Die heb je al?quote:
Flo is echt een geweldige stripquote:
Er wordt hier niet gebeld jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
geen idee. Isa, je telefoon ging 1,5 uur geleden
pm bluezzquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gebeld jaAlles per PM
Ik kan niet wachten tot je er uitkomtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
En jongens, ik trek me even terug in mijn geluidsdichte kast om te studeren voor het tentamen van donderdag.
Toen was ik niet thuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
geen idee. Isa, je telefoon ging 1,5 uur geleden
oh. wist je niet dat je je mobiele telefoon ook buitenshuis kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis.
Mijn telefoon wel
Ging het een beetje, MeMo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
En weer thuis in Utrecht straks mn eigen bedje in, vermoeiende dag geweest vandaag
knuf babe. Was het een mooi afscheid?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
En weer thuis in Utrecht straks mn eigen bedje in, vermoeiende dag geweest vandaag
Je bent niet origineel. Ik heb al heul vaak te horen gekregen dat 'mobiel' betekent dat je hem mee kan nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
oh. wist je niet dat je je mobiele telefoon ook buitenshuis kan gebruiken
Ojee...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
FW, was je nog van plan ooit op een sc-meet te komen? Zo ja, ontloop me dan. Voor je eigen bestwil
I know. maar herhaling is soms goed. straks werken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent niet origineel. Ik heb al heul vaak te horen gekregen dat 'mobiel' betekent dat je hem mee kan nemenIk ben alleen niet zo verbonden (
) met mijn telefoon dat ik hem per se altijd bij me wil hebben.
MeMo, ik hoop dat je straks fijn slaapt na deze energieslurpende dagHet is altijd best geestelijk erg vermoeiend, dit soort ingrijpende momenten.
Kunnen mensen heel paniekerig over gaan doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Fijn dat het goed was Memo!
@ Isa: ben ik iig niet de enige die dat ding met enige regelmaat thuis laat liggen. Tot grote ergernis soms van mijn vriend
Precies hoe ik er over denk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het ook zo maf dat je bijna een misdaad begaat als je tegenwoordig even niet telefonisch bereikbaar bent!![]()
Ik heb hem zelfs vaak genoeg uitstaan. Het is nog altijd míjn keuze om bereikbaar te zijn óf de telefoon op te nemen. En meenemen als ik weg ben doe ik zelden. ik heb dan toch geen tijd om te gaan lopen kleppen, want ik ben niet thuis. Vroegâh was dat logisch.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
FW, was je nog van plan ooit op een sc-meet te komen? Zo ja, ontloop me dan. Voor je eigen bestwil
Ja, dat kan ik me op zich wel voorstellen en dat is ook wel lief, die bezorgdheid. Maar als ik overdag de stad in ga, of 's avonds naar de sportschool, of ik ga naar een verjaardag, of uit eten of we gaan poolen... dan komt het werkelijk niet eens in me op om de telefoon mee te nemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn vriend is nogal ongerust aangelegd, en als ik dan 's avonds weg ben of langer weg blijf dan gedacht en ik sms niet even terug (omdat hij of thuis ligt, of leeg is) dan vind hij dat niet zo leuk.. Kan het hem niet eens kwalijk nemen omdat ik dat zelf ook heb! Maar gelukkig neemt hij dat ding wel altijd trouw opgeladen en wel mee
Wist niet dat je in Limburg zatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Isabeau het volgende:
-18 graden in delen van Limburg!
* Isabeau trekt deken nog maar iets verder over haar heen
Kan je daar je (nep)bontmuts alvast uitproberenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Isa: Ik kan we gaan proef-Moskouën in Limburg zo langzamerhand!Past dit allemaal inmiddels nog in de Global Warming-theorie?
Ik wist niet dat ik aan jou moest doorgeven waar ik mij bevindquote:
Jouw ouders hebben dan nog elkaar..... Ik vertel mijn mam zonder partner dringend dat ze die telefoon altijd mee moet nemen.......quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef k_man het volgende:
Mijn ouders gaan - vind ik - nogal merkwaaridg met hun mobieltje om. Als we bijv. samen ergens heen gaan (doch apart van elkaar er naartoe reizen), vinden ze het wel handig om dat ding mee te nemen. Kunnen ze even bellen dat ze wat later zijn ofzo. Maar verder staat ie uit. Je krijgt 't er niet ingeramd dat het ook wel handig is als iemand anders hun kan bellen, om zoiets door te geven.
Daar geloof ik ook in.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik geloof niet in Global Warming. Ik geloof in klimaatsveranderingen zoals die altijd al bestaan hebben en je hebt altijd uitschieters als onderdeel van de gemiddelde tendens.
Zij hebben elkaar én ze kunnen die telefoon gebruiken om evt. alarm te slaan als er iets aan de hand is. Ik ben alleen, maar als mij onderweg iets gebeurt kan ik hun niet bereiken, omdat ze die telefoon weigeren aan te zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben dan nog elkaar..... Ik vertel mijn mam zonder partner dringend dat ze die telefoon altijd mee moet nemen.......
Ik ben het alweer met je eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je daar je (nep)bontmuts alvast uitproberenVandaag trouwens geschaatst en dat was leuk
En ik geloof niet in Global Warming. Ik geloof in klimaatsveranderingen zoals die altijd al bestaan hebben en je hebt altijd uitschieters als onderdeel van de gemiddelde tendens.
Ja dat is dan wel weer een beetje onhandig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:48 schreef k_man het volgende:
Mijn ouders gaan - vind ik - nogal merkwaaridg met hun mobieltje om. Als we bijv. samen ergens heen gaan (doch apart van elkaar er naartoe reizen), vinden ze het wel handig om dat ding mee te nemen. Kunnen ze even bellen dat ze wat later zijn ofzo. Maar verder staat ie uit. Je krijgt 't er niet ingeramd dat het ook wel handig is als iemand anders hun kan bellen, om zoiets door te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |