Och, hij geeft z'n eigen geld uit EN koopt ook kadootjes voor mij! So I'm happy!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Pieter het heel fijn vinden als jij overdag weer een baan hebt zodat je niet elke dag de stad in kan
jaaaa hij is toch omgebouwd met die grote lippen. Ze hadden het oude nummer opnieuw gedaan. Geloof twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Pete Burns..
Die ziet er tegenwoordig niet meer zo uit zoals toen hoor:
[ afbeelding ]
Tiny en Lau? had jij al niet eens wat eerder overgepost? Dat ie steeds zat te zeiken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:52 schreef Gellarboy het volgende:
[..]. Tiny en Lau
. zijn veel leuker. Ken je die al?
Geen idee, ik hoorde er pas over toen iedereen het al een jaar kende. Ook zo'n docu over een probleemwijk in ieder geval. Dat filmpje heb ik weleens eerder gepost ja. Hilaaaaaarisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef mike_hunt het volgende:
Tiny en Lau? had jij al niet eens wat eerder overgepost? Dat ie steeds zat te zeiken?
Uit welke serie komen die?
OMG heb keihard lopen lachen. Wat ordinair weer. Hij loopt de hele tijd te vloeken. hahahahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde er pas over toen iedereen het al een jaar kende. Ook zo'n docu over een probleemwijk in ieder geval. Dat filmpje heb ik weleens eerder gepost ja. Hilaaaaaarisch.. Gezellig de Kerstversiering ophangen
.
.
treurig..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoorde er pas over toen iedereen het al een jaar kende. Ook zo'n docu over een probleemwijk in ieder geval. Dat filmpje heb ik weleens eerder gepost ja. Hilaaaaaarisch.. Gezellig de Kerstversiering ophangen
.
.
Ach, als ze maar van elkaar houden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
treurig..
dat mensen ZO met elkaar om kunnen (of erger nog.. WILLEN) omgaan..
oh liefje.. zo zou ik NOOOOOIT met jou om gaan hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ach, als ze maar van elkaar houden.![]()
Toen ik dat filmpje aanklikte zag ik dat er nog meer filmpjes van die twee waren. dat wordt vanavond even kijken haha
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh liefje.. zo zou ik NOOOOOIT met jou om gaan hoor
ben er zeer benieuwd naarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Tsssk.
Ik hebbem ook! Voor in de auto!
wat is treurig?quote:
zou het niet een beetje gespeeld zijn?quote:
ik geloof niet dat je zoiets kan fakenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zou het niet een beetje gespeeld zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |