geloof het maar, als je 15 bent denk je dat je al een grote jongen bent, maar je bent nog een echte puberquote:
Sommige meisjes krijgen buikpijn na het slikken van zaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:29 schreef 15jarige het volgende:
Maar wat heeft buikpijn en maagpijn met puberteit te maken? Niks!
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:32 schreef Bafnek het volgende:
Je moet hem niet geloven!! Het is maar een huisarts!!!
Goed dat je het hier vraagt, want vaak weten ze het hier beter!
Wat ben je toch een puber.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:29 schreef 15jarige het volgende:
Maar wat heeft buikpijn en maagpijn met puberteit te maken? Niks!
Speltip 9?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef SharQueDo het volgende:
Tip: Vaker dan één keer in de twee week douchen.
je zeurt echter wel als een oud wijf.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef 15jarige het volgende:
kben een jongen btw
*proest*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef dr.dunno het volgende:
trouwens 15jarige, je dokter had het fout; je kunt ook van de Ziekte van Hodgkin heel erg zweten.
je gaat dood, sterkte, slotje.
Pubers zweten bijna allemaal als een dolle. Vandaar dat ze soms ook zo vreselijk meurenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:25 schreef 15jarige het volgende:
Hallo ik ben naar de dokter geweest en ik vertelde over dat ik telkens zweette en pijn had in maag,darmen,benen,ribben en longen. Hij zei tegen mij dat het enkel de hormonen kunnen zijn, maar ik weet niet of ik het moet geloven
nu ga je dood aan Hodgkin kankerquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef 15jarige het volgende:
en nu?
heeft'ie al zelfmoord gepleegd vanwege de uitzichtloosheid van zijn zweterigheid, alsmede identiteitscrisis m.b.t. z'n usernamequote:Op donderdag 8 januari 2009 03:07 schreef SkyChat het volgende:
Leuke username, wat doe je op je 16e?
Is dit geen kloon van 14jarige? Die is nl. gebannedquote:Op donderdag 8 januari 2009 03:07 schreef SkyChat het volgende:
Leuke username, wat doe je op je 16e?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |