zet hem opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:07 schreef MisterO het volgende:
om half 7 op de fiets stappen met min 10 graden is ook niet echt fijn:p en nu zit ik in een cafetje op hoog cathrijne, een uur te vroeg voor mijn sollicitatie:)
Het moest helemaal niet gebeuren want er waren er zat die het mooi vondenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
het moest gebeuren! Nu je haar nog;)
Nienke schijnt weg te gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 06:59 schreef linebear het volgende:
Jaaaaaa, :luv
Heb er nu al zo'n zin in.... Kan niet wachten. Heb jij al nieuws CrazyDutchPunk?
Als ik morgen niet ineens dood ben, dan zit het wel snor denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:18 schreef Ang3l het volgende:
I don't think he could appreciate it.
Ik geloof dat er een nieuwjaarswok op het programma staat... you're invited.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Morgen gaat dus door? Lily wist het ook niet geheel zeker en zou het bij je navragen.
20;00 ginder ginds in Huize S&L?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Cairon het volgende:
oh Mike, dan kunnen we eindelijk met elkaar flirten in het echt! Dat zou geweldig zijn!
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:30 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een nieuwjaarswok op het programma staat... you're invited.
Je flirt al dagelijks met 'm man!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:38 schreef Cairon het volgende:
oh Mike, dan kunnen we eindelijk met elkaar flirten in het echt! Dat zou geweldig zijn!
Zuid Oost Nederland krijgt vannacht wellicht -20 voor de kiezenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders
Het is hier al koud, maar heb net begrepen dat het in Nederland - 10 is
Nee, dat is met iemand anders.quote:
Strenge winterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zuid Oost Nederland krijgt vannacht wellicht -20 voor de kiezen
quote:
Handig. Hoe laat en zo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Cairon het volgende:
bij deze weet je het
ja straks komen de rayonhoofden nog bij elkaarquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Strenge winter![]()
Is dat niet zeldzaam in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |