Guidoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Kom ik toch net op Hyves die dombo tegen die me in elkaar wilde rossen
[ afbeelding ]
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
beter nog, ik had stoelverwarming in de Cougar van mijn collega die me thuis voor de deur heeft afgezet
Heet 't zo ja?quote:
Hou toch op, niet ook al hier aub. Ik word er gek van om Nederlanders te moeten overtuigen van mijn visiequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Cairon het volgende:
Israel vs Palestina #24 - jaloers op het succes van de ander
hebben ze nog niets geleerd van vroegerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:03 schreef Cairon het volgende:
Israel vs Palestina #24 - jaloers op het succes van de ander
Uh, nee... het is een Guidoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet 't zo ja?
Weet ie al hoe ie 't moet spellen?
Lipjes getuit, borst vooruit?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uh, nee... het is een GuidoBepaald type "persoon".
[ afbeelding ]
Pretty muchquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh?
o god, over het warm houden. Tuurlijk als ik weer daar ben, kom ik je warm houden.
en toch zou ik m mijn bed niet uit schoppen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Kom ik toch net op Hyves die dombo tegen die me in elkaar wilde rossen
[ afbeelding ]
Walgelijk, Echt waar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
is dat madam tussaud ? of is dat de zanger van Tokyo Hotelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
die zou ik onder mn bed stoppen.. wellicht kan die t stof weg houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
geen last meer van je blessure?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
Pff. Zometeen weer de eerste danstraining bij Bruce sinds een maand of meer
doe je Bruce de groeten ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
Pff. Zometeen weer de eerste danstraining bij Bruce sinds een maand of meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |