quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef linebear het volgende:
[..]
is dat madam tussaud ? of is dat de zanger van Tokyo Hotel
ohh.. geen wonder dat ik geen leuke mannen tegen kom.. ik kleed me in spijkerbroek/overhemdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh, nee... het is een GuidoBepaald type "persoon".
[ afbeelding ]
en toch vallen al die meisjes daarop. (tenminste, als ik ze moet geloven. hahah)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohh.. geen wonder dat ik geen leuke mannen tegen kom.. ik kleed me in spijkerbroek/overhemd
Cute!quote:
ja, die zag er vroegah lekker uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Cairon het volgende:
Dennis Quaid ten tijde van Caveman is best leuk om naar te kijken
Ja nog wel ene beetje, maar beweging is goed.quote:
als je maar niet weer meteen zwaar en intensief gaat trainen. anders ben je nog verder van huis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nog wel ene beetje, maar beweging is goed.
Deze kou helpt alleen niet echt
Raar idee om te bedenken dat zoiets ook onder Brads speklaagje zit...quote:
Geef zn hyves als link in dat sm44yjuhs, hustl3rs enz enz topic in lifestyle om het m terug te pakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Kom ik toch net op Hyves die dombo tegen die me in elkaar wilde rossen
[ afbeelding ]
3v1lquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Geef zn hyves als link in dat sm44yjuhs, hustl3rs enz enz topic in lifestyle om het m terug te pakken.
Nou, nee dat nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef Cairon het volgende:
is Brad al 54 dan? Want zo oud was Dennis Quaid op die foto... vooral niet te verwarren met zijn broer Randy Quaid...
jaaaaa dat zei ik ook al een paar topics geleden, maar niemand vond het wat. Vind em nu er beter uit zien btwquote:
Pete Burns.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef mike_hunt het volgende:
Als ik die gast van Tokyo Hotel zie, moet ik denken aan die gast met dat nummer: You spin me right round. (Ben even de naam kwijt)
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef mike_hunt het volgende:
Zit me nu in te lezen in een andere topic over Kees kankerkachel. zat in een of andere probleemwijk serie.
wat een figuur zeg. hahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |