Oh daar heb ik nog gewoontquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kwam laatst blonde adonis nog tegen, hij stond op de fransebaan met zijn scooter langs de kant een sjekkie te draaien.
Die ja.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:33 schreef Barcaconia het volgende:
De bonte hond die geen blad voor de mond neemt?
en weer verwijderdquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.youtube.com/user/Documentary4You#p/p
Alle probleemwijken!! Via geenstijl.
Heldquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.youtube.com/user/Documentary4You#p/p
Alle probleemwijken!! Via geenstijl.
Gekeken, bedankt !quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:51 schreef Zipportal het volgende:
Hier is Rinus uit Friesland, maar dan uit een andere geniale Friese docu:
[ afbeelding ]
Hier de hele docu. Pracht figuren.
http://player.omroep.nl/?aflID=8306335
WTFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door Prullenbak6 op 09-02-2012 20:10:01 ]Putin for President _O_
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:04 schreef Prullenbak6 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/algemeen(...)ewijk-den-bosch.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van 2000 waren leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Haha dit moet wel een grap zijnquote:
Die is verloren gegaan helaas ...quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef dfdsdfds het volgende:
Waar staat het interview met Kees dat door een paar Fokkers gemaakt is?
Is die muur ondertussen al gebouwd (tussen ons en die klootzakk'n!?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is die muur ondertussen al gebouwd (tussen ons en die klootzakk'n!?
Assen is geen Den Bosch.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:37 schreef Prullenbak6 het volgende:
Nee maar wel een heg.
[ afbeelding ]
Kijk bovenaan Dozystraat en kijk zelf maar naar dat filmpje van assen.quote:
Daar ging het niet over dus ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Kijk bovenaan Dozystraat en kijk zelf maar naar dat filmpje van assen.
http://video.google.com/videoplay?docid=3454926109632668936
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Haha dit moet wel een grap zijnWat een legende die gast. Echt iemand van het goede leven. 'Als ik geen geld meer heb dan steel ik toch een fiets' Prachtvent
Hoe is het igg nu met hem? Djeez had heb een tijdje geleden nog gezien.
mijn god, wat een uitschot ook.quote:
Vraag het bij de Rabobank..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:20 schreef dfdsdfds het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand nog iets van deze baas gehoord? Ook een legende
Die is dood geslagen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:20 schreef dfdsdfds het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook nog steedsquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:35 schreef Punnik het volgende:
kheb deze (na al die jaren) ook nog steeds online staan .....
http://punnik.nl/kachel/Punnik-StervendeHoerenKankerKachel.mp3
Dat is toch die fijne man die z,n stiefdochter misbruikte en z,n vrouw het licht uit d,r ogen sloeg ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:20 schreef dfdsdfds het volgende:
[ afbeelding ]
Idd die ja. Is hij echt koud gemaakt???? RIPquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is toch die fijne man die z,n stiefdochter misbruikte en z,n vrouw het licht uit d,r ogen sloeg ?
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:48 schreef pirlo444 het volgende:
Jammer dat die filmpjes van Youtube hebben gehaald
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 9 april 2012 21:35 schreef bobbernaut het volgende:
Beter komt er weer een nieuw seizoen probleemwijken!
Jij kent 'em?quote:Op maandag 9 april 2012 22:11 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Haha Ruud heeft gwn een baan en kinderen hoor, we worden genaaid door sbs....
Kees kachel niet meer op youtube.quote:
Haha, nice. Ik ben zelf toen het net een hit was bij em langs proberen te gaan. Helaas was er toen niemand thuis. Nog ff in die snacktent geweest daar iets verderop, maar dat was 'ne echte boerenlul. Die vond het allemaal niet zo grappig dat iedereen de spot dreef met wat minder begaafde mensen. Hij wilde ons ook niet verder helpen, terwijl we gewoon oprecht een praatje met Kees wilde maken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Kees kachel niet meer op youtube.
En djeez heeft Geert vorig jaar nog zien fietsen! Hij leeft nog de baas
Wtf. Hier vind je zijn broer ook in trouwens:quote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Haha, nice. Ik ben zelf toen het net een hit was bij em langs proberen te gaan. Helaas was er toen niemand thuis. Nog ff in die snacktent geweest daar iets verderop, maar dat was 'ne echte boerenlul. Die vond het allemaal niet zo grappig dat iedereen de spot dreef met wat minder begaafde mensen. Hij wilde ons ook niet verder helpen, terwijl we gewoon oprecht een praatje met Kees wilde maken.
Dat is geloof ik niet waar. Wel kreeg hij een boze buurt achter zich aan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef dfdsdfds het volgende:
Is die Rabobank gast echt doodgeslagen? Heeft iemand daar een bericht van?
Hij heeft zelfmoord gepleegd net als Jan van de Groningen afleveringquote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef dfdsdfds het volgende:
Is die Rabobank gast echt doodgeslagen? Heeft iemand daar een bericht van?
Vorig jaarquote:Op maandag 16 april 2012 09:59 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Hahahahah onze baasHoe oud is die foto?
Waar haal je die foto's vandaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |