Je weet me te bereikenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht moet toch maar snel eens agenda pakken om te kijken wanneer ze naar pluskut kan
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke oke, je hebt gelijk, Adol wil ze toch niet, dus die schuiven we naar jou.
succes zometeen tijntje!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga zo naar mijn ouders toe om te praten.
Succes.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Heel veel succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Succes!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
suc6 mannetje zal aan je denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Wil je doordeweeks of weekeind?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet me te bereiken
[..]
Zo zou je het kunnen noemen
Dankjewel. Tot later.quote:
Wel jammer dat je m niet gewoon meteen aan mij geeft, maar m eerst auto gunt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke oke, je hebt gelijk, Adol wil ze toch niet, dus die schuiven we naar jou.
Oja ik ben eten. Maak maar een.![]()
Do, vrij of za is het relaxed, want dan is er ook nog een klein beetje drukte in de stadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wil je doordeweeks of weekeind?
Ik kom later vanavond wel terug om verslag uit te brengen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
suc6 mannetje zal aan je denken
en hopelijk straks verslag?
xx
succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Als je leert dat zelf te doen heb je daar op de lange termijn veel meer aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Om ontopic te blijven... Single zijn is klote... je hebt geen partner die steunt in moeilijke tijden...
Maar soms is het gewoon fijn als je vriend/in je kan opvangen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je leert dat zelf te doen heb je daar op de lange termijn veel meer aan.
Ehm ja, maar dan is het nog wel fijn om iemand te hebben die er voor je is als je gewoon even een knuffel wil oidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef geen steun, altijd alleen geweest en zelf alles moeten doen, maar kan wel voorstellen dat er mensen zijn die het wel prettig vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Om ontopic te blijven... Single zijn is klote... je hebt geen partner die steunt in moeilijke tijden... nu moet tijn helemaal alleen dit doen en niemand die hem kan opvangen als hij thuis komt... Nou wij steunen je vanaf fok!
als het maar niet te massaal is... kan ik niet tegenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Do, vrij of za is het relaxed, want dan is er ook nog een klein beetje drukte in de stadWel zo leuk
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm ja, maar dan is het nog wel fijn om iemand te hebben die er voor je is als je gewoon even een knuffel wil oid
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Jullie hebben toch dingen gemeen?
We zitten hier gewoon alle singles te verdelen.![]()
In mijn single periode, en nog steeds, had en heb ik goede vrienden en vriendinnen beschikbaar waar ik altijd terecht kan!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
Om ontopic te blijven... Single zijn is klote... je hebt geen partner die steunt in moeilijke tijden... nu moet tijn helemaal alleen dit doen en niemand die hem kan opvangen als hij thuis komt... Nou wij steunen je vanaf fok!
Ach ik heb ook nog niks toegekregen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
laten jullie ook wat over voor mij als ik terugkom?
Dat is wel erg prettigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn single periode, en nog steeds, had en heb ik goede vrienden en vriendinnen beschikbaar waar ik altijd terecht kan!
dat klinkt heel serieus tijn, wat ga je bespreken?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:30 schreef tijnbrein het volgende:
Hmm.. het is hier vaak wel allemaal klein en drukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als het maar niet te massaal is... kan ik niet tegen
* Knuffelzacht mompelt iets over angststoornis
samen mijn angst overwinnen???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm.. het is hier vaak wel allemaal klein en druk
* RealZeus fluit nonchalant een nietszeggend deuntje.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
laten jullie ook wat over voor mij als ik terugkom?
Absoluut. Het is fijn om zulke mensen in je omgeving te hebben. En het is ook fijn als je omgekeerd voor die mensen hetzelfde kunt betekenen!quote:
Hij kan toch met zijn vrienden over praten of anders andere familie ledenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
alles?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef PrincePolly het volgende:
vanaf hier ga ik straks alles teruglezen
Heb ik geen problemen meequote:
jij hebt er 1 IRL, das nog beter!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ik heb ook nog niks toegekregen hoor
Idem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn single periode, en nog steeds, had en heb ik goede vrienden en vriendinnen beschikbaar waar ik altijd terecht kan!
Ben benieuwd of ik dat soort personen nog eens tegen ga komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
Absoluut. Het is fijn om zulke mensen in je omgeving te hebben. En het is ook fijn als je omgekeerd voor die mensen hetzelfde kunt betekenen!
en je hebt m niet naar binnen gesleurd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:39 schreef automatic_ het volgende:
Den Haag is net voorbij mijn woonplaats gereden
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb ik geen problemen mee
We doen mooi alleen wat jij aankan.. zo niet, gaan we weer weg
Maar het is toch niet helemaal hetzelfde als met je vriend of vriendin.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Het is fijn om zulke mensen in je omgeving te hebben. En het is ook fijn als je omgekeerd voor die mensen hetzelfde kunt betekenen!
Het stelt niks voor hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij hebt er 1 IRL, das nog beter!
Ik moet vanavond studerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en je hebt m niet naar binnen gesleurd?
Ja, dat heb ik best snel voor elkaar gekregen..quote:
Een partner is er altijd voor je... zeker als je samenwoont... ouders en vrienden kunnen niet altijd voor je klaarstaan door omstandigheden...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Hij kan toch met zijn vrienden over praten of anders andere familie leden![]()
Maar je hebt gelijk Single zijn is klote![]()
Maar ja ik heb niet alles kunnen volgen dus ik zeg maar wat raak
Toen het net uit was met mijn ex, had ik liever hen dan een nieuwe vriendin hoor... Dat is voor mij met name een periode geweest, waarin ik erg veel aan die mensen heb gehad!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef dawg het volgende:
Maar het is toch niet helemaal hetzelfde als met je vriend of vriendin.
Nee hoor, geen problemen meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
![]()
voor mij is het inderdaad dat als ik het weer ga proberen heel belangrijk dat iemand begrijpt dat ik zo ineens weg moet en dan ook gewoon met me weggaat... dat ik niet het gevoel heb dat ik iemands avond vergal... (mijn leven is door dit al grotendeels vergalt) want dat gevoel kan ik er niet bij hebben
100% mee eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Een partner is er altijd voor je... zeker als je samenwoont... ouders en vrienden kunnen niet altijd voor je klaarstaan door omstandigheden...
gewoon een knuf na een kutdag doet wonderen
Your the bestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor, geen problemen mee
Het is harstikke goed als mensen hun angsten willen overwinnen, maar dat lukt absoluut niet altijd in 1x. Dusja werkt het niet, dan niet he. Dan gaan we ergens anders lol hebben of gewoon thuis. Heel simpel
Tuurlijk, maar een rebound is in eerste instantie ook niet iemand waar je echt om geeft lijkt me, en vice versa.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen het net uit was met mijn ex, had ik liever hen dan een nieuwe vriendin hoor... Dat is voor mij met name een periode geweest, waarin ik erg veel aan die mensen heb gehad!
oh hahaha ik wil JonKel dan.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet ik, maar ze waren de singles toc aan het verdelen ?
Ik mis je altijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef Adolecens het volgende:
Zo, fijne avond mensjes, houd het netjes en mis mij
Ik krijg wat vrienden over de vloer, dus maak het hier gezellig!
![]()
Ik doe dan ook niet aan rebounds. Ik ben pas met scharrelen begonnen toen ik over mijn verdriet heen was. Daar ga ik anderen niet op die manier mee lastig vallen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef dawg het volgende:
Tuurlijk, maar een rebound is in eerste instantie ook niet iemand waar je echt om geeft lijkt me, en vice versa.
Achja ik ben gewoon liefquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
Your the bestnu al
* Knuffelzacht voelt een leuke vriendschap aankomen
Nee okay. Maar je begrijpt het punt wel, toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet aan rebounds. Ik ben pas met scharrelen begonnen toen ik over mijn verdriet heen was. Daar ga ik anderen niet op die manier mee lastig vallen...
Ja zekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het single topic
Kunnen singles hier bevriend raken??
Ik denk van wel
Jij denkt gekke dingenquote:
Held.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet aan rebounds. Ik ben pas met scharrelen begonnen toen ik over mijn verdriet heen was. Daar ga ik anderen niet op die manier mee lastig vallen...
Natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het single topic
Ik denk van wel
Ja, natuurlijk. Dat is al eerder gebeurt hoor. Ik heb uit een vorige reincarnatie van Singles goede vrienden overgehouden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Het single topic
Ik denk van wel
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:33 schreef Q. het volgende:
Ik denk dat ze thee gaan drinken, in plaats van koffie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wat denk jij?
Laat er eerst maar eens iemand op m'n pad komen, vooralsnog alleen maar mensen tegengekomen die of er misbruik van of die het geen bal interreseerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Een partner is er altijd voor je... zeker als je samenwoont... ouders en vrienden kunnen niet altijd voor je klaarstaan door omstandigheden...
gewoon een knuf na een kutdag doet wonderen
Als je positief bent komen de goede dingen vanzelf.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat er eerst maar eens iemand op m'n pad komen, vooralsnog alleen maar mensen tegengekomen die of er misbruik van of die het geen bal interreseerd.
Maargoed realist dus hang niet graag aan dromen of dingen die er niet zijn.
Oke... lijk ik op jou dan of?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uhu
Ach, ik heb het vaak genoeg van mezelf gehoord hoor
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... lijk ik op jou dan of?
Ik snap het even niet
Heb je soms the secret gelezen ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je positief bent komen de goede dingen vanzelf.
Oooooo!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik bedoel gewoon dat het niet zo erg is als mensen van je zeggen dat je rare dingen denkt
Twee??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb je soms the secret gelezen ofzo?
Maar over vriendschappen... Ik forum nog niet zo lang... doe het pas echt intensief sinds ik hier zitDus geen idee of je vrienden aan fok kan overhouden maar ik begin nu overtuigd te raken dat het kan...
Er zijn al 2 potentiele kandidaten
Het is maar net wat je onder vriendschap verstaat... Ik heb aan FOK! wel een paar leuke kennissen overgehouden...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Maar over vriendschappen... Ik forum nog niet zo lang... doe het pas echt intensief sinds ik hier zitDus geen idee of je vrienden aan fok kan overhouden maar ik begin nu overtuigd te raken dat het kan...
Moet jeh et even in het Feedback topic zetten, dan doen de mods het voor jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:53 schreef Murmeli het volgende:
zo jeetje wat gaan jullie snel vandaag!!!
Ik was even een topic aan het openen met veel omwegen en onhandig Murmeli gedoe
maar het is gelukt.
Kijk maar
ik heb hem alleen op de verkeerde plek gezet. iemand enig idee of je een topic kan verplaatsen?
Levenswijsheid, my dear.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb je soms the secret gelezen ofzo?
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Is mij iig al best wel vaak gelukt. Wij zijn ook maar mensen hoor. Okee, de ene wat meer dan de ander.quote:Maar over vriendschappen... Ik forum nog niet zo lang... doe het pas echt intensief sinds ik hier zitDus geen idee of je vrienden aan fok kan overhouden maar ik begin nu overtuigd te raken dat het kan...
Een kennis noemt ie me.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 @ 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder vriendschap verstaat... Ik heb aan FOK! wel een paar leuke kennissen overgehouden...
Mag ik in de OP als succesverhaal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:56 schreef Q. het volgende:
En dat nog wel aan de Singles-reeks. Hoe ironisch.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |