Word er al gesproken over een Elfstedentocht?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja straks komen de rayonhoofden nog bij elkaar
nou echt wel, iemand steeds voor rotte vis uitmaken is niet flirtenquote:
Da's bij het eerste koude briesje al een groot onderwerpquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Word er al gesproken over een Elfstedentocht?
Bij LenS (klinkt extreem hip en happening) rond een uur of 18:00 of 19:00, dat moet ik nog even navragen, maar misschien dat Lielers je zelf nog belt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Handig. Hoe laat en zo?
En ik hoef dus niet te eten van te voren?
Nou Mike, niet zo nors, playing hard to get is een stadium dat we al lang achter ons hebben liggen.quote:
donderdag NK marathon op natuurijs in de Oostvaardersplassenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Word er al gesproken over een Elfstedentocht?
Ahh ok. 18:00 wordt misshcien wat lastig aangezien ik gewoon werkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:19 schreef Cairon het volgende:
[..]
Bij LenS (klinkt extreem hip en happening) rond een uur of 18:00 of 19:00, dat moet ik nog even navragen, maar misschien dat Lielers je zelf nog belt...
Nederlanders en hun malle fratsen ook altijd. Meteen het ijs op als er genoeg van ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Da's bij het eerste koude briesje al een groot onderwerp
die provincie die begint pas te ontdooien als de rest van het land onder vorst gebukt gaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's bij het eerste koude briesje al een groot onderwerp
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nou Mike, niet zo nors, playing hard to get is een stadium dat we al lang achter ons hebben liggen.![]()
en eenop je onbesneden piemel.
Ik zal je eens in iets anders laten verslikken, jij geil klein neukkonijntje!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:24 schreef mike_hunt het volgende:
godsamme, ik verslikte me in mijn koffie.
Nah bart is nog niet weg of je bespringt z'n kloon ak!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zal je eens in iets anders laten verslikken, jij geil klein neukkonijntje!
Bring it on!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik zal je eens in iets anders laten verslikken, jij geil klein neukkonijntje!
please bitch, nog steeds dat kloonverhaal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah bart is nog niet weg of je bespringt z'n kloon ak!
Ik wil niets in jouw zinnen lezen over je lid. Je bent lidloos. Ga weg. Ken!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Cairon het volgende:
met die geile lipjes van je om mijn harde lid pak ik je snoezige bolletje vast en ram ik erop los. Lekker slobberen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Cairon het volgende:
met die geile lipjes van je om mijn harde lid pak ik je snoezige bolletje vast en ram ik erop los. Lekker slobberen.
Ok. En dag gaan we wokken of zoiets begrijp ik nu?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:44 schreef Cairon het volgende:
morgen om 19:00
Kip teriyaki iig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. En dag gaan we wokken of zoiets begrijp ik nu?
Al begonnen met je personal trainer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe ouder je wordt hoe minder vaak je dingen voor het eerst doet
vandaag heb ik voor het eerst in mijn leven sneeuw geruimd
O die. Ook goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:04 schreef Cairon het volgende:
nee die andere, die we de vorige keer ook hadden, die in de sambal hebben gelegen...
Hoefde je dat vroeger als kind nooit te doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe ouder je wordt hoe minder vaak je dingen voor het eerst doet
vandaag heb ik voor het eerst in mijn leven sneeuw geruimd
ja botjes. Kan je kluiven.quote:
Hmmmmm, lekker, kluiven aan een stevig lang stuk bot met heel wat sappig vlees eraan, een smaak-explosie in je mond als je erin bijt.quote:
De kip zat aan bot. Ik eet eigenlijk niets wat aan bot zit, behalve spareribs, dat gaat nog wel. Maar voor de rest vind ik 't eng. Ons mam scneed dan ook altijd het vlees er in de keuken af zodat ik het nieet hoefde te zienquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef Cairon het volgende:
Botjes? Botjes? Hoezo botjes?
Lesje anatomie: In dat waar je aan wil kluiven bij Mike zit geen botquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:17 schreef Cairon het volgende:
[..]
Hmmmmm, lekker, kluiven aan een stevig lang stuk bot met heel wat sappig vlees eraan, een smaak-explosie in je mond als je erin bijt.
nee dat deed mijn vaderquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoefde je dat vroeger als kind nooit te doen?
een bevroren lichaam? niet zo gek, als je de hele nacht aan het rijden bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:31 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
I DROOOOOVVEEEEEE ALLLL NNNIIGGHHHTTTTTT ...
![]()
![]()
(zo'n lekkere binnenkomer ook als je thuis komt met een bevroren lichaam)
kom jij me opwarmen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een bevroren lichaam? niet zo gek, als je de hele nacht aan het rijden bent.
Nee, als het droge lucht is, dan is het bestwel lekker. Ik jog ook graag in het park met dat soort weer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
kom jij me opwarmen?
Nou, ik vind het eigenlijk helemaal zo slecht weer nog niet!
regen vind ik erger..
maarja, als je een kwartier buiten gewandeld heb ga je ook twijfelen aan je geestelijke gesteldheid
tss. Homo.quote:
huh?quote:
Ja, maar als je carriere in het slop is geraakt,........quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Nou voor je't weet staat het op film.
Ik weet wel dat iedere ster/diva een homemade porrn op het internet moet laten zwerven, maar ik bedank!
morgen hebben we de uitelg, gisteren, fittestesten gehad, maar daar was ik niet bang voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Al begonnen met je personal trainer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |