrouwen rond die tafel zaten hem ook allemaal te versieren trouwens .
zie je wel, vrouwen zijn net zo erg al mannen
  woensdag 7 januari 2009 @ 11:34:26 #133
13783 Anthraxx
pi_64763219
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:32 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

zie je wel, vrouwen zijn net zo erg al mannen
Het werd wel erg genant. Een vrouw, getrouwd met kinderen, zat die student te versieren . Je zou het maar als kind terugzien . Of als echtgenoot.
pi_64764068
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het werd wel erg genant. Een vrouw, getrouwd met kinderen, zat die student te versieren . Je zou het maar als kind terugzien . Of als echtgenoot.
Maar dat was laatst met die paaldanseres niet anders. Die ene gast die zichzelf God's gift to women vond, maakte echt van die zielige opmerkingen de hele tijd.
pi_64764227
kluts, ik zie nog geen datum
pi_64764241
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
kluts, ik zie nog geen datum
Dat kan kloppen, dat heb ik ook niet gepost.
pi_64764609
Zo, de gladheid weer overleefd. Lekker hoor die vrieskou, van mij mag het nog even doorgaan

Wie is de chef is trouwens helemaal geen leuk programma, de mensen zijn raar, doen raar en t concept sucks.
Smaken verschillen is leuker alleen zijn de mensen daar weer achterbakser, storend vind ik dat.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:15:35 #138
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64764621
een goede dienst is niet altijd tof

Antwoordapparaat van m'n oom en z'n vriendin staat zijn stem nog op... en zij wil graag dat stukje geluid opnemen en dat doe ik wel door ff te bellen... toch vreemd om hem nog te horen
pi_64764654
oh das moeilijk ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64764863
Goedemiddag, niet nu pas uit mijn roes ontwaakt, maar een nieuwe (onveilige) werkplek en grote drukte op het werk.

De beste wensen allemaal voor 2009!

Ik weet dat het eigenlijks te laat is, maar daar heb ik poep aan
Binnenkort krijg ik te horen of mijn contract verlengd wordt.
De stressssss....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:26:18 #141
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64765016
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:16 schreef DarkElf het volgende:
oh das moeilijk ja
Maar wel goed gelukt... weer een volgende stap ook in de verwerking voor haar dat ze nu t antwoordapparaat opnieuw in kan spreken...
pi_64765078
ja dat is ook zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64765275
Zo, zwaar Krnkje....

Smaken verschillen is inderdaad lekker. Ik echt niet verwacht dat 'Napoleon Dynamite' zo goed zou kunnen koken....
pi_64765609
Ook weer terug van het werk! Ik reed net naar huis en zag dat het -8 is buiten hier. Geen wonder dat mijn vingers maar niet willen ontdooien, hihi.

Vanmiddag lekker rommelmiddagje thuis. Heerlijk! Misschien ga ik nog wel ff shoppen of zo, of iets leuks doen. Ik heb inmiddels wel al een nieuwe plant.
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:57:23 #145
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64766090
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 12:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo, zwaar Krnkje....
Ergens begint het te bezinken... Op oudjaarsdag had ik even een klein 'ik voel me erg zielig' momentje en het nieuwe jaar ging ik in met tranen in m'n ogen, maar intussen begint het wel een stabiel plekje te krijgen...

Lekkere bak-geur in huis... Nu muffins aan t maken; vanille-cranberry en wortel-walnoot-kaneel
pi_64766327
De feestdagen zijn sinds vorig jaar ook niet meer wat het was voor mij. Oud en nieuw vind ik echt geen fuck meer aan.
pi_64766590
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De feestdagen zijn sinds vorig jaar ook niet meer wat het was voor mij. Oud en nieuw vind ik echt geen fuck meer aan.
Maar dat ligt dan hoogstwaarschijnlijk aan jezelf en niet aan de feestdag op zich, toch??
pi_64767845
Bah. Ik háát aan schoolopdrachten werken
pi_64767882
Ja dat klopt, maar het blijven toch dagen waarop je over gebeurde zaken nadenkt.
pi_64768005
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja dat klopt, maar het blijven toch dagen waarop je over gebeurde zaken nadenkt.
Das waar. Dat had ik eerder met de feestdagen nooit, maar deze waren zo anders dan vorig jaar dat het soms wel confronterend was.
pi_64768268
Welkom Kluts

Feli DH en ik schuif meteen aan voor de rijsttafel

Kan je er weer tegen in 2009 KL?
pi_64768317
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Welkom Kluts

Feli DH en ik schuif meteen aan voor de rijsttafel

Kan je er weer tegen in 2009 KL?
Tnx!

Een rijsstafel-meet, bereidt door DH. Dat klinkt leuk.
pi_64769171
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Tnx!

Een rijsstafel-meet, bereidt door DH. Dat klinkt leuk.
mag je gezellig mee helpen koken
pi_64769237
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

mag je gezellig mee helpen koken
Ja, hallo zeg. Jij ging voor mij koken toch?
Of kun je het soms niet alleen af?
pi_64769319
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, hallo zeg. Jij ging voor mij koken toch?
Of kun je het soms niet alleen af?
Als de hele CUL-club langs komt zijn het er best veel
pi_64769375
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Als de hele CUL-club langs komt zijn het er best veel
Dat is waar. Ik wil wel helpen, maar ik heb nog nooit een rijsstafel gemaakt, dus ik vraag me af of je daar wat aan hebt.
pi_64769413
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat is waar. Ik wil wel helpen, maar ik heb nog nooit een rijsstafel gemaakt, dus ik vraag me af of je daar wat aan hebt.
Voorbereiden is vooral snijden etc.
pi_64769437
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Voorbereiden is vooral snijden etc.
Nou, dat moet wel lukken lijkt me.
Rijsstafel.
pi_64769537
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nou, dat moet wel lukken lijkt me.
Rijsstafel.
pi_64769564
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

En nu heb ik honger.
pi_64769605
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Kluts het volgende:

[..]

En nu heb ik honger.
* Den_Haag vanavond Indo-Surinaams eet
pi_64769623
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

* Den_Haag vanavond Indo-Surinaams eet
Lekker.
Ik ga vanavond een Boerenkool ala Kluts avondje doen met vrienden.
pi_64769837
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Lekker.
Ik ga vanavond een Boerenkool ala Kluts avondje doen met vrienden.
Een avondje Kluts
pi_64769882
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Een avondje Kluts
Het gaat ze vooral om de boerenkool denk ik. Die is echt lekker, ook al zeg ik het zelf.
pi_64770153
thanx bluezz
pi_64770270
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
thanx bluezz
Het gaat er dan toch eindelijk van komen DH.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:48:16 #168
55709 Stereotomy
pi_64770429
Ah, dus jij was het niet van het singles-topic die met DH naar bed is geweest.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:49:15 #169
13783 Anthraxx
pi_64770480
De rest van het topic misschien wel?
pi_64770494
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
oh was daar ook al activiteit?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64770508
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, ik was het niet nee. Not gonna happen ook.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:50:25 #172
13783 Anthraxx
pi_64770530
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

. Pijnlijk. Afgewezen worden via een forum.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:50:41 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64770543
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Poef.....gone! ©golfer
pi_64770578
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Oh klinkt als een uitdaging D_H
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:52:24 #175
55709 Stereotomy
pi_64770641
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
Nouja, dát is nog niet ontkend nee.
pi_64770666
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, dát is nog niet ontkend nee.

Maar Stereo, zo in je natuurlijke habitat herken ik je wel.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:53:30 #177
55709 Stereotomy
pi_64770696
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar Stereo, zo in je natuurlijke habitat herken ik je wel.
Klunts
pi_64770718
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klunts
Nou jaaaa!
pi_64770755
Is D-H je vader dan Kluts?
Daar is ook nog een hyve van toch?
pi_64770777
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is D-H je vader dan Kluts?
Daar is ook nog een hyve van toch?

Zo jong ben ik nou ook weer niet.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:55:04 #181
55709 Stereotomy
pi_64770782
Lieve allemaal, ik ga nog even studeren. Morgen laatste tentamen en loop weer eens gruwelijk achter. Yaaay, studeren is leuk! Dit is mijn lievelingsvak!! Yaaay.
pi_64771083
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zo jong ben ik nou ook weer niet.
Met een universele kracht als D_H is leeftijd een irrelevant begrip!
pi_64771614
Maar DH, we zouden dan ook nog gaan gamen. Dat komt er zo niet van he!
pi_64771736
'gamen'

Zeker Leisure suit Larry?
pi_64771773
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
'gamen'

Zeker Leisure suit Larry?

Nee, hij had een PS3 of Xbox 360 geloof ik. En ik gamen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:32:01 #186
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64772579
was ik weer... (voor even)... heeft een leuk 'kantoor'...

Zo even de winkels in duiken om een corsage te zoeken die een beetje ludiek is... ik wil een mini-grover knuffeltje
pi_64773083
Zo, 1e werkdag zit er weer op.. Viel mee.. Ga nu alleen wel even mijn ogen dicht doen geloof ik, heb echt bagger slecht geslapen..
pi_64774480
Ik heb hoofdpijn en wil het liefst in mijn pyama onder een dekentje liggen. Pff. Hebben meer mensen last van vandaag volgens mij.

Zometeen in ieder geval mijn grieks kippetje uit de oven verder bereiden met bulghar en tzaziki. Jummie! Daar heb ik wel zin in!
pi_64774554
Denk idd dat het wel vet is Tezz wat je zei in wat eten we vandaag..

sowieso al die olie maar ook de kaas natuurlijk..

maar ben benieuwd of het smaakt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64774624
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:14 schreef DarkElf het volgende:
Denk idd dat het wel vet is Tezz wat je zei in wat eten we vandaag..

sowieso al die olie maar ook de kaas natuurlijk..

maar ben benieuwd of het smaakt
Nou ja, doen we morgen wel weer een salade of zo. En al dat op-en-neer gesjouw met die slee van de afgelopen dagen zal best wel wat goed gedaan hebben voor de vetverbranding.
pi_64774813
Oh dat sowieso.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64777362
Zo, tijd voor een glaasje chardonnay

Straks vast de rest van de groenten grillen zodat de salade al klaar is, dan hoef ik straks alleen nog de biefstuk te grillen als de mr thuiskomt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64778074
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:

Straks vast de rest van de groenten grillen zodat de salade al klaar is, dan hoef ik straks alleen nog de biefstuk te grillen als de mr thuiskomt.
Da's een goeie tip voor morgen! Lekker salade met gegrilde groentes enzo....jummie!

De griekse kip was lekker! En ook al op . (nou ja, het restant zit in tupperware inmiddels). We aten vroeg want moeten zometeen nog weg.

Het was erg lekker en met de vettigheid viel het reuze mee. Man en dochter hebben er in ieder geval van gesmuld en ikke ook!

Ik heb net foto's in het w-e-w-v-topic gezet, maar ik zal ze hier ook nog even spammen

pi_64778077
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef Kluts het volgende:
Maar DH, we zouden dan ook nog gaan gamen. Dat komt er zo niet van he!
Xbox360
Maar lijkt me niet leuk met zoveel gasten
pi_64778112
Lekker Tezz

Morgen gesprek op het werk. Kijken of we daarna nog een baan hebben
pi_64778113
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Xbox360
Maar lijkt me niet leuk met zoveel gasten
Dan moet je Buzz spelen op de playstation of iets belachelijks doen op de Wij of zo.
pi_64778125
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:32 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker Tezz

Morgen gesprek op het werk. Kijken of we daarna nog een baan hebben
Hmm spannend ! Ik zal duimen morgen....
pi_64778129
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef Tezz het volgende:

[..]

Da's een goeie tip voor morgen! Lekker salade met gegrilde groentes enzo....jummie!

De griekse kip was lekker! En ook al op . (nou ja, het restant zit in tupperware inmiddels). We aten vroeg want moeten zometeen nog weg.

Het was erg lekker en met de vettigheid viel het reuze mee. Man en dochter hebben er in ieder geval van gesmuld en ikke ook!

Ik heb net foto's in het w-e-w-v-topic gezet, maar ik zal ze hier ook nog even spammen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb de kip gebookmarked, eens zien wanneer ik er wat mee ga doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64778201
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik heb de kip gebookmarked, eens zien wanneer ik er wat mee ga doen
Ik moet zeggen dat zowat alle recepten van Aschwin die ik gemaakt heb tot nu toe een succes waren. De tomatensaus bijvoorbeeld. En ook de champigonroomsaus, de courgettesoep, draadjesvlees met paprika en het italiaans stoofpotje. Heerlijk! Leuke site ook...
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:35:22 #200
80089 kres
Komt goed...
pi_64778202
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:13 schreef DarkElf het volgende:

Wat zijn jullie allemaal toch weer lief voor jullie mannen
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
pi_64778551
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef kres het volgende:

[..]

Mijn man is doorgaans ook lief voor mij!
pi_64778604
hihi die van mij ook ja..

Man ik heb half in coma gelegen.. en nu ben ik vreselijk duf
pi_64778715
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:35 schreef kres het volgende:

[..]

Hij ook voor mij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:51:30 #204
80089 kres
Komt goed...
pi_64778805
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef Tezz het volgende:

[..]

Mijn man is doorgaans ook lief voor mij!
Kijk zo hoort het ook...
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
hihi die van mij ook ja..

Man ik heb half in coma gelegen.. en nu ben ik vreselijk duf
Klinkt oh zo bekend. Moet ik ook nooit doen.
Slapen overdag.....
Ben dan voor de rest van de avond nergens goed voor...
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:53:50 #205
80089 kres
Komt goed...
pi_64778896
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Hij ook voor mij
Mijn hele leven lang (ben 27 ) toch de veerkeerde type vrouw achterna gezeten...

pi_64778926
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:53 schreef kres het volgende:

[..]

Mijn hele leven lang (ben 27 ) toch de veerkeerde type vrouw achterna gezeten...

je bent nog jong joh
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:57:03 #207
80089 kres
Komt goed...
pi_64779003
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je bent nog jong joh
I know..... Is ook een opmerking met een MEGA knipoog...
pi_64779025
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef kres het volgende:

[..]

I know..... Is ook een opmerking met een MEGA knipoog...
echt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64779058
Ik ga nog ff een bakkie doen bij mijn schoonouders. Komt er nog iets leuks op tv vanavond??? Zo niet: tot later!! Zo wel: heel hard roepen mochten jullie me nodig hebben (dan hoor ik het vast wel vanaf de bank..)
pi_64779069
Ja joh! Jouw tijd komt nog wel, er zwemmen meer visjes in de zee, meer vrouwen dan kerken enzo!
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:58:44 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64779073
vanuit het koude zweden. M'n fiets heeft hier 2 weken buiten gestaan, en het zadel (Gelzadel) was compleet bevroren. Ik heb nu zoooo'n koude kont!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:59:55 #212
80089 kres
Komt goed...
pi_64779116
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:57 schreef DarkElf het volgende:

[..]

echt?
UHH ?? Ja echt waar.... zo bedoelde ik het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64779162
Zo chardonnaytje geeft rooie wangen vandaag, ik zie er adorable uit al zeg ik t zelf

Tijd om de keuken in de te gaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:01:27 #214
80089 kres
Komt goed...
pi_64779191
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:58 schreef AKnynke het volgende:
vanuit het koude zweden. M'n fiets heeft hier 2 weken buiten gestaan, en het zadel (Gelzadel) was compleet bevroren. Ik heb nu zoooo'n koude kont!
En geen vriendje die je kont even op wil warmen ??
pi_64779291
quote:
gezellig bij de Duitser op schoot gaan zitten voor de haard? of is hij er nog niet?
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:35:33 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64780419
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:03 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

gezellig bij de Duitser op schoot gaan zitten voor de haard? of is hij er nog niet?
De duitser is er ook al weer. Die heeft me gister al heel erg lief opgevangen, zodat ik niet alleen thuis hoefde te komen, dus die heeft nu even vrij.

Zo maar een piza in de oven, en dan slapen ofzo. En naar huis bellen, maar daar zie ik wel wat tegen op..
pi_64780449
quote:
Welkom 'thuis'
Stuurt Nynke wat lekkere warme schapevachtjes toe voor in de toekomst
pi_64780550
Oeh Bluezz, die schapevachtjes zien er héérlijk uit
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:43:21 #219
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64780708
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Welkom 'thuis'
Stuurt Nynke wat lekkere warme schapevachtjes toe voor in de toekomst
[ afbeelding ]
die hebben ze hier inderdaad ook! Ga er binnenkort maar eentje aanschaffen denk ik!
  woensdag 7 januari 2009 @ 18:43:43 #220
55709 Stereotomy
pi_64780725
Nynke

En kutstudie

woensdag 7 januari 2009 @ 18:47:17 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64780867
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Nynke

En kutstudie

succes!
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:00:50 #222
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64781359
Nynke

Studeren is stom... Heb vandaag helemaal niks gedaan... lekker gebakken, gekookt en geshopt... morgen weer aan de studie...
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:10:21 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64781711
Zo, het op de huid gebakken zeebaarsje met zeekraal erbij smaakte weer heerlijk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64783229
Mijn vriendinnetje zou vandaag een electrische deken halen, maar wegens tijdgebrek is het niet gelukt.
Het is een fucking vriescel bij ons op de kamer, maar de straalkachel staat zo dicht bij het bed dat we het niet vertrouwen om hem aan te doen. Bah.
pi_64783408
electrische deken is zalig ik heb er een sinds een paar dagen omdat ik zo'n ijsklontje van mezelf ben en tis echt lekker.

ik mis ons waterbed daarin had ik het nooit koud

[ Bericht 20% gewijzigd door DarkElf op 07-01-2009 19:58:06 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64783849
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn vriendinnetje zou vandaag een electrische deken halen, maar wegens tijdgebrek is het niet gelukt.
Het is een fucking vriescel bij ons op de kamer, maar de straalkachel staat zo dicht bij het bed dat we het niet vertrouwen om hem aan te doen. Bah.
Oe, ik kan me nog herrinneren toen vrienden van mij samen gingen wonen in een tuinhuisje. Die zaten toen in precies dezelfde situatie! Het vroor daar gewoon in de slaapkamer! Ik weet nog dat ze af en toe gewoon in de woonkamer gingen slapen, gewoon omdat het te koud was in de slaapkamer. Daar hingen gewoon de ijspegels aan de ramen (binnen dan he).

Wel sneu dat het zo koud is voor jullie. Ik weet wel een manier om warm te worden, maar dat klinkt ook weer zo afgezaagd (en dat hebben jullie vast wel al geprobeerd).
pi_64783875
En nu ga ik mijn haren uitspoelen (jaja zwarte verf, het was weer nodig) en in badje met mijn gatje!
pi_64784199
Het is te koud voor sex. Voor sex moet je namelijk nakend zijn!
pi_64784572
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan seks je te lui want de dampen zouden er vanaf moeten vliegen nu men

Of je gaat lekker samen douchen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64784755
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
ik vind meestal een vrouw in leuke lingerie sexier dan helemaal naakt:

(jammer dat ik deze niet kan betalen maar goed)
pi_64784796
idd mooie lingerie ftw
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64785724
Sapph heeft mooie Marlies-achtige lingerie, maar dan een stuk goedkoper
pi_64785752
ik heb een Marlies-setje sinds de kerst, supermooi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64785761
oeh zoenen met de mr,
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64785803
ik heb zaterdag 2 sapph setjes gekocht, zit tenminste goed bij mij, was ook nog eens -50%

Marlies is ook wel mooi maar dat kan ik echt never nooit nie betalen nie
pi_64786032
Ik vind lingerie van Marlies Dekkers helemaal niet mooi.
Sorry.
Doe mij maar Prima Donna. Met kant enzo.
pi_64786048
pfft marlies is nog goedkoop vergeleken met die vicoria secret die ik er boven plakte...

kost maar 10 miljoen dollartjes wou dat ik die kon betalen
pi_64786281
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind lingerie van Marlies Dekkers helemaal niet mooi.
Sorry.
Doe mij maar Prima Donna. Met kant enzo.
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?

smaak is verschillend, als je zelf maar mooi vindt wat je draagt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:54:59 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64786319
ik houd ook niet zo van Marlies. Maar goed, iedereen een andere smaak.

Is het te vroeg om nu al naar bed te gaan? Ben eigenlijk wel moe. Maar goed, ben bang dat ik dan vannacht om 5 uur wakker word...aan de andere kant, so what? Misschien maar gewoon doen.
pi_64786400
vrouwen in lingerie
bepaalde vrouwen in lingerie van Marlies Dekkers
pi_64786610
Victoria's Secret heeft erg toffe onderbroeken, maar qua beha;s heb ik alleen maar push up gevallen gespot in de winkels daar. Allemaal van dat t-shirt spul, weinig spannends wat mij betreft.
pi_64786696
Ik vind dat zo'n vreemde merknaam, Sapph. Alsof het alleen voor lesbo's is.
pi_64786891
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Hoef je toch geen sorry voor te zeggen?

smaak is verschillend, als je zelf maar mooi vindt wat je draagt
Iedereen dweept altijd zo ontzettend met Marlies Dekkers ondergoed, dat ik het gevoel heb dat ik raar ben omdat ik het dus niet mooi vind.

Ow, en Nynke, ik ga denk ook zo naar bed, dus het is helemaal niet raar om nu al naar bed te willen.
Dat fietsen vandaag hakt er toch wel in geloof ik.
pi_64786929
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef k_man het volgende:
Ik vind dat zo'n vreemde merknaam, Sapph. Alsof het alleen voor lesbo's is.
Die snap ik niet?
pi_64787073
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
Dat fietsen vandaag hakt er toch wel in geloof ik.
pi_64787404
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef Liejannuh het volgende:

Iedereen dweept altijd zo ontzettend met Marlies Dekkers ondergoed, dat ik het gevoel heb dat ik raar ben omdat ik het dus niet mooi vind.
Dan ben ik je zusje
Mijn merken : hunkemoller en hema
pi_64787406
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Die snap ik niet?
In het Engels is "sapphic" een synoniem voor lesbisch.

Because she wrote love poems addressed to both women and men, Sappho has long been considered bisexual. The word "lesbian" derives from the name of the island of her birth, Lesbos; her name is also the origin of its nowadays less common synonym sapphic, despite Sappho herself having been bisexual.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sapphic_love
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:21:01 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64787432
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef cybermans het volgende:
pfft marlies is nog goedkoop vergeleken met die vicoria secret die ik er boven plakte...

kost maar 10 miljoen dollartjes wou dat ik die kon betalen
Is die hoer in dat setje zo duur?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:21:40 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_64787462
zo. nog een wodka-jus, dan tandenpoetsen en naar bed geloof ik. Blij dat deze dag over is.
pi_64787664
DHdit ben jij toch???

Truste nynke
Zometeen weer master chef kijken
pi_64787905
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dan ben ik je zusje
Hema Ben wel van de hunkemoller BH's afgestapt, er zit hier in het dorp een goede zaak waar ik ze nu haal. Weet ff het merk niet, maar zitten geweldig en er zit geen kriebelende poespas aan. Heel saai, is maar goed dat niemand het verder ziet
pi_64788022
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Bluezz het volgende:
DHdit ben jij toch???
Toen had ie nog haar!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:34:41 #253
80089 kres
Komt goed...
pi_64788023
quote:
DHdit ben jij toch???

Truste nynke
Family Dad is ook erg cool....

Weltrusten nynke...
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:39:20 #254
80089 kres
Komt goed...
pi_64788245
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hema Ben wel van de hunkemoller BH's afgestapt, er zit hier in het dorp een goede zaak waar ik ze nu haal. Weet ff het merk niet, maar zitten geweldig en er zit geen kriebelende poespas aan. Heel saai, is maar goed dat niemand het verder ziet
En je vent dan... ? Ziet die ook niks ?
pi_64788312
Die geeft er gelukkig ook niet zo veel om.. Die vind HEMA mooi genoeg als ik er maar in zit

Hij vindt het zelfs nog leuker als ik mijn zomer-slaap outfit aan doe: een oude grote boxershort met een simpel hemdje. Niet te houden
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:43:39 #256
80089 kres
Komt goed...
pi_64788456
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Die geeft er gelukkig ook niet zo veel om.. Die vind HEMA mooi genoeg als ik er maar in zit
Dat hoor je als vriendje tegen je meisje te zeggen,,, Dat weet je toch wel ?
pi_64788499
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dan ben ik je zusje
Hunkemoller gaat steeds slechtere kwaliteit leveren helaas. merk ik niet alleen.

marlies vind ik vaak niet mooi en soms heel mooi
oh en kant is ieuw net als snoopy ondergoed ofzo, maar das mijn mening
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64788506
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Liejannuh het volgende:
Toen had ie nog haar!
Ik wilde het niet zeggen
pi_64788544
@ Kres: Trust me, bewijs genoeg dat hij het meent
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:48:32 #260
80089 kres
Komt goed...
pi_64788718
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Kres: Trust me, bewijs genoeg dat hij het meent
Ik geloof je meteen......
pi_64788733
Ik hoop niet dat ik Sapph nu voor iemand verpest heb trouwens.
pi_64788892
quote:
DHdit ben jij toch???

Truste nynke
En moblo op nummer 19!
pi_64789025
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Tezz het volgende:
En moblo op nummer 19!
Wat is ze veranderd
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:55:49 #264
80089 kres
Komt goed...
pi_64789061
WTF??

Wie is dat op 17?
pi_64789202
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Wat is ze veranderd
Nou, haar glimlach is nog steeds hetzelfde!

(gek om te praten over het uiterlijk van mensen die ik nog nooit in het echt gezien heb, hihi)
pi_64789225
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

En moblo op nummer 19!
Oew! Die heeft best een smaller koppie gekregen!

Bluezz, je hebt zelfs nog met 'm gepraat!!
pi_64789270
Q en bluezz
pi_64789285
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Leuk man, foto's kijken!
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:02:15 #269
55709 Stereotomy
pi_64789413
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, volgens mij praat DH.
pi_64789434
Was die foto van DH trouwens na deze foto?
Hij lag namelijk in het tentje met Erodome. Volgens de geruchten te sexen. Volgens de verhalen niet.
pi_64789618
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Stereotomy het volgende:

Nou, volgens mij praat DH.
what else is new
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:05:36 #273
55709 Stereotomy
pi_64789619
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Liejannuh het volgende:
dit is de allertofste foto!
Met een aantal wel hele toffe fokkers!
Vork en?
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:08:20 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64789817
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:

Vork en?
Vork, Tijn, Stranger en ???
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:09:08 #275
55709 Stereotomy
pi_64789868
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Toen had ie nog haar!
Nouja, die grenslijn is toch niet zó erg opgetrokken Het is ook weer niet dat ie helemaal kaal is.
pi_64789915
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vork en?
Tijn. En Stranger. En hoe die laatste jongen heet, dat weet ik even niet meer.
Briljante foto toch?! Het "morning after" gevoel druipt er vanaf!
pi_64789944
Johnnie Walker green label

Vanavond toch wel erg fijn
mazzel met de trein (half uur eerder thuis)
lasagne hoefde ik enkel nog ff op te warmen
Nespresso karamel
en nu het afsluitende whiskytje voorbij de tv
pi_64789991
quote:
Ah, Tijn speelt luchtgitaar
pi_64789996
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja, die grenslijn is toch niet zó erg opgetrokken Het is ook weer niet dat ie helemaal kaal is.
niet helemaal idd.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:11:30 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64790009
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef cybermans het volgende:
Johnnie Walker green label

Heb hier nog een restje black label staan.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:12:40 #281
55709 Stereotomy
pi_64790078
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

-knip-
Foei, privacy enzo Liejannuh

Maar het klopt, het loopt wel wat terug ja.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 januari 2009 @ 22:12:50 #282
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64790087
quote:
Toen kwam ik net kijken op fok
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_64790115
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Foei, privacy enzo Liejannuh

Maar het klopt, het loopt wel wat terug ja.
Hij postte gister zelf die link, dus ik denk dat het wel mag.
pi_64790192
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb hier nog een restje black label staan.
heb ik ook nog ergens achter in de kast te staan, vind hem niet zo heel geweldig

liever glenlivet, scapa of een van de andere die ik heb staan
pi_64790200
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Tijn. En Stranger. En hoe die laatste jongen heet, dat weet ik even niet meer.
Briljante foto toch?! Het "morning after" gevoel druipt er vanaf!
Ik signaleer ook een bepaalde dresscode.
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:15:35 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64790245
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:12 schreef borisz het volgende:

Toen kwam ik net kijken op fok
Toen Liejannuh op de 2-jaarsmeet was zat jij nog in de luiers.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:16:35 #287
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64790300
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef cybermans het volgende:

Ach, qua slobberwhisky is het goed te doen. Heb ook nog een halfje Highland Park staan, maar die bewaar ik voor het weekend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64790352
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef cybermans het volgende:

[..]

heb ik ook nog ergens achter in de kast te staan, vind hem niet zo heel geweldig

Er schijnt hier in de stad - nota bene in de straat waar ik tot voor een paar maanden geleden zelf woonde, zonder het te zien - een speciaalzaak in whiskey te zitten. De Glenfiddich is bijna op, dus ik ga daar binnenkort maar eens kijken.

Bushmills schijnt ok te zijn. Of een keer gek doen en een Japanse whiskey meenemen.
pi_64790373
whisky, ja ik heb er niets mee maar misschien als we in Schotland geweest zijn?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64790516
Glen Ord.. Single malt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 januari 2009 @ 22:20:57 #291
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64790541
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Toen Liejannuh op de 2-jaarsmeet was zat jij nog in de luiers.
.
Wel grappig om die foto's van de 5 jaars meet te zien .
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:24:00 #292
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64790697
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef DarkElf het volgende:
Ik had er al iets mee voordat ik ooit in Schotland was geweest.
Goede lokale single malt Highland kan je overigens daar in speciale zaken krijgen tot aan de 72 % alcohol vanwege de doorrijping. Hier in NL mag het nooit boven de 43 % uitkomen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_64790838
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:20 schreef borisz het volgende:
Wel grappig om die foto's van de 5 jaars meet te zien .

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik er niet was. Zal wel iets met vakantie zijn geweest, of m'n weerstand tegen kamperen.
pi_64790923
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Goede lokale single malt Highland kan je overigens daar in speciale zaken krijgen tot aan de 72 % alcohol vanwege de doorrijping. Hier in NL mag het nooit boven de 43 % uitkomen.
heb deze ook nog staan (54%)
http://www.whiskymag.com/whisky/brand/ardbeg/whisky3847.html
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 januari 2009 @ 22:28:17 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64790956
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik er niet was. Zal wel iets met vakantie zijn geweest, of m'n weerstand tegen kamperen.
De keren dat ik ging kamperen ging het altijd regenen . Ik heb daardoor ook een kleine aversie tegen kamperen
pi_64790975
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef DarkElf het volgende:
Ik hoorde dus van iemand dat ze je - als je Bushmills bezoekt - een bepaalde proeverij kunt doorlopen. Je krijgt dan een dienblad met allerlei proefglaasjes. Daar zit van alles bij; van Famous Grouse en Red Label tot goede single malts, zonder dat je kunt zien wat wat is. Van dat dienblad kies je het lekkerste glaasje uit. Vevolgens komt er nog zo'n dienblad. En nog één. Etc. Tot je van elk blad het lekkerst glaasje hebt geselecteerd. Die proef je dan allemaal nog een keer, en dan kies je de allerlekkerste uit. En die allerlekkerste schijnt 9 van de 10 keer Bushmills te zijn.

Dus ze doen óf iets smerigs met de andere merken (lijkt me sterk) of het is echt goede whiskey. Ze hebben in ieder geval geen gebrek aan vertrouwen in hun product, met zo'n test.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2009 22:29:00 ]
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:31:48 #297
80089 kres
Komt goed...
pi_64791129
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef borisz het volgende:

[..]

De keren dat ik ging kamperen ging het altijd regenen . Ik heb daardoor ook een kleine aversie tegen kamperen
Ahh joh..... Beetje regen.....
Dat kan je toch wel hebben...???
pi_64791438
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen verstand van, de mr dinkt het wel eens maar is erg picky in wat hij drinkt..
misschien leren we nog eens wat daar
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik hoorde dus van iemand dat ze je - als je Bushmills bezoekt - een bepaalde proeverij kunt doorlopen. Je krijgt dan een dienblad met allerlei proefglaasjes. Daar zit van alles bij; van Famous Grouse en Red Label tot goede single malts, zonder dat je kunt zien wat wat is. Van dat dienblad kies je het lekkerste glaasje uit. Vevolgens komt er nog zo'n dienblad. En nog één. Etc. Tot je van elk blad het lekkerst glaasje hebt geselecteerd. Die proef je dan allemaal nog een keer, en dan kies je de allerlekkerste uit. En die allerlekkerste schijnt 9 van de 10 keer Bushmills te zijn.

Dus ze doen óf iets smerigs met de andere merken (lijkt me sterk) of het is echt goede whiskey. Ze hebben in ieder geval geen gebrek aan vertrouwen in hun product, met zo'n test.
Klinkt grappig zo een test
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64791482
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef MuadDib het volgende:

[..]

je hoefde niet te blijven slapen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64791776
quote:
DHdit ben jij toch???

Truste nynke
pi_64791945
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]