Die heb je al?quote:
Flo is echt een geweldige stripquote:
Er wordt hier niet gebeld jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
geen idee. Isa, je telefoon ging 1,5 uur geleden
pm bluezzquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er wordt hier niet gebeld jaAlles per PM
Ik kan niet wachten tot je er uitkomtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
En jongens, ik trek me even terug in mijn geluidsdichte kast om te studeren voor het tentamen van donderdag.
Toen was ik niet thuis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Den_Haag het volgende:
geen idee. Isa, je telefoon ging 1,5 uur geleden
oh. wist je niet dat je je mobiele telefoon ook buitenshuis kan gebruikenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen was ik niet thuis.
Mijn telefoon wel
Ging het een beetje, MeMo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
En weer thuis in Utrecht straks mn eigen bedje in, vermoeiende dag geweest vandaag
knuf babe. Was het een mooi afscheid?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
En weer thuis in Utrecht straks mn eigen bedje in, vermoeiende dag geweest vandaag
Je bent niet origineel. Ik heb al heul vaak te horen gekregen dat 'mobiel' betekent dat je hem mee kan nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:18 schreef Den_Haag het volgende:
oh. wist je niet dat je je mobiele telefoon ook buitenshuis kan gebruiken
Ojee...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef Leintjeuh het volgende:
FW, was je nog van plan ooit op een sc-meet te komen? Zo ja, ontloop me dan. Voor je eigen bestwil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |