abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 6 januari 2009 @ 23:00:06 #201
145738 superworm
is erbij
pi_64751012
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:58 schreef Meki het volgende:
Pas binnengekomen: Zopas heeft Venezuela de Israëlische ambassadeur en andere leden van het Israëlisch diplomatisch corps het land uit gezet als protest voor de invasie van Gaza. "Op dit tragisch en verontwaardigd moment, manifesteert het Venezolaans volk zijn solidariteit zonder grenzen met het heldhaftig Palestijns volk", aldus de president

Ik heb je berichten op de FP vaak genoeg -2 of -3 gemod, maar soms ben ik het met je eens, Meki!
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_64751025
Steun voor Gaza stromen binnen

Venezuela van plan om een humanitaire luchtbrug met Gaza opzetten

De Venezolaanse regering heeft op een persmededeling aangekondigd een humanitaire luchtbrug naar Gaza op te zetten. “De Israëli's beletten [de ingang van] het Rode kruis en humanitaire hulp. Zo ver gaat de barbarij.”, verklaarde de Venezolaanse president Hugo Chávez dinsdag.

Hugo Chávez

In samenwerking met de Arabische en moslimwereld en andere Latijns-Amerikaanse landen, wilt de president “medicijnen, voedsel, water, melk en huisgerief” naar Gaza sturen. Tegelijkertijd veroordeelde het Zuid-Amerikaanse staatshoofd de agressie door Tel-Aviv, met ondertussen meer dan 600 doden, en moedigde de Verenigde Naties aan om eindelijk de goedgekeurde resoluties over Palestina toe te passen.

“Als er [nog] schaamte bestond op deze wereld”, aldus Chávez, zouden de presidenten van Israël en de V.S. (Peres en Bush) voor het Internationaal Gerechtshof van Den Haag moeten verschijnen. Hij verklaarde de Israëlische soldaten als laf te beschouwen, die een slapend, overwonnen en onschuldig volk bombarderen;Welk leed moeten de Palestijnse kinderen ondergaan?vroeg Chávez zich af. Aan het volk van Israël vroeg de linkse leider om in opstand te komen tegen [de beslissing van] hun regering en aan de wereld om deze gekheid te stoppen.

Pas binnengekomen: Zopas heeft Venezuela de Israëlische ambassadeur en andere leden van het Israëlisch diplomatisch corps het land uit gezet als protest voor de invasie van Gaza. "Op dit tragisch en verontwaardigd moment, manifesteert het Venezolaans volk zijn solidariteit zonder grenzen met het heldhaftig Palestijns volk", aldus de president.

http://www.indymedia.be/nl/node/31220
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:01:26 #203
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_64751068
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:58 schreef Cairon het volgende:

[..]

De Israelis hebben van dat verlepte en verdorde oord wel een relatief vruchtbare oase weten te maken.
In de Ottomaanse tijd toen iedereen samen in vrede leefde in dat gebied heeft iedereen bijgedragen aan het "bevruchten" van dat gebied.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_64751145
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:58 schreef Meki het volgende:
Pas binnengekomen: Zopas heeft Venezuela de Israëlische ambassadeur en andere leden van het Israëlisch diplomatisch corps het land uit gezet als protest voor de invasie van Gaza. "Op dit tragisch en verontwaardigd moment, manifesteert het Venezolaans volk zijn solidariteit zonder grenzen met het heldhaftig Palestijns volk", aldus de president

Chavez, die doet alles om aandacht te krijgen. Waarom hebben we hem hier niet eerder over gehoord?
Nee, van de hulp van chavez hoeven de Palestijnen niets te verwachten.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_64751173
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:00 schreef superworm het volgende:

[..]

Ik heb je berichten op de FP vaak genoeg -2 of -3 gemod, maar soms ben ik het met je eens, Meki!
Sinds me laaste ban * van 1,5 jaar geleden * lang geleden kom ik niet meer op FP.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:03:38 #206
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_64751183
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:54 schreef superworm het volgende:

[..]

Is wel zo, maar aan de andere kant

Wat een kútgeloven. Alledrie. Terwijl ik gristelijk ben opgevoed, en zwaar ook. Wat een teringland om te willen hebben zeg. Alleen maar woestijn, een zee, een meer met water wat je niet kunt drinken en een klein klereriviertje. Plus een hoofdstad met een jezuslelijke moskee en een muur die 2000 jaar geleden al naar beneden gehaald had moeten worden.
Don't even start

't Is precies hetzelfde als in Noord-Ierland, daar lopen ze ook al sinds mensenheugenis elkaar de harses in te slaan uit naam van het geloof. En het erge is, veruit de meesten hebben ook al sinds dat moment genoeg van die oorlog... alleen levert het voor de extremistische mensen teveel macht en corruptie op om het daadwerkelijk vrede te laten worden.

Alhoewel het nu al weer een paar jaar rustig lijkt te zijn aan die kant. Misschien is er toch nog goede hoop voor het midden-oosten...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_64751213
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:02 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Chavez, die doet alles om aandacht te krijgen. Waarom hebben we hem hier niet eerder over gehoord?
Nee, van de hulp van chavez hoeven de Palestijnen niets te verwachten.
Denk je dat, Chavez laat hier zien dat hij de Palestijnse volk steunt.
Ik heb nooit aan Chavez getwijfeld. echt een zeer goede voorbeeld !!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:04:23 #208
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64751218
En what about Egypte... als we het hebben over zulke hechte broeders...

Egypte houd heel strak z'n grenzen dicht, en dus kunnen er geen Palestijnen het gebied uit. Leuk zo je bondgenoot in de strijd tegen het onrecht dat je netjes de toegang weigert.

Palestijnen zijn te dom om in te zien dat hun bondgenoten ze als stok gebruiken om tegen Israel en het Westen aan te slaan, en dat hun bondgenoten maar wat graag zien dat Palestijnen te lijden hebben.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_64751237
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Die centrale leverde ongeveer 90 megawatt. Dat is voor ongeveer 700.000 Gazanen (zeg maar de helft). Ik heb gedurende Israëlische operatie in 2006 om Shalit vrij te krijgen op een blog gelezen, dat Hamas ook 'de andere helft' in het donker zette.
Ja, voor effe ivm blokkering van het zicht van Israelische piloten. Shit is standaard, lijkt me.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 januari 2009 @ 23:05:34 #210
145738 superworm
is erbij
pi_64751276
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Sinds me laaste ban * van 1,5 jaar geleden * lang geleden kom ik niet meer op FP.
Ah, dan heb ik andere moslims -3's gegeven, en me gewoon aan jou geërgerd op het forum. No harm. Nu zijn we het eens. Peace
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:05:42 #211
137562 rakotto
pi_64751282
Hugo Chávez, een persoon die geen Moslim is ziet zelf ook dat de Israelieten barbaars bezig zijn op dit moment.

Zelfs de Koptische Palestijnse broeders betoogden tegen Israel vandaag.
pi_64751304
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Cairon het volgende:

Egypte houd heel strak z'n grenzen dicht, en dus kunnen er geen Palestijnen het gebied uit. Leuk zo je bondgenoot in de strijd tegen het onrecht dat je netjes de toegang weigert.

Palestijnen zijn te dom om in te zien dat hun bondgenoten ze als stok gebruiken om tegen Israel en het Westen aan te slaan, en dat hun bondgenoten maar wat graag zien dat Palestijnen te lijden hebben.
Als de grens open gaat, dan komen er tienduizenden strijders Gaza binnen en dan is de chaos in Israel nabij

Humantair mag iedereen erin. als de grenzen open gaan dan komen er tienduizenden strijders binnen om tegen Israel te vechten.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:06:23 #213
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64751311
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:03 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Don't even start

't Is precies hetzelfde als in Noord-Ierland, daar lopen ze ook al sinds mensenheugenis elkaar de harses in te slaan uit naam van het geloof. En het erge is, veruit de meesten hebben ook al sinds dat moment genoeg van die oorlog... alleen levert het voor de extremistische mensen teveel macht en corruptie op om het daadwerkelijk vrede te laten worden.

Alhoewel het nu al weer een paar jaar rustig lijkt te zijn aan die kant. Misschien is er toch nog goede hoop voor het midden-oosten...
Noord Ierland ging niet om geloof. Het ging om loyalisten en seperatisten. Mensen die bij GB wilden blijven en die af wilde stoten van GB
I'm hungry!
pi_64751322
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef superworm het volgende:

[..]

Ah, dan heb ik andere moslims -3's gegeven, en me gewoon aan jou geërgerd op het forum. No harm. Nu zijn we het eens. Peace
Peace
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:07:05 #215
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_64751336
Chavez is een clown, die zou Hitler nog steunen als het maar tegen de VS is.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:08:25 #216
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64751393
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Als de grens open gaat, dan komen er tienduizenden strijders Gaza binnen en dan is de chaos in Israel nabij

Humantair mag iedereen erin. als de grenzen open gaan dan komen er tienduizenden strijders binnen om tegen Israel te vechten.
Humanitair mag niemand erin. Dat is het hele eieren eten. De Israelische grens naar de Gaza zit potdicht, maar de Palestijnen zitten nog steeds opgesloten omdat hun geweldige bondgenoot Egypte ze niet binnenlaat. Egypte heeft er net zo veel baat bij dat de grens dicht blijft als Syrie en Libie er baat bij hebben dat Palestijnen aan blijven modderen in dat gebied.
I'm hungry!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:08:27 #217
137562 rakotto
pi_64751394
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Cairon het volgende:

Egypte houd zich tenminste aan de afspraken die gemaakt zijn in kamp David, in tegenstelling tot Israel.

Egypte kan ze ook niet allemaal toelaten omdat er dan waarschijnelijk chaos ontstaat door de mensen die paniekerig zijn op dit moment en nu ga ik weg.

Tot morgen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:08:30 #218
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_64751398
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef rakotto het volgende:
Hugo Chávez, een persoon die geen Moslim is ziet zelf ook dat de Israelieten barbaars bezig zijn op dit moment.

Klinkt een beetje als wanneer je filmscript dan toch in ieder geval steun krijgt van Uwe Boll: true, je hebt steun, maar de meeste mensen beschouwen het toch niet als een pluspuntje
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_64751408
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Meki het volgende:

Denk je dat, Chavez laat hier zien dat hij de Palestijnse volk steunt.
Ik heb nooit aan Chavez getwijfeld. echt een zeer goede voorbeeld !!
Ik hoop dat hij zijn woorden omzet in daden, maar ik ben zeer sceptisch over deze man, in mijn ogen is het een demagoog.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_64751414
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou dan staat Israel vast te trappelen om de grenzen open te gooien. Wederom houden de Islam terroristen de Palestijnse bevolking in de wurghouding.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:09:55 #221
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_64751456
tienduizenden strijders? Laat ze maar komen zal IDF wel denken
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:10:17 #222
165802 Reki
no comment.
pi_64751469
Chavez is een held
zie ondertitel :)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:10:43 #223
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64751488
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, voor effe ivm blokkering van het zicht van Israelische piloten. Shit is standaard, lijkt me.
Ik weet niet of dit goed geraden is of dat Hamas ook wel op de hoogte is dat het IDF en IAF beschikken over de modernste nachtkijkers en niet afhankelijk zijn van lichtbakens op de grond.
Verder is hierover ook in 2007 en 2008 melding gemaakt, zonder dat er sprake was van enige Israëlische militaire operatie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64751506
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef waht het volgende:

[..]

Nou dan staat Israel vast te trappelen om de grenzen open te gooien. Wederom houden de Islam terroristen de Palestijnse bevolking in de wurghouding.
Het gaat erom nu , na de misstanden niet ervoor en niet daarvoor heen.
daarvoor heen zonder deze crisis moest de grens open gaan !.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:11:56 #225
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64751546
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef rakotto het volgende:

[..]

Egypte houd zich tenminste aan de afspraken die gemaakt zijn in kamp David, in tegenstelling tot Israel.
Door de Palestijnen als ratten in de val te laten zitten en ze te laten stikken.

Lekkere bondgenoot.
quote:
Egypte kan ze ook niet allemaal toelaten omdat er dan waarschijnelijk chaos ontstaat door de mensen die paniekerig zijn op dit moment en nu ga ik weg.
Egypte laat 0 mensen toe... dus die zijn gewoon het luikje dat de val angstig dichthoud.
I'm hungry!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')