Daar ben je wel trots op hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hij komt.... hij komt.... hij komt
(minimaal 3x schreef ik ergens)
ah zie je, daarom vond ik het natuurlijk niks...quote:
quote:
Da's ook heel niet nodig!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach zo vies ben ik ook weer niet van mannen
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet ik je dan nog delen met MrCollega of niet?
ach zo vies ben ik ook weer niet van mannen
volgens mij hebben er maar weinig hier samen een verhoudingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe zit het hier eig emt de verhouding man/vrouw
ja maar mag ik dan nog wel knuffelen en thee drinken met knuffel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij hebben er maar weinig hier samen een verhouding
waar kan ik een kaartje trekken ???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zie je, daarom vond ik het natuurlijk niks...
Knuffel...wie jij krijgt? jij mag kiezen toch? Volgens mij kiezen de vrouwen de mannen (of de andere vrouwen) Hoewel nou ja dat met de vrouwen en de vrouwen daar moet natuurlijk even voor worden gezocht naar andere vrouwtjes die ook vrouwtjes willen..
ehhh ik heb niks gezegd... volgens mij ben ik niet in vorm vandaag
en niet met mij?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maar mag ik dan nog wel knuffelen en thee drinken met knuffel?
Het schijnt dat ik namelijk ga trouwen, en weet je toch wel wat zo''n feestje kost als al die feestbeesten van hier langs komenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil wel bij jou en kwaak op de bruiloft komen he
ik begreep m wel stiekemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]niet geheel mijn strekking.
Maar meer als in kan hier wel iedereen verdeeld worden
Zuipen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 20:53 schreef kwaakvaak het volgende:
verdelen???? niks verdelen ik moet gaan verkopen!
[..]
Het schijnt dat ik namelijk ga trouwen, en weet je toch wel wat zo''n feestje kost als al die feestbeesten van hier langs komen
Iemand in het vorige topic niet (weet niet meer wiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begreep m wel stiekem
geen idee ga eens tellen?
dat was ikkequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Iemand in het vorige topic niet (weet niet meer wie)
Haha.. neh
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee als je mij wil nemen, dan krijg je me alleen
heb jij geen moeite mee denk ikquote:
quote:
klinkt als trioquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Damens damens.. niet vechten... ik heb genoeg Knuffelzacht voor jullie beide
Ik had het over Duimpie en ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Damens damens.. niet vechten... ik heb genoeg Knuffelzacht voor jullie beide
met zijn allen !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |