Je weet me te bereikenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht moet toch maar snel eens agenda pakken om te kijken wanneer ze naar pluskut kan
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke oke, je hebt gelijk, Adol wil ze toch niet, dus die schuiven we naar jou.
succes zometeen tijntje!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zo naar mijn ouders toe om te praten.
Succes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Heel veel succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Succes!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
suc6 mannetje zal aan je denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Wil je doordeweeks of weekeind?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet me te bereiken
[..]
Zo zou je het kunnen noemen
Dankjewel. Tot later.quote:
Wel jammer dat je m niet gewoon meteen aan mij geeft, maar m eerst auto gunt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke oke, je hebt gelijk, Adol wil ze toch niet, dus die schuiven we naar jou.
Oja ik ben eten. Maak maar een.![]()
Do, vrij of za is het relaxed, want dan is er ook nog een klein beetje drukte in de stadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wil je doordeweeks of weekeind?
Ik kom later vanavond wel terug om verslag uit te brengen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
suc6 mannetje zal aan je denken
en hopelijk straks verslag?
xx
succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Als je leert dat zelf te doen heb je daar op de lange termijn veel meer aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Om ontopic te blijven... Single zijn is klote... je hebt geen partner die steunt in moeilijke tijden...
Maar soms is het gewoon fijn als je vriend/in je kan opvangen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je leert dat zelf te doen heb je daar op de lange termijn veel meer aan.
Ehm ja, maar dan is het nog wel fijn om iemand te hebben die er voor je is als je gewoon even een knuffel wil oidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je leert dat zelf te doen heb je daar op de lange termijn veel meer aan.
Ik hoef geen steun, altijd alleen geweest en zelf alles moeten doen, maar kan wel voorstellen dat er mensen zijn die het wel prettig vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Om ontopic te blijven... Single zijn is klote... je hebt geen partner die steunt in moeilijke tijden... nu moet tijn helemaal alleen dit doen en niemand die hem kan opvangen als hij thuis komt... Nou wij steunen je vanaf fok!
als het maar niet te massaal is... kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Do, vrij of za is het relaxed, want dan is er ook nog een klein beetje drukte in de stadWel zo leuk
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm ja, maar dan is het nog wel fijn om iemand te hebben die er voor je is als je gewoon even een knuffel wil oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |