Nee, hij heet Peter, hoezo?quote:
Het is een lemming.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:00 schreef Nilith het volgende:
klacht, mensen die abnormale vriendjes niet gewoon dumpen
Ja dat zei ik ook al maar hij moest werken ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:01 schreef Breathtaking het volgende:
Laat hem de boodschappen doenhij wil je in zo'n geile coma dus moet hij ook voor de gevolgen opdraaien
!
Blijf jij HOAX schreeuwen? Fasci en ik hebben serieuze issues en jij kunt daar maar niet normaal over doen hequote:
Zullen we anders geld inzamelen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al maar hij moest werken ofzo. Hij zat financieel erg krap.
In de keuken blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijf jij HOAX schreeuwen? Fasci en ik hebben serieuze issues en jij kunt daar maar niet normaal over doen hetot overmaat van ramp sloot DB mijn topic ook nog eens, wat moeten wij hulpeloze vrouwen nu
Doen alsof je in coma bent.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blijf jij HOAX schreeuwen? Fasci en ik hebben serieuze issues en jij kunt daar maar niet normaal over doen hetot overmaat van ramp sloot DB mijn topic ook nog eens, wat moeten wij hulpeloze vrouwen nu
Dat is best een goed idee. Al denk ik dat hij het niet wil aannemen.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb hier nog een bos bloemen liggen. Alleen geen idee aan wie ik die moet geven.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:12 schreef Pony-Lover het volgende:
Weer zo'n slecht Mirre / Noorsbloed lemming-topic![]()
![]()
![]()
Nah ik stuur wel een bloemetjequote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef Fascination het volgende:
Ik heb laatst een leuke jongen leren kennen. Hij is 23 jaar en komt uit Zutphen. We kunnen het goed met elkaar vinden, vooral op geestelijk gebied. Tot dusver niets vreemd denk je. Nu ben ik erachter gekomen dat hij er vreemde seksuele voorkeuren op na houdt. Hij vindt het opwindend als ik bed erbij lig alsof ik in comateuze toestand ben. Wat hem nog meer opwindt is de illusie wekken dat ik daadwerkelijk in coma ben ten aanzien van andere mensen.
Ik moet zeggen dat ik dit toch wel een beetje vreemd vind. Nu mag ik van hem ook niet het huis verlaten om boodschappen of iets dergelijks te doen want dan zien mensen dat ik niet in coma ben en dan neemt zijn geilheid af. Dit is wel verdomde kut zeg
. Ik moet boodschappen doen en dergelijke.
Kan ik boodschapen via internet laten bezorgen?
Klacht: het huis niet kunnen verlaten door seksuele voorkeuren vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |