eenschquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beter dan dat uitschot van een Bob-B, bosjosti, en ondeugend.
Conclusie, dit topic is te flauw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef TheGuy het volgende:
Waarom stel je een vraag en ga je dan toch een hele OP maken?
En je verkondigt je ongezouten mening, niet: "ik verkondig ongezouten mijn mening".
Hij is al 5 minuten op een leuke afsluiting aan het broeden, geef 'm ff de tijd..quote:
eh, in een gemiddelde sluitpost hoeft toch alleen maar "slotje" te staan en niet een of andere grapquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:56 schreef Beelzebufo het volgende:
Deze mening baseer ik op de gemiddelde inhoud van de gemiddelde sluitpost van moderator "Biogarde".
Hebben en zijn. Whatever.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Jij bent uberhaupt een lul, in- of exclusief humor
Bio
Ik heb óveral haar op (al wordt het boven op mijn hoofd hier en daar wat dunnetjes). En loop meestal als een mummie in wc-papier gewikkeld rond omdat ik overal schijt aan heb.quote:
ja, fuck, wie zijn dat eigenlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beter dan dat uitschot van een terminator en ondeugend.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:04 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb óveral haar op (al wordt het boven op mijn hoofd hier en daar wat dunnetjes). En loop meestal als een mummie in wc-papier gewikkeld rond omdat ik overal schijt aan heb.
Ik zal zelf wel even eenplaatsen, dan hoeft iemand anders dat niet te doen.
[..]
Ik heb óveral haar op (al wordt het boven op mijn hoofd hier en daar wat dunnetjes). En loop meestal als een mummie in wc-papier gewikkeld rond omdat ik overal schijt aan heb.
Ik zal zelf wel even eenplaatsen, dan hoeft iemand anders dat niet te doen.
jij bent nieuw ?quote:
Mijn Dr. Who download is net klaar. Dank u.quote:
ga eens platen spinnenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef DJ_Jean het volgende:
Ik wou een eigen topic maken, maar bij nader inzien kaap ik de jouwe maar.
Murp is ook een kansloze pauper die geen leven heeft
die Noorsbloed kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:06 schreef DJ_Jean het volgende:
Ik wou een eigen topic maken, maar bij nader inzien kaap ik de jouwe maar.
Murp is ook een kansloze pauper die geen leven heeft
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:08 schreef padlarf het volgende:
Beelzebufo si zelf een humorloze bosproleet
[,,,]
loop meestal als een mummie in wc-papier gewikkeld rond omdat ik overal schijt aan heb.
[...]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:11 schreef Beelzebufo het volgende:
Voor er, God verhoede, een slotje op dit topic gaat wil ik een dankwoord naar alle aanwezigen uitspreken voor het doen slagen van mijn eerste echte reltopic.
Welke rel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:11 schreef Beelzebufo het volgende:
Voor er, God verhoede, een slotje op dit topic gaat wil ik een dankwoord naar alle aanwezigen uitspreken voor het doen slagen van mijn eerste echte reltopic.
Kijk! Een medestander!quote:
humor is stom, echte mannen houden van pijn en ellendequote:
EMOOOO BASHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
humor is stom, echte mannen houden van pijn en ellende
Dat heet 'initiatief nemen'. In tegenstelling tot 'lethargisch afwachten' zoals sommige mensen die op een laat moment irrelevant reageren in een topic nog wel eens schijnen te doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef griekjeee het volgende:
Je deed je verhaal al vóórdat je antwoord had of het mocht
Genetisch-Manipuleerde-Toeter-Arabieren ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Kijk! Een medestander!
Hoe zegt men dat ook weer? GMTA toch?
die laatste lijkt op Yvonnequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef Opperkwal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
succes met rellenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef Beelzebufo het volgende:
Maar goed: ik ging dus TV kijken. Inmiddels is Dr. Who met de Tardis naar een USB stick gevlogen zodat hij in mijn DVD speler kan.
Kom zo nog wel even de rokende puinhopen van dit topic checken!
Nee: great mastrubators think alikequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Genetisch-Manipuleerde-Toeter-Arabieren ?
Laat mij je niet tegenhouden! Ben over een uurtje terug!quote:
will do thatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Laat mij je niet tegenhouden! Ben over een uurtje terug!
Geef-Mij-Tachtig-Apenquote:
wut teh heck, smiley-overkill mengquote:
Zeg dan gewoon ik ga hier even mijn ongezouten mening verkopen aandachtstrekkerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat heet 'initiatief nemen'. In tegenstelling tot 'lethargisch afwachten' zoals sommige mensen die op een laat moment irrelevant reageren in een topic nog wel eens schijnen te doen.
Hé, Bob-B is tof!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beter dan dat uitschot van een Bob-B, bosjosti, en ondeugend.
Dus een mod kan in alle forums modereren, niet alleen die waar z/hij aan is toegewezen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Adelante het volgende:
Ik laat deze aan BG om te sluiten met of zonder humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |