Daar ben je wel trots op hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hij komt.... hij komt.... hij komt
(minimaal 3x schreef ik ergens)
ah zie je, daarom vond ik het natuurlijk niks...quote:
quote:
Da's ook heel niet nodig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach zo vies ben ik ook weer niet van mannen
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet ik je dan nog delen met MrCollega of niet?
ach zo vies ben ik ook weer niet van mannen
volgens mij hebben er maar weinig hier samen een verhoudingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe zit het hier eig emt de verhouding man/vrouw
ja maar mag ik dan nog wel knuffelen en thee drinken met knuffel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij hebben er maar weinig hier samen een verhouding
waar kan ik een kaartje trekken ???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zie je, daarom vond ik het natuurlijk niks...
Knuffel...wie jij krijgt? jij mag kiezen toch? Volgens mij kiezen de vrouwen de mannen (of de andere vrouwen) Hoewel nou ja dat met de vrouwen en de vrouwen daar moet natuurlijk even voor worden gezocht naar andere vrouwtjes die ook vrouwtjes willen..
ehhh ik heb niks gezegd... volgens mij ben ik niet in vorm vandaag
en niet met mij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar mag ik dan nog wel knuffelen en thee drinken met knuffel?
Het schijnt dat ik namelijk ga trouwen, en weet je toch wel wat zo''n feestje kost als al die feestbeesten van hier langs komenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil wel bij jou en kwaak op de bruiloft komen he
ik begreep m wel stiekemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]niet geheel mijn strekking.
Maar meer als in kan hier wel iedereen verdeeld worden
Zuipen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
verdelen???? niks verdelen ik moet gaan verkopen!
[..]
Het schijnt dat ik namelijk ga trouwen, en weet je toch wel wat zo''n feestje kost als al die feestbeesten van hier langs komen
Iemand in het vorige topic niet (weet niet meer wiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begreep m wel stiekem
geen idee ga eens tellen?
dat was ikkequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand in het vorige topic niet (weet niet meer wie)
Haha.. neh
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleen
heb jij geen moeite mee denk ikquote:
quote:
klinkt als trioquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Damens damens.. niet vechten... ik heb genoeg Knuffelzacht voor jullie beide
Ik had het over Duimpie en ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Damens damens.. niet vechten... ik heb genoeg Knuffelzacht voor jullie beide
met zijn allen !!!quote:
quote:
*no comment*quote:
Maar wil je niet knuffelen en thee drinken met mij? Alleen met knuffel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben me nergens van bewust ik was niet bezig over knuffelen enzo!?!
Ik geloof dat ze murmel bedoeldequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben me nergens van bewust ik was niet bezig over knuffelen enzo!?!
ok danquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze murmel bedoelde
chickie je haalt murmel en duim door elkaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wil je niet knuffelen en thee drinken met mij? Alleen met knuffel?
over het feit dat Cue Murm en Duim door elkaar haaltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
Dingen gaan door elkaar hier
waar hebben we het nu precies allemaal over
Maar ze zijn beiden ook zo leukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chickie je haalt murmel en duim door elkaar
je hebt m zelf al doorquote:
No dates...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ze zijn beiden ook zo leuk
Maargoed! Wat zijn de weekendplannen van deze singles dan? Nog dates in het vooruitzicht jongens/meiden?
kids hier dus geen datesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maargoed! Wat zijn de weekendplannen van deze singles dan? Nog dates in het vooruitzicht jongens/meiden?
Ik ga naar scharrel. Gezellig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oh ja graagquote:
Bankhangenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Donderdag stappen, vrijdag stappen, zaterdag stappen. Ik ga me niet vervelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kids hier dus geen dates
maar vind wel dat de week erna weer gedate of gestapt moet worden van mezelf
In iedergeval de stad in zou wel leuk zijn jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kids hier dus geen dates
maar vind wel dat de week erna weer gedate of gestapt moet worden van mezelf
ja maar ja maar.......quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ja graagmet zn 3-en knuffelen
* Murmeli kijkt nu heel blij
Die scharrel waarmee je het contact zou gaan verbreken?quote:
ligt er aan met wie ik gaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In iedergeval de stad in zou wel leuk zijn ja
Naar wat voor tentenga je dan vaak?
ging je daar geen punt achter zetten??quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Eens kijken of ik zoiets kan, is al lang geleden..
Komt goed Q., komt goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
Eens kijken of ik zoiets kan, is al lang geleden..
vrijdag:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Murmeli kijkt nu nog blijerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor dit keer vast niet
ik heb serieus nog geen pm gehad met de vraag naar adres of telefoonnummer
of gaat hij door heel heerlen heen rijden en overal aanbellen om te vragen of duimelot hier toevallig woont
Aaah kijk aan.. niet een moeder die alleen aan theekransjes doet enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er aan met wie ik ga
de stad verschilt heel erg gewoon een leuke tent met gevarieerde muziek
afentoe wat meer alternatieve plaatsen
er is een leuke plek waar ze regelmatig live coverbands laten optreden ook leuk
of echt naar een discotheek in aken ofzo
We hebben nu dus ook al een datum?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli kijkt nu nog blijer
het weekend van 6 februari ga ik graag mee wat leuks doen
maar duim kan mischien ook wel meeknuffelen dan? met zn 4-en, vind wel gezellig... hele ladingen thee erbij en een hoop dvd-tjes
oeh een vrouwen single meetingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli kijkt nu nog blijer
het weekend van 6 februari ga ik graag mee wat leuks doen
maar duim kan mischien ook wel meeknuffelen dan? met zn 4-en, vind wel gezellig... hele ladingen thee erbij en een hoop dvd-tjes
jaa met jou wil ik ook knuffelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar ja maar.......
*ik wil ook knuffelen verdikkemme!*
Tsss... of is dat knuffelen alleen weer voor vrouwen en bigbrother Ruud weg gelegd ofzo!
Ja, na dit weekend! Anders kom ik in de logistieke problemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die scharrel waarmee je het contact zou gaan verbreken?
nope dat weekend heb ik de kidsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben nu dus ook al een datum?Weet niet of knuff kan dan.. En duim is natuurlijk ook welkom
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, na dit weekend! Anders kom ik in de logistieke problemen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Slaap ze moet het zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit vrijgezelletje gaat nu maar helemaal zielig alleen slapen in mijn 160cm brede bed want dit vrijgezelletje moet morgen weer om 5:30 haar bedje uit...
weltrusten allemaal!Cue
Murm en een toffe vakantie en ik hoop je morgen te zien op schiphol
Q
Truste meisquote:
truste meisje, je weet waar ik ben, dus sms maar he als je tijd hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit vrijgezelletje gaat nu maar helemaal zielig alleen slapen in mijn 160cm brede bed want dit vrijgezelletje moet morgen weer om 5:30 haar bedje uit...
weltrusten allemaal!Cue
Murm en een toffe vakantie en ik hoop je morgen te zien op schiphol
Q
Zie je er tegenop?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
ander weekend prikken dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope dat weekend heb ik de kids
dus zonder mij helaas
6feb werk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope dat weekend heb ik de kids
dus zonder mij helaas
lol, hoe dat zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
even rekenen dan he het weekend erna ben ik vrij dan weer de kids dan weer vrij etcquote:
drukbezette vrouw. oja jij kon beter doordeweeks hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
6feb werk iken dat weekeind erna ook en dat weekeind erna ben ik bij P!NK op de 29ste kan ik wel, dan mogen jullie mij alvast feliciteren met mijn verjaardag... dat weekeind erna ben ik wel vrij
Tuurlijk heb ik je gemist, mijn virtuele rotterdamse knuffelvriendinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaa met jou wil ik ook knuffelen![]()
eerst knuffelen, dan pas trouwen he, straks valt het knuffelen tegen voor 1 van onshoewel ik wel altijd hoor dat ik lekker kan knufffelen
hoest vandaag met Kwaak? heb je me gemist vandaag?
we prikken wel een vrouwenmeet datum als je terug bent in NLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
drukbezette vrouw. oja jij kon beter doordeweeks he
woensdags ben ik vrijwie nog meer?
euh nee echt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah kijk aan.. niet een moeder die alleen aan theekransjes doet enzo
al lang jongenquote:
Gelukkig heb jij uit eigen ervaring wel geleerd hoe je op respectvolle wijze zulke dingen aanpakt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
truste he!... fouilieer en knuffel ze morgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we prikken wel een vrouwenmeet datum als je terug bent in NL
nu echt weg![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik je gemist, mijn virtuele rotterdamse knuffelvriendin![]()
Gaat goed, nespresso manderijnen smaak aan het drinken en valt niet tegen! Niet zo lekker als de andere smaakjes, maar wel een leuke afdronk met dat vleugje manderijn.
Hoe laat moet je vliegen morgen?
ikke om de woensdag ook geen kids moet ik wel smorgens werken en donderdags weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
drukbezette vrouw. oja jij kon beter doordeweeks he
woensdags ben ik vrijwie nog meer?
Preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig heb jij uit eigen ervaring wel geleerd hoe je op respectvolle wijze zulke dingen aanpakt...
Het gaat er niet zozeer om dat Re 'weer' boos wordt, het gaat erom dat je als je teveel SC't, je er zelf aan bijdraagt dat het topic gesloten wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
gaat snel vanavond. straks wordt Re weer boos
godver, ik ga echt ff mn vrienden een trap geven over wanneerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Tegan het volgende:
Ik ga dit weekend ook niets doen. Alleen beide dagen werken tot 22:00.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja meeste avonden heb ik niks.. Doordeweeks kan ik vrij vragen, maar heb wel af en toe voorstellingen (cabaret) savonds..
Maar we plannen het nog wel een keer(buiten het topic om natuurlijk
)
en ik gaat er ook vandoor!
Murm geniet ervan!!En we spreken je erna weer
en de rest van en zeker tot morgen
ik ben toch zeker sjors kluunen nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]jeej ik word gemist
ik moet kwart over 1 vliegen. en knuffelzacht zwaait me uitdie werkt daar
nespresso? als je maar niet zo arrogant gaat kijken als die zogenaamd knappe vent uit de reclame (ben ff zn naam kwijt) want die vind ik niet lief.
hey ik zit hier op je te wachtenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
gaat snel vanavond. straks wordt Re weer boos
SMS "scharrel uit" naar 4545!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij uit eigen ervaring wel geleerd hoe je op respectvolle wijze zulke dingen aanpakt...
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:26 schreef JonKeL het volgende:
Hey hallo ik ben er ook weer. Even uitbuiken van onbeperkt spare ribs eten
hahahaquote:
Was zeker lekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
was lekker hoop ik!
ik ga house kijken
Jij gaat eerst drie dagen parasiteren en dan zet je haar aan de kant. Mijn definitie van beschaafd is toch net iets anders...quote:
hij pompt haar eerst vol en wijst haar daarna de deurquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat eerst drie dagen parasiteren en dan zet je haar aan de kant. Mijn definitie van beschaafd is toch net iets anders...
Ze geniet er meer van dan ik doe.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat eerst drie dagen parasiteren en dan zet je haar aan de kant. Mijn definitie van beschaafd is toch net iets anders...
ik kom er aan. pm je adres maar evenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik zit hier op je te wachten
moet je dat vreten nu nog of niet
hai haiquote:
Tuurlijk, je bent gewoon een slappe hap...quote:
schöne stad, achter die Düinequote:
quote:
Hallo Den Haag!quote:
Ik ga het vandaag dan ook niet doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:40 schreef MNR het volgende:
Q. ik wil je niet op andere plannen brengen, maar is het nu niet een beetje laat om langs te gaan om het contact te verbreken? Bedoel... het kan heel snel, maar kan ook zijn dat je er zeker een uur zit.
ja, jij ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallo Den Haag!
Ben jij ook single?(ontopic blijven!)
Ja! Heel toevallig wel. Soms is het leuk en soms niet.quote:
Ow, ik zie het al.. verkeerd gelezen, las "ga naar scharrel, gezellig!". My bad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:45 schreef Q. het volgende:
Ik ga het vandaag dan ook niet doen.
Je opofferingsbereidheid kent geen grenzen.quote:
Geeft niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik zie het al.. verkeerd gelezen, las "ga naar scharrel, gezellig!". My bad.
Je hebt geen idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je opofferingsbereidheid kent geen grenzen.
pffft, beter opletten meissiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik zie het al.. verkeerd gelezen, las "ga naar scharrel, gezellig!". My bad.
Oja sjorske dat was hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben toch zeker sjors kluunen nietTsss en arrogant nee dat niet, wel boos heb ik van horen zeggen en dat is ook al niet waar.
Kwart over 1 nice... Zal je even netjes zwaaien als je over Den Haag vliegt? Oh enne stuur je wel een kaartje uit het verre buitenland??
Ben een beetje vermoeid. Vandaag van 14u tot 20u cursus gehad en ook niet veel geslapen vannacht. Kon maar niet in slaap komenquote:
veel plezier morgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja sjorske dat was hetenge vent
ja hoor ik zal netjes zwaaien.
ik doe niet aan kaartjes, ik kan wel mailen misschien, moet je me je mail pmmen maar misschien moeten we dat later een keer doenniet meteen te hard van stapel hopen wij hier he
aah dat is braafquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben een beetje vermoeid. Vandaag van 14u tot 20u cursus gehad en ook niet veel geslapen vannacht. Kon maar niet in slaap komen
Maar ik zal wel even lekker ontspannen gaan doen. En daarna de volgende keer weer beter opletten
dank u dank u, en auto ook dank uquote:
in zo'n koud bed alleen is echt niks.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Heel toevallig wel. Soms is het leuk en soms niet.
Nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank u dank u, en auto ook dank u
in en uitademen moet wel lukken.
is nu iedereen naar bed trouwens?
* Crazy-M kijkt onder zijn kontquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kruip zo meteen weer alleen in bed. Dat is op zich wel goed, want dan kan ik nog studeren, maar brrrr!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
in zo'n koud bed alleen is echt niks.
ik kruip er ook alleen in,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kruip zo meteen weer alleen in bed. Dat is op zich wel goed, want dan kan ik nog studeren, maar brrrr!
PB aan het kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh werk ze. en succes met je sollicitatie vrijdag. ben benieuwd, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik in de bus zat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee.
Moet zo werken.![]()
Goede reis en fijne vakantie trouwens.
Lekker veel ruimte.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kruip zo meteen weer alleen in bed. Dat is op zich wel goed, want dan kan ik nog studeren, maar brrrr!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
3 dekensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik vrijdag ga wordt het vast niks. De afspraak staat voor donderdag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh werk ze. en succes met je sollicitatie vrijdag.
quote:ben benieuwd, ik moest gisteren nog aan je denken toen ik in de bus zat.
Ik heb een normaal dekbed en dan een los seizoen ding eroverquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
3 dekens![]()
ik vind alleen in bed ook wel fijn verder, kan niemand me wakker houden met gesnurk. of gestuiptrek
welterusten iedereen die gaat slapen en tot over een paar weekies dan
ik ken hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En vandaag eens een poging doen om vroeg te gaan slapen zodat ik morgen wat fitter ben.
ik zie het al, jij mag best wel een keer een boterhammetje voor mij makenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee ik was heel nerdistisch aan het kijken of apple nog nieuwe leuke speeltjes had aangekondigt, maar niet dus. Wat opzichzelf maar goed is, anders ging het me weer geld kosten en nu nog niet
En vandaag eens een poging doen om vroeg te gaan slapen zodat ik morgen wat fitter ben. Maar eerst mijn lekkere boterham met verse zoete paprika, kaas, tomaten en stukjes augurk opeten. (aka het avondeten van de single die geen zin had om om tien uur nog wat te koken)
ik heb een seizoens dekbedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb een normaal dekbed en dan een los seizoen ding erover
Hmm... Mij maakt het niet zoveel uit; alleen of met twee
Tot over een paar weken en geniet er van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
3 dekens![]()
ik vind alleen in bed ook wel fijn verder, kan niemand me wakker houden met gesnurk. of gestuiptrek
welterusten iedereen die gaat slapen en tot over een paar weekies dan
OMG I like thatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee ik was heel nerdistisch aan het kijken of apple nog nieuwe leuke speeltjes had aangekondigt, maar niet dus. Wat opzichzelf maar goed is, anders ging het me weer geld kosten en nu nog niet
En vandaag eens een poging doen om vroeg te gaan slapen zodat ik morgen wat fitter ben. Maar eerst mijn lekkere boterham met verse zoete paprika, kaas, tomaten en stukjes augurk opeten. (aka het avondeten van de single die geen zin had om om tien uur nog wat te koken)
sorry...schaam schaam... dan was iemand anders vrijdagquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik vrijdag ga wordt het vast niks. De afspraak staat voor donderdag.![]()
[..]
![]()
donderdag zal het niet meer koud zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zeiden wij ook al weer Tijntje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ben terug van mijn ouders. De reactie van mijn vader viel heel erg mee. Het enige wat hij zei dat het niet slim was om dit niet eerder te vertellen. Maar heeft gaat mij helpen.
Ik hoop het! Beetje koud hebben is prima, maar te veel nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
donderdag zal het niet meer koud zijn
jah, vooral met etenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef kwaakvaak het volgende:
beetje single zorgt goed voor zichzelf toch
mooi zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ben terug van mijn ouders. De reactie van mijn vader viel heel erg mee. Het enige wat hij zei dat het niet slim was om dit niet eerder te vertellen. Maar heeft gaat mij helpen.
ehm ligt eraan wie je moet gelovenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
donderdag zal het niet meer koud zijn
ha die Tijn! Mooi dat het meeviel! Had je verteld dat je je werk kwijt was? of was het iets anders?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Dat wist ik ook wel. Maar toch voelde het anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat zeiden wij ook al weer Tijntje?
Maar, heel goed van je! Ik hoop dat het allemaal goed komt
Ik voel mij opgelucht. Ik heb vertelt dat ik 2 maanden werkloos ben en hoe dit gekomen is. Ze gaan mij geld geven zodat ik mijn rekeningen en boodschappen kan doen. Verder verwacht ik snel weer werk te hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ha die Tijn! Mooi dat het meeviel! Had je verteld dat je je werk kwijt was? of was het iets anders?
hoe voel je je nu? opglucht?
en hoe gaan ze je helpen?
Ik ben werkloos en heb op dit moment weinig geld en heb daarom mijn ouders om hulp gevraagd. Ik vind het moeilijk om met mijn ouders te praten vanwege dingen die in het verleden zijn gebeurt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
Wat is er aan de hand tijnbrein? Of deel je dat liever niet?
oh was jij dat dan die vrijdag sollicitatie heeft? 2e ronde toch al?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik voel mij opgelucht. Ik heb vertelt dat ik 2 maanden werkloos ben en hoe dit gekomen is. Ze gaan mij geld geven zodat ik mijn rekeningen en boodschappen kan doen. Verder verwacht ik snel weer werk te hebben.
Thanks Crazy
geen dank, uiteindelijk heb je het zelf gedaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik voel mij opgelucht. Ik heb vertelt dat ik 2 maanden werkloos ben en hoe dit gekomen is. Ze gaan mij geld geven zodat ik mijn rekeningen en boodschappen kan doen. Verder verwacht ik snel weer werk te hebben.
Thanks Crazy
dat is zeker niet fijn nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het! Beetje koud hebben is prima, maar te veel niet
Knap van je dat je het dan toch gedaan hebt ... ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb ook een periode duidelijk minder contact gehad met mijn ouders, dus ik weet hoe je er tegenop kunt zienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben werkloos en heb op dit moment weinig geld en heb daarom mijn ouders om hulp gevraagd. Ik vind het moeilijk om met mijn ouders te praten vanwege dingen die in het verleden zijn gebeurt.
Nee dat is donderdag geworden. Maar dat is alleen maar goed. Ik heb goede hoop dat ik wordt aangenomen voor die functie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh was jij dat dan die vrijdag sollicitatie heeft? 2e ronde toch al?
succes alvastvoor t geval ik je niet meer spreek ofzo (als ik eens een keer op tijd naar bed ga ofzo)
Oh ok. Mooi dat het gesprek goed ging! Sterkte en komt helemaal goed hoor ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben werkloos en heb op dit moment weinig geld en heb daarom mijn ouders om hulp gevraagd. Ik vind het moeilijk om met mijn ouders te praten vanwege dingen die in het verleden zijn gebeurt.
Dat is zo, alhoewel ik wel een vriend had meegenomen voor ondersteuning.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen dank, uiteindelijk heb je het zelf gedaan
heeey red catquote:
hangt er vanaf, ik heb ze wel in huis. Op olie in een potje, verse olijven soms in de salade. Maar als snack zet ik ze niet zo snel op tafel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jah, vooral met eten![]()
lust jij trouwens olijven kwaak?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Jaaa man! Ik had er ff geen zin meer in. Ben ziek en pijn in mn rugquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeey red cat
dat is alweer bijna een dag geleden
Ja, sommige mensen snappen niet dat het vanzelf sprekend is dat je een goede relatie hebt met je ouders. Maar ik zie nu wel in dat ik het contact met mij ouders moet verbeteren. Want dit soort hoeft niet fout te gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Knap van je dat je het dan toch gedaan hebt ... ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb ook een periode duidelijk minder contact gehad met mijn ouders, dus ik weet hoe je er tegenop kunt zien.
Dankjewelquote:
Verkouden of griep ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jaaa man! Ik had er ff geen zin meer in. Ben ziek en pijn in mn rugVerdikkeme
Dank je wel! lief van jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankjewel
Beterschap en ik hoop dat jouw rugpijn snel over gaat.
Nou, fijn dat het zo goed is gegaan bij het gesprek met je ouders.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is donderdag geworden. Maar dat is alleen maar goed. Ik heb goede hoop dat ik wordt aangenomen voor die functie. Prettige vakantie. Gaat het een beetje met die vriendin van jouw?
Dat is inderdaad best wel vreemd om iets met je ex af te spreken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:27 schreef Radjesh het volgende:
Hmz. Ex net op bezoek, toch wel vreemd, omdat ze toch anders doet, maar me toch laat zoenen met haar
Maarja, volgende week vrijdag weer daten met een oud collega
Heb een hernia en verwaarloosd spit, komt ook nog een bekkeninstabilliteit bijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Verkouden of griep ?
last van rug? door de kou misschien ?
hopelijk gaat het dan snel beter
is dat niet een kwestie van minder aantreken ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Tegen elkaar aan slapen is toch te warm, ik slaap liever alleen. Wel minder gezellig.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo, alhoewel ik wel een vriend had meegenomen voor ondersteuning.
jij ook al, beterschapquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jaaa man! Ik had er ff geen zin meer in. Ben ziek en pijn in mn rugVerdikkeme
Ja, ik sta bij het CWI ingeschreven en krijg een uitkering alleen die uitkering is niet genoeg om van rond te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:28 schreef Howl het volgende:
[..]
Nou, fijn dat het zo goed is gegaan bij het gesprek met je ouders.
En veel succes met je sollicitaties!
Trouwens, sta je bij het CWI ingeschreven en krijg je nog iets van een uitkering?
Vaak krijg je dan ongevraagd hulp bij het solliciteren.
Grmbl, exen, dat herrinnert me nog aan ietsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best wel vreemd om iets met je ex af te spreken.
Thanxquote:
dat is een hele was lijst jahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Heb een hernia en verwaarloosd spit, komt ook nog een bekkeninstabilliteit bijNou is het kouder en ben ik naar een manueel therapheut geweest vanmiddag, dus zit weer drie dagen met extra veel pijn en daarna word het hopelijk weer wat beter.
Verder nogal zwaar verkouden ofzo, geen koorts, maar ontzettend moe, last van mn keel en krijg amper een hap door mn keel.
Het komt ook altijd allemaal in 1 keer
Rugproblemen daar kan ik over meepraten. Ik heb scolliose en ben daar 7 jaar geleden aan geopereerd. Dat was geen pretje. Ik heb gelukkig nooit rugpijn ofzo. Ik ben alleen sneller moe.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:31 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Heb een hernia en verwaarloosd spit, komt ook nog een bekkeninstabilliteit bijNou is het kouder en ben ik naar een manueel therapheut geweest vanmiddag, dus zit weer drie dagen met extra veel pijn en daarna word het hopelijk weer wat beter.
Verder nogal zwaar verkouden ofzo, geen koorts, maar ontzettend moe, last van mn keel en krijg amper een hap door mn keel.
Het komt ook altijd allemaal in 1 keer
Wor dr gek vanquote:
Nope niet echt verkouden maar wel koorts gehad, last van keel en ook weinig binnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Thanxmaar hoezo ik ook al? jij ook niet lekker dan?
Rot man!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rugproblemen daar kan ik over meepraten. Ik heb scolliose en ben daar 7 jaar geleden aan geopereerd. Dat was geen pretje. Ik heb gelukkig nooit rugpijn ofzo. Ik ben alleen sneller moe.
kan ik me voorstellen.quote:
Ja dat zou ik ook worden. Sterkte meid.quote:
Als je maar lang genoeg werkloos bent, dan wordt je vanzelf uitgenodigd. Maar eigen initiatief tonen is altijd goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik sta bij het CWI ingeschreven en krijg een uitkering alleen die uitkering is niet genoeg om van rond te komen.![]()
Morgen ga ik maar eens vragen bij het CWI of zij mij kunnen helpen met solliciteren enzo.
Beterschapsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nope niet echt verkouden maar wel koorts gehad, last van keel en ook weinig binnen krijgen.
steek gewoon je buro in de fikquote:
Slaap lekker liev!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen.
3voor jou en beterschap.
Ik ga nu mijn koude bedje opzoeken en lekker slapen
Thanx hun!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook worden. Sterkte meid.
Met dit soort dagen vind ik het anders niet verkeerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 22:08 schreef Tegan het volgende:
Tegen elkaar aan slapen is toch te warm, ik slaap liever alleen. Wel minder gezellig.
graag gedaanquote:
Dat valt tegen. Ik heb een uitkering aangevraagd en daarna heb ik niks meer gehoord van het CWI. Maar ik morgen bellen en vragen of zij mij nog verder kunnen helpen. Mij vader zij laat hun maar werken voor hun geld. (Het CWI)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Howl het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg werkloos bent, dan wordt je vanzelf uitgenodigd. Maar eigen initiatief tonen is altijd goed.
Als wat zou je willen werken; waar ligt je interesse en kennis?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Rot man!
Ik zit hierdoor al een jaar thuis omdat er geen enkele baas is die mij gaat aannemen op deze manier. Ik wil zo graag dat het een keer over gaat
Het is juist heerlijk om tegen elkaar aan in slaap te vallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
Zeikwijven die het te warm hebben als je tegen ze aan gaat liggen
Ik heb zelf ook spit gehad. Opeens kon ik bijna niet meer lopen. En toen heb ik een maand of 3 thuis gezeten. Dankzij de fysio is het uiteindelijk weer over gegaan. Maar het blijft een zwakke plek. Beterschap!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Rot man!
Ik zit hierdoor al een jaar thuis omdat er geen enkele baas is die mij gaat aannemen op deze manier. Ik wil zo graag dat het een keer over gaat
Ik moet ze nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is juist heerlijk om tegen elkaar aan in slaap te vallenmaarja niet iedereen is er gek op! Mannen hoor je ook wel eens dat ze er niet van houden hoor
Veel als klantenservice gewerkt, administratie, ga zo maar door. Maar als ik al zou kunnen pak ik momenteel alles aan! Ik word echt knettergek thuis!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als wat zou je willen werken; waar ligt je interesse en kennis?
Gelukkig heb ik geen last van rug. Dus het valt mee. Maar ik kan jouw pijn en problemen wel begrijpen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Rot man!
Ik vind het heerlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Het is juist heerlijk om tegen elkaar aan in slaap te vallenmaarja niet iedereen is er gek op! Mannen hoor je ook wel eens dat ze er niet van houden hoor
Ik heb altijd al pijn in mn rug gehad, van kinds af aan. Mijn ouders dachten dat ik mij aansteldequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook spit gehad. Opeens kon ik bijna niet meer lopen. En toen heb ik een maand of 3 thuis gezeten. Dankzij de fysio is het uiteindelijk weer over gegaan. Maar het blijft een zwakke plek. Beterschap!
Ik zou het ook niet echt prettig vinden als iemand dicht tegen mij aanlicht te slapen ik heb bewegingsruimte nodig. Maar gewoon tegen iemand aanliggen om te knuffelen daar houd ik dan wel weer van.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
De mannen of de vrouwen?quote:
Dat is anderhalf smsje per dag. Dat valt best wel mee. Toen ik met mij ex had verstuurde ik 3 a 4 smsje per dag. Dus het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Q. het volgende:
Ik heb in 2008 meer dan 5000 SMSjes verstuurd. Best veel.
Ty , maar zo te lezen heb jij het meer nodig dan ikquote:
Ben je een schoolverlater ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:41 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Veel als klantenservice gewerkt, administratie, ga zo maar door. Maar als ik al zou kunnen pak ik momenteel alles aan! Ik word echt knettergek thuis!
Iedereen heeft recht op zo hun eigen voorkeurenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
Zeikwijven die het te warm hebben als je tegen ze aan gaat liggen
Rekenen is zeker nooit je beste vak geweest hè?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is anderhalf smsje per dag. Dat valt best wel mee. Toen ik met mij ex had verstuurde ik 3 a 4 smsje per dag. Dus het kan altijd erger.
Je vergeet een nul. Dus dat zijn iets van 15 sms'jes per dag.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is anderhalf smsje per dag. Dat valt best wel mee. Toen ik met mij ex had verstuurde ik 3 a 4 smsje per dag. Dus het kan altijd erger.
Ik hoef ze niet boxquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zo hun eigen voorkeuren
Sorry ik als 500. Volgens mij word ik een beetje blind.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Rekenen is zeker nooit je beste vak geweest hè?
Gewoon wat vaker langs, zo af en toe eens bellen en zo af en toe eens met ze uit eten gaan .. kortom, wat tijd en moeite, daar kom je al erg ver mee is mijn ervaring !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen snappen niet dat het vanzelf sprekend is dat je een goede relatie hebt met je ouders. Maar ik zie nu wel in dat ik het contact met mij ouders moet verbeteren. Want dit soort hoeft niet fout te gaan.
Jup helaas wel. Zo stom geweest om destijds mn opleiding op te zeggen. Was vorig jaar van plan terug naar school te gaan en toen kwam ik met mn rug te zittenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ty , maar zo te lezen heb jij het meer nodig dan ik![]()
[..]
Ben je een schoolverlater ?
Ik zie het nu ook. Foutje moet kunnen toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Je vergeet een nul. Dus dat zijn iets van 15 sms'jes per dag.
De helft van die 5000 zijn naar mn laatste ex gestuurd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 22:49 schreef Tegan het volgende:
15 per dag is wel extreem Q. Mijn teller staat op 405 sinds oktober.
Lang leve de eindeloos bundels!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:42 schreef Q. het volgende:
Ik heb in 2008 meer dan 5000 SMSjes verstuurd. Best veel.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
Valt nog mee, dat ik nog een relatie had heb ik een keer 200euro verbruikt/maand aan sms/beltegoed (abo)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Lang leve de eindeloos bundels!.
Sorryquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heeft dat er nou mee te maken dat was 4jaar terug ofzo.
Toen hadden ze dat nog helemaal niet
Daar heb je gelijk in. Ik kom ook wel bij mijn ouders het is alleen dat ze niet toelaat in mijn leven. Verder wandelen ik en mijn vader bij een wandelgroepje dus daar spreek ik mijn vader wel eens. Ook komt mijn moeder soms bij mij eten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon wat vaker langs, zo af en toe eens bellen en zo af en toe eens met ze uit eten gaan .. kortom, wat tijd en moeite, daar kom je al erg ver mee is mijn ervaring !
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry, probeerde gewoon het gesprek te verlengen
.
Tja, als je een vriendin hebt moet je toch wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:50 schreef Q. het volgende:
[..]
De helft van die 5000 zijn naar mn laatste ex gestuurd.
Wel proberen te herstellen, contact blijven houden evengoed. Voor je het weet gebeurd er wat en vergeef je het jezelf nooit meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik kom ook wel bij mijn ouders het is alleen dat ze niet toelaat in mijn leven. Verder wandelen ik en mijn vader bij een wandelgroepje dus daar spreek ik mijn vader wel eens. Ook komt mijn moeder soms bij mij eten.
Ik zou willen dat het contact makkelijker ging.
Mhh dat is wel zonde, jammer dat je zo wordt gelimiteerd in je mogelijkheden door die rugquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Jup helaas wel. Zo stom geweest om destijds mn opleiding op te zeggen. Was vorig jaar van plan terug naar school te gaan en toen kwam ik met mn rug te zitten
Afspreken is simpeler.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja, als je een vriendin hebt moet je toch wat.
Dat los je/ bespreek je toch ook met die psych ? Komt dan wel goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik kom ook wel bij mijn ouders het is alleen dat ze niet toelaat in mijn leven. Verder wandelen ik en mijn vader bij een wandelgroepje dus daar spreek ik mijn vader wel eens. Ook komt mijn moeder soms bij mij eten.
Ik zou willen dat het contact makkelijker ging.
Dat weet ik. Als ik kijk naar mijn moeder die heeft nu pas weer contact met haar moeder (mijn oma) nadat ze jaren lang geen contact hebben gehad. Dat zou ik ook niet willen. Ondanks het verleden blijven zij toch mijn ouders.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel proberen te herstellen, contact blijven houden evengoed. Voor je het weet gebeurd er wat en vergeef je het jezelf nooit meer.
Ja dat is zo, maar als je elkaar niet kan zien dan wil toch wel contact houden met elkaar.quote:
Klappen met voor elkaar gaat een stuk makkelijker als je elkaar ziet inderdaadquote:
Inderdaad, maar vandaag heb ik al wel de eerst stap gezet. Om verder te gaan met mij leven moet ik toch het verleden verwerken. Of ik dit nu doe met of zonder mij ouders dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat los je/ bespreek je toch ook met die psych ? Komt dan wel goed
dank je.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat is donderdag geworden. Maar dat is alleen maar goed. Ik heb goede hoop dat ik wordt aangenomen voor die functie.
Prettige vakantie. Gaat het een beetje met die vriendin van jouw?
Dat is vervelend voor haar. Ik hoop dat ze steun kan vinden bij familie en vrienden en verder kan gaan met haar leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je.
mwah het gaat wel met haar. ze blijft overiend voor haar andere zoon vooral. maar erg droevig allemaal.
ah donderdag, mooi, hoe eerder hoe beter. stuur ff berichtje he als je die baan hebt, ben benieuwd!!
kan je beter pmmen denk ik, of bij mn fobo. want ik ga die 10.000 singles topics die jullie erdoorheen jagen niet teruglezen als ik terug benquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor haar. Ik hoop dat ze steun kan vinden bij familie en vrienden en verder kan gaan met haar leven.
Waar moet ik dat berichtje naar toe sturen jouw pesoonlijk of gewoon hier op Fok!?
Ik ben dan wel geen ouder, maar je kind kwijtraken lijkt me het ergste wat je kan overkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je beter pmmen denk ik, of bij mn fobo. want ik ga die 10.000 singles topics die jullie erdoorheen jagen niet teruglezen als ik terug ben
Trouwens, zorgen jullie wel dat het topic er nog is als ik terugben?
Ja het is zeker vervelend, verder met haar leven gaat moeilijk worden. ze zal doormoeten, maar als je je kind kwijt bent en dan ook nog om deze reden dan denk ik dat je leven nooit meer hetzelfde wordt. ze zal er mee moeten leren omgaan, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze dat kan
Dan zou ik jouw even een PM sturen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je beter pmmen denk ik, of bij mn fobo. want ik ga die 10.000 singles topics die jullie erdoorheen jagen niet teruglezen als ik terug ben
Trouwens, zorgen jullie wel dat het topic er nog is als ik terugben?
Ja het is zeker vervelend, verder met haar leven gaat moeilijk worden. ze zal doormoeten, maar als je je kind kwijt bent en dan ook nog om deze reden dan denk ik dat je leven nooit meer hetzelfde wordt. ze zal er mee moeten leren omgaan, maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze dat kan
owh ik alleen over.... degene die kwaak inpikt die ga ik van dr geliefde beroven, als jullie dat maar wetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik jouw even een PM sturen.
Eigenlijk was iedereen hier van plan om een relatie te hebben voor dat jij terug bent. Zodat jij de enige single ben hier![]()
![]()
Helaas gebeuren zulke dingen hoe erg ze ook mogen zijn.
Als ouder je kind overleven is het ergste wat er is. Ik hoop dat die vrouw steun kan vinden bij andere en dit verlies een plaats kan geven en verder probeert te gaan met haar leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen ouder, maar je kind kwijtraken lijkt me het ergste wat je kan overkomen eigenlijk.
Dan laten wij Kwaak voor jouw over. Oh wacht dan jij ook geen single meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh ik alleen over.... degene die kwaak inpikt die ga ik van dr geliefde beroven, als jullie dat maar wetenhihihi...
is goed, ik hoor het wel
me too. Ik vertelde het net aan een andere vriendin die ook een kind heeft en aan haar reactie hoorde ik ook dat wij kinderlozen dit echt niet kunnen begrijpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen ouder, maar je kind kwijtraken lijkt me het ergste wat je kan overkomen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan laten wij Kwaak voor jouw over. Oh wacht dan jij ook geen single meer.
Du hast ein Pmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]ja als Kwaak ook wil
![]()
oja...en ik wilde nog een jaar single blijven...
kwaak en ik gaanvoorlopig wel gewoon daten dan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh ik alleen over.... degene die kwaak inpikt die ga ik van dr geliefde beroven, als jullie dat maar wetenhihihi...
is goed, ik hoor het wel
Jaloersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
![]()
![]()
goeie vlucht!... en mocht je knuffelzacht tegen komen,niet te lang knuffelen he! straks bekeerd ze je nog!
ik bewaar knuffeltjes voor jou hoor kwaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
![]()
![]()
goeie vlucht!... en mocht je knuffelzacht tegen komen,niet te lang knuffelen he! straks bekeerd ze je nog!
okay... dan is het goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik bewaar knuffeltjes voor jou hoor kwaak
Ah liefde is zo mooiquote:
quote:
Nee, dat denk ik ook niet, dat je dat kunt begrijpen als je zelf geen kinderen hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
me too. Ik vertelde het net aan een andere vriendin die ook een kind heeft en aan haar reactie hoorde ik ook dat wij kinderlozen dit echt niet kunnen begrijpen
niet romantisch kwaakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dat allemaal virtueel.. Lijken wel echte nerds he
Niks mis met nerds tochquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dat allemaal virtueel.. Lijken wel echte nerds he
nee.. heb jij zelf kinderen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet, dat je dat kunt begrijpen als je zelf geen kinderen hebt.
Moet wel beetje spannend blijven he... moet wel 4 weken zonder je zien te stellen in mijn eentje, zielig achter de geraniums mijmerend over het feit dat mijn grote liefde hard aan het vallen is voor die donkere aziaat met zijn ree bruine ogenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet romantisch kwaak![]()
![]()
zo willen mijn buikvlinders niet meer vliegen hahahaha
Oja dat is waar.... maar aziaten zijn wel klein...zul je net zien dat ik een grote tegenkomquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Moet wel beetje spannend blijven he... moet wel 4 weken zonder je zien te stellen in mijn eentje, zielig achter de geraniums mijmerend over het feit dat mijn grote liefde hard aan het vallen is voor die donkere aziaat met zijn ree bruine ogen
en daardoor ben ik net op tijd om je een fijne vakantie te wensenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja dat is waar.... maar aziaten zijn wel klein...zul je net zien dat ik een grote tegenkom
maar jij woont dichterbij![]()
![]()
nah..we houden het nog even 4 weken spannend![]()
Enne... als jij dan met die mooie dame met bruin haar ligt te ehhhh (batsen?) dan denk ik wel even aan wat anders he![]()
hihi
* Murmeli komt moeilijk weg hier
nee klopt... maar er zijn knappe... somsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij vallen de meeste westerse vrouwen ook niet op Aziaten, voor zover ik weet.
Sommige oosterse vrouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Kluts het volgende:
Volgens mij vallen de meeste westerse vrouwen ook niet op Aziaten, voor zover ik weet.
Voor mij persoonlijk is het niet mijn ding, maar ik val dan ook echt op Hollandse mannen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee klopt... maar er zijn knappe... somsmaar ze zijn kleiner dan ik
![]()
kwaak is lang![]()
![]()
![]()
![]()
nee nog niets vasts... misschien over 4 wekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
hey goeieavond
al nieuwe relaties hier?
ow, wat heb ik gemist??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee nog niets vasts... misschien over 4 weken
Als jij nu niets over dat kleine aziaatje tegen mij verteld, zwijg ik over die donkerharige oosteuropeese die ik voor 4 weken over laat komen van russianbrides.com en komt alles in februari helemaal goed. Oefen ik ook nog wat op het olijf eten, begin ik met die groene op mijn pizza's te strooien en ze niet meer uit de salade op het werk te vissen!.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oja dat is waar.... maar aziaten zijn wel klein...zul je net zien dat ik een grote tegenkom
maar jij woont dichterbij![]()
![]()
nah..we houden het nog even 4 weken spannend![]()
Enne... als jij dan met die mooie dame met bruin haar ligt te ehhhh (batsen?) dan denk ik wel even aan wat anders he![]()
hihi
* Murmeli komt moeilijk weg hier
ja goed zo eerst daten dan trouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
Kwaak en Murmeli gaan trouwen daten over 4 weken.
is geen kikker maar een groene eendquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:01 schreef Adolecens het volgende:
zozo, je hoopt dat de kikker in een prins verandert?
Doe even combo pakket, delen we verzendkostenquote:Op woensdag 7 januari 2009 00:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als jij nu niets over dat kleine aziaatje tegen mij verteld, zwijg ik over die donkerharige oosteuropeese die ik voor 4 weken over laat komen van russianbrides.com en komt alles in februari helemaal goed. Oefen ik ook nog wat op het olijf eten, begin ik met die groene op mijn pizza's te strooien en ze niet meer uit de salade op het werk te vissen!.
batse eeh goeie vakantie!... Ik ben nu echt slapen voor het alweer vanmorgen is en ik naar het werk moet
oja dat is goed, dan verzwijgen we dat.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als jij nu niets over dat kleine aziaatje tegen mij verteld, zwijg ik over die donkerharige oosteuropeese die ik voor 4 weken over laat komen van russianbrides.com en komt alles in februari helemaal goed. Oefen ik ook nog wat op het olijf eten, begin ik met die groene op mijn pizza's te strooien en ze niet meer uit de salade op het werk te vissen!.
batse eeh goeie vakantie!... Ik ben nu echt slapen voor het alweer vanmorgen is en ik naar het werk moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |