Gefeliciteerd Juttertje!quote:Wat u mee moet nemen tijdens de eerste en volgende controles:
* handdoek (niet verplicht)
* verzekeringspasje en geldig identiteitsbewijs (alleen de 1e controle)
* eventueel een ingevulde vragenlijst zodat u voorbereid bent op de vragen die wij gaan stellen tijdens de eerste controle
* het blauwe of rode boekje (Als u dit boekje niet in bezit heeft, krijgt u deze tijdens de eerste controle)
* vanaf 36 weken ‘de envelop’. Deze bevat alle benodigde formulieren voor de bevalling

Ja, een week toen,als ik keek volgens de datum laatste menstruatie en hij was ook al groter op de termijnecho.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe ging het bij Fons eigenlijk? Ben je toen over tijd gegaan?

Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:24 schreef juttertje het volgende:
Vol trots meld ik mede namens mijn lieveJuttertje, dat wij donderdag 08 januari 2009 de ouders zijn geworden van onze prachtige gezonde zoon.
Odin Eos
Geboren te Amsterdam
08 januari 2009 om 20.15 uur
3590 gram en 52 cm lang

Urine is bij mij nog nooit door de vk getest. Ik moest op het eerste gesprek alleen een vragenlijst meenemen over bijvoorbeeld erfelijke ziektes in de familie (is wel handig als je daar al over hebt nagedacht en dat niet ter plekke hoeft te doen, al denk ik dat je het wel zal weten aangezien je sasha al hebt). Verder een verzekeringspasje mee en dat was het danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje, ik heb zo de eerste afspraak bij de vk, maar ik ben de brief kwijt met wat ik mee moet nemen. Handig opbergen om ervoor te zorgen dat nieuwsgierige ogen niks zien.
Nu probeer ik te bellen, maar het antw apparaat staat nog aan, en om hier nou het noodnummer voor te bellen lijkt me ook zo wat.
Er staat me iets bij van verzekeringsgegevens, maar verder? Zou ik urine mee moeten nemen bijvoorbeeld?
Heeft iemand nog zinnige tips?
Ik blijf wel bellen hoor, maar goed, voor het geval ik er echt niet tussendoor kom.

En hier krijg ík nou tranen van in mijn ogen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:24 schreef juttertje het volgende:
Ik ben supertrots op mijn lieve Juttertje, ze heeft ons een prachtige zoon geschonken en een dolgelukkige vader (lees ik blijf maar janken![]()
)

quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard!
Ik werd al ongerust..![]()
Thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |