Daar ben je wel trots op hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hij komt.... hij komt.... hij komt
(minimaal 3x schreef ik ergens)
ah zie je, daarom vond ik het natuurlijk niks...quote:
quote:
Da's ook heel niet nodig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach zo vies ben ik ook weer niet van mannen
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet ik je dan nog delen met MrCollega of niet?
ach zo vies ben ik ook weer niet van mannen
volgens mij hebben er maar weinig hier samen een verhoudingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe zit het hier eig emt de verhouding man/vrouw
ja maar mag ik dan nog wel knuffelen en thee drinken met knuffel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij hebben er maar weinig hier samen een verhouding
waar kan ik een kaartje trekken ???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zie je, daarom vond ik het natuurlijk niks...
Knuffel...wie jij krijgt? jij mag kiezen toch? Volgens mij kiezen de vrouwen de mannen (of de andere vrouwen) Hoewel nou ja dat met de vrouwen en de vrouwen daar moet natuurlijk even voor worden gezocht naar andere vrouwtjes die ook vrouwtjes willen..
ehhh ik heb niks gezegd... volgens mij ben ik niet in vorm vandaag
en niet met mij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar mag ik dan nog wel knuffelen en thee drinken met knuffel?
Het schijnt dat ik namelijk ga trouwen, en weet je toch wel wat zo''n feestje kost als al die feestbeesten van hier langs komenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil wel bij jou en kwaak op de bruiloft komen he
ik begreep m wel stiekemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]niet geheel mijn strekking.
Maar meer als in kan hier wel iedereen verdeeld worden
Zuipen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
verdelen???? niks verdelen ik moet gaan verkopen!
[..]
Het schijnt dat ik namelijk ga trouwen, en weet je toch wel wat zo''n feestje kost als al die feestbeesten van hier langs komen
Iemand in het vorige topic niet (weet niet meer wiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begreep m wel stiekem
geen idee ga eens tellen?
dat was ikkequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand in het vorige topic niet (weet niet meer wie)
Haha.. neh
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleen
heb jij geen moeite mee denk ikquote:
quote:
klinkt als trioquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Damens damens.. niet vechten... ik heb genoeg Knuffelzacht voor jullie beide
Ik had het over Duimpie en ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Damens damens.. niet vechten... ik heb genoeg Knuffelzacht voor jullie beide
met zijn allen !!!quote:
quote:
*no comment*quote:
Maar wil je niet knuffelen en thee drinken met mij? Alleen met knuffel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben me nergens van bewust ik was niet bezig over knuffelen enzo!?!
Ik geloof dat ze murmel bedoeldequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben me nergens van bewust ik was niet bezig over knuffelen enzo!?!
ok danquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze murmel bedoelde
chickie je haalt murmel en duim door elkaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar wil je niet knuffelen en thee drinken met mij? Alleen met knuffel?
over het feit dat Cue Murm en Duim door elkaar haaltquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef Crazy-M het volgende:
Dingen gaan door elkaar hier
waar hebben we het nu precies allemaal over
Maar ze zijn beiden ook zo leukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chickie je haalt murmel en duim door elkaar
je hebt m zelf al doorquote:
No dates...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar ze zijn beiden ook zo leuk
Maargoed! Wat zijn de weekendplannen van deze singles dan? Nog dates in het vooruitzicht jongens/meiden?
kids hier dus geen datesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maargoed! Wat zijn de weekendplannen van deze singles dan? Nog dates in het vooruitzicht jongens/meiden?
Ik ga naar scharrel. Gezellig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oh ja graagquote:
Bankhangenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Donderdag stappen, vrijdag stappen, zaterdag stappen. Ik ga me niet vervelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kids hier dus geen dates
maar vind wel dat de week erna weer gedate of gestapt moet worden van mezelf
In iedergeval de stad in zou wel leuk zijn jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kids hier dus geen dates
maar vind wel dat de week erna weer gedate of gestapt moet worden van mezelf
ja maar ja maar.......quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ja graagmet zn 3-en knuffelen
* Murmeli kijkt nu heel blij
Die scharrel waarmee je het contact zou gaan verbreken?quote:
ligt er aan met wie ik gaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In iedergeval de stad in zou wel leuk zijn ja
Naar wat voor tentenga je dan vaak?
ging je daar geen punt achter zetten??quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Eens kijken of ik zoiets kan, is al lang geleden..
Komt goed Q., komt goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
Eens kijken of ik zoiets kan, is al lang geleden..
vrijdag:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Murmeli kijkt nu nog blijerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Morgen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor dit keer vast niet
ik heb serieus nog geen pm gehad met de vraag naar adres of telefoonnummer
of gaat hij door heel heerlen heen rijden en overal aanbellen om te vragen of duimelot hier toevallig woont
Aaah kijk aan.. niet een moeder die alleen aan theekransjes doet enzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt er aan met wie ik ga
de stad verschilt heel erg gewoon een leuke tent met gevarieerde muziek
afentoe wat meer alternatieve plaatsen
er is een leuke plek waar ze regelmatig live coverbands laten optreden ook leuk
of echt naar een discotheek in aken ofzo
We hebben nu dus ook al een datum?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli kijkt nu nog blijer
het weekend van 6 februari ga ik graag mee wat leuks doen
maar duim kan mischien ook wel meeknuffelen dan? met zn 4-en, vind wel gezellig... hele ladingen thee erbij en een hoop dvd-tjes
oeh een vrouwen single meetingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli kijkt nu nog blijer
het weekend van 6 februari ga ik graag mee wat leuks doen
maar duim kan mischien ook wel meeknuffelen dan? met zn 4-en, vind wel gezellig... hele ladingen thee erbij en een hoop dvd-tjes
jaa met jou wil ik ook knuffelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar ja maar.......
*ik wil ook knuffelen verdikkemme!*
Tsss... of is dat knuffelen alleen weer voor vrouwen en bigbrother Ruud weg gelegd ofzo!
Ja, na dit weekend! Anders kom ik in de logistieke problemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die scharrel waarmee je het contact zou gaan verbreken?
nope dat weekend heb ik de kidsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We hebben nu dus ook al een datum?Weet niet of knuff kan dan.. En duim is natuurlijk ook welkom
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, na dit weekend! Anders kom ik in de logistieke problemen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Slaap ze moet het zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit vrijgezelletje gaat nu maar helemaal zielig alleen slapen in mijn 160cm brede bed want dit vrijgezelletje moet morgen weer om 5:30 haar bedje uit...
weltrusten allemaal!Cue
Murm en een toffe vakantie en ik hoop je morgen te zien op schiphol
Q
Truste meisquote:
truste meisje, je weet waar ik ben, dus sms maar he als je tijd hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
dit vrijgezelletje gaat nu maar helemaal zielig alleen slapen in mijn 160cm brede bed want dit vrijgezelletje moet morgen weer om 5:30 haar bedje uit...
weltrusten allemaal!Cue
Murm en een toffe vakantie en ik hoop je morgen te zien op schiphol
Q
Zie je er tegenop?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
ander weekend prikken dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope dat weekend heb ik de kids
dus zonder mij helaas
6feb werk ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope dat weekend heb ik de kids
dus zonder mij helaas
lol, hoe dat zoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
even rekenen dan he het weekend erna ben ik vrij dan weer de kids dan weer vrij etcquote:
drukbezette vrouw. oja jij kon beter doordeweeks hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
6feb werk iken dat weekeind erna ook en dat weekeind erna ben ik bij P!NK op de 29ste kan ik wel, dan mogen jullie mij alvast feliciteren met mijn verjaardag... dat weekeind erna ben ik wel vrij
Tuurlijk heb ik je gemist, mijn virtuele rotterdamse knuffelvriendinquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaa met jou wil ik ook knuffelen![]()
eerst knuffelen, dan pas trouwen he, straks valt het knuffelen tegen voor 1 van onshoewel ik wel altijd hoor dat ik lekker kan knufffelen
hoest vandaag met Kwaak? heb je me gemist vandaag?
we prikken wel een vrouwenmeet datum als je terug bent in NLquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
drukbezette vrouw. oja jij kon beter doordeweeks he
woensdags ben ik vrijwie nog meer?
euh nee echt nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah kijk aan.. niet een moeder die alleen aan theekransjes doet enzo
al lang jongenquote:
Gelukkig heb jij uit eigen ervaring wel geleerd hoe je op respectvolle wijze zulke dingen aanpakt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
truste he!... fouilieer en knuffel ze morgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we prikken wel een vrouwenmeet datum als je terug bent in NL
nu echt weg![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik je gemist, mijn virtuele rotterdamse knuffelvriendin![]()
Gaat goed, nespresso manderijnen smaak aan het drinken en valt niet tegen! Niet zo lekker als de andere smaakjes, maar wel een leuke afdronk met dat vleugje manderijn.
Hoe laat moet je vliegen morgen?
ikke om de woensdag ook geen kids moet ik wel smorgens werken en donderdags weerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
drukbezette vrouw. oja jij kon beter doordeweeks he
woensdags ben ik vrijwie nog meer?
Preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig heb jij uit eigen ervaring wel geleerd hoe je op respectvolle wijze zulke dingen aanpakt...
Het gaat er niet zozeer om dat Re 'weer' boos wordt, het gaat erom dat je als je teveel SC't, je er zelf aan bijdraagt dat het topic gesloten wordt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
gaat snel vanavond. straks wordt Re weer boos
godver, ik ga echt ff mn vrienden een trap geven over wanneerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Tegan het volgende:
Ik ga dit weekend ook niets doen. Alleen beide dagen werken tot 22:00.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja meeste avonden heb ik niks.. Doordeweeks kan ik vrij vragen, maar heb wel af en toe voorstellingen (cabaret) savonds..
Maar we plannen het nog wel een keer(buiten het topic om natuurlijk
)
en ik gaat er ook vandoor!
Murm geniet ervan!!En we spreken je erna weer
en de rest van en zeker tot morgen
ik ben toch zeker sjors kluunen nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]jeej ik word gemist
ik moet kwart over 1 vliegen. en knuffelzacht zwaait me uitdie werkt daar
nespresso? als je maar niet zo arrogant gaat kijken als die zogenaamd knappe vent uit de reclame (ben ff zn naam kwijt) want die vind ik niet lief.
hey ik zit hier op je te wachtenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Den_Haag het volgende:
gaat snel vanavond. straks wordt Re weer boos
SMS "scharrel uit" naar 4545!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij uit eigen ervaring wel geleerd hoe je op respectvolle wijze zulke dingen aanpakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |