Ik heb een drukke agenda, killa. Smatjes > de mensen die ik nog moet klappen. Dus misschien dat ik er ergens begin volgend jaar aan toekom.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:12 schreef MASD het volgende:
Ja godver, ga je nog aan je internetimago voldoen of moet ik jóu opzoeken?
Je durft niet, schattig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb een drukke agenda, killa. Smatjes > de mensen die ik nog moet klappen. Dus misschien dat ik er ergens begin volgend jaar aan toekom.
No shit Sherlock. En dat is dan mod op fok.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Je durft niet, schattig.Internetheld.
Ik noteer jouw naam ook even.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef Het_hupt het volgende:
TS durft wel dikke vrouwen te bashen, maar voor MASD schijt ie in z'n broek?
het moet toch niet gekker worden met die baasjes
Lief dagboek,quote:
BOHH IK WEET WAAR IE WOONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:18 schreef RickoKun het volgende:
Alleen de middenste trouwens, die rechter heeft volgens mij kk veel schaamhaar en die rechter is gewoon té mcdonalds
Van de linker zijn de tieten groter +1quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil toch even het volgende vermelden: als iemand die linker durft te verkiezen boven die middelste, kom ik hem/haar persoonlijk in elkaar slaan.
Je bedoelt zonder make-up?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef TheGuy het volgende:
Ander discussiepunt: waarom zijn ze niet gewoon echt bloot ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |